Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

18 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα έτυχε να έχω αυτή τη συζήτηση σε μια συνάντηση που είχα. Από ότι κατάλαβα η μία από τις τρεις εταιρείες δεν πρέπει να έχει καν βαπόρι στη κατοχή της και είναι σε απεγνωσμένη αναζήτηση συμβατικού πλοίου.

Δεν είναι υποχρεωμένη να βρει πλοιο πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού. Σε περίπτωση που είναι η μειοδότης, τότε ναι, καλά κάνει και αναζητεί απεγνωσμένα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

20 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα έτυχε να έχω αυτή τη συζήτηση σε μια συνάντηση που είχα. Από ότι κατάλαβα η μία από τις τρεις εταιρείες δεν πρέπει να έχει καν βαπόρι στη κατοχή της και είναι σε απεγνωσμένη αναζήτηση συμβατικού πλοίου.

Γνωστό πλοίο αυτό που έχει ;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/19/2022 at 10:08 AM, pilot said:

https://ellinikiaktoploia.net/eos-to-telos-tou-mina-tha-exei-anakoinoth/

Μάλλον στο τέλος του μήνα θα ξέρουμε και η μειοδοτρια εταιρεία ήδη φαίνεται σύμφωνα με το παραπάνω δημοσίευμα 

 

Πάει και το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου. Πολύ μυστήρια περίπτωση, υπενθυμίζω πως οι προθεσμία υποβολής των προσφορώνε έληξε στις 29 Ιανουαρίου. 

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις για προεκταση αυτο το ξεχναμε μιας και η συμβαση ειναι σαφης στο οτι η γραμμη θα ειναι απευθειας Πειραιας-Κυπρος χωρις ενδιαμεσο σταθμο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν ήθελαν οι Κύπριοι ένα πλοίο που να πηγαίνει μια φορά τη βδομάδα το καλοκαίρι και δύο φορές το μήνα το χειμώνα, θα έπρεπε να βάλουν νερό στο κρασί τους. Να είναι ευέλικτη η προκήρυξη, ώστε μια εταιρεία της Κρήτης η των Δωδεκανήσων να μπορεί να προεκτείνει το δρομολόγιο της. Δεν είναι δα και η Florida

Edited by proud_ionian
Νερό
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας μίλησε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης μιλώντας στο Πρωτοσέλιδο.

Quote

Αρχικά ανέφερε ότι έχει ολοκληρωθεί η προσπάθεια αξιολόγησης και τώρα περιμένουν από τον ανάδοχο να προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα για να πέσουν οι υπογραφές και να ενημερώσουν τον κόσμο σχετικά με όλες τις πληροφορίες για την θαλάσσια επιβατική σύνδεση.

Μετέπειτα ανέφερε ότι πρώτο δρομολόγιο αναμένεται το τελευταίο 10μερο του Ιουνίου.

«Να κάνουμε λίγη υπομονή καμία εβδομάδα για να κάνουμε την ενημέρωση που χρειάζεται ο κόσμος» είπε ο κος Δημητριάδης.

Συνέχει λέγοντας «Η ναυτιλία επηρεάζεται και από το ουκρανικό και από τα ευρύτερα θέματα της πράσινης μετάβασης είναι και το θέμα της τιμής των καυσίμων.

Θεωρώ ότι αυτό το εγχείρημα είναι πιλοτικό και μακάρι οι συμπολίτες μας να το αγκαλιάσουν για να έχουμε σε μόνιμη βάση μια εναλλακτική συνδεσιμότητα για τους συμπολίτες μας.

Ελπίζω να καταστεί βιώσιμο και στο μέλλον να έχουμε σύνδεση προς το Ισραήλ και άλλες χώρες. Είναι μια ευκαιρία οι συμπολίτες μας να ταξιδέψουν μεταφέροντας και τα οχήματα τους».

ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Δρομολόγιο: Λεμεσός - Πειραιάς

Διάρκεια ταξιδιού: 30 ώρες

Εισιτήριο μιας διαδρομής: Μέχρι €50

- Καμπίνα: Μέχρι €80

Εισιτήριο μετ' επιστροφής: Μέχρι €80  

- Καμπίνα: Μέχρι €120

 

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται.., πιθανότερο να πάει φιδεμπορα αυτή η φήμη. Ο Αστερίωνας είναι too much για την γραμμή. Μέχρι κάνα Olympus ή Aqua Blue την κάνω την γραμμή (μιλάμε για ταβάνι με καμιά συνεργασία με την Σαλαμίς κτλ). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ελληνικής ακτοπλοίας στο φβ την γραμμή την ανέλαβε η εταιρία SCANDRO HOLDING LTD με προσφορά 15.594.000 ευρώ και δρομολογεί το πλοίο M/V DALEELA. Τα δρομολόγια ξεκινούν 19 Ιούνι απο Λεμεσσό.

 

Το σχετικό άρθρο είναι εδώ: https://philenews.com/oikonomia/kypros/article/1457577/to-ploio-poy-tha-syndeei-lemeso-peiraia-dromologa

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Τα λεγόμενα είναι του Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου από σχετική συνέντευξη και ανακοίνωση, εξ΄ ού και το οριτζινάλε ανακοίνωση. Για το πλοίο έχουμε ξεκινήσει να μιλάμε εδώ, πρόκειται για μεγάλη Γιαπωνέζα. Στην ουσία ο μειοδότης είναι η Ιορδανική Arab Bridge Maritime, που φέρεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία, εκτός κι αν αυτή η Scandro το ναυλώνει από αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Βάπορας!

Αντε να δούμε και κάτι διαφορετικό

υ.γ. ευτυχώς δεν θα ταλαιπωρηθεί το superstar που μου ειχαν πεί εμένα. ευτυχώς που δε το έγραψα γιατι θα ηταν φιδιά μεγάλη

Link to comment
Share on other sites

Πιο φθηνά από Λαύριο-Μεστά (εξίσου επιδοτούμενη γραμμή). Για Πειραιά - Χίο δεν το συζητώ.

Και η σχετική παρουσίαση από το Υφυπουργείο Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας

 

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι καλές αλλά τόσες ώρες στο πλοίο δεν θα το προτιμήσουν πολύ, όταν οι τιμές στο αεροπλάνο δεν είναι τόσο υψηλές. Εάν θυμάμαι καλά η προκήρυξη έλεγε ότι όσοι επιβάτες ταξιδεύουν μειώνεται το τίμημα της επιδότησης.

Link to comment
Share on other sites

On 3/20/2022 at 3:43 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα έτυχε να έχω αυτή τη συζήτηση σε μια συνάντηση που είχα. Από ότι κατάλαβα η μία από τις τρεις εταιρείες δεν πρέπει να έχει καν βαπόρι στη κατοχή της και είναι σε απεγνωσμένη αναζήτηση συμβατικού πλοίου.

Για αυτο και πηρε τη γραμμη η 2η?

Επίσης το πλοίο πρέπει ειναι το ιδιο καθε χρονιά? η την γραμμή την παίρνει η εταιρεία ανεξαρτήτως πλοίου?

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο για την γραμμή είναι υπερβολή!!! Εδώ η Σαλαμίς και τόσα χρόνια στην γραμμή, τόσο γκαράζ δεν έχει μαζέψει ποτέ της..! Κάνα Ολύμπους θα καθόταν καλύτερα στην γραμμή, όπως έχω ξαναπεί. Αυτός όμως ο Ιάπωνας είναι too much. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...