Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Η κατάσταση έχει ξεπεράσει τα όρια της φημολογίας και έχει περάσει στα όρια του δεδομένου.

Είναι σχεδόν σίγουρη η έλευση του πλοίου (δεν μπορώ να φανταστώ κάτι που μπορεί να στραβώσει) ήδη έχουν σχεδιαστεί τα δρομολόγια τα οποία θα κατατεθούν στο υπουργείο και ορίστηκε ο κεντρικός πράκτορας στην Σάμο.

Το πλοίο προλαβαίνει να έρθει,να κάνει τα απαραίτητα ,να πάρει χαρτιά και να δρομολογηθεί.Μην ξεχνάμε ότι και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ο Βεντούρης το έφερε τέλη Μαίου και το δρομολόγησε το καλοκαίρι.

Όπως είπα και πιο πριν η κίνηση αυτή είναι ένα πραγματικό τόλμημα με δεδομένο τον ανταγωνισμό και τις συνθήκες δρομολόγησης σε μια τέτοια γραμμή (χωρίς την δυνατότητα διπλού δρομολογίου μέσα στην ίδια ημέρα...) όμως ύπο ορισμένες συνθήκες (βολικά δρομολόγια,ΑΝ καθυστερήσει το ΜΥΚΟΝΟΣ να έρθει και πέραν της 1ης Ιουλίου...) μπορεί να αποφέρει τα προσδωκόμενα στον πλοιοκτήτη του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια και συζητάμε για τα πλοία της Ικαροσαμίας, της πλέον πολυπαθούς γραμμής-με αναμνήσεις από τα χρόνια του Ίκαρου, της Σάμαινας, του Αιγαίου και των μεταγενέστερων, και συνήθους διάρκειας του ταξιδιού πέραν των 14-15 ωρών..όλα αυτά τα "σενάρια" ακούγονται πολύ ωραία...μια το Νησος μύκονος, μια το ταχύπλοο...μακάρι να γίνουν πραγματικότητα...αλλά θα αντιπαραβάλλω τα εξής: ταχύπλοο είχαμε στη σάμο και πριν 3,4 χρόνια το Αίολος Εξπρες...είχε ξεκινήσει με τις καλύτερες προοπτικές, αλλά θα με συγχωρέσετε να το πω ότι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες...στην αρχή συζητούσαν ότι θα έκανε σε περίπου 6 ώρες το ταξίδι, τις περισσότερες όμως άγγιζε τις 9, αν δεν κάνω λάθος..δηλαδή έδινες τα διπλάσια χρήματα από το κανονικό για να γλιτώσεις περίπου 3 ώρες σε κάτι καθίσματα, για μένα που είμαι 1,90, άκρως άβολα, και χωρίς να μπορείς να κάνεις μία βόλτα...πέραν του μνημοσύνου που κάναμε τώρα είδα σε διαφημιστικό της GA ferries ότι τα ναύλα του οχήματος για Σάμο κοστίζουν 70 ευρώ, ενώ του Πήγασου 93,50..Προφανώς,για να χτυπήσει ο ¨άρχοντας" την προδιαγραφόμενη έλευση του "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" κάνει τόσο γενναίες προσφορές-εκπτώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Να μου επιτρέψεις να πω ότι η γραμμή δεν είναι πολύπαθη.Το μόνο που δεν έχει ακόμα είναι ένα νεότευκτο ΕΓ/ΟΓ το οποίο σσύντομα θα αποκτήσει με την έλευση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Κατά τα άλλα υπάρχουν άλλες γραμμές πιο πολύπαθες(τι να πουν οι δυτικές κυκλάδες...).

Όταν η γραμμή είχε το ΣΑΜΑΙΝΑ τον ΙΚΑΡάκο και το ΑΙΓΑΙΟΝ αν κοιτάξεις τις υπόλοιπες γραμμές δεν είχαν πολύ ανώτερα πλοία εφάμιλου περίπου βεληνεκούς ήταν.Στην Παροναξία βασίλευαν το ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ και ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ του Ποντικού.

Όταν ο καπτα Μάκης έβαλε στα τέλη της δεκαετίας του 80 το ΜΙΛΕΝΑ στην γραμμή τέτοια πολυτέλεια δεν είχε ξαναδεί το Αιγαίο χώρια που το μέγεθος και το τονάζ του πλοίου δικαιολογείτο ,για τα δεδομένα της εποχής σε καμία Χίο Μυτιλήνη ή δωδεκάνησσα παρα σε αυτή που τελικά κατέληξε.

Ο ΑΙΟΛΟΣ όταν ερχόταν απευθείας Ικαρία Σάμο είχε ανταπόκριση και μάζευε αρκετή κίνηση κυρίως τις Παρασκευές και Κυριακές.

Τις επόμενες χρονιές που πέρναγε από Σύρο Πάρο Νάξο και το κατακαλόκαιρο από Πάρο Νάξο και άρχισαν παράλληλα και τα μηχανικά προβλήματα που το ταλαιπώρησαν αφάνταστα κι έκανε τον Εύδηλο 7 ώρες έπερνε ότι περίσευε από το ΟΛΥΜΠΙΑ το οποίο έκανε τον Εύδηλο απευθείας 7:30 ώρες το οποίο είχε και μονό εισιτήριο.Μοιραία ήρθε λοιπόν η αποτυχία.

Αυτή την στιγμή μπορεί να μην έχουμε ακόμα το νεότευκτο αλλά έχουμε τον ΠΗΓΑΣΟ ένα γρήγορο και εξαιρετικό καράβι με πολύ καλή συμπεριφορά στην Θάλασσα και το ΜΑΡΙΝΑ ένα πλοίο πολυτελέστατο με πολλά κρεβάτια και εξαιρετική χωρητικότητα για την γραμμή.

Με την προσθήκη ΜΥΚΟΝΟΣ και ταχύπλοου και με τον καπτα Μάκη να κρατάει της τιμές χαμηλά ο επιβάτης θα έχει να διαλέξει ανάλογα με το πορτοφόλι του και την όρεξή του ότι θέλει πράγμα που δεν συμβαίνει και σε πολλές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και δεν είναι πολύπαθη η γραμμή της Σάμου χρόνια ήταν δεν μπορώ να πώ ότι ταξίδεψε ποτέ ένα σοβαρό καράβι σε αυτή τη γραμμή απο το IΚΑΡΟΣ μέχρι το ΑΝΕΜΟΣ και το συγχωρεμένο στο οποίο οι κατσαρίδες περπατούσαν στις πορτές των καμπινών στη θαλασσοταραχή.Τελευταία πήγε να γίνει κάτι μόνο με το Ροδανθη και το Μαρίνα χώρια ότι μια ζωή έκανες πεντακόσιες ώρες να πάς τη στιγμή που το ταξίδι μέχρι Βαθύ είναι ανεπίστρεπτο να είναι πάνω απο 12 ώρες ακόμα και τώρα το Μαρίνα κάνει 14

Δεν νόμιζω πώς μια σύγκριση με άλλες γραμμές όπως Δωδεκάνησα και Χιο μυτιλήνη είναι σωστή γιατί πάντα είχαν πολύ ανώτερη συγκοινωνία

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ένα βαπόρι εξαρτάται αν είναι καλό μόνο από τις κατσαρίδες?Το συγχωρεμένο να σε πληρωφορήσω ότι πολλοί τακτικοί χειμερινοί επιβάτες το θυμούνται με ανάμνηση σαν το πιο καλοτάξιδο και πιο γρήγορο στην γραμμή.

Το αδερφό του ΝΑΙΑΣ ΙΙ μεγαλουργούσε στο σφαγείο της ΣυροτηνοΜυκονίας και δεν έκανε το ΒΕΡΓΙΝΑ?Επειδή μπορεί να είχε λιγο παλιότερες μοκέτες από το αδερφό του?

Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το ΑΛΚΑΙΟΣ κι ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ήταν καλύτερα πλοία από αυτά της Ικαρίας Σάμου?

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ που μεταφέρουν καθημερινά φαντάρους δεν είχαν ποτέ κοριούς και κατσαρίδες?

Αν αρχίσουμε και μπούμε στο μονοπάτι του πολέμου της κατσαρίδας κι εδώ μέσα τι να πω.

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ δεν είναι καλό βαπόρι? Το ΑΙΓΑΙΟΝ δεν ήταν σοβαρό βαπόρι? Άλλο αν έπεσε σε χέρια τα οποία δεν φρόντιζαν επιμελως την κατάσταση του.Το ΜΙΛΕΝΑ δεν ήταν σοβαρό βαπόρι όταν μπήκε?Παλάτι ήταν.

Το ΣΑΜΑΙΝΑ όταν ήρθε δεν ήταν σοβαρό βαπόρι?που όλες οι εφημερίδες αν ψάξεις στα αρχεία τους είχαν ολοσέλιδα αφιερώματα?

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ δεν είναι σοβαρό βαπόρι κάνει 12 ώρες για Σάμο? Το ΟΛΥΜΠΙΑ δεν έκανε 12 ώρες? Το συγχωρεμένο δεν έκανε 11:30?

Ο Αγούδημος μπορεί να πηγαίνει σε 14 αλλά έχει φτηνό τιμολόγιο με όλες τις εκπτωσεις και πολλοί τον προτιμουν.

Έτσι είναι η πολύπαθες συγκοινωνίες?Με κάθε ημέρα βαπόρι και το καλοκαίρι με δύο και 3 δρομολόγια την ημέρα?

Γιατί γεμίζουν πάντα?

Δεν λέω ότι ειναι η τοπ συγκοινωνια αλλα δεν είναι και πολύπαθη.Τι να πουν οι δυτικές τι να πουν ακόμα και τα Χανιά που έχουν ένα βαπόρι κάθε ημέρα όλο τον χειμώνα κι αυτο 35 ετών

Ποια βαπόρια θεωρείς σοβαρά μόνο τα νεότευκτα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με τον ΘΕΟΦΙΛΟ?

Με την Χίο και με την Μυτιλήνη όντως δεν συγκρίνονται οι συγκοινωνίες σε μερικά επίπεδα.Όσο είναι η Σάμος και η Ικαρία μαζί δεν φτάνουν ούτε την Ρόδο σε πληθυσμό ούτε την Μυτιλήνη και πιθανότατα ούτε καν την Χίο.

Αλλά άμα κάνεις μια επισταμένη σύγκριση θα δεις ότι η Ικαρία και η Σάμος ουδέποτε είχαν πρόβλημα με τα εισιτηρια του καλοκαιριού μέχρι 15 ημέρες πριν και στην ΝΕΛ έπρεπε να ψάχνεις από το Πάσχα.

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ επί ναυτιλιακής πόσες ώρες έκανε την Μυτιλήνη την τελευταία διετία?Την έκανε όσο θα έπρεπε να την κάνει (αναλογικά με τα όρια που εσύ έβαλες σε ενα ταξιδι)? Πόσο καιρό έφαγε στον Βεντούρη και στο τεχνικό τμήμα να τον φέρουν σε ένα επίπεδο αξιοπρεπές ξέρεις?

Μην λέμε ότι θέλουμε και προπάντων αν δεν ξέρουμε την ιστορία μιας γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα την ιστορια της γραμμης δε την γνωριζω οσο καλα οσο ο Earl αλλα θα συμφωνησω σε ενα πραγμα μαζι του: οτι δεν μπορουμε να την αξιολογησουμε βλεποντας ενα-ενα τα βαπορια σαν ποιοτητα, αλλα σε συναρτηση με την εποχη κατα την οποια δραστηριοποιηθηκαν. Οπως ειπε και ο Earl οταν εκαναν Ικαρια και Σαμο το Σαμαινα και ο Ικαρος επι Ελληνικης Ακτοπλοιας, εκανε Παροναξια και Σαντορινη το Λημνος του Νομικου και το Σαντορινη του Ποντικου;)

Προσωπικα πιστευω πως αν δικαουνται να παραπονιουνται οι κατοικοι των δυο νησιων για κατι, μαλλον δεν ειναι η ποιοτητα των πλοιων και ο αριθμος των δρομολογιων αλλα το γεγονος οτι σπανιως ειχαν απ' ευθειας συνδεση με τον Πειραια χωρις να παρεμβαλλονται ειτε η Παρος και/η Ναξος, ειτε η Συρος και/η Μυκονος.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως η γραμμη της Ικαριας-Σαμου ειναι μια σταθερη γραμμη,χωρις στριμωξιδια και αλλα ευτραπελα;

Μηπως η γραμμη της Ικαριας-Σαμου ειναι μια γραμμη που παρολο δεν ειχε νεοτευκτο τελευταιας γενιας πλοιο οι επιβατες της μπαινουν στο δικο τους γκαραβι;

Μηπως η γραμμη της Ικαριας-Σαμου ειναι μια γραμμη που ο επιβατης ξερει τα πληρωματα με το μικρο τους ονομα και χαιρονται με την χαρα τους και λυπουνται με την στεναχωρια τους;

Μηπως η γραμμη της Ικαριας-Σαμου ειναι μια γραμμη που οπως ειπε και ο φιλος Εarl δεν εχει προβλημα ποτε με τα εισιτηρια οποια εποχη και να ειναι;

Μηπως πρεπει και εμεις να κοιταξουμε λιγο και την συναισθηματικη πλευρα του πραγματος γιατι εξω απο το χωρο πολλα τραγουδια λεμε.

Δεν περνουμε παραδειγμα και την γραμμη της Παροναξιας που μολις μπηκαν τα BLUESTAR οι επιβατες ετρεχαν σαν αφιονισμενοι να μπουν στο γρηγορο με αποτελεσμα να σαρδελοποιουνται αυτοι την στιγμη και να βλαστημουν την ματαιοδοξια τους ή κατι αλλο,επειδη αφησαν με το τροπο τους να φυγουν τα παραδοσιακα ακτοπλοικα που ειχαν (5 αναχωρησεις την ημερα πριν 12 χρονια ολο το χρονο).Το καλο service της BS εχει κανει τους επιβατες πραγματικα στρατιωτακια και να χαθει η οικογενειακη ατμοσφαιρα που υπηρχε μεχρι τοτε.

Η ζωη προχωραει,η επιστημη εξελισεται, η νοοτροπια ομως του νησιωτη δεν αλλαζει.Ας την σεβαστουμε και εμεις απο αυτες τισ γραμμες.;):confused:

Link to comment
Share on other sites

Ας μην μπλέκουμε την ιστορία καλύτερα να μιλάμε για το σήμερα.Προσωπικά ώστοσο όσο θυμάμαι αυτή τη γραμμή δεν μπορώ να πώ πώς τα πλοία που ταξίδευαν ήταν τα κορυφαία της ακτοπλοίας και για να το πάμε με εποχές δεν μπορώ να συγκρίνω το ΙΚΑΡΟΣ με το ΣΑΠΦΩ η το ΦΕΣΤΟΣ το GOLDEN VERGINA και το ΑΝΕΜΟΣ με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το ΛΙΣΣΟΣ και στο σήμερα τον ΠΗΓΑΣΟ με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ και το ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ.Το αν κάποτε το ΣΑΜΑΙΝΑ ηταν καλό δεν μου λέει κάτι το ίδιο ήταν και το ΣΑΠΦΩ η το ΚΡΗΤΗ μόνο που αυτές οι γραμμές δεν έμειναν να θυμούνται το μεγαλειο του παρελθόντος

Αλλα θα σου πώ όμως και το άλλο αν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ που υποτειμειτικά αναφέρεις ταξίδευε Σάμο-ικαρία έστω και στη σημερινή πραγματικότητα πες μου έναν που δεν θα το προτιμούσε σε σχέση με τα άλλα

Τέσπα αυτη είναι η πραγματικότητα αν οι επιβάτες της γραμμής είναι ευχαριστημένοι με την συγκοινωνία και τα πλοία τους έμας δεν μας πέφτει λόγος.Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι παρελθοντολογος αλλα για σκεψου φιλε "Stefanos" τις αναγκες των νησιων Κρητης-Χιου-Μυτιληνης και Ικαριοσαμιας.Οταν ο στολος των φορτηγων της γραμμης της Σαμου ειναι οση εχει μονο ο μεσος ιδιοκτητης φορτηγων της Κρητης οντως δεν μπορώ να συγκρίνω το ΙΚΑΡΟΣ με το ΣΑΠΦΩ η το ΦΕΣΤΟΣ το GOLDEN VERGINA και το ΑΝΕΜΟΣ με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το ΛΙΣΣΟΣ και στο σήμερα τον ΠΗΓΑΣΟ με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ και το ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ.

Οσο για τα υποτιμιτικα λογια που γραφεις οτι ειπα για το Μυτιληνη μαλλον καποιος αλλος το εγραψε.Δεν μου επιτρεπεται να μιλησω για καποια πλοια υποτιμιτικα γιατι εχω φαει ψωμι απο αυτα λογω της δουλειας μου.

;)

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω και γω ότι από πολύ εγκυρη πηγή γνώριζα εδώ κια αρκετο καιρό για το ενδιαφέρον κάποιου "Σπανού" για το συγκεκριμένο πλοίο πλην όμως δεν ξέρω αν τελεσφόρησε.

Φίλε lefteris68,αυτός είναι ο <<κάποιος >>κύριος Γιώργος Σπανός.

sorry, www.georgespanos.gr/bio.html#

Τα υπόλοιπα σε λίγο.Υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έβαλα το όνομα σε εισαγωγικά για να τον θίξω, απλώς το άτομο που μου το μετέφερε δεν τον γνώριζε ούτε άλλωστε και γω.Κάποιος δηλαδή με το όνομα Σπανός.Για αποφυγή παρεξηγήσεων.

Link to comment
Share on other sites

...καμία παρεξήγηση φίλε lefteris68,αντιθέτως μάλιστα ο άνθρωπος είναι πέρα για πέρα πατριώτης, γιαυτό και λέγεται ότι θα αφήσει το κίτρινο χρώμα,θα γράψει στις πάντες spanos fast ferries;και θα το βαφτίσει ΙΚΑΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ.

Αυτά συζητάνε, αυτά σου μεταφέρω.

Link to comment
Share on other sites

Μα αγαπητέ μου συγκρίνεις το ΦΑΙΣΤΟΣ με το ΒΕΡΓΙΝΑ ή το ΛΙΣΣΟΣ με τον ΠΗΓΑΣΟ?

Είναι συγκρίσιμα μεγέθη? Είναι σαν να συγκρίνεις ένα μίνι μπάς με ένα πούλμαν.Είναι τελείως ανόμοια πράγματα.

Τα πλοία της Ικαρίας Σάμου λόγω μεγέθους (για την κίνηση της γραμμής και τα λιμάνια) δεν μπορείς να τα συγκρίνεις ούτε με τα κρητικά ούτε με τα δωδεκανησιακά.

Μπορείς εσύ να συγκρίνεις το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με το ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ? Δομικά δεν στέκει σε καμία περίπτωση.

Το βαπόρι δεν το κάνει μόνο το μέγεθος εκεί τα έχεις μπλέξει πολύ τα πράγματα.

Ο anteo έθεσε πολύ σωστά το ζήτημα.Η Ικαρία Σάμος έχει το δικό τους καράβι μπαίνει μέσα ο επιβάτης θα ζήσει μια οικογενειακή ατμόσφαιρα.Θα χαιρετήσει τον καπτα Βασίλη τον Γεροντάκη ,ή τον καπτα Αγάπιο Παριανό όπως γινόταν παλιά με τον καπτα Σπύρο τον Θηραίο στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ στην Παροναξία ή με τον καπτα Κούλη τον Μαστροκόλια στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ θα μιλήσει με τον κόσμο του ξενοδοχειακού και ουδέποτε θα ζήσει ευτράπελα και στριμωξίδια.

Όσο για το ΣΑΜΑΙΝΑ που είπά ότι ήταν καλό εσύ μίλησες για παρελθόν όταν είπες ότι ποτέ δεν υπήρχε ένα σοβαρό βαπόρι στην γραμμή.Και το μεγαλείο του παρελθόντος που αναφέρεις ότι θυμόμαστε πρώτον δεν ισχύει αυτό αλλά με την λογική σου που το θέτεις το ζήτημα ας μην υπήρχε η HSW να φέρει ένα νεότευκτο και γρήγορο πλοίο το ΜΥΚΟΝΟΣ που άλλαξε τα στανταρ της γραμμής και μετά θα λεγαμε για το μεγαλείο του παρελθόντος όταν η τελευταια σοβαρή επιχειρηματική κίνηση της ΝΕΛ(με την διοίκηση των γνωστών που είχε μπλέξει) χρονολογειται 13 χρόνια πίσω με την αγορά του ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Μπορεί να μην ήταν ποτέ η γραμμή των 5-6 βαποριών όπως η Παροναξία ή των νεότευκτων και ταχύπλοων αλλά πάντα υπήρχαν βαπόρια αξιοπρεπή που κάλυπταν την κίνηση ανεξαρτητων εποχών.

Και ο ΠΗΓΑΣΟΣ και το ΜΑΡΙΝΑ αυτή την στιγμή είναι δυο αξιοπρεπεστατα βαπόρια το καθένα με τα δικά του ατού.

όσο για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ουδείς από ότι βλέπω αναφέρθηκε υποτιμητικά.Μάλλον κάτι άλλο θα είχες στο μυαλό σου.

Είναι ένα βαπόρι εξαιρετικό.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε lefteris68,αυτός είναι ο <<κάποιος >>κύριος Γιώργος Σπανός.

sorry, www.georgespanos.gr/bio.html#

Φίλτατε ΜΥΚΗΝΑΙ απ' ό,τι είδα στο βιογραφικό του Κου Σπανού αναφέρει ότι είναι "γενικός διευθυντής του ομίλου Spanos Maritime & Trading Ltd". Μήπως γνωρίζεις με ποιό αντικείμενο ασχολείται η ναυτιλιακή εταιρεία του Κου Σπανού (πλοία κλπ)? Και εάν έχει ξαναασχοληθεί με την ακτοπλοϊα?
Link to comment
Share on other sites

Με την ακτοπλοία αυτόνομα σίγουρα δεν έχει ξανασχοληθεί και είναι το πρώτο του βήμα.Δεν ξέρω μόνο αν είχε μετοχές η οικογένεια του στην πάλαι ποτέ ΑΝΤΕΣΙ,ίσως ο ΜΥΚΗΝΑΙ ξέρει και μας διαφωτίσει.

Και προς αποφυγή ταυτήσεως προσώπων λόγω επωνυμίας απλά να πω ότι δεν έχει σχέση με τον κ.Σπανό που έχει τα δύο καταμαράν DODEKANISOS PRIDE/EXPRESS ο οποίος έχει και καταστήματα σούπερ μάρκετ στην Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

βλέπω η νύξη μου περι πολυπαθούς γραμμής άναψε τη συζήτηση...να ξεκαθαρίσουμε κάτι..πιστεύω ότι όλοι μας θέλουμε το καλύτερο...επομένως, το να συμβιβαζόμαστε με απόψεις του στυλ ότι το βεργίνα ήταν καλοτάξιδο και γρήγορο, που όντως ήταν, και δεν μας πειράζει που είχε και κατσαρίδες μας γυρίζουν πολύ πίσω...έχοντας κατά βάση εμπειρία από τα πλοία της γραμμής ικαρίας-σάμου, όποτε ταξίδεψα σε άλλες γραμμές η αίσθηση μου ήταν ότι ένα σκαλί παραπάνω... δεν θα ξεχάσω τα ταξίδια με το βεργίνα με τις δύο όλες και όλες τουαλέτες στην πισω πλευρά του πλοίου, όπου αν είχες την ατυχία να κάθεσαι σε κάθισμα αεροπορικού τύπου, έπρεπε την άλλη μέρα να πλύνεις το μπουφάν σου από τη βρώμα... δεν μετράνε όλα αυτά σε ένα ταξίδι τουλάχιστον 12 ωρών; για να μην θυμηθώ μια φορά με τον ΙΚΑΡΟ που φύγαμε πρωι και φθάσαμε στη σάμο 2,30 το βράδυ...για να μην πάω τόσο πίσω... πέρσι, με το ροδάνθη να φεύγεις 4 το απόγευμα από τον Πειραιά και να φθάνεις στο Βαθύ το πρωί στις 7,30...πάμε καλά;ποιος θα διαλέξει να πάει διακοπές στη Σάμο;.. είναι εύλογο σε έναν μη σαμιώτη να επιλέξει τη σάμο ως τόπο διακοπών; άσε εμένα που έχω καταγωγή από εκεί...είναι τυχαίο που πήζουν από κόσμο κοντινά νησιά του Αιγαίου; όπως καταλαβαίνετε, το πρόβλημα είναι η διάρκεια του ταξιδιού... από εκεί ξεκινούν όλα και φυσικά και η καθαριότητα του πλοίου..γιατί άλλο να χεις τον επιβάτη,την οικογένεια με τα μικρά παιδιά να φθάνουν στα όρια της αντοχής και υπομονής τους και να αναλώνονται σε έναν αγώνα δρόμου ποιος θα πιάσει τον καναπέ (θυμήθηκα τη μιλένα τώρα), για να ξαπλώσει και αν δεν είναι τυχεροί τότε να περιμένουν να ξεφορτώσει στην ικαρία, για να είναι πιο άνετα...αφού λοιπόν το κύριο πρόβλημα είναι οι πολλές ώρες και αφού η Σάμος δεν γίνεται να έρθει πιο κοντά στον πειραιά, αυτό που θέλουμε είναι να υπάρχει γρήγορο πλοίο (νήσος μύκονος, στην ποδιά του οποίου σφάζονται όλες οι γραμμές-τόσο πίσω είμαστε σα χώρα )απευθείας για Ικαρία και Σάμο..ζητάμε πολλά ε; διάβασα τα προηγούμενα θέματα για κατσαρίδες και κοριούς...από τήλο για ρόδο με το βρομίλντα, συγγνώμη το ρομίλντα, είχε κοριούς μέσα στο καράβι, οι επιβάτες θα κατέβαιναν στη ρόδο και θα έκαναν καταγγελία...μετά από εξετάσεις στο νοσοκομείο της ρόδου και αντιβίωση υποχώρησαν τα σημάδια του κοριού...αυτό δεν είναι ξεφτίλα; και τώρα βλέπω 2 δρομολόγια του βρομίλντα παρασκευή και σάββατο για σάμο και θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι;

Link to comment
Share on other sites

Και προς αποφυγή ταυτήσεως προσώπων λόγω επωνυμίας απλά να πω ότι δεν έχει σχέση με τον κ.Σπανό που έχει τα δύο καταμαράν DODEKANISOS PRIDE/EXPRESS ο οποίος έχει και καταστήματα σούπερ μάρκετ στην Ρόδο.

Λογω της ενασχολησης μου με το χωρο των SUPER MARKET , εδω και δυο χρονια δεν εχει καμια σχεση ο Κος Σπανος που διαχιριζετε τα δυο Καταμαραν της Δωδεκανησου , με τον Κο Σπανο που διαχιριζετε τα SUPER MARKET (παρεπιπτοντος δεν εχει μονο στη Ροδο MARKET αλλα και στη Λερο)

Απλα ειναι αδερφια (οι πατεραδες δεν γνωριζω αν στο Δ.Σ πλεων ειναι τα παιδια τους)

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω ότι η συζήτηση περί πολέμου κατσαρίδων εδώ μέσα δεν χωράει αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.Διότι όποιος έχει γνώση από πλοία ξέρει ότι είναι αδύνατον να αποφύγεις τις κατσαρίδες.Εδώ σπίτια μας όπου καθαρίζονται επισταμένα που δεν βρίσκονται σε λιμάνια στυλ Πειραια(που φορτωνεις στα λεμονάδικα και ακριβως από κάτω από τον ντόκο πέφτουν υπόνομοι)με ορθάνοιχτους του καταπέλτες και πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της κατσαρίδας.Αλλά επαναλαμβάνω δεν νομίζω ότι χωράει το σάιτ συζητήσεις περί κατσαρίδας.

Φίλε history παραθέτεις ένα ολόκληρο πόστ για την βρώμα του Βεργίνα ,για της κατσαρίδες του Ρομίλντα,για το τρεχαλητό να προλάβεις να ξαπλώσεις στον καναπέ του Μιλένα.Έτσι εξακριβώνεις εσύ αν ένα πλοίο είναι καλό ή κακό?Με το αν έχει καλό σέρβις ή όχι και με το αν είναι καθαρό ή βρώμικο? Αν ναι πες το μας να σταματήσει εδώ η συζήτηση και η παράθεση του οποιουδήποτε άλλου ποστ εκ μέρους μου.

Διότι η διένεξη έχει να κάνει με τον αν είχε η γραμμή ποτέ καλό βαπόρι ή όχι.

Και εν πάση περιπτώση δικαιούσε να ξαπλώσεις στους καναπέδες του κάθε Μιλένα?Όταν το κάνουν αυτό πολλοί με τα παπουτσια πάνω στους καναπέδες δεν βρωμίζει το πλοίο?

Το Βεργίνα το Ρομίλντα το Ολύμπια και τα άλλα καράβια της γραμμής ανήκαν στους Αγαπητούς,στον Αγούδημο... οι οποίοι ήταν και οι κυρίαρχοι του Αιγαίου στις περισσότερες γραμμές.Πως λοιπόν οι άλλες γραμμές στις οποίες πήγες και ηταν ένα σκαλί πάνω τα πλοία δεν είχαν ΄βρώμα? Μόνο σε εμάς έστελνε το βαπόρι του ο Αγαπητός βρώμικο?Στα άλλα που πήγαινε Παροναξία τους έκανε απεντόμωση καθημερινά?

Για τον ΙΚΑΡΟ που έκανες να πας μια ημέρα στην Σάμο είσαι βέβαιος ότι δεν έχει συμβεί ανάλογο περιστατικό σε καμία άλλη γραμμή?

Μίλησες ότι έκανες 15 ώρες για Βαθύ με το Ροδάνθη.Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι τόσο πάνω κάτω κάνει.Μας λές όμως και πόσο πλήρωσες? Διότι οι τιμές που πλήρωσες για Σάμο με την μπλού μόλις και με τα βίας θα φτάσεις στην Σύρο. Δεν υπήρχε ο ΠΗΓΑΣΟΣ που σαφέστατα είναι πιο ταχύ πλοίο? Γιατί δεν προτίμησες αυτό?

Είναι τυχαίο ότι το ΡΟΔΑΝΘΗ στο δρομολόγιο της Παρασκευής 25/5 προς δωδεκάνησσα θα προσεγγίσει και Μύκονο και το μισό καράβι έχει κόψει εισιτήρια για Μύκονο? άλλα 12 δρομολόγια έχει η Μύκονος την συγκεκριμένη ημερομηνία.Θα πάρει αυτούς οι οποίοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πληρώσουν το χάισπιντ που θα τους παει σε 3ώρες ή το μπλου σταρ ιθακη.

Μίλησες για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να έρχεται κατευθείαν Ικαρία Σάμο.Μπορείς να μου εξηγήσεις πως θα βγει αυτό το δρομολόγιο κυρίως τον χειμώνα?Όταν μονίμως στην επιστροφή του Σαββάτου προς Πειραιά γυρνάει άδειο και γεμίζει από την Σύρο με συλοφόρα του ΤΙΤΑΝ? Ή στο δρομολόγιο των 8 του Σαββάτου που πραγματοποιείται μεταξύ συγγενών και φίλων?Η κάποιας χειμερινής Δευτέρας το δρομολόγιο?

Επίσης γιατί ο επιβάτης που από Σάμο ή Ικαρία θέλει να πάει στην Σύρο ή στην Μύκονο πρέπει να καταδικαστεί να πάει Πειραιά και μετά Σύρο ή Μύκονο?

Κάνεις λόγο για το ποιός τουρίστας θα έρθει στην Σάμο και στην Ικαρία.Εάν κάνεις μια βόλτα από τα λιμεναρχεία του Βαθέος του Καρλοβασίου και του Ευδήλου θα δεις ότι η κίνηση την τελευταία πενταετία(πλην του 2004) αυξάνεται σημαντικά.

Εν κατακλείδει θέλω να πω ότι η γραμμή δεν ήταν και δεν είναι πολύπαθη και το ξαναλέω.Πολύπαθη είναι οι δυτικές κυκλάδες, οι μικρές κυκλάδες, τα Χανιά που δεν έχουν μέχρι στιγμής ένα πλοίο αντάξιο της επιβατικής τους κίνησης τον χειμώνα...Την ταξιδεύω λόγω εντοπιότητας από το 1978 κάθε χρόνο σε όλες τις εποχές του χρόνου κι έχω ιδίαν αντίληψη και συγκρίνοντας με άλλες γραμμές που λόγω δουλειάς και χόμπυ κάνω τουλάχιστον ένα ταξίδι τον μήνα λέω αυτά εδώ

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες των εταιριών αν υλοποιήσουν το πρόγραμμά τους μέχρι στιγμής θα έχουμε ΜΥΚΟΝΟΣ ,ταχύπλοο και Αγούδημο.Όλοι καλοδεχούμενοι είναι ο καθένας διαλέγει και πέρνει ανάλογα το πορτοφόλι του ,το γούστο του και τις προσωπικες του αντιλήψεις.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα την ιστορια της γραμμης δε την γνωριζω οσο καλα οσο ο Earl αλλα θα συμφωνησω σε ενα πραγμα μαζι του: οτι δεν μπορουμε να την αξιολογησουμε βλεποντας ενα-ενα τα βαπορια σαν ποιοτητα, αλλα σε συναρτηση με την εποχη κατα την οποια δραστηριοποιηθηκαν. Οπως ειπε και ο Earl οταν εκαναν Ικαρια και Σαμο το Σαμαινα και ο Ικαρος επι Ελληνικης Ακτοπλοιας, εκανε Παροναξια και Σαντορινη το Λημνος του Νομικου και το Σαντορινη του Ποντικου;)

Προσωπικα πιστευω πως αν δικαουνται να παραπονιουνται οι κατοικοι των δυο νησιων για κατι, μαλλον δεν ειναι η ποιοτητα των πλοιων και ο αριθμος των δρομολογιων αλλα το γεγονος οτι σπανιως ειχαν απ' ευθειας συνδεση με τον Πειραια χωρις να παρεμβαλλονται ειτε η Παρος και/η Ναξος, ειτε η Συρος και/η Μυκονος.

:confused: Οι κάτοικοι κύριε Nick, παραπονούνται γιατί έχουν βαρεθεί να ταξιδεύουν συνέχεια με το ίδιο πλοίο.Πίστεψέ με είναι θέμα ψυχολογίας.Διότι η αλλαγή του πλοίου,εφόσον υπάρχει η δυνατότητα στο στόλο της εταιρίας,δημιουργεί την ψευδαίσθηση του νέου κι ας είναι 30 ετών, αφού ο απομακρυσμένος νησιώτης ταξιδεύει μ' αυτό για πρώτη φορά.

Δεν ξέρεις πόσο καλό έκαναν στους ντόπιους επιβάτες, μετά το ναυάγιο οι συνεχείς εναλλαγές του ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ στην αρχή,του ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ στην συνέχεια και του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ σήμερα ,πότε με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ,μετά με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ,το ΕΞΠΡΕΣ ΜΗΛΟΣ,μετά με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ και τέλος με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

Τα μόνα που δεν γνώρισαν την Σαμοικαρία είναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και το ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ.Ακόμα και το ΕΞΠΡΕ ΕΡΜΗΣ ήρθε για πρώτη και τελευταία φορά με πλοίαρχο τον καπτα Διαμαντή. Κι αν είχε υλοποιηθεί η απόφαση του Δ.Στης HELLAS FERRIES για την προσθήκη 150 κλινών στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ,ουδείς σήμερα θα φώναζε, τί να πεί δηλαδή, ότι το ΑΦΡΟΔΙΤΗ είναι σαπάκι;

Αλλά ποιοί φωνάζουν τελικά;

1)Παραπονιούνται και φωνάζουν όσοι απο τους ντόπιους πολιτικούς έκαναν το ακτοπλοικό, μετά το ναυάγιο,Κυπριακό, δηλαδή σπέκουλα για άγρα ψήφων.Εάν δείτε τα στοιχεία τους (και υπάρχουν ονοματισμένα),ταξιδεύουν πάντα με το αεροπλάνο, ουδέποτε με το πλοίο,εκτός και αν είναι να πάνε στη Νικαριά ή στους Φούρνους για αστακομακαρονάδες.

2)Παραπονιούνται και φωνάζουν οι επισκέπτες του ενός ταξιδίου το χρόνο,δηλαδή οι στεριανοί της Αθήνας, επειδή χάνουν τάχα μου 2 μέρες απο την άδειά τους,και επειδή πήγαινε και η μάνα τους με high-speed,θέλουν ταχύπλοο με bisines οι ...φρου-φρου κι αρώματα ψωνάρες.

3)Επίσης παραπονιούνται και φωνάζουν οι ΙκαριοΣαμιώτες και ποτέ οι Φουρνιώτες που διαβιούν στο κλεινόν άστυ,χρόνια τώρα, και ταξιδεύουν 3 φορές το χρόνο ακριβώς:Το καλοκαίρι για διακοπές στο πατρικό σπίτι,το χειμώνα για να μαζέψουν τις ελιές και το Πάσχα άν είναι Μάιος που έχει ζεστάνει ο καιρός.

Δεν παραπονιούνται στην πλειονότητά τους,οι λογικοί και σοβαροί μόνιμοι κάτοικοι των 4 νησιών του νομού,διότι γνωρίζουν ότι ο νομός διαθέτει 5 λιμάνια,στα οποία το πλοίο όποιο και να είναι θα πρέπει να πιάσει, αναγκαστικά το Καρλόβασι και το Βαθύ της Σάμου, τον Αγιο Κήρυκο ή τον Εύδηλο της Ικαρίας και 3 φορές την εβδομάδα τους Φούρνους (που ευτυχώς πιάνει η G.A FERRIES με επιδότηση,γιατί ουδείς άλλος ενδιαφέρεται γιαυτό το νησί,που ουδέποτε όμως θα ακουστεί όπως πρόσφατα η Τήλος η Σύμη και το Λειψό)

Αυτές λοιπόν οι προσεγγίσεις στοιχίζουν 2,5/3,5 ώρες στο ταξίδεμα + 1,5 ώρες στα λιμάνια=4/5.Οι ώρες καθυστέρησης στα λιμάνια το καλοκαίρι αυξάνουν διότι,εκτός της αποεπιβίβασης επιβατών και ΙΧΕ, έχουμε και τους φορτηγατζήδες που ως κράτος εν κράτει,εννοούν να φορτοεκφορτώνουν 20 φορτηγά με 1 και μοναδικό τράκτορα και ένα και μοναδικό οδηγό.

Ο λογικός όμως και σοβαρός νησιώτης που γνωρίζει ότι το αίμα του κάθε καραβιού δεν είναι οι επιβάτες αλλά τα φορτηγά και τα ΙΧ, δεν παραπονείται και πάλι,αναλογιζόμενος ότι η έλευση των φορτηγών σημαίνει ότι θα γεμίσουν τα ράφια των s/m's,άρα δεν θα υπάρχουν ελλέιψεις που θα ανεβάσουν τις τιμές, άρα θα έχει με λίγα λόγια τα προς το εύ ζήν,άρα θα δουλέψει το σύστημα της αγοράς εργασίας, ο τουρισμός, η γεωργία κοκ.

Και επειδή ο Νομός δεν διαθέτει εφετείο, πώς θα πάνε οι δικολάβοι στη Σύρο;

Καλά να είναι μεταβατικό και να δικάζει στην έδρα του νομού ,αν δεν είναι;

Εκτός όμως της Σύρου,το πλοίο πιάνει και Μύκονο απο πάνω ή Παροναξία απο κάτω, διότι ο μ.ο διακίνησης επιβατών και οχημάτων /δρομολόγιο του νομού, δεν ξεπερνά τα 200 εισιτήρια και τα 15 φορτηγά, που σημαίνει ότι θα πρέπει να συμπληρωθεί το ημερήσιο έσοδο προκειμένου να καλυφθεί το μέσο ημερήσιο σταθερό κόστος λειτουργίας του πλοίου. Απλή λογική. Μόνο την αυστηρή θερινή περίοδο συμφέρει η απευθείας σύνδεση με Πειραιά, αλλά προς θεού όχι όλα τα δρομολόγια της εβδομάδας, διότι υπάρχουν διασυνδέσεις των Κυκλαδονήσων με την Σαμοικαρία απο αιώνος.

Οποιδήποτε αλλαγή των ανωτέρων, όποτε επιχειρήθηκε,κατέληξε σε οικονομική αποτυχία για την εταιρία με δυσμενείς συνέπειες στα πληρώματα.

Για παράδειγμα η δρομολόγηση του ΜΙΜΙΚΑ Λ,και του ΡΕΝΕΤΑ,(Πειραιάς-Αγιος-Βαθύ) παρόλο που ήταν μόνο Ε/Γή Ε/Γ-Ο/Γ δεν ευδόκησαν, μετά την δρομολόγηση του ΙΟΝΙΟΝ,και για λίγο του ΔΗΛΟΣ, που θυμηθείται έπιανε(το ΙΟΝΙΟΝ) και Αγιο και Εύδηλο και Καρκινάγρι κάθε Δευτέρα.Οπως το πείραμα του ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Φραγκουδάκη και μετά του ΕΛΛΗ, πλοία που δεν στέριωσαν είτε για λόγους καθαρά πολιτικής των εταιριών τους, είτε διότι ως νεότευκτα, είχαν υψηλό κόστος απόσβεσης των δανειακών τους υποχρεώσεων σε σχέση με τις εισπράξεις.

Και η πολιτική των πολλών προσεγγίσεων, συνεχίσθηκε και επι ΑΝΤΕΣΙ, που ο ΙΚΑΡΟΣ έπιανε και Εύδηλο αλλά ενοίωτε και Αγιο αλλά και Καρκινάγρι,κάθε Δευτέρα,το ΣΑΜΑΙΝΑ.Τη σκυτάλη παρέλαβε στη συνέχεια ο ΑΝΕΜΟΣ του Νομικού που δούλεψε και στα 5 λιμάνια .Και μετά ήρθε ο ανταγωνισμός των Αγαπητών με τον ΝΗΡΕΑ στην αρχή και στη συνέχεια με το ΑΙΓΑΙΟΝ και το ΓΚΟΛΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ.Και προκειμένου να διώξουμε τον ένα απο τους δύο,στο 2πώλιο, εισέρχεται ένας τρίτος που επομίζεται τον ρόλο του leader της αγοράς.

Αυτός ήταν το 1989 ο καπτά Μάκης που έφερε τον εκσυγχρονισμό στην ακτοπλοία και τα πλοία-ξενοδοχεία-πλωτά παλάτια,αφού είχαν επιδοτηθεί απο τον 1262/82 με αρκετά εκ.δρχ.Ποιός θα μπορούσε να του πάει κόντρα;

Με την γνωστή ιστορία της ΑΝΤΕΣΙ, αλλά και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ στη συνέχεια, η δρομολόγηση των 3 εταιρειών συνεχίζεται μέχρι το 1996, που το ατύχημα της ΤΠΚ ΥΠ/ΧΟΣ ΚΩΣΤΑΚΟΣ, ήταν και η αρχή της οριστικής αποχώρησης αλλά και το κύκνειο άσμα της ARCADIA LINES. Kαι έμειναν για τα επόμενα 3 χρόνια 2 οι μονομάχοι, αφού όλα πουλήθηκαν για το όνειρο του Παντελή Σφηνιά.Το 2001 έγινε το πείραμα με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ που δεν στηρίχθηκε επαρκώς απο τους κατοίκους της Σάμου αλλά μόνο της Ικαρίας, που δεν φθάνουν.Στην αρχή Εύδηλο/Αγιο-Βαθύ-Χίος και μετά.... γαλατάςΤο 2003/2004 το πλοίο πήγαινε αυστηρά με 3 μηχανές, δημιούργησαν δυσβάσταχο κόστος η κατανάλωση πετρελαίων (6,5 τόννους/ώρα gas marine oil) και τα 2πλά πληρώματα.Η δρομολόγηση του ΦΑΙΔΡΑ δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα,ήταν καταστροφή για την εταιρία η προσέγγιση μόνο σε Αγιο-Βαθύ-Χίο:confused:Αρα συμπερασματικά,η στατιστική ταξινόμηση του Νομού στις μεταφορές,ως προβληματική, οφείλεται κύρια στις καθυστερήσεις των πλοίων στα λιμάνια,στις τιμές των καυσίμων, και στον ανταγωνισμό των αεροπορικών εταιρειών.

Με την δρομολόγηση του φερόμενου πλοίου ως ταχύπλοο, του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ απο 1/7/07 και των πλοίων της GA FERRIES,θα αποδειχθεί λίαν συντόμως και :(B) περίτρανα ότι δεν χωράνε 3 στην γραμμή, οπότε μετά απο λίγο διάστημα θα αποχωρήσει ο ένας.Ποιός νομίζετε ότι θα είναι;

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε ΜΥΚΗΝΑΙ απ' ό,τι είδα στο βιογραφικό του Κου Σπανού αναφέρει ότι είναι "γενικός διευθυντής του ομίλου Spanos Maritime & Trading Ltd". Μήπως γνωρίζεις με ποιό αντικείμενο ασχολείται η ναυτιλιακή εταιρεία του Κου Σπανού (πλοία κλπ)? Και εάν έχει ξαναασχοληθεί με την ακτοπλοϊα?

Η εταιρία ασχολείται με μεταφορές γενικού φορτίου,έχει αλλά δεν γνωρίζω πόσα μικρά φορτηγά, θα μάθω απο την ΕΝΩΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, σίγουρα ο πατέρας του ήταν πλοιοκτήτης-εφοπλιστής, αυτός είναι πολιτικός-εφοπλιστής;

Αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι δεν έχει σχέση με τον Σπανό της Δωδεκανησιακής.Πάντως θα πρέπει να βγεί να μας τα πεί,γιατί τελικά τα νικαριώτικα τα παπαγαλάκια θέλουν ...μάδιμα.

Τώρα το spanos fast ferries έγινε ikaria fast ferries.Να δώ αύριο τι θα λένε πάλι;

Η εταιρία ασχολείται με μεταφορές γενικού φορτίου,έχει αλλά δεν γνωρίζω πόσα μικρά φορτηγά, θα μάθω απο την ΕΝΩΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, σίγουρα ο πατέρας του ήταν πλοιοκτήτης-εφοπλιστής, αυτός είναι πολιτικός-εφοπλιστής;

Τώρα το spanos fast ferries έγινε ikaria fast ferries.Να δώ αύριο τι θα λένε πάλι;

Ομως ο άνθρωπος αντιπροσωπεύει την BGV στην Ελλάδα.

Για δες τε αυτά απο το googl

Η εταιρία ασχολείται με μεταφορές γενικού φορτίου,έχει αλλά δεν γνωρίζω πόσα μικρά φορτηγά, θα μάθω απο την ΕΝΩΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, σίγουρα ο πατέρας του ήταν πλοιοκτήτης-εφοπλιστής, αυτός είναι πολιτικός-εφοπλιστής;

Αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι δεν έχει σχέση με τον Σπανό της Δωδεκανησιακής.Πάντως θα πρέπει να βγεί να μας τα πεί,γιατί τελικά τα νικαριώτικα τα παπαγαλάκια θέλουν ...μάδιμα.

Τώρα το spanos fast ferries έγινε ikaria fast ferries.Να δώ αύριο τι θα λένε πάλι;

spanosmaritime& trading ldt απο googl 10 σελίδες!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ο Βεντούρης το έφερε τέλη Μαίου και το δρομολόγησε το καλοκαίρι.
Ας μην ξεχνάμε όμως, φίλε μου Earl Granville, ποιός είναι ο Βεντούρης και ποιά είναι η γνώση του από τον χώρο της ακτοπλοϊας;)

Και με την ευκαιρία...εάν η γραμμή σήκωνε ένα ταχύπλοο...θα πούλαγε ο Βεντούρης το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ στην Αραπιά? Γιατί δεν το έβαλε στην Ικαροσαμία να κονομήσει? Γιατί δεν βάζει την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ? Θα έχανε ποτέ τέτοια ευκαιρία να κτυπήσει την μεγάλη του αγάπη...την HSW?:( Μήπως, με τα δεδομένα της γραμμής...η δρομολόγηση ταχυπλόου στην Ικαροσαμία είναι καταδικασμένη?

Πάντως θα πρέπει να βγεί να μας τα πεί,γιατί τελικά τα νικαριώτικα τα παπαγαλάκια θέλουν ...μάδιμα.

Τώρα το spanos fast ferries έγινε ikaria fast ferries.Να δώ αύριο τι θα λένε πάλι;

Αδελφέ, διαβλέπω ότι άρχισες να χάνεις την πίστη σου και να θέλεις πλέον να "θέσεις τον δάκτυλον επί των τύπων των ήλων".:confused:
Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω την ειδικότητα των συμμετοχόντων εδώ ούτε έχω διάθεση να αντιδικήσω με κανέναν...αλλά δεν νομίζω ότι κάποιοι, επειδή δεν ταξιδεύουν τόσο συχνά ή επειδή δεν θέλουν να τους γαζώνει κοριός, πρέπει να θεωρούνται από τους θαλασσόλυκους ως ψωνάρες...επειδή γράφονται ανακρίβειες καλό είναι να αναφέρουμε ότι η διαφορά μεταξύ του εισιτηρίου για σύρο μεταξύ μπλου σταρ και αγούδημου δεν ξεπερνά τα 3 ευρώ...κάποιοι προνοητικοί μάλιστα μπορούν να ταξιδέψουν και με 10 ευρώ(και μην μου πείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοια εισιτήρια, 3 φορές έχω ταξιδέψει με τέτοια)...και εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω τα κριτήρια του καθενός για να θεωρήσει καλό ένα καράβι...για άλλον μπορεί να είναι αν το καράβι έδεσε με δεξιόστροφη ή αριστερόστροφη μανούβρα, για άλλον μπορεί να είναι η δυνατότητα να πιάσει κουβέντα με τον πλοίαρχο την ώρα του ταξιδιού, ή μαζί με τον καπετάνιο να την πέφτουνε σε καμία τουρίστρια στο κατάστρωμα... για μένα πάντως είναι η αξιοπιστία του πλοίου στο ωράριο (όχι όπως τα τελευταία χρόνια που προγραμματισμένη αναχώρηση από το βαθύ είχε ο πήγασος το πρωί στις 7 και έφευγε μετά τις 9, για να προλάβει το διπλό δρομολόγιο), να ξέρεις ότι θα φύγεις σίγουρα με το πλοίο και να μην το ψάχνεις μεσοπέλαγα(ρωτώντας κάποιον αν είδε τη δημητρούλα, δημητρούλα μου που είσαιB), να μην κάνεις 14 ώρες για τη σάμο και να είσαι ευχαριστημένος, και να μην σκέφτεσαι να πας στην τουαλέτα του πλοίου...έτσι, απλά...

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχνάμε όμως, φίλε μου Earl Granville, ποιός είναι ο Βεντούρης και ποιά είναι η γνώση του από τον χώρο της ακτοπλοϊαςB)

Και με την ευκαιρία...εάν η γραμμή σήκωνε ένα ταχύπλοο...θα πούλαγε ο Βεντούρης το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ στην Αραπιά? Γιατί δεν το έβαλε στην Ικαροσαμία να κονομήσει? Γιατί δεν βάζει την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ? Θα έχανε ποτέ τέτοια ευκαιρία να κτυπήσει την μεγάλη του αγάπη...την HSW?B))

Γι αυτό ακριβώς φίλε ΝΗΡΕΑ λέω που είναι ένα τόλμημα.Η γραμμή είναι μακρινή και έχει αποδειχτεί ότι στις μακρινές γραμμές(δρομολόγηση ΚΕΝΤΕΡΗ σε Χίο Μυτιλήνη,ή του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ικαρία Σάμο...)η δρομολόγηση ενός ταχύπλοου είναι ασύμφορη και δεν φέρνει τα κατάλληλα αποτελέσματα (λογω του ότι δεν μπορ3είς να κάνεις διπλό δρομολόγιο την ίδια ημέρα).

Τώρα αν αύτος ο άνθρωπος μπορέσει και καθιερωθεί (πιθανόν να ποντάρει στον τοπικισμό) δεν μπορώ να τον ξέρω αλλά μακάρι να του πάνε όλα πρύμα.

Να κι ένα λίνκ για την εταιρία του κ.Σπανού http://www.spanosmaritime.gr/

Φίλε history δεν σου σύγκρινα τα εισιτηρια αγούδημου και Μπλου για την Σύρο αλλά τα εισιτηρια του αγούδημου για Σάμο και της Μπλου κγια Σύρο ή Μύκονο.εάν συγκρίνεις τις τιμές μεταξύ μπλου και αγούδημου θα δείς την διαφορα και θα δεις ότι δεν λέω εγώ ανακρίβειες αλλά εσύ. 30 ευρώ έχει σαλόνι το ΙΘΑΚΗ για Μύκονο 27 ο ΠΗΓΑΣΟΣ για Ικαρία και 20 ο Αγούδημος για Ικαρία και Σάμο με όλες τι εκπτώσεις να μπορούν να γίνουν.Επίσης για ρίξε και μια ματιά στο πόστ του Νίκ με τις συγκρίσεις για τα εισιτήρια της Μυκόνου http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=1474&page=4 και θα καταλάβεις ότι εδώ μέσα δεν λέμε ότι θέλουμε.

Για τον ΠΗΓΑΣΟ που αναφέρεις και ότι αντί για 7 έφευγε 9 εγώ όλο το καλοκαίρι λόγω υποχρεώσεων το έβγαλα στο Βαθύ της Σάμου κι έμενα σε κτήριο επάνω στην παραλιακή.Σε πληροφορώ ότι ο ΠΗΓΑΣΟΣ ήταν σχεδόν πάντα στην ώρα του με μικρές αποκλίσεις κάποιες ελάχιστες φορές τις τάξεις του μισάωρου που για μια γραμμή τέτοια δεν σημαίνει απολύτως τίποτα διότι μπορεί να ψηλώσαν λίγο αν είχε θάλασσα ΄για να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος ή να μπλοκάρισε απο την πολυκοσμία ο Εύδηλος,ή στο Καρλόβασι ο ένας τράκτορας χάλασε και κατεβηκανε με έναν να βγαλουν 12 φορτηγά...χίλιους δυο λόγους μπορώ να σου πω που συμβαίνουν καθημερινά στα πλοία και καθυστέρουν ,δεν είναι ταξί.

Όσο για το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ όντως καθυστερεί αλλά αν βάλεις κάτω το τι πληρώνεις για Σάμο λες ας είναι κι έτσι.Σε πληροφορώ πολύ το λένε κι απάξ και γλυτώσουν αρκετά λεφτά δεν τους ενδιαφέρει η ώρα ταξιδιου.Εσύ κάνεις 1-2 ταξίδια τον χρόνο ο άλλος αν κανει 10-12 είναι λογαριασμός.

Για μένα σημασία μεγάλη έχει να φτάσεις ασφαλώς στον προορισμό σου και αν σε πετύχει θάλασσα να μην κοπανηθείς σαν χταπόδι αλλά το βαπόρι που σε ταξιδεύει να έχει μια πολύ καλή συμπεριφορά.Κι αυτή την έχει κι ο ΠΗΓΑΣΟΣ και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ τα οποία και τα 3 τα έχω δοκιμάσει με 8αρια και 9αρια στο Ικάριο στα οποία μάλιστα ούτε κατσαρίδες βρήκα ούτε κοριούς βρήκα ούτε σιχάθηκα να πάω στην τουαλέτα.

Αν δεν είσαι και χειμερινός επιβάτης σε αυτή την γραμμή δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο σημαντικά είναι αυτά που είπα παραπάνω όταν συχνότατα στο ικάριο πνέουν 8 και 9 μποφώρ.

Link to comment
Share on other sites

φαίνεται είμαι ο super γκαντέμης που τα τελευταία τρία χρόνια ενώ περίμενα να φύγω στις 7 το πρωί από το Βαθύ με τον Πήγασο ή όποιο άλλο καράβι ήταν στη θέση του, έφυγα με καθυστέρηση τουλάχιστον 2 ωρών...ήμουν πάλι γκαντέμης που οι κοριοί πλησίασαν μόνο εμένα στο βρομίλντα, που μόνο εγώ το λέω έτσι και κανείς άλλος...από την άλλη πάλι είμαι ο κωλόφαρδος που θέλοντας να κλείσω εισιτήρια για μύκονο, εμείς οι ψωνάρες, βλέπεις πηγαίνουμε, για τις αρχές ιουνίου, με 40 ευρώ θα πάμε και θα γυρίσουμε 2 άτομα..θα πει κάποιος μα γιατί δεν προτιμάς τον προστάτη των φτωχών, τα πλοία του αγούδημου, για να πληρώσεις 22 + 22 για να πας και φυσικά να μην έχει ανταπόκριση από μύκονο την ημέρα που θες, ώστε να γίνει η περαιτέρω έκπτωση, και να γυρίσεις με τον Πήγασο με 24 + 24...μα γιατί πολύ απλά εκεί που θα πλήρωνα 94 ευρώ, τώρα πληρώνω 40, διαφορά της τάξης του 135% (μίλησε κανείςB) και θα ταξιδέψω με πλοίο που ξέρω ότι σίγουρα θα φύγει στην ώρα του και θα φθάσει στην ώρα του, χωρίς να συνυπολογίζω πολυτέλειες και καθαριότητα, που κατά άλλους είναι ξεπερασμένα κριτήρια για ένα πλοίο...όσο για την φοβερή έκπτωση του αγούδημου στην σάμο, την έχω ήδη επισημάνει...θα μου επιτρέψετε να πω όμως ότι στο εισιτήριο του επιβάτη δεν είναι τίποτα τρομερή έκπτωση τα 25 ευρώ αντί 28 ή 29, αν θυμάμαι καλά...γιατί δεν βάζει και αυτός για σάμο σούπερ οικονομική θέση, να πληρώσω 10 ευρώ, να πάω αύριο να κλείσω τα εισιτήρια για το καλοκαίρι...και μην μου πείτε ότι θα ζημιωθεί η εταιρεία...

Link to comment
Share on other sites

...θα μου επιτρέψετε να πω όμως ότι στο εισιτήριο του επιβάτη δεν είναι τίποτα τρομερή έκπτωση τα 25 ευρώ αντί 28 ή 29

Τα 4 ευρω στα 29 ειναι περιπου 11% εκπτωση. Απο ποιο ποσοστο και πανω μια εκπτωση καθισταται σημαντικη για σενα? Μην ξεχνας επισης οτι υπαρχει πολυς κοσμος στον οποιο λειπουν ακομα και αυτα. Και για να αντιστρεψω τη σκεψη σου και με την ιδια λογικη, δεν τρεχει και τιποτα αν ανεβουν τα εισιτηρια σε ολες τις γραμμες κατα 4 ευρω, δεν ειναι και καμια τρομερη αυξηση...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...