Nikos_Chania Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 Ποδαρικό έκανε μόλις στην Σούδα το ΔΞ Γεράνι
Nikos_Chania Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει αρκετή κίνηση στην Σούδα με ρυμουλκά ανοικτής θαλάσσης. Στις 04 Δεκέμβρη έδεσε στην ανατολική πλευρά του προβλήτα Αδρίας το VOS APHRODITE, σημαίας Γιβραλτάρ. Το πλοίο εκτέλεσε εργασίες συντήρησης μιας και ήταν ταλαιπωρημένο εξωτερικά, αλλά παραμένει ακόμα στην Σούδα. Στις 17 Γενάρη αγκυροβόλησε εντός του όρμου, βόρεια από το λιμάνι, το OPAL σημαίας Μάλτας. Την Δευτέρα 22/01 έδεσε κι αυτό στην ανατολική πλευρά του Αδρίας μαζί με το VOS APHRODITE. Νεότερη προσθήκη είναι το VOS CHABLIS σημαίας Σιγκαπούρης που ήρθε και έδεσε μπροστά στους μύλους, στις 22/01. Δεν γνωρίζω τον λόγο της επίσκεψής τους, αλλά αν εκτιμήσουμε το γεγονός ότι ήρθαν από Αίγυπτο και Λεμεσσό, ίσως σχετίζονται με τις ΑΟΖ. Το δε, OPAL ήρθε από τον selim απέναντι.
Nikos_Chania Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Το OPAL αναχώρησε πριν λίγο με προορισμό το Port Said
Nikos_Chania Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Το VOS CHABLIS αναχώρησε το πρωί για τη Βαλέτα@Marios Superfast
Nikos_Chania Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Στον απόηχο της εκκένωσης του ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ στο Ηράκλειο από τα εκρηκτικά και μεταφορά τους στην Βόρεια Ελλάδα σε χρόνο ρεκόρ, κάποιοι ενεργοποιήθηκαν και πολύ σύντομα το ίδιο θα συμβεί με το MEKONG SPIRIT που βρίσκεται στην Σούδα. Το πλοίο πήρε ελάχιστη ποσότητα καυσίμων για να δουλέψουν οι εργάτες και σύντομα θα αναχωρήσει ρυμουλκούμενο για Θεσσαλονίκη.
Nikos_Chania Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Ξεκίνησε η ρυμούλκηση του πλοίου Το πλοίο ρυμουλκείται από το ΕΘΥ VI όπως ήδη αναφέρθηκε. Το ΠΑΘ 060 "Φούρνοι" θα συνοδεύσει το πλοίο έως τον λιμένα Θεσσαλονίκης με άφιξη τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Nikos_Chania Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Μετά τα ρ/κ ανοιχτής θαλάσσης, στην Σούδα έδεσε σήμερα προερχόμενο εκ Λεμεσσού το FAR SAMSON της saipem. Ένα ισχυρό πλοίο υπεράκτιας υποστήριξης και κατασκευής.
gpetrakis Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Η διαχειρίστρια εταιρεία του είναι η Νορβηγική Solstad Farstad ενώ είναι ενταγμένο στα πλάνα της Saipem.
Nikos_Chania Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 (edited) Αδυναμία προσέγγισης του Blue Galaxy στη Σούδα. Δυστυχώς ο καιρός που επικρατει αυτη την ώρα είναι απαγορευτικός ακομα και για προσπάθεια προσέγγισης. Θα παραμείνει στον όρμο μεχρι να κοπάσει ο άνεμος, κατι που δεν προβλέπεται σύντομα Ρυμουλκο ΤΙΤΑΝ και ΘΥ1 για υποβοήθηση στον καταπλου Edited March 18, 2018 by proud_ionian move
Nikos_Chania Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 Τελικά το ΕΘΥ VI πήγε αντι του ΘΥ Ι. Το Blue Galaxy έδεσε στις 7
Nikos_Chania Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Απ' όλα είχε σήμερα ο μπαξές. Blue Galaxy, Talos και Horizon στην Σούδα.
Nikos_Chania Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Παρακώλυση συγκοινωνιών και ένταση απόψε στο λιμάνι της Σούδας. Και δεν είναι κάτι καινούριο μιας και συχνά πλέον οι πλειονότητα των φορτηγών φτάνουν τελευταία στιγμή για ζύγιση και φόρτωση. Στο σημερινό επεισόδιο όμως, επικράτησε ένταση μεταξύ πράκτορα και συγκεκριμένου μεταφορέα του οποίου τα κομμάτια έμεναν εκτός πλοίου. Και αφού δεν δεχόταν ότι δεν χωράνε και δεν ήθελε να μπει άλλο φορτηγό, τοποθέτησε την μία απ τις νταλίκες του στον καταπέλτη του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ καθυστερώντας τον απόπλου. Άμεσα στέλεχος της λιμενικής αρχής τον προειδοποίησε οτι κινδυνεύει με προσαγωγή κατά την αυτόφωρη διαδικασία, χωρίς να πτοείται. Η φόρτωση συνεχίστηκε 10 λεπτά αργότερα και ενώ το ρολόι έδειχνε 21:50 με αποτέλεσμα να φορτωθούν 3 από τα φορτηγά του, με το φορτηγό των αποσκευών να βγαίνει απ το γκαράζ και να ξαναμπαίνει στο επάνω (!) γκαραζ με 4 νταλίκες να ακολουθούν μετά από αυτό, με συνέπεια αύριο το πρωί οι βαλίτσες των επιβατών να καθυστερήσουν αρκετά. Παρά την ενίσχυση της παρουσίας των λιμενικών, δεν έγινε καμία προσαγωγή, το πλοίο αναχώρησε στις 22:15, οι επιβάτες θα φτάσουν με καθυστέρηση στον Πειραιά και θα πάρουν τις αποσκευές τους πολύ αργότερα, και όλο αυτό επειδή δεν υπάρχει οργάνωση και σεβασμός, κυρίως από τις μεταφορικές που για τους δικούς τους λόγους δεν ζυγίζουν νωρίς τα φορτηγά τους, αλλά και σε δευτεροβάθμιο βαθμό από τις αρχές, που θα έπρεπε κάποια στιγμή να τρίξουν εμπράκτως τα δόντια σε αυτούς που πιστεύουν οτι κουμαντάρουν το λιμάνι. Μεγάλο μπράβο στο πλήρωμα για την υπομονή και την ταλαιπωρία που υπέστη για το έμπα-έβγα, κοτσάρισε-ξεκοτσάρισε κλπ.
margaritis24 Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Αμα εμενε κατω η νταλικα με τις βαλιτσες τι θα αλλαζε στη φορτωση;18μετρη ειναι!τι πανω τι κατω..αφου μετα μπηκαν κ αλλες μπροστα της
hayabusagr Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) Αν αφήσουμε στην άκρη το προφανώς απαράδεκτο γεγονός της καθυστέρησης, εμένα μου γεννάται το ερώτημα γιατί ήθελαν να τον αφήσουν απ'εξω αφού τελικώς χωρούσαν τα φορτηγά του ή τουλάχιστον κάποια από αυτά ; Edited April 24, 2018 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) 11 minutes ago, margaritis24 said: Αμα εμενε κατω η νταλικα με τις βαλιτσες τι θα αλλαζε στη φορτωση;18μετρη ειναι!τι πανω τι κατω..αφου μετα μπηκαν κ αλλες μπροστα της Άλλαζε γιατί είναι ξεκοτσάριστη. Μετά από αυτήν μπήκαν 2 νταλίκες ξεκοτσάριστες με την μουρη στη ραμπα (η μια στο πανω γκαραζ και η αλλη πανω στη ράμπα), μετα μπηκε μια ξεκοτσαριστη με οπισθεν μισή πάνω στη ράμπα και μισή το main deck (εδώ είναι η παρανομία της παρανομίας) και μετά μπήκε μία μικρή ξεκοτσάριστη μπροστά της. 4 minutes ago, hayabusagr said: Αν αφήσουμε στην άκρη το προφανώς απαράδεκτο γεγονός της καθυστέρησης, εμένα μου γεννάται το ερώτημα γιατί ήθελαν να τον αφήσουν απ'εξω αφού τελικώς χωρούσαν τα φορτηγά του ή τουλάχιστον κάποια από αυτά ; Με το παρόν σου δίνω και απάντηση. Οι νταλίκες πρώτον δεν έχουν δεθεί σωστά. Χωρεσαν καποια απο αυτά, διότι το φορτηγό που ξεκίνησε και να μπει και ξεκίνησε η φασαρία ήταν διπλό με τρέιλερ! Και θα έμπαινε πάνω στην ράμπα αυτό και μετά θα έμπαιναν δύο κομμάτια μονο. Το αφήσαν το διπλό έξω, κι αντί για 2 κομμάτια μπήκαν 4, αλλά με τις βαλίτσες στο πάνω γκαράζ αντί για κάτω. ΥΓ: δεν είναι παλαβός ο πράκτορας να θέλει από καπρίτσιο να αφήσει έξω τα κομμάτια του αλλά δεν το κάνει, παίζεις με τα μέτρα στο γκαράζ. δεν βάζεις ότι να ναι, όποτε να ναι και όπως να ναι. Edited April 24, 2018 by Nikos_Chania
hayabusagr Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) με κάλυψες. ευχαριστώ. Edited April 24, 2018 by proud_ionian quote
Sf_X Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Σε πείσμα πολλών, ο νέος είναι ωραίος και αφού διασταυρώθηκε με τον "χοντρό" στην είσοδο του κόλπου, στις 22.45 έσκασε μύτη στο λιμάνι και μετά απο το απαραίτητο σφύριγμα ξεκίνησε την μανούβρα του για την πίσω θέση του λιμανιού! Προσωπικά με κέρδισε βλέποντας του οδηγούς των ΙΧ να χαζεύουν την μανούβρα απο τα ανοίγματα του πάνω γκαράζ....
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 (edited) Μάλλον οι οδηγοί θα σκέφτονται ότι αυτά τα ανοίγματα στο πάνω γκαράζ θα προσφέρουν δώρο πλύσιμο στη τιμή του εισιτηρίου με θαλασσινό νερό στα ΙΧ το καλοκαίρι όταν θα ταξιδέψουν!!!! 😝 Edited July 16, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
margaritis24 Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 (edited) Αυτο σκεφτουμουν κ γω τωρα!εδω στο δηλος κ χωρις θαλασσα κ το πηρα απο το πανω γκαραζ που εχει μικρα ανοιγματα μουσκεμα κ ετρεχα να το πλυνω μετα Edited July 16, 2018 by margaritis24
MILTIADIS Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 (edited) Aκομα ξεφορτωνει το μυκονος.Το βλεπω να φευγει κατα τη 1 αποψε. Edited August 3, 2018 by proud_ionian ντου απο παντου
Nikos_Chania Posted August 10, 2018 Posted August 10, 2018 Το λιμενικό σήμερα πιάστηκε εξ απίνης! Ουρές των αμαξιών που αναμένουν φόρτωση μέχρι την είσοδο του λιμανιού. Το Μύκονος Παλάς έφτασε στην ώρα του φορτωμένο ως τον καταπέλτη. Μέχρι δωδεκα παρα τεταρτο ξεφορτωνε ακόμα.
MILTIADIS Posted August 16, 2018 Posted August 16, 2018 (edited) Ας δουμε και τις αφιξεις δευτερας κ κυριακης βασει των στοιχειων που εδωσε το λιμεναρχειο και δημοσιευουν σημερα τα Χανιωτικα Νεα. Αφίξεις με τα πλοία της γραμμής 12/8 ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΛΟΙΟ ΕΠΙΒ. Ι.Χ. ΔΙΚΥΚΛΑ •Ελ. Βενιζέλος 1967 512 52 •Μύκονος Palace 1590 360 53 13/8 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΛΟΙΟ ΕΠΙΒ. Ι.Χ. ΔΙΚΥΚΛΑ •Blue Galaxy 1758 367 86 •Μύκονος Palace 1285 290 50 http://www.haniotika-nea.gr/chiliades-episkeptes-sta-chania-4/ Το προηγουμενο τριημερο αφιχθησαν ακτοπλοικως συνολικα 10.000 ατομα Edited August 16, 2018 by MILTIADIS
Nikos_Chania Posted August 16, 2018 Posted August 16, 2018 Δηλαδή το λιμεναρχείο την Κυριακή 12/8 είχε μόνο 2 κατάπλους; Το Blue Galaxy γιατί δεν το αναφέρουν;
Nikos_Chania Posted August 22, 2018 Posted August 22, 2018 Σήμερα στο λιμάνι έγινε μία ακόμη προσπάθεια να τηρηθεί η αρμονία και η ασφάλεια στους αναμένοντες επιβάτες προς επιβίβαση στο Μύκονος Παλας. Κατέπεσε στο κενό όπως κάθε μέρα λόγω της φανερής απουσίας συγκεκριμένου πλάνου των λιμενικών αρχών (κάθε βράδυ άλλος α/φ, κάθε βράδυ διαφορετική οργάνωση) και παντελής απουσία του λιμενικού ταμείου. Η απουσία του λιμενικού ταμείου έχει να κάνει με τον κόσμο που περιμένει. Σήμερα το πλοίο πήρε 1200 επιβάτες και 275 ΙΧ. Οι περισσότεροι εκ των επιβατών ανέμεναν ακριβώς δίπλα στο νύχι του καταπέλτη, παρά τις εντολές του πληρώματος και των λιμενικών (οι οποίοι λιμενικοί έφυγαν απο το σημείο αφήνοντας ανεξέλεγκτο το πλήθος) με ότι συνεπάγεται για την ασφάλειά τους, την έγκαιρη αποβίβαση των επιβατών αλλά και των φορτηγών. Τον χειμώνα όμως δεν μας έχει πει κανείς που θα περιμένει ο κόσμος όταν θα βρέχει. και επειδή πολλοί θα πειτε, ε πόσος κόσμος θα ειναι τον χειμώνα; Όσος κι αν είναι, το υπάρχον στέγαστρο δεν μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 40-50 άτομα. Στα πλοία της κοινοπραξίας δεν υπήρχε ποτέ τέτοιο θεμα, μιας και τα πλοία είναι όλη μερα εδώ και η φόρτωση γίνεται σταδιακά χωρίς αναμονή. Σε σχετική ανάρτηση έχουν γίνει μερικές προτάσεις προς το λιμενικό ταμείο, το οποίο επί της ουσίας δεν φαίνεται να ήταν έτοιμο να εξυπηρετήσει ένα δεύτερο πλοίο με τις ξεχωριστές ανάγκες σε σχεση με όσα ήθελε η κοινοπραξία. Και επειδή κάποια πράγματα θέλουν την ζύμωσή τους, τώρα είναι ώρα να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για επέκταση του στεγάστρου και καθορισμού του χώρου αναμονής. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες ακραίων φαινομένων "μπούγιου", κάτι που οφείλεται φυσικά στην νοοτροπία των επιβατών. Όμως οι αρχές είναι εκεί για να τηρούν τα πρωτόκολλα ασφαλείας, κι όχι ο κάθε ύπαρχος να κάνει το "μαντρόσκυλο".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now