marioskef Posted May 11, 2008 Posted May 11, 2008 To fakta το εχει για 35 αλλα και δική μου αίσθηση είναι οτι δεν τα έχει τα 30
symi Posted May 11, 2008 Author Posted May 11, 2008 ta 30 milia ta exei gia poreia aneta twra poso 8a to pigenei i etairia einai allo 8ema. to mono asximo-kalo eine otan exei kairo exei aytomatismoys poy toy koboyn taxitita ( otan itan symi pigene me 33 milia kai otan kopanage poli kobotan kai pigene me 30 i 25). to ploio exei paei kai me 37 milia sinexomena otan eixe as8eni mesa etyxe kai taksideba ekeini tin mera kai kanane tin symi rodo se 40 lepta poy eine 24 milia
Orestis Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Νέα συνεδρίαση του ΣΑΣτην Τετάρτη και έχω την εντύπωση ότι είναι η καλύτερη του έτους. Ξεχωρίζει η αίτηση για δρομολόγηση του ΣΠΗΝΤ ΚΑΤ 1 Πειραιά - Αίγινα - Αγκίστρι. Πάει δηλαδή η Ραφήνα. Δεν το έχω διασταυρώσει, αλλά άκουσα πως ούτε για Σαρωνικό το προορίζουν τελικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Προς το παρόν δικαιώνεσαι. Απεσύρθη το αίτημα της εταιρείας για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Αίγινας Αγκίστρι. Μήπως τώρα που υπάρχει κενό από την αποχώρηση του Eurofast 1, θα έπρεπε να σκεφτούν μια πιθανή δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή του Πόρο Ύδρα Σπέτσες Πόρτο Χέλι?? Δεν το έχω διασταυρώσει, αλλά άκουσα πως ούτε για Σαρωνικό το προορίζουν τελικά. Εάν δε προορίζεται για το Σαρωνικό, κάτι που μπορώ να σκεφτώ είναι οι Σποράδες ή Ενδοκυκλαδικα
Proteus Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Το πλοίο οσο καιρο ηταν Ρόδο και επειδη το παρακολουθούσα συχνα μέσω AIS το δρομολόγιο του το έβγαζε με 27 μιλάκια. Ναι το έχω δει και στα 30 αλλα όχι συχνά. Δεν ξέρω τι service του κάνανε στον Πειραία αλλα στη Ρόδο όλοι οι μηχανικοί που περασαν απο αυτο είχαν παράπονα απο τα ηλεκτρολογικά (και μηχανολογικα του σε μικρότερο βαθμό). Καλά του ταξίδια
symi Posted May 27, 2008 Author Posted May 27, 2008 Ενασ μονο 1ος μηχανικος εχει περασει απο τον πρωην πανορμιτη ο οποιος ειναι στον πρωτεα τωρα και ειχε βαλει και τα γιαλια στιν αριεξπο που δεν μπορουσαν να βρουν τη ζημια υπηρχε. ΑΝ θυμασαι ο πανορμιτης την τελευτεα χρονια εκοβε το μισο εισητιριο απο το δελφινη δλδ ηταν δρομολογιμενο επιβατικο ηταν για να γλιτωσει το διπλο πληρωμα και πηγενε με 25 μιλια και που και που 27
Proteus Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 Ενασ μονο 1ος μηχανικος εχει περασει απο τον πρωην πανορμιτη ο οποιος ειναι στον πρωτεα τωρα και ειχε βαλει και τα γιαλια στιν αριεξπο που δεν μπορουσαν να βρουν τη ζημια υπηρχε. ΑΝ θυμασαι ο πανορμιτης την τελευτεα χρονια εκοβε το μισο εισητιριο απο το δελφινη δλδ ηταν δρομολογιμενο επιβατικο ηταν για να γλιτωσει το διπλο πληρωμα και πηγενε με 25 μιλια και που και που 27 Ή ειστε φανατισμένοι οι Συμιακοί ή προσπαθείς να πεις με "απλα" λόγια οτι λόγω μειωμένου εισιτηρίου το πηγαίναν αργά Τι μας νοιάζει αν ειχε βάλει τα γυαλιά ο μηχανικός και σε ποιόν. Για τα προβληματάκια του και τις πιθανές ταχύτητες του μιλάμε.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Το Speed Cat 1 έκανε μια στροφή 180˚ γύρω από τον άξονα, για να βάψει το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας του στην αριστερή μπάντα. Έχει γραφτεί όνομα και το λογότυπο της εταιρείας του στη δεξιά μπάντα, στη πρύμη και στη πλώρη (καθρέπτη).
kerkini Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Προς το παρόν δικαιώνεσαι. Απεσύρθη το αίτημα της εταιρείας για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Αίγινας Αγκίστρι.Μήπως τώρα που υπάρχει κενό από την αποχώρηση του Eurofast 1, θα έπρεπε να σκεφτούν μια πιθανή δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή του Πόρο Ύδρα Σπέτσες Πόρτο Χέλι?? Δικαιώνεσαι και εσύ με τη σειρά σου! Σύμφωνα με τα θέματα του ΣΑΣ, ζητείται δρομολόγηση Πειραιά - Ύδρα - Σπέτσες μέχρι 31/10
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Το πλοίο θα είχε ξεκινήσει σε αυτή τη γραμμή, πριν του Άγιου Πνεύματος, αλλά ακούγεται ότι τις ώρες που του έδιναν δεν άρεσαν στην εταιρεία. Προχθές πάντως είχε βγει για ένα ξεμούδιασμα στο Σαρωνικό.
kerkini Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Το πλοίο θα είχε ξεκινήσει σε αυτή τη γραμμή, πριν του Άγιου Πνεύματος, αλλά ακούγεται ότι τις ώρες που του έδιναν δεν άρεσαν στην εταιρεία. Τις ώρες δεν τις καθορίζε η ίδια η εταιρία; Προφανώς "βάσει παρατηρήσεων των λιμενικών αρχών" για τις αφιξοαναχωρήσεις των υπολοίπων;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Η εταιρεία καταθέτει τα δρομολόγια που θέλει και μετά εγκρίνονται από τις αρχές των λιμένων και συνήθως σου ορίζουν κάποιο χρονικό διάστημα μεταξύ των υπαρχόντων πλοίων.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Θέμα ΣΑΣ Νο: 1: Δρομολόγηση του Ε/Γ-ΚΑΤ «ΣΠΙΝΤ ΚΑΤ 1» στη γραμμή Πειραιά – Ύδρας - Σπετσών τη περίοδο μέχρι 31-10-08Ομόφωνη θετική για ετήσια δρομολόγηση στη Πειραιά – Ύδρας - Σπετσών Αφού πέρασε το θέμα της δρομολόγησης του Ε/Γ-ΚΑΤ «ΣΠΙΝΤ ΚΑΤ 1» στη γραμμή Πειραιά – Ύδρας – Σπετσών, θα αναρωτιέστε εσείς όπως και εγώ γιατί δεν έχει ξεκινήσει ακόμα τα δρομολόγια του?? Έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες από το ΣΑΣ. Από ότι λένε οι πήγες μου, το πλοίο δε θα ξεκινήσει σύντομα γιατί υπάρχει μια «κόντρα» ανάμεσα στο ΥΕΝΑΝΠ και πλοιοκτητών για το θέμα της σύνθεσης. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητάει μια ειδική σύνθεση (μειωμένη), που δε δέχεται το Υπουργείο.
Orestis Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Νομίζω πως η πλοιοκτήτρια ζητάει σύνθεση συμβατικού αντί για σύνθεση ταχυπλόου ή με απλά λόγια, μονό αντί για διπλό πλήρωμα.
ΘΕΤΙΣ Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Η εταιρεία το δήλωσε ως συμβατικό επειδή του λείπουν κάποια πράγματα που είναι απαραίτητα για την καταχώρησή του ως ταχύπλοο. Αυτά θα προστεθούν το χειμώνα μάλλον. Ωστόσο αφού είναι δηλωμένο ως συμβατικό η σύνθεσή του φτάνει στα 16-17 άτομα (νομίζω), ενώ ως ταχύπλοο θα είχε 9. Φυσικά είναι κατανοητό ότι 16 ή 17 άτομα είναι υπερβολικός αριθμός για ένα σκάφος 40 περίπου μέτρων. Τι θα γίνει θα δούμε. Πάντως απ' ό,τι φαίνεται τη χάνει τη σεζόν.
Orestis Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Ως ταχύπλοο θα είχε 11-12 άτομα και το κόστος του θα ήταν πολύ ακριβότερο αφού θα έπρεπε να έχει διπλό πλήρωμα για να πραγματοποιήσει τα καλοκαιρινά δρομολόγια που δήλωσε. Άρα όχι μόνο τα συνολικά μισθοδοτούμενα άτομα θα ήταν περισσότερα (22-24 vs 16-17) αλλά θα σε αυτά θα περιλαμβάνονταν ακριβότερες ειδικότητες (δύο πλοίαρχοι, δύο α’ μηχανικοί κλπ).
ΘΕΤΙΣ Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Αν ήταν έτσι τα πράγματα φίλε Orestis δεν θα προσπαθούσαν τόσες ημέρες από την εταιρεία να καταφέρουν να πάρουν σύνθεση ταχυπλόου. Το δρομολόγιο ήταν Πειραιάς - Ύδρα - Σπέτσες (μάλλον στις 9.30 π.μ) και επιστροφή Σπέτσες - Ύδρα - Πειραιάς (κάποια ώρα ανάμεσα σε 15.45 με 16.45). Δεν υπάρχει θέμα διπλού πληρώματος. Αν είχε πάρει σύνθεση ταχυπλόου, το βαπόρι θα είχε ξεκινήσει.
tsaki Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ SPEED CAT 1 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΒΗΓΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΓΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΞΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΠΟΙΑΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 33 ΜΙΛΙΑ ΣΤΙΣ 1820 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΧΡΙ 2200 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ 1.000.000 ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ,ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΚΑΡΙ ΠΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
enas chiotis Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΚΑΡΙ ΠΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ! tsaki καλώς ήρθες στην παρέα μας. Δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για αυτά που λες για το πλοίο, αλλά για να το στηρίξει ο κόσμος πρέπει να ξεκινήσει σε καποια γραμμή δρομολόγια, πράγμα που μέχρι στιγμής δεν έχει επιτευχθεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Άκουσα ότι οι πλοιοκτήτες του θέλουν να το πουλήσουν, εάν βρεθεί κανένας υποψήφιος αγοραστής.
ΘΕΤΙΣ Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Εγώ συμφωνώ με τον φίλο Tsaki για το πλοίο. Πάντως, είναι κρίμα να έχουν δοθεί τόσα πολλά χρήματα και να μη μπορεί να κινηθεί το βαπόρι. Φυσικά για να το στηρίξει ο κόσμος πρέπει κάπου να δραστηριοποιηθεί, όμως ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Εκεί που μπορεί να δραστηριοποιηθεί κερδοφόρα είναι στο φιλέτο που όμως το μασάει "μεγάλη" εταιρεία. Σιγά που θα το αφήσουν. Και δεν μπορώ να πειστώ ότι δεν μπορούσε να γίνει μία ρύθμιση σε σχέση με τον αριθμό των μελών του πληρώματος για να κινηθεί το σκάφος. Εδώ γίνονται άλλα κι άλλα. Απλά πιστεύω ότι κάποιοι βάλανε τρικλοποδιά. Δεν ξέρω τι πιστεύετε εσείς.
kerkini Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 Άκουσα ότι οι πλοιοκτήτες του θέλουν να το πουλήσουν, εάν βρεθεί κανένας υποψήφιος αγοραστής. Γιατί δεν το αγοράζει ο Καραγιάννης που είχε το Eurofast I;;;
enas chiotis Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Στον τελευταίο εφοπληστή ένας μέτοχος της ΑΝΕΣ γράφει για το πλοίο: " Η περιορισμένη προοπτική της γέφυρας του σκάφους δεν το εντάσσει στην κατηγορία των ταχυπλόων ελευθέρου ναυλολογίου, με συνέπεια την δρομολόγηση με συμβατικό ναυλολόγιο." Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο; ,και αν ισχύει μήπως είναι και ένας από τους λόγους που ακόμα δεν έχει βρει γραμμή το πλοίο;
George Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Εγώ να ρωτήσω κάτι άσχετο ρε παίδες: Κάθε Παρασκευή το Openseas δίνει το SPEED CAT 1 στις 15:15 για Ύδρα και Σπέτσες. Αλλά μόνο αυτό. Όλη την υπόλοιπη εβδομάδα τίποτα. Ούτε επιστροφή. Τι θέλει να πει ο ποιητής; Λάθος του συστήματος;
ΘΕΤΙΣ Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Μάλλον λάθος του συστήματος είναι. Δεν φαίνεται να κινείται προς το παρόν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now