Jump to content
Shipfriends

Speed Cat 1 (IMO 8816053)


symi

Recommended Posts

Υπαρχει μια αναρτηση απο την εταιρεια του πλοιου στο συστημα της Forthcrs στις 29/06/14, δηλαδη πριν το ΣΑΣ, που φαινεται οτι την ειχαν δεδομενη την δρομολογηση του πλοιου

 

Η Hellas Speed Cat ανακοινώνει την έναρξη των δρομολογίων του ταχύπλοου ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ SPEED CAT 1 με Υψηλή Ταχύτητα – Άνεση – Καθαριότητα - Πολυτέλεια – Πλήρως Κλιματιζόμενο στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ (ΠΟΡΟ – ΥΔΡΑ – ΣΠΕΤΣΕΣ ).

 

Το πλοίο θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια, με ώρα αναχώρησης από Πειραιά 09:00 & 15:30

 

Η Hellas Speed Cat προσφέρει, πέραν των άλλων εκπτώσεων, έκπτωση 20% στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών, εφόσον εκδοθούν ταυτόχρονα με τα εισιτήρια αναχώρησης. Η έκπτωση ισχύει σε όλα τα ταξίδια ανεξαρτήτως ημέρας δρομολογίου. Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές των εισιτηρίων στο www.speedcat.gr.

 

Πρακτορεία που ενδιαφέρονται για συνεργασία με την εταιρεία μας, να επικοινωνήσουν μαζί μας στα κάτωθι τηλέφωνα.

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 10% ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΝΑΥΛΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σωστοι και οσον αφορα το 10%...παιρνουμε μαζι και τα πρακτορια στο εγχειρημα.. εγω γιατι πιστευω πως λογω της βλαβης του FC1 θα βγει το πλοιο??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Όπως είδαμε τελικά, ομόφωνη απόρριψη

 

Είναι μια καποια πρόοδος ότι από την ομόφωνη απόρριψη πήγαμε στο αρνητική κατά πλειοψηφία. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο τύπος ζητούσε δρομολόγηση από 01/11.

 

Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ‐ΚΑΤ “ΣΠΙΝΤ ΚΑΤ Ι” στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΠΟΡΟ – ΥΔΡΑ – ΣΠΕΤΣΕΣ από 01‐11‐14
 
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι να υπαρχει αρνητικη απαντηση σε μια νεα δρομολογηση ειδικα οταν δεν υπαρχει επιδοτηση στη γραμμη.Ας μπει το πλοιο και αν καταφερει να παρει μεριδιο απο την κινηση,ωστε να βγαινει μαγκια του

Link to comment
Share on other sites

Συζήταγα με την μάνα μου (καθότι είμαστε υποψήφιοι ταξιδιώτες του ως Ποριότες), και με ρώτησε με αφοπλιστική απλότητα :

"Μα καλά, δεν καταργήθηκαν οι άδειες σκοπιμότητας ? "

Τι να της πεις.....

Link to comment
Share on other sites

Συζήταγα με την μάνα μου (καθότι είμαστε υποψήφιοι ταξιδιώτες του ως Ποριότες), και με ρώτησε με αφοπλιστική απλότητα :

"Μα καλά, δεν καταργήθηκαν οι άδειες σκοπιμότητας ? "

Τι να της πεις.....

Να τής πής ότι ζεί στο μόνο εν Ευρώπη εναπομείναν κομμουνιστικό κράτος  :D

 

Αλήθεια,με ποιά κριτήρια αποφασίστηκε η απόρριψη τής αίτησης (αφού μάλιστα δέν υπάρχει επιδότηση-και ώς εκ τούτου δέν προκύπτει επιβάρυνση τού κρατικού προύπολογισμού);Μήπως γιά να μήν χάση πελατεία ο κυβερνητικός εκλεκτός;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχει κανα 2-3 ΣΑΣ ακομα...

 

Τσε βάλε. Μ'αυτά που ζητά λογική η χυλόπιτα a priori.

 

ΘΕΜΑ 24

Έκτακτη  δρομολόγηση  Ε/Γ‐ΚΑΤ  “ΣΠΙΝΤ  ΚΑΤ  1”  στις  γραμμές  α)  ΑΓ.  ΚΩΝ/ΝΟΣ  – ΣΚΙΑΘΟΣ  – ΣΚΟΠΕΛΟΣ  –  ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ  και  β)  ΑΓ.  ΚΩΝ/ΝΟΣ  –  ΣΚΙΑΘΟΣ  –  ΣΚΟΠΕΛΟΣ  από  15/05/15  έως 07/09/15

 

Link to comment
Share on other sites

Είδε και απόειδε ότι δεν μπαίνει Σαρωνικό και την κάνει για Σποράδες.

Μόνο που και εκεί τον ίδιο αντίπαλο έχει. Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι εκεί θα μπουν;

Link to comment
Share on other sites

Και άλλο άκυρο για το ταλαίπωρο SpeedCat1. Δεν μπορεί να πιέσει για να βρει γραμμή με τίποτα.

Δύο επιλογές τους μένουν:

1. Τακτική δρομολόγηση από το Νοέμβριο του 2015

2. Να ζητήσουν έκτακτη σε γραμμή που δεν είναι η HSW...

 

Αν τους ενδιαφέρει όντως ο Σαρωνικός, τότε θα πρέπει να πείσουν τις τοπικές δημοτικές αρχές και φορείς να στηρίξουν το αίτημα για έκτακτη δρομολόγηση το συντομότερο δυνατό.

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟ ΥΝΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!ΣΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΑΠΟ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Η ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ 2 ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΣΤΑ ΔΕΦΙΝΙΑ -ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΤΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΔΙΝΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ SPEED CAT ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ 4 ΜΗΝΕΣ.ΔΗΛ 2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΑΘΜΑ,ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ.
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ?
ΘΕΛΕΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΜΑ 15 ΑΤΟΜΩΝ ΑΛΛΕΣ 15 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ,ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ)?
ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ?
Η ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ???
ΣΗΜΕΙΩΣH.ΣΤΟ ΣΑΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ 3 ΑΤΟΜΑ ΤΗS ΗSW
O ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ-ΑΓΑΠΗΤΟΣ-ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ,ΟΠΟΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΕΙ Ο Κ.ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑ-ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ.
ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ?ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ?
Η ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟΝ?

Link to comment
Share on other sites

Το έγραψα και στο προηγούμενο post: έχει την ευθύνη και η εταιρεία (πέρα από το τι παίζεται παρασκηνιακά) αφού δεν το δηλώνει για τακτική δρομολόγηση έγκαιρα.

Ας αποφασίσει αν τελικά θέλει να πάει Σαρωνικό ή Σποράδες και να το δηλώσει για τακτική δρομολόγηση.

Και έπειτα ας πιέσει για έκτακτη με την υποστήριξη τοπικών παραγόντων και ό,τι βγει.

Όταν ζητούσε την έκτακτη δρομολόγηση για Σαρωνικό ή Σποράδες, είχε καμία "φωνή" από τα νησιά που θα εξυπηρετούσε υπέρ της δρομολόγησης; δεν το νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον το πλοίο δεν ζητάει έκτακτη δρομολόγηση ζητάει εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση για την γραμμή του Σαρωνικού και ειχέ θετικές γνωματεύσεις απο τον Δήμο Πόρου και Σπετσών με δημοτικά συμβούλια που πραγματοποιήσανε καθώς και υπογράφες απο τους κατοίκους των νησιών. Όσο για την γραμμή των Σποράδων όπως το Υπουργειο δίνει σε ένα πλοίο έκτακτη δρομολόγηση για 3 μήνες πρέπει να δίνει και στο άλλο που ζητάει 4 μήνες σε μια καθαρά εποχιακή γραμμή.  

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΔΙΝΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ SPEED CAT ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ 4 ΜΗΝΕΣ.ΔΗΛ 2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΑΘΜΑ,ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ.

 

Γιώργο καλώς ήρθες στην παρέα μας, ας δούμε τα πράγματα λίγο σφαιρικότερα:

  1. Τη φετινή χρονιά στις Σποράδες δραστηριοποιήθηκαν 4 εταιρείες, συνεπώς μόνο ως μονοπωλιακή αγορά δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί.
  2. H HSW εξυπηρετεί τους συγκεκριμένους προορισμούς 12 μήνες το χρόνο με 1 έως & 4 πλοία, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να δρομολογεί επιπλέον πλοία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
  3. Το ΣΑΣ έδωσε έγκριση δρομολογίων σε όλες τις εταιρείες που ζήτησαν να δραστηριοποιηθούν τα τελευταία χρόνια στις Σποράδες: Στο Speedcat 1 το 2010 (είχε έγκριση δρομολογίων από 15 Απριλίου μέχρι 31 Οκτωβρίου και τελικά εκτέλεσε δρομολόγια από 2 Ιουνίου έως 20 Αυγούστου…), στη ΝΕΛ το 2011, στην ΑΝΕΣ το 2013 και στην AFD το 2014. Συνεπώς πολλά μπορεί να πει κανείς για το ΣΑΣ, αλλά ας μη του χρεώνονται και οι παραλήψεις κάποιων ή και οι προσπάθειες τους να παρακάμψουν διαδικασίες και κανονισμούς. Για παράδειγμα, το πλοίο έκανε αίτημα δρομολόγησης ως ταχύπλοο ή ως συμβατικό; Γιατί όπως ίσως γνωρίζεις υπάρχουν διαφορές στο καθεστώς δρομολόγησης διαφορετικών τύπων πλοίων.
Link to comment
Share on other sites

Όρεστη όποιος ηταν στο τελευταίο ΣΑΣ κατάλαβε πολλά για την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοία μας. Διαφώνω σε πολλά αλλά καλό είναι να μην τα αναφέρω...η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να δουλεύουν όλα τα πλοία για να υπάρχουν θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στα νήσια μας σε πλαίσια υγιή ανταγωνισμού με αυτή την κρίση που βιώνει η χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

@ George1991: Τακτική ζήτησε μόνο στο ένα ΣΑΣ από ότι θυμάμαι αλλά όπως είπες και αυτή ήταν εκπρόθεσμη. Τις άλλες φορές ζητούσε έκτακτη. Έχει ξεκινήσει λανθασμένα λοιπόν και η εταιρεία του. Από την Ύδρα δε βρήκε συμπαραστάτες αλήθεια;

 

@Orestis: Το ΣΑΣ στο Σαρωνικό πολλές φορές έχει δείξει διαφορετική αντιμετώπιση στα αιτήματα των υπολοίπων εταιρειών πλην της HSW. Και από τις δρομολογήσεις και από τα δρομολόγια. Συμφωνώ βέβαια με τα υπόλοιπα


Edit:

 

@ george1991 επειδή είδα μετά το προηγούμενο ποστ την απάντησή σου: Συμφωνώ ότι πρέπει να δουλεύουν όλα τα πλοία . Και πίστεψέ με (μπορείς να το δεις και από τα ποστ μου), πάντα ήμουν υπέρμαχος του να μπει και άλλη εταιρεία στο Σαρωνικό. Όμως κατά τη γνώμη μου έχει τις ευθύνες της και η εταιρεία του Speedcat 1  που δεν κατάφερε να δρομολογηθεί. Δεν έχει τις ίδιες πλάτες για να μπει εκτός των προβλεπόμενων! ;)
Θα ήθελα πάντως να αναφέρεις και τα υπόλοιπα. Συζήτηση κάνουμε...

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρώτον το πλοίο δεν ζητάει έκτακτη δρομολόγηση ζητάει εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση για την γραμμή του Σαρωνικού και ειχέ θετικές γνωματεύσεις απο τον Δήμο Πόρου και Σπετσών με δημοτικά συμβούλια που πραγματοποιήσανε καθώς και υπογράφες απο τους κατοίκους των νησιών. Όσο για την γραμμή των Σποράδων όπως το Υπουργειο δίνει σε ένα πλοίο έκτακτη δρομολόγηση για 3 μήνες πρέπει να δίνει και στο άλλο που ζητάει 4 μήνες σε μια καθαρά εποχιακή γραμμή.  

Μια επιστολή δεν λέει πολλά πράγματα, απλά τα δημοτικά συμβούλια δείχνουν στους ψηφοφόρους τους ότι εκτέλεσαν το καθήκον τους.

Όπως και ο νέος Δήμαρχος Πόρου, που δεν πήγε να στηρίξει την αίτηση δρομολόγησης στο ΣΑΣ, αλλά πήγε στο επόμενο να γκρινιάζει, υπερβάλοντας τόσο ("από τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα"), που στο τέλος έχασε, μιας που πρόσβαλε το ΛΣ. Και βέβαια έκανε μια γενικόλογη αναφορά για τις καθυστερήσεις των ταχυπλόων στον Πόρο που δεν λέει και πολλά.

Στην Ύδρα είναι καινούργιος ο Δήμαρχος, και μπορεί να μην έχει πάρει ακόμα χαμπάρι τι γίνεται, αν και οι Υδραίοι βρήκαν την υγειά τους με τα freedom με το δρομολόγιο από το Μετόχι, και οι ντόπιοι βολεύονται έτσι.

Υπόψιν ο νέος αντιπεριφεριάρχης νήσων είναι αδελφός του κεντρικού πράκτορα των ταχύπλοων της HSW στον Πόρο, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.

Στον Πόρο ο νέος Δήμαρχος είχε υποσχεθεί νέο ταχύπλοο (όχι το speed cat I) μόνο σε περίπτωση που θα έβγαινε. Βγήκε, αλλά νέο από το νέο ταχύπλοο δεν υπάρχει, μιας που η εταιρεία είναι λίγο άγνωστη, moti AE - Kωνσταντινίδης - Μουνδρέας (όχι ο γνωστός), και το μόνο που έχω βρει είναι ότι είχαν ένα γιωτ στην Μύκονο (κάπου στα 20-25μ) που το βρήκα να πουλιέται για 2Μ£

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει σοβαρή παρουσία στο ΣΑΣ. Όλοι έχουν αποδεχθεί ότι το "παιχνίδι είναι στημένο" και έτσι πάνε ως πρόβατα στην σφαγή.

Είναι τραγικό να μην είναι το πρώτο επιχείρημα ότι 2 υδροπτέρυγα θα σταματήσουν τα δρομολόγια από 1/1/15, και δεύτερο επιχείρημα ότι έλλειψη ανταγωνισμού, τα καταμαράν της HSW κατεβαίνουν μέχρι και στους 24 κόμβους ταχύτητα...

Όπως τραγικό είναι να μην έχουν τα στατιστικά στα χέρια, και να υποστηρίζουν ότι η μείωση στην κίνηση προήλθε από τα προβλήματα της HSW που περιέκοψε τα δρομολόγια (αν και εδώ είναι το αιώνια ερώτημα του αυγού και της κότας)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...