Nikos_Chania Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 Απο τον Οκτωβρη του 2020 δεν είναι κανένα παλάτι εκτός δρομολογίων. Ψάξε αλλού.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 22, 2021 Share Posted April 22, 2021 Από Οκτώβρη δε ξέρω αυτό που ξέρω είναι πως όλο το χειμώνα ένα παλάτι από τα 3 είναι εκτός λόγω ακινησιών. Τι θες να ψάξω;.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 58 minutes ago, Annivas said: Tα Ναυτεργατικά Σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΠΡΝ, ετοιμάζονται για διεθνή καριέρα!!!! http://www.pemen.gr/page8.htm 32 minutes ago, Strofalos said: Να δω το team Χάλα&Σία να ανηφορίζει με πανό για την Μάγχη και τι στον κόσμο... Μιλάμε για international καταστάσεις Γελατε εσεις αλλα δεν αργει η ωρα που θα δουμε και στην Ελλαδα εικονες οπως αυτες που βλεπουμε εκει πανω. https://penen.gr/πενεν/δελτια-τυπου/item/13018-λαγός-στα-χνάρια-εφοπλιστών-–-κυβέρνησης-για-την-είσοδο-αλλοδαπών-στην-ακτοπλοΐα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted March 22, 2022 Share Posted March 22, 2022 4 hours ago, Neptune said: Το θέμα είναι ότι νόμιμα έχει Ιταλική σημαία, νόμιμα έχει τη σύνθεση που έχει, νόμιμα έχει φτηνά εργατικά χέρια. Τι αθέμιτο ανταγωνισμό κάνει? Ας βάλουν και οι άλλοι ιταλικές σημαίες και φτηνούς ναυτικούς άμα θέλουν. Δεν επιβάλει κανείς κάτι σε κανέναν. Μην με πάρετε με τις πέτρες, δε συμφωνώ μ αυτό που γράφω, ούτε μ αρέσει που το λέω, ούτε θα το επικροτήσω αν γίνει. Αλλά τόσα χρονια μόνοι μας έχουμε βγάλει τα μάτια μας. Τώρα τα σωματεία (όχι μόνο των ναυτικών αλλά και των γύρω γύρω) ας δούνε πρώτα τις δικές τους ευθύνες πριν κουνήσουν το δάχτυλο Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 22, 2022 Share Posted March 22, 2022 η συνθεση νομιζω παει με βαση το πρωτοκολλο και τους πλοες που εκτελει το πλοιο, οχι με βαση την κινηση. η μεγαλη εικονα ειναι αυτο που αναφερουν παραπανω ο @MILTIADIS & o @Neptune. ειτε με μεταβολη των συνθεσεων που προβλεπει η ελληνικη σημαια, ειτε με αλλαγη σημαιας, εχουμε πολλα να δουμε ακομη. Δεν μπορω να φανταστω οτι ενα μελλοντικο αφεντικο της Attica πχ, δεν θα μπει στον πειρασμο να αλλαξει σημαια, τουλαχιστον στην Αδριατικη. Δεν μπορει να αποκλεισει κανεις, μικρομεσαιες εταιριες, οπως οι Golden Star, Kyklades Fast, Levante, κ.α, δεν θα μπουν στον πειρασμο της κυπριακης σημαιας; YΓ On 3/20/2022 at 3:06 PM, Nick the Greek said: Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε στο μέλλον τέτοια πράγματα και στην Ελλάδα. Η διαφορά εδώ βέβαια είναι πως υπάρχει το πρόβλημα της γλώσσας αλλά και τα λεφτά που παίρνουν οι εταιρείες σε επιδοτήσεις είναι τόσα που έχει και το Κράτος λόγο, ή τέλος πάντων θα έπρεπε να έχει. τα λεφτα που παιρνουν οι εταιρειες σε επιδοτησεις ειναι τοσα, που περισσευει και ενα μερος για "δωρα" ωστε να μην υπαρχουν απροοπτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 23, 2022 Share Posted March 23, 2022 (edited) 9 hours ago, LoveBoat said: Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020) Σε καμία περίπτωση δεν πάει η σύνθεση ανάλογα με την κίνηση. Το 2020 απλά λόγω κορωνοιού και lockdown πήρε παράταση η επάνδρωση των πλοίων με την θερινή σύνθεση η οποία κανονικά άρχεται από την 1/4 εκάστου έτους και λήγει στις 31/10 , την χρονική περίοδο δηλαδή που εφαρμόζεται στα πλοία το θερινό πρωτόκολλο επιβατών. Και επίσης αφορά το προσωπικό τα καθήκοντα του οποίου αφορούν το service των επιβατών. Ο αριθμός του Προσωπικού γέφυρας, καταστρώματος και μηχανής παραμένει αμετάβλητος είτε με θερινή είτε χειμερινή σύνθεση. Ειδικότερα στα υπό Ελληνική Σημαία Ε/Γ - Ο/Γ πλοία η σύνθεση καθορίζεται με σημείο αναφοράς του κόρους ολικής χωρητικότητας για το προσωπικό καταστρώματος, την ιπποδύναμη των κυρίων μηχανών για το προσωπικό καταστρώματος, το πρωτόκολλο, τις καμπίνες, τα εστιατόρια και τα κυλικεία για το προσωπικό του ξενοδοχειακού. Έτσι καθορίζεται η ελάχιστη σύνθεση κι από εκεί και πέρα ανάλογα με τα δρομολόγια που εκτελεί ένα πλοίο υπό Ελληνική Σημαία, μπορεί να προστεθεί επιπλέον προσωπικό εάν και εφόσον δεν καλύπτονται οι ώρες εργασίας κι ανάπαυσης κάποιων μελών του πληρώματος που στελεχώνουν το πλοίο. Για όποιον έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά στο ΠΔ 177/74 (64Α'). https://www.e-nomothesia.gr/kat-naytilia-nausiploia/elegkhos-emporikon-ploion/proedriko-diatagma-177-1974-fek-64a-13-3-1974.html Edited March 23, 2022 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted March 23, 2022 Share Posted March 23, 2022 (edited) Tα πλοία της εταιρείας Grimaldi που αναφέρομε έχουν Ιταλική σημαία και είναι πιο ελαστική νομοθεσία ειδικά αν αυξομειώνεις το πρωτόκολλο των επιβατών.... Edited March 23, 2022 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Εάν καταλαβαίνω σωστά, συμφωνήθηκε να μπαίνουν μεταξύ 10-15 άτομα πλήρωμα χωρίς ναυτικό φυλλάδιο και λοιπές ναυτικές γνώσεις σε κάθε πλοίο λόγω έλλειψης πληρωμάτων;;; 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω. Χωρίς φυλλάδιο και χωρίς τα "μαθήματα" που χρειάζεται για την ανανέωσή του γράφει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Μάλιστα ... Τι να πω ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 20, 2022 Share Posted September 20, 2022 (edited) Ερωτηση ασχετου και αδαους mod: Για να μπορει παιρνει καποιο απο τα πλοια της αδριατικης επιβατες για προορισμους εσωτερικου, χρειαζεται προσθηκες στη συνθεση ή καποια αλλα επιπλέον χαρτια; Προς χαρη της συζητησης θα εξαιρεσω τα Grimaldoπλοια που εχουν ιταλικη σημαια και κατα πλειονοτητα μη ελληνοφωνο πληρωμα και υπαγονται στην ιταλικη νομοθεσια. Αν καποια στιγμη η ΚΞ αποφασιζε τα πλοια της να παιρνουν επιβατες και ΙΧ απο Πατρα για Ηγουμενιτσα οπως παλια ή καποιο απο τα δρομολογια της Βενετιας που πιανει Κερκυρα, να παιρνει επιβατες και ΙΧ απο Πατρα, χρειαζεται επιπλεον συνθεση ή καποια αλλη προσθηκη; Δεν εχω στο μυαλο μου καποιο φανταστικο πλοιο, αλλα τα 5 πλοια της ΚΞ με ελληνικη σημαια, (αντε και τον Αστεριωνα, που εχει μεν κυπραίικη σημαία, αλλά ελληνόφωνο πλήρωμα), με τα ιδια πρωτοκολλα κλπ και αφου, εννοειται, ληφθουν οι απαραιτητες εγκρισεις των προσεγγισεων (ΣΑΣ κλπ) Edited September 20, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted September 20, 2022 Share Posted September 20, 2022 Για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία η σύνθεση δεν χρειάζεται επιπλέον προσωπικό για τα πλοία της Αδριατικής εάν εκτελέσουν ακτοπλοία , πέραν από αυτήν που ήδη έχουν και καθορίζεται από το ΠΔ 177/74 (64Α'). Από εκεί και πέρα για να εκτελέσουν εσωτερική ακτοπλοία όπως π.χ είναι το τμήμα του δρομολογίου Πάτρα - Ηγουμενίτσα - (Κέρκυρα), θα πρέπει να υπαχθούν στον Νόμο 2932 του 2001, με κατάθεση φακέλου δρμολόγησης πλοίου έως την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους, να περάσει Σ.Α.Σ , ....κ.ο.κ ότι ακριβώς συμβαίνει και με τις γραμμές του Αιγαίου και του Ιονίου. Επίσης όσο εκτελεί εσωτερική ακτοπλοία, δεν μπορεί να ανοίξουν στο πλοίο το casino και το Duty Free Shop. Για επιπλέον ή αλλαγή πιστοποιητικών είναι τυπικό το θέμα και είναι πολύ εύκολο να βγουν νέα πιστοποιητικά με παραρτήματα για εθνικούς και διεθνείς πλόες παράλληλα , αφού οι υπάρχουσες μελέτες και οι εναρμονίσεις των πλοίων αυτών υπερκαλύπτουν την εθνική νομοθεσία και τα standards της. Για παράδειγμα: Δεν θα χρειαστεί να γίνει μελέτη ευστάθειας σε 4μ ύψος κύματος από 2,5μ που ισχύει στο Αιγαίο και Ιόνιο αφού είναι πιστοποιημένα με 4μ ύψος κύματος. Δεν θα χρειαστεί να προστεθούν βάρκες αφού ήδη έχουν . Δεν θα χρειαστεί να βάλουν Vdr αφού ήδη έχουν. Η άδεια ασυρμάτου που έχουν ήδη είναι για περιοχές Α1+Α2+Α3 και στους εσωτερικούς πλόες απαιτείται Α1+Α2. ΄Συνεπώς οτιδήποτε πιστοποιητικό χρειαστεί να επανεκδοθεί είναι καθαρά γραφειοκρατικής φύσεως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 20, 2022 Share Posted September 20, 2022 Με καλύψες. Η απορία μου ήταν για σύνθεση και πιστοποιητικά. Για ΣΑΣ κλπ δεν είχα αμφιβολία ότι πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου για ελλιπή οργανική σύνθεση στην Αίγινα Quote Στη σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου, προέβησαν, πρωινές ώρες σήμερα, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Αίγινας, για παράβαση των άρθρων 40 και 229 του Ν.Δ. 187 /1973. Συγκεκριμένα, σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Λιμεναρχείου Αίγινας σε Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο, το οποίο κατέπλευσε στον λιμένα Αίγινας προερχόμενο από λιμένα Πειραιά, διαπιστώθηκε η ελλιπής σύνθεση του πληρώματος κατά δύο άτομα. Από τη Λιμενική Αρχή Αίγινας, που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών και πειθαρχικών κυρώσεων και απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου, ενώ κατόπιν αποκατάστασης της σύνθεσης επετράπη ο απόπλους του πλοίου για λιμένα Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2023 Share Posted March 28, 2023 Η ένωση πλοιάρχων έβγαλε την ανακοίνωση το παραπάνω περιστατικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailor26 Posted February 23 Share Posted February 23 Πώς ορίζεται και με ποια διάταξη-αποφαση η σύνθεση πληρώματος για ταχύπλοα πλοια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now