christos Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 (edited) Σε περίοδο ακινησίας το πλήρωμα πληρώνεται κανονικά; Edited December 5, 2014 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 βεβαιως. ολοι απο τον πλοιαρχο μεχρι τον τελευταιο επικουρο. πληρωνονται κανονικαεκτος απο τα εξτρα. τι διαολο γι'αυτο γινεται η ακινησια, για να πληρωνονται τα πληρωματα και να καθονται. σοβαρα τωρα, ασφαλως και δεν πληρωνονται. συνηθως με το που δενει το πλοιο κλεινει και το ναυτολογιο. απο κει και περα αναλογα με το που εχει δεσει το βαπορι (μεσα στο λιμανι, στη ζωνη, στη ντανα κλπ) πρεπει να εχει ενα ελαχιστο πληρωμα ασφαλειας. αυτο πληρωνεται. στις επισκευες επαναπροσλαμβανεται το πληρωμα κουβερτας (λοστρομος ναυτες κλπ). στις μεγαλες ακινησιες (ολυμπια απολλων κλπ) υπαρχει μονο βατσιμανης με ΙΚΑ
Earl Granville Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Σε περιπτώσεις μεγάλης ακινησίας όπου δεν ισχύει η απόλυση λόγω ετήσιας(60 ημέρες είναι μετά θα πρέπει να τον αποζημιώσουν)συνήθως κάνουν άδειες σε άλλα βαπόρια τους πέρνουν άδειες κι αυτοί και καταλήγουν σε έξι μήνες που είναι ακίνητο το βαπόρι να έχουν δουλέψει το πολύ 3. Οι βατσιμάνιδες είναι 3 και όπως τα λέει ο proud γίνεται.Αν και τώρα στους Βατσιμάνιδες του ΟΛΥΜΠΙΑ-ΑΠΟΛΛΩΝ -ΠΟΣΕΙΔΩΝ τους βάζουν ναυτολόγιο. Πλοίαρχο πάντα έχουν ναυτολογημένο και ακίνητο που είναι.Συνήθως ναυτολογούνται εν καιρώ μεγάλης ακινησίας οι αρχιπλοίαρχοι των εταιριών.
Hastaroth Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Οχι,δέν πρόκειται γιά μουσικές συνθέσεις (άν και ασχολούμαι καί με την μουσική σύν τοίς άλλοις..) αλλά γιά πληρώματα πλοίων.Αφορμή γιά τό θέμα αυτό (καί πρός λύσιν αποριών μου από πιό επαϊοντες τού χώρου) ήταν η σύνθεση τού ΑΧΑΙΟΣ που είδα στο σχετικό περί τού πλοίου τόπικ και μού έκανε εντύπωση,καθώς περιλαμβάνει,εκτός από τον πλοίαρχο,δύο ανθυποπλοίαρχους αλλά όχι υποπλοίαρχο,τό δέ πλήρωμα μηχανής έχει κανονικά τρείς μηχανικούς Α' Β' καί Γ'. Στό ίδιο τόπικ κάποιος έγραψε οτι καί ο ΦΟΙΒΟΣ επίσης έχει δύο ανθυποπλοίαρχους (εγώ πάντως μόνο έναν έχω δεί,τον ίδιο όλες τίς φορές που έχω ταξιδέψει μέ το πλοίο) αλλά άνευ υποπλοιάρχου ενώ στά βαπόρια Αργοσαρωνικού τής HSW υπάρχει μόνο ένας ανθυποπλοίαρχος,πάλι άνευ υποπλοιάρχου (στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ πάντως ο γκριζομάλλης αξιωματικός που κατεβαίνει στην πρύμη ή στην πλώρη σέ κάθε ρεμέτζο μού φαίνεται μεγαλούτσικος γιά ανθυποπλοίαρχος..) Συμπερασματικά λοιπόν ήθελα να ρωτήσω άν όντως επιτρέπονται τέτοιες συνθέσεις και δέν θεωρούνται μειωμένες ή υπάρχει κάτι άλλο που δέν τό ξέρω λόγω αγνοίας τών "εσωτερικών" τού ναυτικού χώρου; ΥΓ Δέν ξέρω άν το τόπικ πρέπει να μείνη εδώ ή να πάη στα "θεσμικά ζητήματα",άν όντως έτσι πρέπει,παρακαλώ τον διαχειριστή τού φόρουμ νά το μεταφέρη.
proud_ionian Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 νομιζω οτι οι πλοες κατω των 20 μιλιων θεωρουνται πορθμειακες γραμμες και εχουν μειωμενη συνθεση (και μισθολογιο).
enas chiotis Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 Από το Υπουργείο το ανάλογο pdf μας πληροφορεί για την ειδική οργανική σύνθεση στα δρομολογημένα πλοιάρια που εκτελούν πλόες έως 30 ν.μ. http://www.yen.gr/media/27177/ya_fek573(2)_03.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Η νέα HSW ψάχνει τρόπους να περιορίσει τα έξοδα της σε όλους τους τομείς. Είτε είναι προμήθειες, είτε είναι πληρώματα. Έψαχνε τη νομοθεσία για να βγάλει τους Αρχιλογιστές από τα Highspeed και στη θέση τους να βάλει Α’ λογιστές, αλλά μάλλον δε τα κατάφερε γιατί μου έχουν πει συνδικαλιστές υπάρχει νομός που κατοχυρώνει τη θέση του Αρχιλογιστή. Έτσι τώρα ψάχνει να κάνει κάτι αντίστοιχο στα πλοία του Σαρωνικού, για να βγάλει τους Α΄ λογιστές και να βάλει Β’ λογιστές, κάνοντας την αρχή στο Απόλλων Ελλάς
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 Δεν ακούγεται και ιδιαίτερα αγχωμένος ο speaker, εν όσω η ράμπα την κάνει λίγο λίγο.Για την ιστορία στο συγκεκριμένο πλοίο πριν αρκετά χρόνια σε γειτονικά νερά και με ίδιο καιρό, οι τότε υπέυθυνοι δεν έπαθαν την παραμικρή ζημιά αλλά δεν υπήρχε και περίπτωση να βλέπουν τη ράμπα να την κάνει και να τραβάνε αμέριμνοι βιντεάκι Κοιτά να δεις Jerry αυτά δεν γίνονται μόνο με τα ξένα πληρώματα. Σε ένα πολύ πρόσφατο ατύχημα ενός ελληνικού Ε/Γ-Ο/Γ κάποιος αξιωματικός του πλοίου τράβαγε φωτογραφίες για τρίτον, αντί να κοιτάξει να κάνει κάτι για το πλοίου που δούλευε.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Οι συγκεκριμμενοι ειναι υποπλοιαρχοι και οχι υπαρχοι.Επισης δεν μπορεις να εισαι υπαρχος σε μεγαλο επιβατηγο αν δεν εχεις το διπλωμα του πλοιαρχου Α'. Τα συγκεκριμένα άτομα το τελευταίο διάστημα ήταν ναυτολογημένοι ύπαρχοι στα ταχύπλοα, άσχετα εάν δεν είχαν διπλώματα πλοίαρχου Α. Αλλά με τις αλλαγές που γίνονται στη HSW πλέον θέλουν οι ύπαρχοι των πλοίων να έχουν το δίπλωμα πλοίαρχου Α’, κάτι που εφαρμόζει η ΑΝΕΚ στα πλοία της. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου ύπαρχοι πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ δεν έχουν διπλώματα πλοιάρχων Α΄ τάξεως. Αυτό είναι στη κρίση της εκαστοτε εταιρείας με τη πολιτική που θέλει να εφαρμόσει στα πλοία της
Cruise Europa Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Να αναφέρουμε ότι η νέα HSW εφαρμόζει την πολιτική, του "κάθεται το πλοίο για οποιαδήποτε αιτία, κάθεται και το πλήρωμα σπίτι του"! Έτσι, μετά το ατυχές συμβάν του Ν.ΡΟΔΟΣ το μισό σχεδόν πλήρωμα του πλοίου απολύθηκε για εξοικονόμηση χρημάτων έως την επανέναρξη των δρομολογίων του! Φυσικά αυτό δεν ισχύει για τα αλλοδαπά πληρώματα, που είτε ταξιδεύουν ,είτε κάθοντε με το πλοίο για οποιονδήποτε λόγο, ο μισθός είναι ακριβώς ο ίδιος (βλέπε Hellenic Master)
margaritis24 Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 (edited) εισαι αδικος φιλε κανονικα επρεπε να τους απολυσει ολους η ΠΝΟ τι λεει γι αυτο...!!! Edited November 10, 2010 by proud_ionian quote
Hastaroth Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 Η νέα HSW ψάχνει τρόπους να περιορίσει τα έξοδα της σε όλους τους τομείς. Είτε είναι προμήθειες, είτε είναι πληρώματα. Έψαχνε τη νομοθεσία για να βγάλει τους Αρχιλογιστές από τα Highspeed και στη θέση τους να βάλει Α’ λογιστές, αλλά μάλλον δε τα κατάφερε γιατί μου έχουν πει συνδικαλιστές υπάρχει νομός που κατοχυρώνει τη θέση του Αρχιλογιστή. Έτσι τώρα ψάχνει να κάνει κάτι αντίστοιχο στα πλοία του Σαρωνικού, για να βγάλει τους Α΄ λογιστές και να βάλει Β’ λογιστές, κάνοντας την αρχή στο Απόλλων Ελλάς Υποθέτω πως η ύπαρξη τών βαθμών και ιεραρχιών εν γένει αποσκοπεί στο να ασκούν την διοίκηση (και συνεπώς να έχουν την ευθύνη τών αποφάσεων που παίρνουν) μιάς νομικής οντότητας-είτε πλοίο είναι αυτή είτε επιχείρηση-αυτοί που βρίσκονται στα ψηλότερα σκαλοπάτια της,οι οποίοι προφανώς μέχρι να φτάσουν εκεί έχουν περάσει από τά προηγούμενα στάδια (βαθμούς) κι'έχουν αποκτήσει γνώσεις και εμπειρία.Οπότε,τό να βάλουμε υπεύθυνο τού λογιστηρίου ενός πλοίου κάποιον με βαθμό Β'λογιστή,δέν σημαίνει άραγε ότι τού ζητούμε να αναλάβη ευθύνες που ίσως δέν ανταποκρίνονται στίς γνώσεις και την εμπειρία του (αφού σαφώς αυτές είναι μικρότερες από ένός Α'λογιστή); Προφανώς ο Β'λογιστής έχει μικρότερο μισθό από τον Α'λογιστή αλλά και λιγώτερη ευθύνη. Με την ίδια λογική όμως,θα μπορούσε μιά εταιρεία να βάλη στα καράβια της ώς καπετάνιους άτομα με δίπλωμα πλοιάρχου Β' οι οποίοι βεβαίως θα αμείβωνται λιγώτερο από τούς έχοντες δίπλωμα πλοιάρχου Α' αλλά και λιγώτερη γνώση και εμπειρία,κάτι που ΙΣΩΣ σε κάποιο emergency να αποβή εις βάρος τής ασφάλειας τού πλοίου και τών επιβαινόντων....
Orestis Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 εισαι αδικος φιλε κανονικα επρεπε να τους απολυσει ολους η ΠΝΟ τι λεει γι αυτο...!!! Τι ακριβώς θα έπρεπε να πει η ΠΝΟ; Βλέπεις κάποια παρατυπία;
margaritis24 Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 (edited) παρατυπια οχι αλλα να σε απολυσει για να ξαναπροσλαβει σε μια βδομαδα που θα βγει παλι δεν ειναι ηθικη παρατυπια...ενταξει αποζημιωνεσαι κ βγαινεις αλλα μετα τι κανεις,τον σταυρο σου για να σε ξαναπαρουν...τοσο μεγαλη οικονομικη ζημια κανει στην εταιρια να κρατσησει 30 ατομα για μια βδομαδα χωρις να ταξιδευει το βαπορι!ας κανουν ολοι μαζι ματσακωνι για να μην καθονται αλλα ξεχασα μετα δεν υπαρχουν λεφτα για μπογιες Edited November 11, 2010 by margaritis24
Orestis Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 Νομίζω πως όλα τα πλοία την περίοδο της επισκευής μειώνουν το πλήρωμα τους και η περίοδος της επισκευής βάσει της νομοθεσίας μπορεί να είναι μέχρι 2 μήνες ανά δρομολογιακή περίοδο (αφού ισχύει η δεκάμηνη υποχρεωτική επάνδρωση).
Conopus Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Εγώ ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω, κατ'αρχήν είναι πάνω από 1200κόρους όλα τα πλοία στον Αργοσαρωνικό τί προβλέπει η νομοθεσία? δεν είναι μόνο επιβατικά είναι και οχηματαγωγά κάτι που δεν αναφέρει η νομοθεσία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Παράθυρο για κατάργηση της υποχρεωτικής δεκάμηνης δρομολόγησης των πλοίων της ακτοπλοΐας ανοίγει τροπολογία που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για την «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις» που κατέθεσε στη Βουλή ο Υπουργός προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής. Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ειδικότερα με το άρθρο 20 του σχεδίου νόμου τροποποιείται το καθεστώς δρομολόγησης των πλοίων που δηλώνουν εκπρόθεσμα τα δρομολόγια τους για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο. Οι ισχύουσες διατάξεις (παράγραφος 5, του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 18 του ν. 3409/2005 (ΦΕΚ Α΄273)) προβλέπουν ότι σε αυτή την περίπτωση προκειμένου να εγκριθεί η εκπρόθεσμη δρομολόγηση το πλοίο θα κάνει το δρομολόγιο για ένα τουλάχιστον έτος.Με την τροποποίηση καταργείται η συγκεκριμένη υποχρέωση του πλοίου. Συνεπώς μπορεί ένα πλοίο να καταθέσει εκπρόθεσμα αίτησης για να δρομολογηθεί, π.χ. να κάνει αίτησης τον Μάιο του 2011 για την δρομολογιακή περίοδο Νοέμβριο 2010-Οκτώβριος 2011 (ενώ η εμπρόθεσμη αίτηση θα έπρεπε να είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2010, δηλαδή ένα χρόνο πριν) για κάποιο δρομολόγιο χωρίς να αναφέρει διάρκεια δρομολόγησης. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι το άρθρο 3 του νόμου 2932 εξακολουθεί να ισχύει. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρει στην παράγραφο 1 ότι "η δρομολόγηση επιβατηγού και οχηματαγωγού, επιβατηγού ή φορτηγού, πλοίου γίνεται για περίοδο ενός έτους, που αρχίζει την 1η Νοεμβρίου (τακτική δρομολόγηση)". Συνεπώς παραμένει ένα ερωτηματικό εάν η φράση "περίοδος ενός έτους" αφορά σε ολόκληρο το έτος από την έναρξη της έκτακτης δρομολόγησης ή το "έτος" της τακτικής δρομολόγησης (Νοέμβριος-Οκτώβριος) Το άρθρο 20 Το άρθρο 20 του σχεδίου νόμου που κατέθεσε ο κ. Παπουτσής αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής: «1. Η παράγραφος 3 του άρθρου τέταρτου του ν. 2932/2001 (ΦΕΚ Α΄145), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 25 του ν. 3153/03 (ΦΕΚ Α΄153) αντικαθίσταται ως ακολούθως: 3. Η δήλωση δρομολόγησης υποβάλλεται μέχρι την 31η Ιανουαρίου. Η αρμόδια Υπηρεσία μέχρι την 10η Φεβρουαρίου εκδίδει δελτίο τύπου, το οποίο καταχωρίζεται σε δύο τουλάχιστον ημερήσιες εφημερίδες πανελλήνιας κυκλοφορίας για τις δηλώσεις που έχουν υποβληθεί και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί μέχρι την 20η Φεβρουαρίου να συμπληρώσει ή να τροποποιήσει ή να ανακαλέσει τη δήλωσή του. Η αρμόδια Υπηρεσία ανακοινώνει με την προαναφερόμενη διαδικασία τις τροποποιήσεις αυτές μέχρι την 28η Φεβρουαρίου. Μετά την 31η Μαρτίου ο Υπουργός ανακοινώνει στις αρμόδιες Λιμενικές Αρχές και στους φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων τη δήλωση δρομολόγησης πλοίου μαζί με τα δηλωθέντα προγράμματα εκτέλεσης δρομολογίων, εκτός αν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής της επόμενης παραγράφου. Η ανακοίνωση αυτή κοινοποιείται και στον ενδιαφερόμενο πλοιοκτήτη.» 2. Η παράγραφος 5 του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 18 του ν. 3409/2005 (ΦΕΚ Α΄273) αντικαθίσταται ως εξής: "5. Ο Υπουργός ανακοινώνει στις αρμόδιες Λιμενικές Αρχές και στους φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων τη δήλωση δρομολόγησης πλοίου επιβατηγού, επιβατηγού - οχηματαγωγού ή φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου που υποβάλλεται μετά την 31η Ιανουαρίου κάθε έτους μαζί με τα δηλωθέντα προγράμματα εκτέλεσης δρομολογίων, αν ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κριθεί ότι: α) πληρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στο άρθρο τρίτο και β) ικανοποιούνται συγκοινωνιακές ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία με τακτική δρομολόγηση ή με συμβάσεις που συνάπτονται σύμφωνα με το άρθρο όγδοο.» 3. Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 7 του άρθρου δεύτερου του ν.2932/2001 αντικαθίσταται ως ακολούθως: «Όσοι από το προσωπικό δεν είναι Έλληνες και τα καθήκοντα τους σχετίζονται με θέματα ασφαλείας, πρέπει να κατέχουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις». Η ισχύουσα διάταξη Η ισχύουσα διάταξη του νόμου 2932 (παράγραφος 5) σε ότι αφορά την έκτακτη δρομολόγηση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «Υποβολή δήλωσης δρομολόγησης επιβατηγού, επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου ή φορτηγού-οχηματαγωγού πλοίου μετά την 31η Ιανουαρίου κάθε έτους γίνεται αποδεκτή με απόφαση του Υπουργού, αν ύστερα από γνώμη... Η εκτέλεση των δρομολογίων είναι υποχρεωτική για ένα έτος από τη δρομολόγηση στη συγκεκριμένη γραμμή ή γραμμές. Μετά το πέρας του χρόνου αυτού το πλοίο συνεχίζει τα δρομολόγιά του σε γραμμή ή γραμμές για τις οποίες η αρμόδια Υπηρεσία έχει ανακοινώσει στον πλοιοκτήτη εγγράφως την αποδοχή εμπρόθεσμης δήλωσής του...»
vasilis Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Αγαπητοί φίλοι γειά σας: θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σχετικά με το τι ίσχύει στα Φέρυ μπότ Εν ολίγεις η ιστορία μου είναι η εξής: εχω πολύ παλιό φυλλάδιο 1974, και οταν σταμάτησα την θάλασσα πριν αρκετά χρόνια 1986, δεν υπήρχαν οι άδειες των διαφόρων ειδικοτήτων που υπάρχουν σήμερα, έτσι η ειδικότητά μου ήταν Λιπαντής, τώρα που χρειάστηκε να ξαναβγώ στην θάλασσα( μια κουβέντα είναι βέβαια αυτή, μια και δεν κινείται σχεδόν τίποτα) μου ζητάνε Αδεια Λιπαντή η Μηχανοδηγού,Α'-Β' , για να μπορώ να έχω αυτές τις άδειες, -όπως με πληροφόρησαν απο το Υπουργείο -, θα πρέπει να εχω τα τελευταία 4 χρόνια τουλάχιστον 8μηνη θαλάσσια υπηρεσία, πράγμα που δεν έχω εγώ, αλλά, και που βρήκα να πάω σε κάποιο τουριστικό μου ζήτησε την άδεια του Μηχανοδηγού, και μου είπε πως δεν μπορεί να με Ναυτολογίσει, ( και ας του είπα πως αν θέλει μπορεί να με βάλει ως Βοηθό Μηχανής) προφανώς δεν θα ήθελε, αφού θα μπορούσε να με Ναυτολγίσει και ως Χειριστή Μηχανής, η και ώς Βοηθό μηχανής-όπως με ενημέρωσαν απο το Υπουργείο-, που σημαίνει, πως ο ένας δεν μπορεί να μου δώσει την άδεια γιατί δεν εχω την υπηρεσία, και ο αλλος δεν μπορεί να με ναυτολογίσει γιατί δεν εχω την άδεια..!! Πάνω σε αυτό υπάρχει καμιά διαφορετική πρόταση-λύση; Το άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν κάποιος ξέρει τι "παίζει" στα Φέρυ μπότ, τι σύνθεση έχουν στο Μηχανοστάσιο, και αν σε κάποιο θα μπορούσα να ναυτολογηθώ, και με τι ειδικότητα - εχουν Λαδάδες;(δεν με νοιάζει αν με πάρουν και ως καθαριστή...προκειμένου να βάλω τους 8 μήνες που χρειάζομαι οποσδήποτε.. και τι ισχύει απο μισθολόγιο;επίσης μια και το site γνωρίζει αρκετά περί των Εταιρείών, μήπως υπάρχουν ονόματα και δυευθύνσεις των εταιρειώ-Κοινοπραξιών αυτών με τα Φέρρυ αν την Ελλάδα; Οποσδήποτε ευχαριστώ θερμά για όποια απάντηση η σχολιασμό που θα βοηθούσε. Βασίλης
enas chiotis Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Μείον 40 άτομα πλήρωμα από το Φαιστός, Μείον 24 άτομα από το horizon και ετοιμάζονται για το Έλυρος. Όλα αυτά σε εφαρμογή του νέου νόμου για μείωση των συνθέσεων το χειμώνα. Απορία δική μου είναι πόσα άτομα πλήρωμα έχει πχ ένα παλάτι και έχει ευχέρεια να απολύει τόσα άτομα;
MILTIADIS Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Νομιζω οτι τα παλατια εχουν πληρωμα τους θερινους μηνες 120 ατομα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Τους χειμερινούς μήνες πόσους είχε μέχρι πέρυσι?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Μείον 40 άτομα πλήρωμα από το Φαιστός Πέρα από τη μείωση του πληρώματος στα δύο πλοία των μινωικων, έχουμε και μειώσεις σε βαθμίδες!! Για παράδειγμα οι αρχιλογιστες των πλοίων, πλέον είναι ναυτολογημενοι ως Α' λογιστές!!! Άντε σε λίγο ο κ. Μανώλης να ναυτολογησει όλους τους αξιωματικούς των πλοίων του ως δοκίμους για μεγαλύτερη οικονομία!!
Hastaroth Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Οπως είχα γράψει σε παλιότερο μήνυμά μου εδώ,οι διάφοροι βαθμοί στίς ιεραρχίες συνεπάγονται,εκτός από μισθούς και τίτλους,αντίστοιχες υποχρεώσεις,ευθύνες και δικαιοδοσίες.Οπότε ο αρχιλογιστής,π.χ.,φανταζομαι έχει μεγαλύτερες ευθύνες και δικαιοδοσίες από τον λογιστή Α' και αυτός απ'τον λογιστή Β' κοκ.Οταν,λοιπόν,έναν αρχιλογιστή (δηλαδή τον chief τών λογιστών τού πλοίου) τον ναυτολογούμε,δηλαδή "υποβιβάζουμε" σε λογιστή Α',δέν σημαίνει αυτό ότι τού αφαιρούμε και κάποιες αντίστοιχες εξουσίες και ευθύνες-που όμως χρειάζονται γιά την διαχείριση τού πλοίου;Και δέν αντίκειται αυτό στην ναυτική νομοθεσία,η οποία ορίζει τί υποχρεώσεις και δικαιώματα έχει κάθε βαθμός στην ναυτιλία;Διότι μ'αυτήν την λογική μπορεί ο κύρ-Μανωλιός να ναυτολογήση όλους τους πλοιάρχους τών βαποριών ώς μούτσους,γιά να τους δίνη τρείς κι'εξήντα,αλλά να απαιτή απ'αυτούς να είναι υπεύθυνοι γιά όλο το βαπόρι.....
MILTIADIS Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Οι νεοι νομοι για τις συνθεσεις που ψηφιστηκαν προσφατως τιθενται σε εφαρμογη οποτε μεχρι τελος του χρονου αυτου του ειδους τα μετρα θα εχουν επεκταθει σε ολα τα ακτοπλοικα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now