ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 19 Posted May 19 Εκλεισε ο κυκλος τους στη κυριολεξια ο τως ξεζουμισμενα μεχρι τελικης πτωσης...
Metal maniac Posted May 19 Posted May 19 Αντίο ρε ΚΑΡΑΒΑΡΑ σε ευχαριστώ και δεν θα ξεχάσω ποτέ τα υπέροχα ταξίδια που κάναμε μαζί (σαν επιβάτης) και τις πάρα πολλές αναμνήσεις όταν εργαζόμουν σε εσένα οπότε έκανες την επισκευή σου
Samianshiplover Posted May 19 Posted May 19 Εντωμεταξύ το συγκεκριμένο πλοίο είναι και αυτό που κατέρριψε και τον "μύθο" ότι δεν χωράνε πάνω από 150 μέτρα πλοία μέσα στο λιμάνι της Καλύμνου!! Σίγουρα πρόσφερε πάρα πολύ για την εταιρεία του και αυτό το βαπόρι,Και με αυτή την αποχώρηση σιγά σιγά κλείνει και ο κύκλος των παλιών πλοίων της ακτοπλοΐας...
Villandry Posted May 19 Posted May 19 (edited) Τον μύθο τον κατέρριψε ο Σκαμάγκας με το πλήρωμα του πάντως, όχι το πλοίο μόνο του. Edited May 19 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19 Posted May 19 Το περίεργο είναι ότι δεν είδαμε ποτέ ανακοίνωση από την Attica Group για την ολοκλήρωση της πώλησης του Κρήτη Ι, πριν αναχωρήσει για σκραπ, σε αντίθεση με το Κρήτη ΙΙ. ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ Ε/Γ – Ο/Γ ΠΛΟΙΟΥ ΚΡΗΤΗ Ι ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (η «Εταιρία») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι τo Ε/Γ - Ο/Γ πλοίo ΚΡΗΤΗ Ι, πλοιοκτησίας θυγατρικής της Εταιρίας, πωλήθηκε με σκοπό την ανακύκλωσή του σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία για την ασφαλή και περιβαλλοντικώς υγιή ανακύκλωση πλοίων, σε μονάδα ανακύκλωσης πλοίων, η οποία περιλαμβάνεται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων. Το τίμημα της πώλησης ανήλθε σε Δολάρια Η.Π.Α. 3,6 εκατ. και θα ενισχύσει τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου. Από τη συναλλαγή προέκυψε κέρδος Ευρώ 0,5 εκατ. Υ.Γ: Ίδια τιμή πώλησης αλλά με 300 χιλιάδες παραπάνω κέρδος!!
F/B LISSOS Posted May 20 Posted May 20 Το τελευταίο από τα ιαπωνικά δίδυμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Ήταν οι ακούραστοι συνεχιστές του Κάντια/Ρέθυμνο. Τhe end of an era.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 20 Posted May 20 13 hours ago, F/B LISSOS said: Το τελευταίο από τα ιαπωνικά δίδυμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Ήταν οι ακούραστοι συνεχιστές του Κάντια/Ρέθυμνο. Τhe end of an era. Μην ξεχνάμε και τα δίδυμα ΚΙΣΣΑΜΟΣ - ΚΥΔΩΝ, μιας και δεν είναι απίθανος ο επαναπατρισμός κάποια στιγμή του δεύτερου. Ακόμα, αν και σε διαφορετικές γραμμές, υπάρχουν και τα ιαπωνικά δίδυμα ΑΧΙΛΛΕΑΣ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 20 Posted May 20 (edited) ΑΣΤΕΡΙΩΝ - Ν ΡΟΔΟΣ...Ν ΣΑΜΟΣ-Ι KING κάποτε...τα αδελφά κονταδελφά του Πολέμη Edited May 20 by Nick the Greek Quote
F/B LISSOS Posted May 20 Posted May 20 Συγγνώμη, εννοούσα δίδυμο – καρμπόν από Ιαπωνία, που οπτικά, μόνο από το όνομα τα ξεχώριζες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 21 Posted May 21 Καρμπόν όχι ακριβώς,είχαν διαφορές στη γέφυρα κ τα πλαϊνά στον καθρέπτη😄
Giannis P Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Λίγο για την ιστορία, και για να υπάρχει και στη gallery, μια φτωχή φωτογραφία του ΚΡΗΤΗ Ι στη μεγάλη δεξαμενή της Σύρου το 2013.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Μην την λες φτωχή,ωραία κατάπλωρη είναι Διακρίνεται κ το Ν ΡΟΔΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now