Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να δούμε πως πήγε από κίνηση:

 

Quote

 

Στα 22 δρομολόγια που πραγματοποίησε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο ταξίδεψαν φέτος 7.162 επιβάτες, ενώ μεταφέρθηκαν 2.250 οχήματα και μοτοσικλέτες όπως και περίπου 200 κατοικίδια.

Σε μια πρώτη αποτίμηση του όλου εγχειρήματος ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, μιλώντας στον «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ», εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υπηρεσία η οποία όπως είπε αγκαλιάστηκε από το επιβατικό κοινό. «Ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας αγκάλιασε αυτή την υπηρεσία και είχε την ευκαιρία να ταξιδέψει διά θαλάσσης στην Ελλάδα προσφέροντάς τους όπως τους είχαμε υποσχεθεί, μια εναλλακτική συνδεσιμότητα».

Υποστήριξε πως υπάρχει μια πολύ θετική ένδειξη, σημειώνοντας πως θα πρέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες που έχουν ξεκινήσει, ούτως ώστε η υπηρεσία αυτή να βελτιωθεί χρόνο με τον χρόνο και να καθιερωθεί.

«Για την ώρα αποτελεί ένδειξη και όχι απόδειξη. Θεωρώ ότι θα αποδειχθεί η υπηρεσία αυτή αφού δοκιμαστεί μέσα από την πάροδο 2-3 χρόνων και αφού αποκτήσει πλέον σταθερούς επιβάτες και επιβατικό κοινό για το μέλλον».

Όπως είναι γνωστό, πρόκειται για μια υπηρεσία η οποία επιδοτείται από το Κράτος με εθνικούς πόρους και η γραμμή είναι επιδοτούμενη με 5.5 εκατ. ευρώ ετησίως. Η επιδότηση θα διαρκέσει για τρία χρόνια και με προοπτική να παραταθεί για άλλα τρία.

Όπως εξήγησε ο κ. Δημητριάδης αυτό προβλέπεται από τη συμβατική υποχρέωση και από το συμβόλαιο που υπέγραφε το Κράτος με την ανάδοχο εταιρεία.

«Όταν αυτή η υπηρεσία θα λειτουργήσει για περίοδο 3 μέχρι 6 χρόνων τότε θα έχει και ένα πολύ καλό δείγμα για να ελεγχθεί η βιωσιμότητά της» είπε, τονίζοντας πως εάν θα είναι βιώσιμη ή όχι δεν είναι κάτι που μπορεί να απαντηθεί στη βάση των φετινών δεδομένων.

«Με την ολοκλήρωση των δρομολογίων έχουμε σκοπό να συγκαλέσουμε σύσκεψη με την ανάδοχο εταιρεία, το Τμήμα Τελωνείων, την Αστυνομία, το Υπουργείο Μεταφορών, την Αρχή Λιμένων και την DP World Limassol, έτσι ώστε να τεθούν επί τάπητος διάφορα θέματα που αφορούν στη λειτουργία της υπηρεσίας, τα όποια προβλήματα προέκυψαν και πώς θα επιλυθούν με τη νέα χρονιά».

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, JTEDimandix said:

Κι έτσι η Μεγαλόνησος θα μείνει χωρίς πλοίο;😢

Και δεν πάει το Σμύρνα; Έχει κατα μακράν καλύτερους χώρους και πιστεύω θα είναι πιο ιδανικό για τη γραμμή με την επιδότηση στο τσεπάκι 😉

Link to comment
Share on other sites

Πόθεν προκύπτει αυτό? Το πρωτο είναι ένα λιτό μεν στιβαρό δε γιαπωνέζικο σκαρί που επί 3μισι μήνες το βλέπαμε να ταξιδεύει, το δεύτερο το έχουμε δει μονο σε μακέτες κ κάποιες λίγες promo φώτο (αντε κάποιοι εκλεκτοί της εταιρείας να εχουν μπει μέσα στο ΝΜΔ). Κοινώς ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβαπτισαμε. Μακάρι όταν το δούμε να εντυπωσιαστουμε σε όποια γραμμή κ να ταξιδέψει, αλλά γενικώς ας μην γράφουμε λόγια του αέρα κ εντυπωσιασμου για να λέμε ότι είπαμε κάτι κ αυξήσαμε τα posts μας! Κουραζει

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Οι περιληπτικές που είχε το Daleela δε νομίζω να δικαιολογούν δρομολόγηση 190μ πλοίου. Βάση των φωτογραφιών που έχουμε δει από το Σμύρνα μέσω της λεβαντε,φαίνεται να έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά όμορφο αποτέλεσμα εσωτερικά που σίγουρα τραβάει το μάτι του επιβάτη σε σχέση με λιτό εσωτερικό του Daleela,ενώ σε συνδυασμό με μια έξυπνη διαφήμιση ,που η λεβαντε άνετα μπορεί να κάνει, πιστεύω θα να έδινε άλλο αέρα στη γραμμή και μεγαλύτερες πληρότητες. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά, αλλά προφανώς αναφέρεστε στο μέλλον της γραμμής μετά από 5 χρόνια, μιας και τον διαγωνισμό, που αφορά 3+3 χρόνια,  τον έχει κερδίσει η νυν εταιρεία που επέλεξε αυτό το πλοίο. Ως τότε... 

Link to comment
Share on other sites

Που όμως το ναυλωνει!

Τι να γίνεται αν επιλέξει να το αντικαταστήσει άραγε? Είτε για λόγους ανωτέρας βίας (πχ μες το χειμώνα κάηκε, βυθίστηκε κλπ κούφια η ώρα) είτε για άλλο λόγο? 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Συντρέχει κάποιος λόγος αντικατάστασης; Γνωρίζετε κάτι; Αν δεν υπάρχει λόγος, γιατί να αλλάξει;

Έστω όμως ότι πράγματι θελήσει να σκεφτεί κάποια εναλλακτική πρόταση. Αρχικά δε γνωρίζουμε το κόστος της νυν ναύλωσης, μπορούμε όμως να υποθέσουμε το κόστος λειτουργίας. Με πρωτόκολλο στους 400 επιβάτες (κάπου εκεί γύρω) απασχολεί 41 ναυτικούς, Αιγύπτιους και Κύπριους. Υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος να ανεβάσει το πρωτόκολλο στους 1.000, με ανάλογη αύξηση στο πλήρωμα;

Και αν το πλοίο που αναφέρετε ταιριάζει, το επιπλέον κόστος, πλήρωμα και σημαία, ποιος θα το πάρει; Να μη αναφερθώ στη χαμηλότερη ταχύτητα.

Μπορεί το νυν πλοίο να μην έχει αυτά που θεωρούνται ως αναγκαία στη δική μας αγορά, για τους σκοπούς της επιδοτούμενης γραμμής είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Καθίστε να δούμε πρώτα αν θα λειτουργήσει ξανά η γραμμή.

Δεν έχω πεισθεί ότι θα επαναληφθεί το εγχείρημα. Κάτι οι γκρίνιες της εταιρίας για τις χρεώσεις στη Λεμεσσό, κάτι οι συγκρατημένες δηλώσεις του Υπουργού, κάτι τα πενιχρά μεγέθη, κάτι ότι στην Κύπρο έχουν προεδρικές εκλογές τον Φεβρουάριο και μετά δεν θα χρειάζονται πυροτεχνήματα, δεν ειμαι και πολύ αισιόδοξος

 

Link to comment
Share on other sites

Ρεαλιστικά τώρα, αν θέλει η Κύπρος να έχει συνδεση με τον Πειραιά, η μόνη ρεαλιστική κατ'εμέ επιλογή είναι να επιδοτήσουν το μεγάλο μπλου σταρ (ή το Superfast XI μετά τις ανακατατάξεις από την εξαγορά) να συνεχίζει τα Σάββατα από Ρόδο προς Λεμεσό και επιστροφή Κυριακή πρωί από Κυπρο προς Πειραιά. Με τα στάνταρ που έχουν θέσει (400επιβάτες) και ο χώρος του πλοίο επαρκεί για να εξυπηρετήσει, και γρηγορότερα θα κάνει το δρομολόγιο, και καλύτερης ποιότητας πλοίο είναι, και η Κύπρος θα συνδεθεί με ένα σωρό νησιά, και λιγότερο επιδότηση θα δίνουν, και θα υπάρχει συνδεση όλο τον χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Να σου θυμίσω όμως ότι τα καλοκαίρια το bs2 έχει πρωινή επιστροφή από Ρόδο προκειμένου να εκτελεί και 4ο δρομολόγιο την εβδομάδα το Σάββατο τα μεσάνυχτα (για Καταπολα- Πατμο- Λέρο- Κω- Ρόδο), το οποίο μάλιστα έχει και πολύ καλό μεταφορικό έργο (ειδικά στα 4 πρώτα νησιά). Δε νομίζω ότι θα ήθελε - και δεν έχει κανένα λογο- η bs να αφήσει ένα τέτοιο δρομολόγιο.

Δεν διαφωνώ πάντως ότι μια επιδοτούμενη διασύνδεση της Κύπρου με τον Πειραιά με σταση στη Ρόδο ή στο Ηράκλειο με ένα γρηγοροτερο πλοίο ισως να ήταν προτιμότερη. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Επίσης , δεν είναι εφικτή η αποεπιβιβαση επιβατών από Κύπρο σε Ελληνικά Νησιά , παρά μόνο μπορεί να προσεγγίζει ένα νησί πριν από αυτήν αλλά χωρίς την δυνατότητα όμως να έχει συνδέσει με Κύπρο αλλά μόνο με Πειραιά . 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://www.philenews.com/oikonomia/kypros/article/1554666/irthe-ga-na-meinei-i-thalassia-syndesi-kyproy-elladas

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το πώς πήγε η γραμμή φέτος. Αφήνει μάλιστα παραθυράκι για ναυλωση πλοίου με περισσότερες καμπίνες του χρόνου. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pilot said:

Τα δύο SUPERFERRIES στην Πάρο από τον καιρό που κατέβαιναν Ηράκλειο και συναντιόντουσαν στην Παροικιά και μάλιστα με σβησμένα σινιάλα, τι ρόλο βαράνε στο συγκεκριμένο άρθρο???   :D  :D  :D   

Link to comment
Share on other sites

Δεν το βλέπω...που τα αναφέρει το άρθρο? Άρθρο κυπριακής εφημερίδας ειναι που δημοσιεύθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 

Edit: Τώρα τα είδα στη φώτο (ναι είναι ολίγον του άσχετου η φώτο)😄😄😄😄

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2022 at 6:02 PM, pilot said:

 Τώρα τα είδα στη φώτο (ναι είναι ολίγον του άσχετου η φώτο)😄😄😄😄

Κακά τα ψέματα, η εν λόγω εφημερίδα, αν και από τις πιο γνωστές στην Κύπρο, δεν θα την έλεγα και από τις πιο οργανωμένες (Βλέποντας άλλα άρθρα τους νομίζω ότι είναι μέτρια προς καλή).  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και ολιγη απο ΠΕΝΕΝ.

Τα γνωστα, αλλοδαποι ναυτικοι, ελαχιστη συνθεση, χαμηλες αμοιβες στα ορια του ελαχιστου που προβλεπει ο ILO.

Κλασσικα εικονογραφημενα. Η γραμμη σταματησε πριν δυο μηνες, ολο το καλοκαιρι δεν μιλησε κανεις και τωρα, κατοπιν εορτης, βγαζουμε την οργισμενη ανακοινωση για ξεματιασμα

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το πολύ "αμερόληπτο" και εντελώς επίκαιρο άρθρο (sarcasm intended) , νομίζω πως καλό θα ήταν να κάνουμε μια ανακεφαλαίωσή

Εν ολοίγοις είδαμε την αναβίωση μιας γραμμής που είχε ξεχαστεί εδώ και δεκαετίες με μια άγνωστη εταιρεία που δεν δείχνει σημάδια αξιοπιστίας και με ένα σπαρτιάτικο πλοίο στο οποίο δεν έκανε απολύτως τίποτα. Ούτε το έβαψε, ούτε το άλλαξε όνομα, ούτε του έκανε κάποια προσαρμογή στις ανάγκες της γραμμής και ενδεχομένως και τις προδιαγραφές της επιδότησης. Καμία Ελλαδίτικη εταιρεία δεν προσφέρθηκε πλην του Ηλιό εάν καλοθυμάμαι, ενώ η Salamis έκανε τον Κινέζο. Στην έτερη Μεγαλόνησο έχουν Έλυρος και Παλάτια και η Κύπρος είχε αυτό; Να σας θυμίσω ότι μόνο το ελεύθερο κομμάτι της Κύπρου έχει πληθυσμό 850 χιλιάδες κατοίκους περίπου, ενώ η Κρήτη 630. (Αν και η Κρήτη έχει μεγαλύτερη έκταση από το Ελεύθερο κομμάτι παρόλο που η Κύπρος σαν σύνολο είναι μεγαλύτερη.). 

Προσωπικά πιστεύω ότι αποκλείεται το 100% των καμπινών να ήταν γεμάτο, όπως έγραψε ο Φιλελεύθερος , εκτός και αν ο αριθμός των κρεβατιών ήταν δυσανάλογα μικρός. 

Εάν έβλεπε την σελίδα της εταιρείας θα νόμιζε ότι είναι από εκείνες τις ιστοσελίδες που σου έρχονται με email που λένε ότι κάνουν το PC να τρέχει πιο γράγορα ζητώντας χορηγία με 3 χιλιάρικα το μήνα, αλλά τελικά αποδεικνύεται πως είναι spam. Όλο το καλοκαίρι σχεδόν κανείς δεν ήξερε καν ότι υπήρχε το συγκεκριμένο δρομολόγιο - δεν ήταν καν διαθέσιμο στο Rome2rio. 

Το ότι κάποιοι θυμούνται ότι είχε χαμηλές αμοιβές και ότι οι εργαζόμενοι ήταν αλλοδαποί κατόπιν εορτής είναι όντως χαζό. Θα μου πείτε και εγώ το ίδιο κάνω, αλλά θα με συγχωρέσετε λόγω βλάβης του PC μου και format, καθώς και τραυματισμού στο γόνατο δικαιολογημένα άργησα να μιλήσω.

Στο δια ταύτα, νομίζω θα ήταν χρήσιμο εάν η δρομολόγηση του Daleela είχε κάποιο αντίκτυπο στις πτήσης Αθήνας - Λάρνακας (και όχι μόνο). Προσωπικά δεν το νομίζω, από την στιγμή που λίγοι ήξεραν την ύπαρξη του πλοίου. Κι εγώ που ήξερα ότι, έστω και για λίγο, υπήρξε πλοίο, αν πήγαινα Κύπρο το καλοκαίρι που μας πέρασε, πάλι αεροπορικώς θα πήγαινα. Κι αν θες να πάρεις αμάξι κι έχεις και @@@@ πας Ν. Τουρκία, παίρνεις το καράβι και πας Κυρήνεια με ότι αυτό συνεπάγεται. 

Μπορεί η Κύπρος να έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Ελλάδα; Ασφαλώς και μπορεί. Με κατάλληλο πλοίο και καλή οργάνωση συν μια καλοκαθιερωμένη εταιρεία μπορεί να γίνει ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Λεμεσός στα πρότυπα της Αδριατικής (Αν δεν κάνω λάθος οι αποστάσεις είναι παραπλήσιες.). Μια στάση στο Ηράκλειο ή στην Ρόδο για ανεφοδιασμό και μερικούς επιβάτες για Κύπρο επίσης θα λειτουργούσε, όπως λειτουργούν οι στάσεις στην Κέρκυρα από Ηγουμενίτσα προς Ιταλία. Σίγουρα ο μεταφορικός όγκος θα είναι πιο μικρός, οπότε πας ή με μικρότερα σε χωρητικότητα πλοία ή με λιγότερα πλοία. Επίσης τα καινούρια Φαιστός και Κνωσός Παλάς έχουν μεγαλύτερο γκαράζ από τους προκατόχους τους, το οποίο θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν με προέκταση του δρομολογίου προς Λεμεσό.  (Τα παλιά μια χαρά το έβγαζαν το Ηράκλειο με μικρότερο γκαράζ.). Αυτές οι ανησυχίες για οδήγηση από τα αριστερά πολύ απλά δεν ευσταθούν γιατί στην Μάγχη μια χαρά δουλεύουν τα καράβια, ακόμη και στην μετά σήραγγας και μετά Brexit εποχής. Οι επεκτάσεις προς Ισραήλ είναι πολύ επίφοβες και λόγω Παλαιστίνης (Θυμάστε το Αρίων;) και λόγω μεγάλης απόστασης. Άλλωστε τι μπορεί να μεταφέρει το Ισραήλ στην Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από το Άγιο Φως; 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, JTEDimandix said:

Με κατάλληλο πλοίο και καλή οργάνωση συν μια καλοκαθιερωμένη εταιρεία μπορεί να γίνει ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Λεμεσός στα πρότυπα της Αδριατικής (Αν δεν κάνω λάθος οι αποστάσεις είναι παραπλήσιες.). Μια στάση στο Ηράκλειο ή στην Ρόδο για ανεφοδιασμό και μερικούς επιβάτες για Κύπρο επίσης θα λειτουργούσε, όπως λειτουργούν οι στάσεις στην Κέρκυρα από Ηγουμενίτσα προς Ιταλία. 

Στάσεις=αύξηση χρόνου ταξιδιού=παίρνω αεροπλάνο (αν θυμάμαι σωστα απαγορεύονταν οι στάσεις από τη προκυρηξη)

45 minutes ago, JTEDimandix said:

γιατί στην Μάγχη μια χαρά δουλεύουν τα καράβια, ακόμη και στην μετά σήραγγας και μετά Brexit εποχής. Οι επεκτάσεις προς Ισραήλ είναι πολύ επίφοβες και λόγω Παλαιστίνης (Θυμάστε το Αρίων;) και λόγω μεγάλης απόστασης. Άλλωστε τι μπορεί να μεταφέρει το Ισραήλ στην Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από το Άγιο Φως; 

Είμαστε καλά ,συγκρινουμε τη δυναμική της κίνησης στη Μάγχη με αυτή του Ελλάδα-Κυπρος;;; Ξέρεις πόσο περισσότερο εμπόριο υπάρχει εκεί σε σχέση με εδώ; Επίσης το Αρίων είναι μια ιστορία πολλά χρόνια πριν υπο άλλες συνθήκες. Δεύτερο επίσης, αν δεν υπάρχουν φορτία στο Ισραήλ, η Σαλαμίς ,μια εταιρία με τόση εμπειρία στο συγκεκριμένο τμήμα ,κάτι κάνει λάθος και έχει πλοιο στο Ισραήλ;

Δεν καταλαβαίνω επίσης αυτή τη μανία σας(το χω δει σε και σε άλλα τοπικς) να βγάζετε συμπεράσματα για τις εταιρίες μέσω του τρόπου στησίματος της ιστοσελίδας. Μερικές από τις πιο καταξιωμένες εταιρίες του φορτηγου κλάδου έχουν σάιτ που ειναι λες και τα έφτιαξαν πίνοντας καφε. Τι σημαίνει αυτό , ότι δεν ξέρουν τη δουλειά τους;

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Shippihs said:

Στάσεις=αύξηση χρόνου ταξιδιού=παίρνω αεροπλάνο (αν θυμάμαι σωστα απαγορεύονταν οι στάσεις από τη προκυρηξη)

Αν δεν κάνω λάθος επιτρέπεται να υπάρχει μια στάση με την προϋπόθεση όμως οι επιβάτες από Κύπρο να μην μπορούν να αποβιβαστούν-επιβιβαστούν σε αυτην από και προς Κύπρο.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...