Jump to content
Shipfriends

Σύνθεση Πληρώματος


christos

Recommended Posts

  • 10 months later...
58 minutes ago, Annivas said:

Tα Ναυτεργατικά  Σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΠΡΝ, ετοιμάζονται για διεθνή καριέρα!!!!

http://www.pemen.gr/page8.htm

 

32 minutes ago, Strofalos said:

Να δω το team Χάλα&Σία να ανηφορίζει με πανό για την Μάγχη και τι στον κόσμο... 

Μιλάμε για international καταστάσεις

Γελατε εσεις αλλα δεν αργει η ωρα που θα δουμε και στην Ελλαδα εικονες οπως αυτες που βλεπουμε εκει πανω.

https://penen.gr/πενεν/δελτια-τυπου/item/13018-λαγός-στα-χνάρια-εφοπλιστών-–-κυβέρνησης-για-την-είσοδο-αλλοδαπών-στην-ακτοπλοΐα

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Neptune said:

Το θέμα είναι ότι νόμιμα έχει Ιταλική σημαία, νόμιμα έχει τη σύνθεση που έχει, νόμιμα έχει φτηνά εργατικά χέρια. Τι αθέμιτο ανταγωνισμό κάνει? Ας βάλουν και οι άλλοι ιταλικές σημαίες και φτηνούς ναυτικούς άμα θέλουν. Δεν επιβάλει κανείς κάτι σε κανέναν. Μην με πάρετε με τις πέτρες, δε συμφωνώ μ αυτό που γράφω, ούτε μ αρέσει που το λέω, ούτε θα το επικροτήσω αν γίνει. Αλλά τόσα χρονια μόνοι μας έχουμε βγάλει τα μάτια μας. Τώρα τα σωματεία (όχι μόνο των ναυτικών αλλά και των γύρω γύρω) ας δούνε πρώτα τις δικές τους ευθύνες πριν κουνήσουν το δάχτυλο

Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020)

 

Link to comment
Share on other sites

η συνθεση νομιζω παει με βαση το πρωτοκολλο και τους πλοες που εκτελει το πλοιο, οχι με βαση την κινηση.

η μεγαλη εικονα ειναι αυτο που αναφερουν παραπανω ο @MILTIADIS & o @Neptune.  ειτε με μεταβολη των συνθεσεων που προβλεπει η ελληνικη σημαια, ειτε με αλλαγη σημαιας, εχουμε πολλα να δουμε ακομη.

Δεν μπορω να φανταστω οτι ενα μελλοντικο αφεντικο της Attica πχ, δεν θα μπει στον πειρασμο να αλλαξει σημαια, τουλαχιστον στην Αδριατικη. Δεν μπορει να αποκλεισει κανεις, μικρομεσαιες εταιριες, οπως οι Golden Star, Kyklades Fast, Levante, κ.α, δεν θα μπουν στον πειρασμο της κυπριακης σημαιας;

On 3/20/2022 at 3:06 PM, Nick the Greek said:

Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε στο μέλλον τέτοια πράγματα και στην Ελλάδα. Η διαφορά εδώ βέβαια είναι πως υπάρχει το πρόβλημα της γλώσσας αλλά και τα λεφτά που παίρνουν οι εταιρείες σε επιδοτήσεις είναι τόσα που έχει και το Κράτος λόγο, ή τέλος πάντων θα έπρεπε να έχει.

τα λεφτα που παιρνουν οι εταιρειες σε επιδοτησεις ειναι τοσα, που περισσευει και ενα μερος για "δωρα" ωστε να μην υπαρχουν απροοπτα^_^

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, LoveBoat said:

Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020)

 

Σε καμία περίπτωση δεν πάει η σύνθεση ανάλογα με την κίνηση.  Το 2020 απλά λόγω κορωνοιού και lockdown πήρε παράταση η επάνδρωση των πλοίων με την θερινή σύνθεση η οποία κανονικά άρχεται από την 1/4 εκάστου έτους και λήγει στις 31/10 , την χρονική περίοδο δηλαδή που εφαρμόζεται στα πλοία το θερινό πρωτόκολλο επιβατών.  Και επίσης αφορά το προσωπικό τα καθήκοντα του οποίου αφορούν το service των επιβατών. Ο αριθμός του Προσωπικού γέφυρας, καταστρώματος και μηχανής παραμένει αμετάβλητος είτε με θερινή είτε χειμερινή σύνθεση.

Ειδικότερα στα υπό Ελληνική Σημαία Ε/Γ - Ο/Γ πλοία η σύνθεση καθορίζεται με σημείο αναφοράς του κόρους ολικής χωρητικότητας για το προσωπικό καταστρώματος, την ιπποδύναμη των κυρίων μηχανών για το προσωπικό καταστρώματος, το πρωτόκολλο, τις καμπίνες, τα εστιατόρια και τα κυλικεία για το προσωπικό του ξενοδοχειακού. Έτσι καθορίζεται η ελάχιστη σύνθεση κι από εκεί και πέρα ανάλογα με τα δρομολόγια που εκτελεί ένα πλοίο υπό Ελληνική Σημαία, μπορεί να προστεθεί επιπλέον προσωπικό εάν και εφόσον δεν καλύπτονται οι ώρες εργασίας κι ανάπαυσης κάποιων μελών του πληρώματος που στελεχώνουν το πλοίο.

Για όποιον έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά στο ΠΔ 177/74 (64Α'). 

https://www.e-nomothesia.gr/kat-naytilia-nausiploia/elegkhos-emporikon-ploion/proedriko-diatagma-177-1974-fek-64a-13-3-1974.html

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Tα πλοία της εταιρείας Grimaldi που αναφέρομε έχουν Ιταλική σημαία και είναι πιο ελαστική νομοθεσία ειδικά αν αυξομειώνεις το πρωτόκολλο των επιβατών....

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Ερωτηση ασχετου και αδαους mod:

Για να μπορει παιρνει καποιο απο τα πλοια της αδριατικης επιβατες για προορισμους εσωτερικου, χρειαζεται προσθηκες στη συνθεση ή καποια αλλα επιπλέον χαρτια; 

Προς χαρη της συζητησης θα εξαιρεσω τα Grimaldoπλοια που εχουν ιταλικη σημαια και κατα πλειονοτητα μη ελληνοφωνο πληρωμα και υπαγονται στην ιταλικη νομοθεσια. Αν καποια στιγμη η ΚΞ αποφασιζε τα πλοια της να παιρνουν επιβατες και ΙΧ απο Πατρα για Ηγουμενιτσα οπως παλια ή καποιο απο τα δρομολογια της Βενετιας που πιανει Κερκυρα, να παιρνει επιβατες και ΙΧ απο Πατρα, χρειαζεται επιπλεον συνθεση ή καποια αλλη προσθηκη; 

Δεν εχω στο μυαλο μου καποιο φανταστικο πλοιο, αλλα τα 5 πλοια της ΚΞ με ελληνικη σημαια, (αντε και τον Αστεριωνα, που εχει μεν κυπραίικη σημαία, αλλά ελληνόφωνο πλήρωμα), με τα ιδια πρωτοκολλα κλπ και αφου, εννοειται, ληφθουν οι απαραιτητες εγκρισεις των προσεγγισεων (ΣΑΣ κλπ)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία η σύνθεση δεν χρειάζεται επιπλέον προσωπικό για τα πλοία της Αδριατικής εάν εκτελέσουν ακτοπλοία , πέραν από αυτήν που ήδη έχουν και καθορίζεται από το ΠΔ 177/74 (64Α').

Από εκεί και πέρα για να εκτελέσουν εσωτερική ακτοπλοία όπως π.χ είναι το τμήμα του δρομολογίου Πάτρα - Ηγουμενίτσα - (Κέρκυρα), θα πρέπει να υπαχθούν στον Νόμο 2932 του 2001, με κατάθεση φακέλου δρμολόγησης πλοίου έως την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους, να περάσει Σ.Α.Σ , ....κ.ο.κ  ότι ακριβώς συμβαίνει και με τις γραμμές του Αιγαίου και του Ιονίου.

Επίσης όσο εκτελεί εσωτερική ακτοπλοία, δεν μπορεί να ανοίξουν στο πλοίο το casino και το Duty Free Shop.

Για επιπλέον ή αλλαγή πιστοποιητικών είναι τυπικό το θέμα και είναι πολύ εύκολο να βγουν νέα πιστοποιητικά με παραρτήματα για εθνικούς και διεθνείς πλόες παράλληλα , αφού οι υπάρχουσες μελέτες και οι εναρμονίσεις των πλοίων αυτών υπερκαλύπτουν την εθνική νομοθεσία και τα standards της. Για παράδειγμα:

Δεν θα χρειαστεί να γίνει μελέτη ευστάθειας σε 4μ ύψος κύματος από 2,5μ που ισχύει στο Αιγαίο και Ιόνιο αφού είναι πιστοποιημένα με 4μ ύψος κύματος.

Δεν θα χρειαστεί να προστεθούν βάρκες αφού ήδη έχουν .

Δεν θα χρειαστεί να βάλουν Vdr αφού ήδη έχουν.

Η άδεια ασυρμάτου που έχουν ήδη είναι για περιοχές Α1+Α2+Α3 και στους εσωτερικούς πλόες απαιτείται Α1+Α2.

΄Συνεπώς οτιδήποτε πιστοποιητικό χρειαστεί να επανεκδοθεί είναι καθαρά γραφειοκρατικής φύσεως.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου για ελλιπή οργανική σύνθεση στην Αίγινα

Quote

Στη σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου, προέβησαν, πρωινές ώρες σήμερα, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Αίγινας, για παράβαση των άρθρων 40 και 229 του Ν.Δ. 187 /1973.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Λιμεναρχείου Αίγινας σε Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο, το οποίο κατέπλευσε στον λιμένα Αίγινας προερχόμενο από λιμένα Πειραιά, διαπιστώθηκε η ελλιπής σύνθεση του πληρώματος κατά δύο άτομα.

Από τη Λιμενική Αρχή Αίγινας, που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών και πειθαρχικών κυρώσεων και απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου, ενώ κατόπιν αποκατάστασης της σύνθεσης επετράπη ο απόπλους του πλοίου για λιμένα Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...