Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

νομικε, αμα θελεις τα χανια να παραμεινουν μονοπωλιο, τοτε θα πρεπει και ΕΣΥ να αποχωρησεις

 

 

Ας μας απαντησει καποιος απι τη μερια του Ιταλου

 

εχετε επισημο διορισμο ως εκπροσωποι των εταιρειων και δεν το ξεραμε; συζητηση κανουμε, δεν ειναι η Σκεπαστη εδω ;)

για ολους ισχυει αυτο

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

διαβαζω πολυ προσεκτικα το αρθρο..εξηγηστε μου λιγο τι συμβαινει??γκετο ειναι τα χανια που δεν πρεπει να δρομολογηθει αλλο πλοιο εκτος ανεκ?τωρα το οτι θελει ο ενας να βγαλει το ματι του αλλου,ας μπει κ αλλο πλοιο να υπαρξει ανταγωνισμος (να πεσουν κ λιγο οι τιμες) και βλεπουμε..οι ΧΑΝΙΩΤΕΣ θα βγουν κερδισμενοι..

Posted

Με γνωστή την αδυναμία μου στην ΑΝΕΚ (πως να το κρύψωμεν άλλωστε :P), έχω μία απορία: Το ΣΑΣ έχει θεσμοθετημένο ρόλο την εξέταση business plans των Εταιρειών ή πρέπει να εξετάζει το σύννομο ή μή των αιτημάτων; Νομίζω ότι ισχύει το δεύτερο και όχι το πρώτο.

Οπότε, αν η αίτηση του Ομίλου Grimaldi εκπληρώνει τις προϋποθέσεις του νόμου. το ΣΑΣ υποχρεούται να εγκρίνει την δρομολόγηση πλοίου των Μινωϊκών στα Χανιά, όποτε και όταν θεσμικώς αυτό επιτραπεί. Αν η αίτηση είναι ελλειπής οφείλει να την απορρίψει.

Οποιαδήποτε άλλη ανάγνωση και εξέταση του αιτήματος θα πάσχει, τυπικά, ηθικά και πολιτικά. Αν η ΑΝΕΚ υποστεί ζημιά, αν οι Μινωϊκές χάσουν λεφτά, αν το Λατώ είναι καλύτερο από το Ίκαρος ή το Ζευς οικονομικότερο από τα Λευκά Όρη, δεν είναι αρμοδιότητα του ΣΑΣ, αλλά του management κάθε Εταιρείας και εν τέλει των μετόχων τους. Όσο για τους επιβάτες, δεν νομίζω να χωρά αμφισβήτηση ότι έστω και λίγο, θα κερδίσουν, σε όποιο χρονικό πλαίσιο και αν το δεί κανείς,

Posted

To ΣΑΣ αυτο που έχει να κάνει είναι να θέτει 1,2,3,5,10,20, όσες θέλει τελωσπάντων ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

 

Αν τηρούνται, το αίτημα προχωρά. Αν δεν τηρούνται, δεν προχωρά και end of story.

 

Τόσο απλά θα έπρεπε να είναι τα πράγματα

Posted

Ακουγεται οτι ο αντικαταστατης του Λατω κατα τη διαρκεια της ακινησιας του θα ειναι το Olympic Champion.

Posted

το σοφοκλης η λευκα ορη? επισης ερωτω ποτε ειναι το επομενο ΣΑΣ?και αν εγκριθει το αιτημα της μινοαν απο ποτε μπορει  να ξεκινησει δρομολολογια στην γραμμη χανιων?

Posted

Ανακοίνωση της ΑΝΕΚ για την τροποποίηση του δρομολογίου του Λατώ λόγω της απεργίας

 

Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της εξαγγελθείσης απεργίας της ΠΝΟ την Τετάρτη 06/11/2013, τροποποιείται η ώρα αναχώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ “ΛΑΤΩ” ως  ακολούθως: Αναχώρηση από Πειραιά 23:00 – Άφιξη στα Χανιά 08:00

  • 2 weeks later...
Posted

Συμφωνα με την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ κατατεθηκε αιτημα απο τη Minoan Lines για την δρομολογηση του Ικαρος Παλλας την 1η Νοεμβριου του 2014!! Να ειμαστε καλα να το δουμε στη γραμμη σε ενα χρονο!!

 

Μια διορθωση στο αρθρο!! Η Minoan Lines ειναι η τεταρτη φορα που κανει αιτημα για να μπει στη γραμμη!! Τις δυο εφαγε ακυρο λογω εκπροθεσμης υποβολης και την αλλη που ηταν νομοτυπη δεν πραγματοποιηθηκε ποτε απο την εταιρεια γιατι εκανε πισω!!

Posted

Αντε παλι κουκια... Δεν εκανε πισω, ειχε ναυλωσει ηδη τα πλοια της στο εξωτερικο αφου το "ναι" ηρθε 8 μηνες αργοτερα απο την αιτηση δρομολογισης

Posted

Το «ΝΑΙ» δεν ήρθε 8 μήνες μετά!!! Εφόσον δηλώθηκε το Φεβρουάριο για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο ξέρεις ότι θα ξεκινήσεις τη 1 Νοέμβριου!!! Τώρα δηλαδή που το ζητάει για ένα χρόνο μετά, θα πουν κάποιοι ότι άργησε 12 μήνες το «ΝΑΙ»??

Posted

Καλα δεν ειναι ετσι τα πραγματα ακριβως αλλα δε θελεις να το καταλαβεις και επιμενεις σε καθε ευκαιρια! Το ΣΑΣ ειπε ΟΧΙ και ο υπουργος μετα απο 8 μηνες ειπε ΝΑΙ! Αλλος το ενα αλλο το αλλο... Τωρα το ζηταει για 12 μηνες μετα... Αν δεν το κανει το ξανασυζηταμε του χρονου τετοιο καιρο...

Posted

Ρε παιδιά μη τσακώνεστε...αφου δε θα μπεί πλοίο ...τα έχουμε ξαναπεί..και γω στην αρχή ημουν σίγουρος οτι θα βάλει ο Ιταλός αλλα φαίνεται πια τι γινεται...

Posted

Το ΣΑΣ είχε πει όχι για την δρομολόγηση μέσα στο καλοκαίρι, ως εκπρόθεσμη δηλώσεις τα τελευταία δυο χρόνια!!! Ο υπουργός δεν είπε κανένα ΝΑΙ, απλώς υπογράφει σε όλες της ετήσιες δρομολογήσεις όλων των πλοίων, όταν πρόκειται για ετήσια δρομολόγηση, που δηλώνετε τον Φεβρουάριο ή το Μάρτιο στις τροποποιητικές δηλώσεις!! Επιπλέον εγώ υπενθύμισα ότι είχε πάρει τη δρομολόγηση για 8 μήνες μετά, η Minoan Lines και δεν την υλοποίησε γιατί έκανε πίσω με τα πλοία που είχε δηλώσει, για να μην έχουμε μόνο επιλεκτική μνήμη!!

 

Υ.Γ: Δεν μπορώ να καταλάβω, όταν κάποιος προσπαθεί να μας πείσει ότι ο ήλιος βγαίνει από τη Δύση!! ;) 

Posted (edited)

Δηλαδη κακως οι Μινωικες δρομολογησαν τα πλοια (Ευρωπη & Ολυμπια) σε αλλες γραμμες... και θα πρεπε να τα ειχαν δεμενα εως οτου και εαν αποφασιζε ο εκαστοτε υπουργος να δρομολογηθουν στη γραμμη... 8 μηνες δηλαδη δεμενα, αν εβγαινε μετα απο 10 χρονια, για 10 χρονια δεμενα...

Edited by proud_ionian
Posted

Απλώς έχουμε πει πολλάκις ότι δεν υπήρχε ποτέ πραγματικό ενδιαφέρον για τη γραμμή αλλά απώτερα οφέλη για την εταιρεία σε αλλά θέματα!! Να ξανά επισημάνω ότι δεν περίμεναν καμία απόφαση υπουργού για την δρομολόγηση των πλοίων της!! Να σου ξανά θυμίσω το story, δηλαδή ότι στην πρώτη φορά που έκανε αίτηση στο ΣΑΣ πήρε αναβολή το θέμα και πριν το επόμενο ΣΑΣ, η Minoan δήλωσε ότι δεν προλάβαινε να οργανωθεί για να μπει στη γραμμή!! Τότε το χειμώνα δηλώθηκαν για την επόμενη δρομολογιακη περίοδο!! Μετά απέσυρε η εταιρεία απέσυρε τα δύο πλοία το χειμώνα και την άνοιξη τα πλοία από τη Βενετία και πριν το καλοκαίρι ζήτησε εκ νέου δρομολόγηση κάποιου πλοίου και ξαφνικά τα πλοία βρέθηκαν ναυλωμενα στην Ιταλία!! Οπότε δεν βρέθηκε ξαφνικά ένας ναυλος!! Εάν έκανε καλά που ναύλωσε τα πλοία η Minoan δεν είμαι εγώ αυτός που θα το κρίνει αλλά τι αποφέρει στο ταμείο της και στους μετόχους της!!

Posted (edited)

Παρακολουθωντας δε τοσο καιρο τη συζητηση εχω διαπιστωσει οτι ολα τα μελη του φορουμ που ειναι Κρητικοι και ταξιδευουν στις γραμμες της Κρητης θελουν/με να μπει νεα εταιρεια στα Χανια!

Edited by proud_ionian
Posted

Και γιατι ειδικα στις 23??Οριστηκε η ημερομηνια ως η παγκοσμια ημερα αναπαυσης του Λατω? :P

Posted

Αν πράγματι η ΑΝΕΚ διακόψει τα δρομολόγια του Σαββάτου, δύο είναι οι ερμηνείες (που δίνω εγώ):

  • Ή η ΑΝΕΚ δεν φοβάται/σέβεται τίποτα και κανέναν
  • Ή ετοιμάζεται να παραδοθεί άνευ όρων
Posted (edited)

Αυτη η ματαιωση του μεθαυριανου δρομολογιου,η οποια φυσικα δεν γινεται για λογους συντηρησης των πλοιων,ουτε πεφτει καμια μεγαλη αργια,ισως ειναι ενα τεστ για να δουν αντιδρασεις.π.χ ματαιωνουμε σημερα ενα δρομολογιο και αν δεν πεσουν να μας φανε σε καμια 15αρια μερες τους την πλασαρουμε για μονιμη την αλλαγη αυτη.

 

Εμενα παντως με βαζει σε σκεψεις και το γεγονος οτι ολο αυτο προεκυψε 5 μονο μερες μετα την επισημη καταθεση αιτησης δρομολογησης αλλου πλοιου στη γραμμη,για του χρονου μεν,αλλα ειναι σα να τους λεει η ανεκ εν ειδη εκβιασμου σε υπουργειο-μινωικες''εδω εγω ακυρωνω δρομολογια κι εσεις ζητατε δικα σας Νοεμβρη μηνα?''

Edited by MILTIADIS
Posted

Παιδιά όλοι σας μέσα κρύβετε έναν Tolkin, έναν spilberg, ή όποιον άλλον θέλετε...

 

Έχει δίκιο ο Π100

 

Δεν αναφερει οτι δεν θα υπαρχει κανενα δρομολογιο το Σαββατο στο εξης!!! Αλλα δεν θα υπαρξει δρομολογιο στις 23/11/13, οπως αναφερεται στο πινακα των δρομολογιων της γραμμης στο site της ΑΝΕΚ

 

Ανεκτέλεστο είναι το δρομολόγιο από και προς Πειραιά, λόγο ότι στις 23 έχει "μεταφερθεί" η απεργία της 6-11 που έκαναν κανονικά δρομολόγιο. Έτσι Σάββατο και Κυριακή θα έχουμε στον Πειραιά τον Έλουρο, και αντίστοιχα στα Χανιά το Λατώ 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...