Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

22 hours ago, proud_ionian said:

Ενα πλοιο σπαρτιατικο, τριτοκοσμικης πλοιοκτησιας και τριτοκοσμικου πληρωματος, που ερχεται απο το πουθενα να κανει τα δρομολογια.

Πραγματικα δεν βρισκω λογο καποιος επιβατης να μπει σε αυτην την ταλαιπωρια

Την επιτυχία ενός εγχειρήματος δεν την καθορίζει απαραίτητα το πλοίο, η πλοικτησία ή το πλήρωμα (Μην ξεχνάμε ότι δεν κάνει το ράσο τον παπά.), αλλά η σχέση ποιότητας-τιμής-χρόνου. Ποιότητα προφανώς εννοούμε το πλοίο το ίδιο, αλλά και η ποιότητα της εμπειρίας ενός ταξιδιού με το εν λόγω πλοίο ή την εν λόγω εταιρεία. Έπειτα είναι η τιμή, οι οποία ποικίλλει από ναύλο σε ναύλο και ο χρόνος ταξιδιού. Ευτυχώς και τα τρία μπορούν να υπολογιστούν μέσω της εφαρμογής Rome2rio, με την οποία μπορείς εύκολα να υπολογίσεις τα δύο τελευταία (δυστυχώς δεν μπορείς να υπολογίσεις την ποιότητα, αλλά μην ανυσηχείτε, έχω κι άλλον άσο στο μανίκι μου.). Μέχρι σήμερα για να πας από Αθήνα για Κύπρο είχες 3 επιλογές:

  1. Πτήση προς Λάρνακα
  2. Πτήση προς Ercan (κατεχόμενα, δεν ξέρω πως λέγεται η περιοχή στα Ελληνικά.), άμα είσαι σκληρό καρύδι.
  3. Άμα είσαι ακόμη πιο σκηρό καρύδι, μπορείς να πάρεις τον αυτοκινητόδρομο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, κι από κει να βγεις στην Εγνατία (τον αυτοκινητόδρομο, όχι την Οδό Εγνατία της Θεσσαλονίκης), προς Αλεξανδρούπολη, να βγεις στο τελωνείο στους Κήπους, να διασχίσεις τον Έβρο, να πας Κωνσταντινούπολη, κι από κει να κατέβεις Προύσα, Ικόνιο και αφού φτάσεις στα νότια παράλια (Taşucu) να πάρεις το πλοίο προς Κυρήνεια και να βγεις στα κατεχόμενα. (Το Rome2rio το δρομολόγιο με λεωφορείο, παρόλο τα πλοία που συνδέουν την Τουρκία με την Κύπρο παίρνουν οχήματα.)

Φυσικά υπάρχει και το αεροδρόμιο της Πάφου, αλλά το Rome2rio δεν αναφέρει πτήσεις. 

Τώρα έχεις και μία τέταρτη, να πάρεις το πλοίο και να μεταφέρεις και το αυτοκίνητό σου από Πειραιά για Λεμεσό. Έχουμε αναλύσει και πιο πάνω το site της εταιρείας.

On 5/5/2022 at 6:59 PM, JTEDimandix said:
  1. Όλη η ιστοσελίδα είναι ένα URL, μικρό το κακό, αλλά ήθελα να το αναφέρω
  2. Η εταιρεία φαίνεται να εδρεύει στη Λεμεσό και αναφέρει έναν ταχυδρομικό κώδικα (Δεν θα αναφέρω ακριβώς που είναι για λόγους ιδιωτικότητας.), του οποίου η αναζήτηση σύμφωνα με τα Κυπριακά Ταχύδρομεία με έβγαλε στα Κάτω Πολεμίδια (δεν ξέρω πού ακριβώς, δεν ξεκαθαρίζει διεύθυνση.). Από ότι κατάλαβα μάλλον πρόκειται για Προάστιο της Λεμεσού, το οποίο απέχει οδικώς ~69 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Πάφου (και η οδήγηση διαρκεί 44' χωρίς κίνηση) και ο δρόμος ο ίδιος είναι αρκετά ευπροσπέλαστος (είναι λίγο απότομος σε μερικά σημεία αλλά όχι στο μεγαλύτερο μέρος του), ενώ ο Αυτοκινητόδρομος 1 περνάει από εκεί (Άρα εξασφαλίζεται εύκολη πρόσβαση και από Λευκωσία). (Αυτά σας τα λέω καθαρά για να καταλάβετε που βρίσκονται τα Κάτω Πολεμίδια.)
  3. Η ιστοσελίδα δεν ξεκαθαρίζει τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από την εταιρεία, το μόνο που αναφέρει πατώντας το "σχετικά με εμάς" είναι ένα ξερό "Είμαστε η εταιρεία Scandro Holding LTD. Η Ίδρυση μας έγινε το 2022 με απώτερο σκοπό η εξυπηρέτηση της θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ Κύπρου - Ελλάδας."
  4. Η κράτηση γίνεται μέσω εξωτερικής ιστοσελίδας (topkinisis νομίζω λέγεται) και όχι μέσω της ίδιας της Scandro. 
  5. Τα Ελληνικά τους είναι ολίγον τι για κλάματα.
  6. Δεν αναφέρουν πληροφορίες για το Daleela, όπως όλες οι εταιρείες (τι ταχύτητα πιάνει, τι χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα έχει, διαστάσεις, κλπ.), μόνο δύο φωτογραφίες (Και στις δύο εμφανίζεται με διαφορετικά σινιάλα), οι οποίες είναι φως φανάρι ότι είναι κλεμμένες
  7. Αποφάσισα να γκουγκλάρω τι λογιών καράβι είναι το Daleela, αλλά απογοητεύτηκα από την απουσία κατάλληλων αποτελεσμάτων. Αν κάποιος έχει θα χαρώ πολύ να το δω.

Λαμβάνωντας υπόψιν τα παραπάνω, θα έλεγα ότι το σάιτ τους είναι δείχνει πολύ τεμπέλικο και επειδή συνήθως μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις μάλλον η εταιρεία δεν θα είναι και η πιο αξιόπιστη. Δεν ξέρω για σας, πάντως μάλλον το αεροπλάνο θα είναι πολύ καλύτερη επιλογή για όσους δεν έχουν δικό τους ΙΧ. Για αυτούς που έχουν ΙΧ θα είναι λίγο πρόβλημα, πάντως εγώ αν είχα θα προτιμούσα να πάω από Τουρκία προς Κυρήνεια κι ας περνούσα από τα κατεχόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται. (Δεν ξέρω, δε, με σιγουριά τι παίζεται με την Akgunler Denizcilik που εκτελεί τα εν λόγω δρομολόγια, οπότε δεν μπορώ και να πω πως είναι σαν εταιρεία, καθώς δεν έχει σάιτ. ).

Κρίνοντας από τα παραπάνω, μάλλον έπεσα μέσα. Τώρα ας δούμε τις εναλλακτικές:

  1. Στην πτήση προς Λάρνακα έχουμε: 4 ω και 51' ταξιδιού και κόστος €46 - €143 (Λαμβάνωντας υπόψιν και το μετρό από Μοναστηράκι για Αεροδρόμιο και το λεωφορείο από Αεροδρόμιο Λάρνακας προς το κέντρο.). Αυτό μας δίνει μια μέση τιμή 94,5 ευρώ, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να βαθμολογήσομεν. Τώρα δεν θα κάτσω να αξιολογήσω κάθε εταιρεία γιατί δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο, αλλά θα είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. (Κοινώς: Αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσω το ScamAdviser) Aegean: 8/9 (4,44 με άριστα το 5), Wizz Air: 4/7 (2,86 στα 5), Cyprus Airways: 5/6 (4,17 στα 5) και Gulf Air: 3 στα 7 (2,14 στα 5) Καλά, την Sky Express δεν την αξιολογώ καν, γιατί ενώ όλες έβγαλαν 100/100 trustscore, η Sky κόπηκε με 71 και κρίθηκε risky.:D Ας βάλουμε στην εξίσωση και τον απολύτως αξιόπιστο ΟΑΣΑ , αλλά και την "εύπεπτη":lol: Cyprus Public Transport που διαχειρίζεται τα λεωφορεία στην Μεγαλόνησο. 464,8311897106108
  2. Στην πτήση προς Ercan έχουμε: 6 ω και 43' ταξιδιού και κόστος €112 - €274 (Δεν υπάρχουν απ' ευθείας πτήσεις από Αθήνα για... ευνόητους λόγους.:P, αλλά δεν υπάρχουν ούτε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ούτε καν ταξί, αναγκαστικά για να πας Λευκωσία από εκεί θα πρέπει να νοικιάσεις αυτοκίνητο.). Η μέση τιμή είναι 193 €. Την Aegean την είδαμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις, όπως είπαμε, υπάρχει ή συνδυασμός Aegean-Turkish με ενδιάμεσο Κωνσταντινούπολη, Antalya (Επίσης δεν ξέρω πως λέγεται.), Άγκυρα Σμύρνη, ή Adana, μόνο Turkish ή Μόνο Pegasus. H Turkish έχει κοπεί και η Pegasus έχει μόνο 6 στα 9 
  3. Στο λεωφορείο+οχηματαγωγό έχουμε: 38 ώρες και 13' ταξιδιού και κόστος 33 έως 44 ευρώ. Αλλά δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, καθώς ο χρόνος είναι κατά πολύ μεγαλύτερος.
  4. Με το Daleela έχουμε: 30 ώρες ταξιδιού και τιμές μέχρι 50 ευρώ, αλλά τι να το κάνεις όταν έχεις πιο γρήγορες και πιο αξιόπιστες επιλογές;

Συνεπώς, ναι, τονίζω για άλλη μια φορά ότι το εγχείρημα είναι καταδικασμένο και ότι το μέλλον του είναι ανύπαρκτο. Εκτός κι αν κερδίσει τους οδηγούς που δεν θέλουν να διασχίζουν την Τουρκία και κατά συνέπεια τα κατεχόμενα, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω οι υπεύθυνοι της Scandro να βάλλουν τα δυνατά τους και η αρχή να πετύχει. 

 

Υ.Γ. Ο ορισμός "Τρίτος Κόσμος" αναφερόνταν στις χώρες που δεν συμμάχησαν ούτε με τις ΗΠΑ, ούτε με την ΕΣΣΔ στον 1ο Ψυχρό Πόλεμο (Όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο δεύτερος.) και η χρήση του στις υποανάπτυκτες χώρες είναι ολίγον τι αυθαίρετος. Το Human Development Index είναι πιο ακριβές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πόση είναι η πίτα γνωρίζουμε;

Πόσοι μετακινούνται κάθε καλοκαίρι μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου;

Τι ποσοστό ελπίζει να αποσπάσει η εταιρία;

Link to comment
Share on other sites

Είδα χθες τη δεύτερη άφιξη του πλοίου στον Πειραιά. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό γιαπωνέζικο σκαρί. Τώρα όσον αφορά την πίτα κ το μερίδιο επιβατών δεν γνωρίζω, αυτό πάντως που είδα χθες στην "παγοδα" κ με εντυπωσίασε ήταν μια δεξιοτιμονη Lexus που βγήκε από το παπορο. Σε κάθε περίπτωση άπαξ κ πέφτει η επιδότηση κ οι προκρατησεις για το δηλωθεν πρωτόκολλο του πλοίου πάνε καλά (που πάνε κρίνοντας από το ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες δικλινες καμπίνες πια),  όλα ΟΚ. 

Το πλοίο μπήκε με ρυμουλκο χθες στον λιμάνι (το Πρωτοπορος νομίζω), ενώ στο vhs νομίζω άκουσα κ κάποιους διαλογους στα αραβικά 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
1 hour ago, Ssiap21 said:

Από κίνηση πως πάει; κατεβάζει κόσμο στον Πειραιά ή πηγαινοέρχεται άδειο; 

Το πέτυχα την Δευτέρα και έβλεπα άδειο το πάνω γκαράζ και δεν είδα ούτε ένα επιβάτη στο εξωτερικό κατάστρωμα .

Edited by Kostas .S
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ssiap21 said:

Από κίνηση πως πάει; κατεβάζει κόσμο στον Πειραιά ή πηγαινοέρχεται άδειο; 

Έλα μου ντε..την ίδια απορία έχω κι εγώ.., πάει καλά το εγχείρημα, έχει κόσμο ή πηγαινοέρχεται άδειο για να τρώει τα λεφτά της επιδότησης..? 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το πλοίο είναι γεμάτο. Άργησα να ασχοληθώ μαζί του για να κλείσω θέση δλδ, και δε βρήκα καμπίνα! Να φανταστείτε αναγκάστηκα να αλλάξω το ταξίδι μου μια βδομάδα νωρίτερα από τότε που το είχα προγραμματίσει επειδή δεν είχε θέση! Αλλά και πάλι αναγκάστηκα να κλείσω μια 4κλινη επειδή δεν υπήρχε 1κλινη, και την επιστροφή μου θα την κάνω σε αεροπορικό κάθισμα αν δεν ακυρωθεί κάτι ως τότε! Και παρακολουθώ και τις κρατήσεις κάθε μέρα μπας και τύχω σε καμιά ακύρωση... Καμπίνα στην επιστροφή ούτε για δείγμα!!! Όλες κλειστές!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν αναλογιστούμε πως θα υπάρχει μια ανάλογη διπλή σειρά στην αριστερή μπάντα του πλοίου, ελέω ισορροπίας (ειδάλλως αυτά τα ΙΧ θα τα φορτώνανε στις μεσαίες γραμμές), καμιά εκατοστή-150 ΙΧ θα τα έχει σίγουρα. Αρκετά καλά για 4-5 δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογη σειρά στην αριστερή μπάντα λιγάκι δύσκολο, γιατί είναι η ράμπα για το πάνω γκαράζ.  Εάν βάλουμε ότι συνήθως ένα αμάξι έχει 4 άτομα, βγαίνουν χονδρικά 100 ΙΧ, ενώ με μικρότερη αναλογία να φτάσει τα 150 ΙΧ, που να συνοδεύονται με επιβάτη. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία φαίνονται περίπου 20 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

εχω παρατηρησει τις αφιξοαναχωρησης του πλοιου και ειναι οτι ναναι.αλλες μερες φευγει πρωι αλλες απογευμα αλλες βραδυ και φτανει οτι ωρα ναναι και στον πειραια και στην κυπρο.καλα δεν εχουν σταθερες ωρες και μερες που αναχωρει απο τα δυο λιμανια :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει 2 αναχωρήσεις τη βδομάδα από Πειραιά και 2 από Λεμεσό. Οι ώρες και οι μέρες είναι συγκεκριμένες. Το πρόγραμμά του μπορούμε να το βρούμε στη σελίδα της εταιρίας του:

https://scandroholding.com/gr/

Απλά τις τελευταίες 2 μέρες δημιουργήθηκε μια μεγάλη καθυστέρηση 12 ωρών επειδή κάποιος κάβος μπλέχτηκε στην αναχώρηση της Τρίτης από Πειραιά, αλλά πιστεύω θα καλυφθεί το Σάββατο που έχει παραμονή στη Λεμεσό 24 ώρες. Να σημειωθεί επίσης πως είναι η πρώτη καθυστέρηση δρομολογίου από τότε που ξεκίνησε.

Η εμπειρία πάντως του πλοίου και του εγχειρήματος αξίζει, οι άνθρωποι ξεκίνησαν αυτή τη γραμμή με πολύ μεράκι και κατά τη γνώμη μου αξίζουν συγχαρητήρια. Το έκανα το ταξίδι την προηγούμενη βδομάδα μπρος πίσω, και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Το DALEELA δεν έχει τις ανέσεις που έχουμε συνηθίσει στο Αιγαίο, αλλά ο επιβάτης δε μένει παραπονεμένος σε τίποτα. Φαγητό, εξυπηρέτηση πληρώματος, καμπίνες, γκαράζ, συνεργασία με το πλήρωμα άψογη, και ό,τι κι αν προέκυπτε πάντα υπήρχε προθυμία να καλυφθεί Άνετα θα το ξανάκανα το ταξίδι χωρίς σκέψη. Πιστεύω είναι από τα must κάποιου που αγαπάει τη θάλασσα και τα πλοία... 😀 😀

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν αντιλέγει οτι τα γράφει και οτι ειναι καλό που ξεκίνησε,αλλα η έλλειψη μιας σελίδας για ανακοινώσεις ή μια σελίδας στο facebook για να αναφέρεται ποτε θα φυγει το πλοίο ,οπως κάνουν άλλες εταιρειες δεν ειναι κακό.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία στέλνει στους επιβάτες αρκετά ενημερωτικά emails προσωπικά. Εμένα πχ η αναχώρησή μου ήταν για τις 6 το πρωί Παρασκευή. Την άλλαξαν για τις 4. Μου έστειλαν ένα email 3 βδομάδες πριν, άλλο ένα μια βδομάδα πριν για να μου το θυμίσουν, και την παραμονή που έφευγα μου έστειλαν και μια τρίτη υπενθύμιση, συν άλλη μια φορά το εισιτήριο! Επίσης μου έστειλαν λεπτομερέστατες οδηγίες άφιξης στον επιβατικό σταθμό όπως και τη διαδικασία επιβίβασης στο πλοίο. Όλα αυτά και για την επιστροφή. Μιλάμε δλδ για κάπου 6 με 7 emails! Πιστεύω με τόση προσωπική ενημέρωση, δε νομίζω να υπάρχει λόγος ύπαρξης χώρου ανακοινώσεων.... Μιλάει απευθείας η εταιρία στους επιβάτες. 😉

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα οι Κϋπριοι πάντα φημίζονταν για την οργάνωσή τους σε πολλούς τομείς, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση αυτά που λες για την επισταμένη ενημέρωση που είχες και μπράβο τους!.  Πες μας πάντως αν θες κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες για το ταξίδι σου.  Θα είχε νομίζω πολύ ενδιαφέρον.  Π.χ. γιατί λες ότι το Daleela δεν έχει τις ανέσεις που έχουμε συνηθίσει στο Αιγαίο, αφού έχει και εστιατόριο και καμπίνες και καλή εξυπηρέτηση?

Και εμένα πάντως φίλε μου θα μου άρεσε να το κάνω καποια στιγμή αυτό το ταξίδι (btw η διάρκεια του ταξιδιού είναι 30 ώρες ή μήπως τα πράγματα είναι αλά Ιταλία που δυστυχώς οι πλεύσιμες ώρες είναι πολύ παραπάνω συνήθως από αυτές που φαίνονται στα ανακοινωθέντα δρομολόγια?)

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, πραγματικά το ταξίδι αυτό μένει αξέχαστο! Το DALEELA όπως είπα και παραπάνω δεν έχει τις ανέσεις του Αιγαίου, κατά τη γνώμη μου είναι λιτό αλλά περιεκτικό! Πχ δεν έχει κυλιόμενες, οι επιβάτες μπαίνουν από τον κεντρικό καταπέλτη, προχωρούν ευθεία στο γκαράζ και αριστερά, όπου σε μια αρκετή απόσταση από την είσοδο υπάρχει μια απλή πόρτα και μια συμβατική σκάλα για την άνοδο στους κύριους χώρους του πλοίου. Οι καμπίνες είναι πολύ απλές, χωρίς κομοδίνο τα κρεβάτια, παρά μόνο μια απλή τουαλέτα και ένας νιπτήρας. Και μάλιστα ιδιωτική τουαλέτα έχουν μόνο οι 1ης διαλογής καμπίνες, οι 2ης δεν έχουν. Αυτό το διευκρινίζει το site της εταιρίας. Μοκέτες υπάρχουν μόνο στο χώρο της reception, και του εστιατορίου. Όλοι οι άλλοι χώροι είναι με πλαστικό δάπεδο. Σαλόνια διαθέτει ελάχιστα, μόνο κάποιοι σκορπιοί καναπέδες υπάρχουν σε κάποιες γωνιές που σχηματίζονται, κι αυτοί μάλλον δίνουν την εντύπωση ότι μπήκανε για να καλύψουν το χώρο που περισσεύει εκεί, για να μην είναι άδειος. Τα αεροπορικά είναι λιτά και πολύ απλά, περισσότερο σαν καθίσματα πούλμαν μοιάζουν. Πολύ όμορφος χώρος είναι το εστιατόριο το οποίο βρίσκεται τέρμα πλώρα, όπου από κει βλέπεις μπροστά ατέλειωτο πέλαγος. Εκεί μου δόθηκε και η ευκαιρία να δω ένα από τα φανταστικότερα ηλιοβασιλέματα στη Μεσόγειο κατά την επιστροφή μου ανάμεσα στο κομμάτι Πάφος - Ρόδος.

Το μεγάλο ατού του πλοίου πάντως είναι οι τεράστιοι εξωτερικοί χώροι του! Έχει πάρα πολλούς πλευρικούς διαδρόμους σε όλο το μήκος του, καθώς και προς την πρύμνη που πραγματικά ευχαριστιέσαι θαλασσινό ταξίδι! Το μόνο που λείπει από εξωτερικά καταστρώματα είναι ένα πλωριό μπαλκονάκι, αλλά ευτυχώς όλα τα υπόλοιπα εξωτερικά αντισταθμίζουν την έλλειψη. Εντάξει τώρα, ας μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας.... 😀 

Όσον αφορά τον χρόνο που με ρωτάς, αυτός είναι τόσος όσος λέει η εταιρία, 30 ώρες δλδ από φανάρι σε φανάρι. Βέβαια να λογαριάσουμε ότι δεν ταξιδεύουμε με ένα BLUE STAR όπου όλα κινούνται αστραπιαία, το πλοίο παίρνει πιλότο και ρυμουλκό, οπότε πρέπει να προσθέσουμε και κανά μισάωρο - 50λεπτο στο μπες βγες, άρα ίσως πλησιάζουμε συνολικά τις 32. Στη Λεμεσό δεν υπήρξε πρόβλημα, οι αφιξοαναχωρήσεις εκεί είναι ελάχιστες, αλλά στον Πειραιά όταν φτάσαμε περιμέναμε απ'έξω περίπου 1 ώρα για να μπουν το BS PAROS και το ΚΥΔΩΝ, να βγουν το ΣΑΜΟΣ, ένα FLYINGCAT, ένα δελφίνι και ένα κρουαζιερόπλοιο, μετά να έρθει ο πιλότος και το ρυμουλκό, να πάμε να δέσουμε, οπότε βάλε κι άλλα 45 λεπτά, φτάσαμε 8 το βράδυ δλδ και αποβιβαστήκαμε 9:45. Μετά να περάσουμε από ελέγχους, διαβατήρια, κτλ, βγήκαμε στην πόλη του Πειραιά καλές 10:30! 

Γενικά πάντως είναι πολύ ευχάριστο ταξίδι, οι άνθρωποι πολύ ευχάριστοι, όλα κυλούν ήρεμα χωρίς να υπάρχουν οι βιασύνες της Ιταλίας που αναφέρεις, αλλά ο προγραμματισμός εφαρμόζεται. Αν δεν υπήρχε κι αυτή η ατυχία με τον κάβο προημερών, πιστεύω όλη η σεζόν θα έβγαινε χωρίς καμία καθυστέρηση. Ας ελπίσουμε μετά την κάλυψη κι αυτής να μη συμβεί άλλη.... 😀

Link to comment
Share on other sites

Απο κίνηση πως ηταν?

Πάντως και εγώ ισως λίγο τους αδίκησα,απλά επειδη εχουμε συνηθίσει διαφορετικά . Πχ η Αιγαιον Πελαγος ή η Blue Star βγαζουν μερικές φορές ανακοινώσεις.

Σημερα πάντως αναχώρησε 8.15 το πρωί.Οπότε και πάλι παρα την καθυστέρηση γρήγορα ολα εγιναν.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Petros P said:

Απο κίνηση πως ηταν?

Πάντως και εγώ ισως λίγο τους αδίκησα,απλά επειδη εχουμε συνηθίσει διαφορετικά . Πχ η Αιγαιον Πελαγος ή η Blue Star βγαζουν μερικές φορές ανακοινώσεις.

Σημερα πάντως αναχώρησε 8.15 το πρωί.Οπότε και πάλι παρα την καθυστέρηση γρήγορα ολα εγιναν.

Από κίνηση είχαμε αρκετούς επιβάτες σε σχέση πάντα με το πρωτόκολλο, το οποίο είναι μόλις 400 άτομα (σε ένα πλοίο 185 μέτρων τα 400 άτομα φαίνονται τίποτα). Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο που πήρα από Λεμεσό για Πειραιά ήμασταν 315 άτομα όπως μου είπαν στη reception που έπιασα κουβέντα, από τους οποίους οι 287 σε καμπίνες και οι υπόλοιποι σε αεροπορικά (θέση κατάστρωμα δε διατίθεται). Από ΙΧ μεταφέραμε 196.

Φορτηγά δε μεταφέρει για να μην κόψει από τα roro της Salamis. Η συμφωνία προβλέπει πως αν πάρει φορτηγά μειώνεται η επιδότηση.

Τις τελευταίες μέρες, λόγω της καθυστέρησης που δημιουργήθηκε το βλέπω πάει με 18+ ταχύτητα, ενώ κανονικά πήγαινε με 16,8 - 17,1. Πιστεύω αύριο που έχει 24ωρη παραμονή στη Λεμεσό θα εξαλειφθεί η καθυστέρηση....

6 hours ago, Strofalos said:

Εγώ από αυτά που διάβασα παραπάνω, συμπεραίνω πως, σε λάθος διαγωνισμό κατέβασε η Sea-Speed το Olympus. 

Χα-χα! Ναι, πραγματικά! Αν ήταν το ΟΛΥΜΠΟΣ σ'αυτή τη γραμμή μάλλον θα του ταίριαζε.... Αλλά αν πάθαινε συχνά βλάβες, το εγχείρημα θα δυσφημιζόταν πολύ. Καλύτερα όχι λοιπόν, ευτυχώς που δεν πήγε εκεί. Και πρώτη σεζόν κιόλας, δε θα έκανε καθόλου καλό ποδαρικό.... 😀

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...