Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Empress και Majesty of the Seas ήταν τουλάχιστον από χτές και μέχρι πρίν λίγο δεμένα στο λιμάνι της Σούδας. Και λέω μέχρι πρίν από λίγο γιατί το Majesty μόλις απέπλευσε. Υποθέτω πως αυτή η μεθόρμιση έχει να κάνει με την αλλαγή πλοιοκτησίας των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Φαιστός Παλάς δεν κατάφερε σήμερα να δέσει στο λιμάνι της Σούδας, παρά τη συνδρομή τεσσάρων ρυμουλκών (Χρήστος L, Χρήστος LI, ΕΘΥ VI & Καπταιν Δημήτρης), με αποτέλεσμα να επιστρέφει στο Ηράκλειο, για να ξεφορτώσει όσους τυχερούς επιβάτες και οχήματα έχει μέσα.

Δε θα μπορούσε να δέσει κάθετα στη προβλήτα έχοντας στη πλώρη τον άνεμο είτε στη πρύμνη και να αποβίβαζε εστω τους επιβάτες;Ρωτάω γιατί δε γνωρίζω το λιμάνι της Σούδας.

Τυχεροί ή άτυχοι έκαναν το Ηράκλειο Σούδα και τούμπαλιν 3 φορές.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Σωστό αυτό που λες. Το λιμάνι έχει τέτοια θέση πρόσδεσης στο κεφάλι, η οποία είναι κάθετη προς τις άλλες, ωστόσο επειδή είναι απ την πλευρά του ναυστάθμου, δεν έχει δέσει ποτέ πλοίο. Επίσης η ράμπα είναι ψηλότερη και ίσως αφιλόξενη για τα περισσότερα πλοία (ίσως πλοία τύπου γκάλαξυ που είναι ψηλά ο καταπέλτης, να στρώνει).

Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά, αλλά είμαστε έξω από το χορό. Από τη στιγμή που έτσι αποφάσισε ο πλοάιρχος του πλοίου, ότι και να πούμε θα γίνει τροφή για θερμόαιμους. Συνεπώς, κρίμα για την ταλαιπωρία των επιβατών, οι οποίοι στην Κρήτη σίγουρα δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοια άκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει δεσει το πέλαγιτης παλιότερα και αν δεν κανω λάθος απο εκει αναχωρούσε το ταχύπλοο της σιτζετ ενα παλιο καιρο που εκανε ελάχιστα δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nikos_Chania said:

Στο γαμα που δένει το παλάτι έδεναν και αυτά που ανέφερες. Η ανατολική πλευρά έχει χρησιμοποιηθεί για πλαγιοδετήσεις μόνο.

Και ομως στο site της Αιναυτης υπάρχει φωτογραφία 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά η Σούδα είναι πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο λιμάνι από αυτό του Ηρακλείου. Τόσο χάλια καιρό είχε που δεν μπορούσε να δέσει (και με τόσα ρυμουλκά κιόλας) στην θέση του ή κάθετα όπως λέει ο ΝΟΜΙΚΟΣ πιο πάνω?? Εδώ το ΛΑΤΩ που ήταν τρεισχειρότερο μηχανολογικά-ελιγτικά από το Παλάτι και δε νομίζω τόσα χρόνια να είχε χάσει την Σουδα ποτέ του... 

Αν θυμάμαι καλά, το Olympic Champion όταν είχε δέσει πρώτη φορά στην Σούδα για τα εγκαίνιά του είχε δέσει κάθετα με την πλώρη του κιόλας προς το ναύσταθμο. Κάπου εδώ μέσα πρέπει να βόσκει μια τέτοια φωτογραφία. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπάρχει και η ανάποδη καθετοτητα!! Να βάλει το καιρό δεύτερο πρύμα και να δέσει κάθετα στη προβλήτα που δένει.

Δεν μπορεί, γιατί εμποδίζουν οι μπίντες !!! 

5 minutes ago, Strofalos said:

Θεωρητικά η Σούδα είναι πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο λιμάνι από αυτό του Ηρακλείου. Τόσο χάλια καιρό είχε που δεν μπορούσε να δέσει (και με τόσα ρυμουλκά κιόλας) στην θέση του ή κάθετα όπως λέει ο ΝΟΜΙΚΟΣ πιο πάνω?? Εδώ το ΛΑΤΩ που ήταν τρεισχειρότερο μηχανολογικά-ελιγτικά από το Παλάτι και δε νομίζω τόσα χρόνια να είχε χάσει την Σουδα ποτέ του... 

Αν θυμάμαι καλά, το Olympic Champion όταν είχε δέσει πρώτη φορά στην Σούδα για τα εγκαίνιά του είχε δέσει κάθετα με την πλώρη του κιόλας προς το ναύσταθμο. Κάπου εδώ μέσα πρέπει να βόσκει μια τέτοια φωτογραφία. 

Για αυτό άλλωστε ξεκίνησε όλη αυτή η συζήτηση, καθώς η Σούδα είναι ασφαλέστερο. Ναι μεν έχει μειονέκτημα τον ΝΝΑ άνεμο (που είχε σήμερα) καθώς είναι ο μόνος που επηρεάζει άσχημα την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν έγινε ανασταλτικός παράγοντας για πρόσδεση.

Άλλωστε πολλές φορές πλοία από το Ρέθυμνο κατέφευγαν στην Σούδα λόγω καιρού.

Όταν έκανε εγκαίνεια το Champion, δεν υπήρχε η εν λόγω προβλήτα μιας και είναι έργο της επέκτασης του 2008.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Ξαναγράφω ότι έπρεπε να αποβιβάσει έστω τους επιβάτες.Ούτε οι μπίντες ούτε οι ράμπες είναι δικαιολογία να μη μπορεί να δέσει πλοίο στον ασφαλέστερο κόλπο της Μεσογείου και με 4 ρυμουλκά.Κάθετα στη προβλήτα είτε από Ανατολικά είτε από Δυτικά.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω πως δεν είναι δυνατόν να δέσει σε οποιοδήποτε άλλο σημείο εκτός ράμπας, λόγω των μπιντών, ειδικά το ΦΑΙΣΤΟΣ που έχει καταπέλτες με τέτοιο πλάτος. Το Εξπρες Πήγασος ας πούμε έχει ρίξει καταπέλτη στο κεφάλι, ανάμεσα από μπίντες, μιας και είναι στενότερος. Και δεν μιλάμε για δικαιολογία, είναι βασικός και σημαντικός λόγος ο οποίος δεν επιτρέπει να πατήσει καταπέλτης, ούτε αναμεσά τους ούτε και απο πάνω τους. 

Ναι είναι ο ασφαλέστερος κόλπος, όχι δεν είναι άτρωτος από όλους τους ανέμους, ναι έχει αρκετή ισχύ με 4 ρυμουλκά και 4 προπελάκια να δέσει. Το γιατί δεν έδεσε εν τέλει, είναι επιλογή που δεν επαφίεται στις αρμοδιότητές μας.

Οι επιβάτες προωθήθηκαν με λεωφορείο προς Ρέθυμνο και Χανιά, και αντίστοιχα έγινε και από Χανιά όπου το λεωφορείο αναχώρησε πριν λίγο για Ηράκλειο. Όσοι μετακινήθηκαν με ΙΧ αποζημιώθηκαν για το κόστος των καυσίμων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στη Σούδα καταπλέει αύριο το αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ USS Dwight D. Eisenhower .

Για το σκοπό αυτό στη Σούδα βρίσκονται τα ρκ Χρήστος XLI, XLII, XXXIII και Alexander 3, τα οποία μετέβησαν σήμερα απο τον Πειραιά στη βάση στο Μαράθι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To Κύδων αποψε εφυγε απο τη Σουδα με φορτηγα μεχρι τους καταπελτες.Δειχνει να βοηθανε πολυ τις μεταφορικες οι ταυτοχρονες αναχωρησεις στις 21:30.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην χθεσινη του αφιξη στη Σουδα το Κυδων Παλας εφερε 630 επιβατες,155 ΙΧ,42 φορτηγα και 28 μηχανες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...