Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το Αχιλλέας μόλις που έδεσε στο λιμάνι της Σκοπέλου,

μια χαρα καραβι και ομορφο και περιποιημένο μπραβο στους Σκυριανους μπραβο

θα μείνει προσωρινά στην γραμμή για να δώσει μια μικρή λύση αν και θα υπαρχει κενο στα δρομολογια μεταξυ τεταρτης -κυριακης!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι και μιας καλής τάξεως ευκαιρία να μπει στην γραμμή μιας και την καλοβλέπει εδώ και πολύ καιρό.

EDIT

Από την Σκιάθο ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ έφυγε κατά τις 4 παρά τέταρτο. Από Βόλο αναχωρεί στις 19:30 για Σκιάθο, όπου και θα διανυκτερεύσει για να φύγει αύριο πρωί στις 07:00 για Βόλο. Αναχώρηση από Βόλο στις 10:30 για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Κύμη-Σκύρο.

Η απορία μου είναι αφού η ΣΑΟΣ δεν ήταν έτοιμη για ποιό λόγο δέχτηκε να πάρει την γραμμή όταν το ΣΟΥΜΕΛΑ δεν ήταν έτοιμο να αντικαταστήσει το ΣΑΟΣ στο Λαύριο; Καλύτερα να δίνονταν η λύση με την δρομολόγηση του ΤΖΕΤ (όπως έγινε πέρυσι) να τελειώνει το θέμα, να μη γκρινιάζουμε κι εμείς. Με 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαίως από Βόλο που προτίθεται να κάνει η εταιρεία της ΣΑΟΣ δεν μπορεί να γίνει δουλειά. Εκτός και αν νομίζει η ΣΑΟΣ ότι τα νησιά έχουν ζωή μόνο τρείς μέρες. Είναι ντροπή και αίσχος να ξανασυμβαίνουν αυτά τα χάλια και να θέλουν και την γραμμή επιδοτούμενη. Αν δεν μπορούν οι όποιοι κύριοι να κάνουν σωστά την δουλειά τους ας πάνε σπίτι τους και να μας αφήσουν ήσυχους.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τα πλοία εξακολουθεί να υπάρχει στις Σποράδες. Το ΣΑΟΣ ΙΙ από την περασμένη Δευτέρα ούτε που ξαναεμφανίστηκε (μπράβο ρε ΣΑΟΣ και εις ανώτερα), ενώ2 δρομολόγια την εβδομάδα προτίθεται να κάνει η Ν.Ε. Σκύρου με τον ΑΧΙΛΛΕΑ, κάθε Κυριακή και Τρίτη στις 08:00 το πρωί από Βόλο. Σάββατο και Δευτέρα θα περνάει από τα νησιά προς Βόλο.

Τα χάλια μας τα μαύρα

Και για να πούμε του στραβού το δίκιο οι δημαρχίες μόνο όταν δούν τα ζόρια βγάζουν από τα συρτάρια τους τις εταιρείες λαικής βάσης και σκέφτονται να αγοράσουν καράβι. Εδώ είναι ανίκανοι να κάνουν πιο απλά, θα πετύχουν ως καραβοκύρηδες; Σα δε ντρέπονται κι αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

και λυπηρη η κατασταση,.. το αθηνοκεντρικο πλεον κρατος και τα ΜΜΕ ενδιαφερονται περισσοτερο για το αν θα μεινει λιγες ωρες κλειστο το αεροδρομιο των αθηνων

το οτι τα νησια μας ειναι αποκλεισμενα, η το οτι τα νησια με τα 8αρια λογω ελλειψης σωστων λιμενικων εγκαταστασεων αποκλειονται αυτο δεν ενδιαφερει κανεναν

και σκεφτειτε οτι μεγαλο ποσοστο του ΑΕΠ ερχεται στο κρατος απο τα νησια...

οπως λεω... εστω η ηπειρωτικη ελλαδα εχει και καποιες εθνικες οδους για να γινονται οι μεταφορες .. ενω τα νησια εχουν αφεθει επισημα πλεον στα συμφεροντα των εφοπλιστων αλλοι για τις επιδοτησεις και αλλοι για να μην καψουν τα πετρελαια..

εδω και τωρα πρεπει να δημιουργηθει εταιρεια λαικης βασης

και μια ερωτηση προς ολα τα παιδια στην λιστα ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΡΜΟΣ ???? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ 2 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ??

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που πήγε το ΚΥΚΝΟΣ για κόψιμο, θα ήτο κι αυτό μια κάποια λύσις! :) Ίσως και να είχαν οι Σποράδες επί εποχής του τακτικότερη συγκοινωνία απ' ότι σήμερα. Ό,τι και να πει κανείς είναι λίγο μπροστά σε τόση ανοργανωσιά. Μια απορία: τις μέρες που θα εκτελεί δρομολόγια ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ σε Σκιάθο-Σκόπελο-Αλλόνησο, πώς θα εξυπηρετείται η Σκύρος? Μήπως πάντως θα ήταν μια ρεαλιστική λύση η ενίσχυση της Ν.Ε. Σκύρου από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλλόνησο με σκοπό την αγορά δεύτερου καραβιού για μόνιμη δρομολόγηση από το Βόλο? Ειδάλλως επιστρέφουμε στο σενάριο-λύση που ακούει στο όνομα ΑΝΜΕΖ.

Link to comment
Share on other sites

Καλή λύση θα ήταν αυτή που λές ώστε όσοι δεν κάθονται καλά να τους στείλουν στον αγύριστο, αλλά απ΄ ότι φαίνεται μόνο λόγια είναι και οι άρχοντες. Εδώ και χρόνια μουρμουρίζουν για να αγοράσουν πλοίο και όλα αυτά τα χρόνια κάνουν μελέτες για την βιωσιμότητα της γραμμής, λες και ήρθαν από άλλο πλανήτη και δεν ξέρουν τις μεταφορικές ανάγκες των νησιών.

Ίσως η ΕΛΛΕΝΙΚ θα μπορούσε να χειριστεί κάπως καλύτερα το θέμα στέλνοντας πάνω κάποιο του Σαρωνικού και να λέιξει το θέμα. Και το ΣΑΟΣ ας έκανε την άγονη του Λαυρίου και ας έβαζε και τις Αζόρες μέσα.

Υ.Γ. Η ΕΛΛΕΝΙΚ είναι η τελευταία που πρέπει (αν πρέπει) κατά τη γνώμη μου να τα ακούσει μιας και το ΣΚΙΑΘΟΣ έπαιρνε συνεχώς παρατάσεις από τις 3 Ιανουαρίου που ήταν προγραμματισμένο να σταματήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως η ΕΛΛΕΝΙΚ θα μπορούσε να χειριστεί κάπως καλύτερα το θέμα στέλνοντας πάνω κάποιο του Σαρωνικού και να λέιξει το θέμα.

Φίλε express skiathos εύλογη η παρατήρησή σου αλλά για να ανεβει ένα πλοίο στις Σποράδες από το Σαρωνικό πρέπει να υπάρχει θέμα με τα πιστοποιητικά κατηγορίας πλοων.

Πρέπει να χρειάζεται το βαπόρι κουζίνα για το πλήρωμα στις σποράδες που τα πλοία του σαρωνικού δεν έχουν ,ίσως και κάποια επιλέον σωστικά όπως fast rescue boat ή ακόμα και τσουλήθρες(Μ.Ε.S)

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία: τις μέρες που θα εκτελεί δρομολόγια ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ σε Σκιάθο-Σκόπελο-Αλλόνησο, πώς θα εξυπηρετείται η Σκύρος? Μήπως πάντως θα ήταν μια ρεαλιστική λύση η ενίσχυση της Ν.Ε. Σκύρου από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλλόνησο με σκοπό την αγορά δεύτερου καραβιού για μόνιμη δρομολόγηση από το Βόλο? Ειδάλλως επιστρέφουμε στο σενάριο-λύση που ακούει στο όνομα ΑΝΜΕΖ.

εχεις απολυτο δικαιο, ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΣΝΕ , η ΣΝΕ εχει και εμπειρια τοσων ετων και με την υποστηριξη 3 πλεον νησιων ακομη θα μπορεσει να κανει θαυματα

το σεναριο ΑΝΜΕΖ πιο ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι αν δεν κάνω λάθος ένα πλοίο από εταιρεία λαικής βάσης με όνομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΘΟΥ που είχε μπει στη γραμμή πριν μερικά χρόνια και αφού έκανε κάποια δρομολόγια έπαθε μεγάλη ζημιά με αποτέλεσμα να σταματήσει.Τότε είχε ακουστεί ότι "κάποιοι" δημιούργησαν τη ζημιά γιατί δεν θέλανε ανταγωνιστή στα πόδια τους!Αργότερα δημιουργήθηκε πάλι μια τοπική κοινοπραξία υδροπτέρυγων με την ονομασία VOSPO και πάλι εξαφανίστηκε μέσα σε μία νύχτα!Μήπως στις σποράδες παίζεται κάτι που δεν ξέρουμε?

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση σήμερα του ΑΧΙΛΛΕΑΣ από Κύμη για Αλόννησο-Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο, όπου θα φτάσει το απόγευμα περίπου κατά τις 17:00. Από εκεί θα φύγει στις 17:40 (αν προλάβει) για Σκιάθο και θα διανυκτερεύσει στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο στις 6.30 το πρωί Σκιάθος-Βόλος και στις 10 Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Κύμη.Τα σημερινά δρομολόγια (που έγραψε ο express skiathos) θα επαναληφθούν τη Δευτέρα και τα αυριανά την Τρίτη.Από Τετάρτη έχει ο θεός!Τα νησιά δεν έχουν!

ΥΓ express skiathos θυμάσαι το ιστορικό με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΘΟΥ?

Link to comment
Share on other sites

το παναγια σκιαθου ηταν η πρωτη και αποτυχημενη δυστυχως προσπαθεια να δημιουργηθει εταιρια λαικης βασης

το πλοιο εκανε δρομολογια για ενα καλοκαιρι και ειχε εγκαινιασει μαλλιστα και το δρομολογιο μαντουδι - γλωσσα σκοπελου - σκιαθος μαντουδι γλωσσα εκανε 1 και 20 λεπτα νομιζω

επισης εκανε δρομολογια απο βολο, δεν τα πηγε πολυ καλα γιατι λογω χαμηλης ταχυτητας 15 μιλια νομιζω δεν υποστηριχθηκε...

------------------------------------------------------------------

η vospo που και κατοικοι απο το νησι μας ειχαν επενδυσει αρκετα χρηματα

εφερε 2 δελφινια.. τα δελφινια τα στηριξε περισσοτερο η σκιαθος και η αλοννησος δυστυχως.. με την Σκοπελο να ακολουθει

ηταν η περιοδος που η αλοννησος ηταν πραγματικα αποκομενη.. και η vospo εδωσε μεγαλη λυση

εγκαινιασε δρομολογιο στις 7 το πρωι απο απο βολο καθε δευτερα προς τα νησια και καταφερε να παρει ολους οσους δουλευαν στα νησια μας σαν δασκαλοι και δημοσιοι υπαλληλοι.

επισης προσεφερε γεναιαες εκτπωσης στις τιμες

το εισητηριο αν θυμαμαι καλα εκανε γυρω στα 22 ευρω... σημερα εχει 35!!!

η εταιρεια hsw αντεδρασε αμεσα και εφερε τα FC5 & FC6 που υποστηριζε τοτε οτι θα εκτελουν δρομολογια ολο τον χειμωνα και μαλλιστα εκανε επιθετικη τακτικη και προσεφερε με το εισητηριο στο να πας βολο δωρο την επιστροφη κτλ!!! πολεμος κανονικος δηλαδη...

η vospo που τα δελφινια ηταν καπως παλια και ειχε την ατυχη συγκυρια να παθει πολλες φορες και συχνες βλαβες προσπαθουσε να σταθει στην γραμμη...

ο ενας ομως απο τους τρεις βασικους μετοχους της κυρηξε πτωχευση με συνεπεια και το αλλο ενα η δυο δεν θυμαμαι δελφινια να ζητηθουν απο τις τραπεζες να καρατηθουν ως εγγυησεις και ετσι ηρθε το τελος....

αμεσως μετα η hsw ανεβασε και παλι τις τιμες , εκοψε τις εκπτωσεις, αποδρομολογει οπως βλεπεται τα fc5 kai 6 τον χειμωνα οποτε θελησει και τσιμπησε και ενα 30λεπτο στο ταξιδι και αντι για 2 ωρες και 30 λεπτα τα fc 5 6 κανουν 3 ωρες...

παντως πιστευω οτι ετσι και δημιουργηθει μια εταιρεια λαικης βασης και φερουν ενα πλοιο καλο συχρονο που θα εχει δρομο 22-24 μιλια (ενα μικρο bluestar των 105-110 μετρων πχ) χτυπαει ετσι και τα δελφινια και τα καταμαραν και με λιγη υποστηριξη θα παει τελεια στηνγραμμη.

αυτα :D

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστική ήταν η αφίσα που διαφήμιζε την υπό σύσταση Ναυτική Εταιρεία Σποράδων και παρουσίαζε την πλώρη (και τι πλώρη, ε; ) του τότε Παναγία Σκιάθου, νυν Άγιος Νεκτάριος Αίγινας να σχίζει το χαρτί της αφίσας με την υποσημείωση: To νέο πλοίο μας έρχεται, υποστηρίξτε το αγοράζοντας μετοχές στο τηλ ...

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια hsw αντεδρασε αμεσα και εφερε τα FC5 & FC6 που υποστηριζε τοτε οτι θα εκτελουν δρομολογια ολο τον χειμωνα και μαλλιστα εκανε επιθετικη τακτικη και προσεφερε με το εισητηριο στο να πας βολο δωρο την επιστροφη κτλ!!! πολεμος κανονικος δηλαδη...

Δυστυχώς αυτή είναι πάντα η αντίδραση των μεγάλων της ακτοπλοίας σε όποιον τους μπεί στο μάτι.

Αν εγώ για παράδειγμα σπάσω το κεφάλι μου βρω μία όμορφη γραμμή που μου αφήνει κάποια κέρδη με προοπτική ανάπτυξης και βρω το κατάληλο βαποράκι πχ F/B LEFTERIS68 EXPRESS και το δουλέψω την πρώτη χρονιά ικανοποιητικά, είναι σίγουρο πως την επόμενη θα έρθει ένας μεγάλος της ακτοπλοίας θα μου βάλει επάνω μου ένα μεγαλύτερο πλοίο , ταχύτερο, θα κάνει και μια επιθετική οικονομική πολιτική μέχρι να με εξοντώσει οικονομικά και αφού φαληρήσω θα τραβηχτεί και θα ρίξει ένα χειρότερο στη γραμμή ανεβάζοντας τα εισιτήρια στην κανονική τους τιμή και λίγο παραπάνω (για να βγάλει τα σπασμένα).Τα παραδείγματα άφθονα.Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί μικροί που θέλουν να ασχοληθούν με την ακτοπλοία δεν τολμούν να το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008

πηγη θεσσαλια.. (παιδια το γιαπωνεζικο το πλοιο των 120 μετρων που πωλειτε πιο ειναι το ονομα του???)

Κινούν διαδικασίες για τη σύσταση εταιρείας λαϊκής βάσης

Δικό τους πλοίο θέλουν τα νησιά

Εκτύπωση

Ν. Πλωμαρίτης: «Πρέπει επιτέλους να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας»

Στη σύσταση εταιρείας λαϊκής βάσης, με απαραίτητη τη συμμετοχή της Νομαρχίας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου και του Επιμελητηρίου Μαγνησίας στο μετοχικό σχήμα, για την αγορά επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου και τη δρομολόγησή του στην ακτοπλοϊκή γραμμή Βόλου - Βορείων Σποράδων προσανατολίζονται οι Δήμοι και εκπρόσωποι φορέων των τριών νησιών, με στόχο την πραγματοποίηση δρομολογίων σε καθημερινή βάση. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί στη διάρκεια ευρείας σύσκεψης, η οποία συγκαλείται την ερχόμενη Τρίτη στις 11 το πρωί στο Δημαρχείο Σκοπέλου, με τη συμμετοχή των Δημάρχων και εκπροσώπων φορέων και παραγωγικών τάξεων των τριών νησιών. «Πρέπει επιτέλους να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας» επισημαίνει ο Δήμαρχος Σκιάθου κ. Νίκ. Πλωμαρίτης, ενώ ο ομόλογός του της Σκοπέλου κ. Χρ. Βασιλούδης τονίζει ότι «ο εμπαιγμός πρέπει επιτέλους να σταματήσει».

Ρεπορτάζ:

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ

Ξεσηκώνονται εκπρόσωποι φορέων και κάτοικοι των νησιών των Βορείων Σποράδων, διεκδικώντας τη δρομολόγηση επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου σε καθημερινή βάση από και προς το λιμάνι του Βόλου.

Οι συνεχείς τις τελευταίες ημέρες επαφές του Δημάρχου Σκιάθου κ. Νίκ. Πλωμαρίτη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και το πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών συνεχίζεται. Η εξυπηρέτηση των κατοίκων των Βορείων Σποράδων γίνεται για την ώρα τουλάχιστον από το επιβατηγό οχηματαγωγό «Αχιλλέας» της Ναυτικής Εταιρείας Σκύρου, το οποίο θα εκτελεί δρομολόγια μέχρι και την ερχόμενη Κυριακή, χωρίς να έχει διευκρινιστεί αρμοδίως τι θα ισχύσει από την επόμενη εβδομάδα. Παράλληλα, αναμένεται στα νησιά και το επιβατηγό οχηματαγωγό «Σάος ΙΙ», το οποίο, ωστόσο, θα «δένει» στα λιμάνια των Βορείων Σποράδων κάθε τρεις, στην καλύτερη των περιπτώσεων και καιρού επιτρέποντος, ημέρες, καθώς βάσει του δρομολογίου του προσεγγίζει και τα λιμάνια του Αγίου Ευστρατίου, της Λήμνου και της Καβάλας.

Στο μεταξύ, σοβαρά προβλήματα προκύπτουν ήδη με την τροφοδοσία των νησιών των Βορείων Σποράδων, καθώς παρατηρούνται οι πρώτες ελλείψεις σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, ευπαθή προϊόντα και πρώτες ύλες.

Εκπρόσωποι φορέων, παραγωγικών τάξεων και κάτοικοι των νησιών ζητούν επιτακτικά τη δρομολόγηση επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου σε καθημερινή βάση από και προς το λιμάνι του Βόλου, ενώ οι Δημοτικές Αρχές αναζητούν τρόπους, προκειμένου να αρθεί το αδιέξοδο με τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό των Βορείων Σποράδων.

Προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζονται στη σύσταση εταιρείας λαϊκής βάσης για την αγορά ενός τουλάχιστον επιβατηγού οχηματαγωγού και τη δρομολόγησή του σε καθημερινή βάση στην ακτοπλοϊκή γραμμή Βόλου - Βορείων Σποράδων. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί την ερχόμενη Τρίτη και στη διάρκεια ευρείας σύσκεψης, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 11 το πρωί στο Δημαρχείο Σκοπέλου. Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν οι Δήμαρχοι Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου κ.κ. Νίκ. Πλωμαρίτης, Χρ. Βασιλούδης και Παν. Βλάικος αντίστοιχα, εκπρόσωποι φορέων και παραγωγικών τάξεων του νησιού, καθώς και κάτοικοι. Στην περίπτωση κατά την οποία ληφθεί τελικά απόφαση για τη σύσταση εταιρείας λαϊκής βάσης, οι τρεις Δήμοι θα απευθύνουν πρόταση προς τη Νομαρχία Μαγνησίας, το Δήμο Βόλου και το Επιμελητήριο Μαγνησίας, προκειμένου να συμμετάσχουν στο μετοχικό σχήμα. Σε διαφορετική περίπτωση, σύμφωνα με το Δήμαρχο Σκιάθου, θα υπάρξουν επαφές με φορείς του Αγίου Κωνσταντίνου.

«Πρέπει επιτέλους να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας» επισημαίνει ο Δήμαρχος Σκιάθου κ. Νίκ. Πλωμαρίτης «καθώς η κατάσταση δεν πάει άλλο και οι Βόρειες Σποράδες πρέπει να βγουν από το αδιέξοδο. Θεωρώ ότι είναι εφικτή η σύσταση εταιρείας λαϊκής βάσης για την αγορά επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου και την καθημερινή του δρομολόγηση στη γραμμή Βόλου - Βορείων Σποράδων. Κάτι αντίστοιχο έγινε στη Σκύρο, άρα κι εμείς μπορούμε να υλοποιήσουμε το εγχείρημα. Ωστόσο, σε μια τέτοια περίπτωση κρίνεται απολύτως απαραίτητη η συμμετοχή της Νομαρχίας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου και του Επιμελητηρίου Μαγνησίας στο μετοχικό σχήμα. Αν δεν θέλουν να χάσουν το «φιλέτο» των Βορείων Σποράδων, οφείλουν να στηρίξουν το εγχείρημα. Οι νησιώτες στηρίζουμε οικονομικά το Βόλο με τις αγορές μας. Οι προοπτικές έχουν πλέον ωριμάσει και απαιτείται η συνεργασία όλων για να οδηγηθούμε στην ανάπτυξη. Οι Δήμαρχοι και των τριών νησιών δεν παίζουν. Αν δεν μπει στο παιχνίδι ο Βόλος, τότε θα αναζητήσουμε μετόχους στον Άγιο Κωνσταντίνο. Πρέπει επιτέλους να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Κανείς δεν μπορεί να εκμεταλλεύεται, με την καλή πάντα έννοια, τη Σκιάθο και κατ’ επέκταση τις Βόρειες Σποράδες. Είναι δύσκολη πια η κατάσταση στα νησιά, ήδη αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα με την τροφοδοσία» τονίζει ο κ. Πλωμαρίτης.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Σκοπέλου κ. Χρ. Βασιλούδης υπογραμμίζει ότι «τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν στη σύσκεψη της ερχόμενης Τρίτης και θα κινηθούμε βάσει της απόφασης, η οποία θα ληφθεί, αφού πρωτίστως ακουστούν όλες οι προτάσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο εμπαιγμός πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Θέλουμε πλοίο σε καθημερινή βάση. Εκπρόσωποι φορέων και κάτοικοι ξεσηκώνονται. Δεν θα ανεχτούμε άλλο αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Δεν είναι δυνατόν να παρατηρούνται ελλείψεις στα νησιά σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης και πρώτες ύλες και εμείς να καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα» καταλήγει ο κ. Βασιλούδης.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από wysiwid

το πλοιο εκανε δρομολογια για ενα καλοκαιρι και ειχε εγκαινιασει μαλλιστα και το δρομολογιο μαντουδι - γλωσσα σκοπελου - σκιαθος μαντουδι γλωσσα εκανε 1 και 20 λεπτα νομιζω

Έχω την εντύπωση ότι το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΘΟΥ πηγαινε στο Πήλι Ευβοίας. Από εκεί οι επιβάτες που δεν είχαν Ι.Χ. πήγαιναν Αθήνα με το ΚΤΕΛ, κάτι που δυσσαρέστησε τους επιβάτες, καθώς αναγκάζονταν να περιμένουν ώρες στο ΚΤΕΛ για να πάρουν το λεωφορείο

Να υπενθυμίσω ότι πρόθεση της Ν.Ε. Β. Σποράδων και Ευβοίας ήταν να ονομάσει το πλοίο της ΜΙΑΟΥΛΗΣ ΙΙ εις ανάμνησιν του ΜΙΑΟΥΛΗΣ Ι που κάποτε προσέγγιζε το νησί στο παλιο λιμάνι (εκεί που δένουν τα καίκια).

η vospo που και κατοικοι απο το νησι μας ειχαν επενδυσει αρκετα χρηματα

εφερε 2 δελφινια.. τα δελφινια τα στηριξε περισσοτερο η σκιαθος και η αλοννησος δυστυχως.. με την Σκοπελο να ακολουθει

ηταν η περιοδος που η αλοννησος ηταν πραγματικα αποκομενη.. και η vospo εδωσε μεγαλη λυση

εγκαινιασε δρομολογιο στις 7 το πρωι απο απο βολο καθε δευτερα προς τα νησια και καταφερε να παρει ολους οσους δουλευαν στα νησια μας σαν δασκαλοι και δημοσιοι υπαλληλοι.

Μήπως στην ΒΟΣΠΟ μετοχές δεν είχαν από την αρχή Σκοπελίτες,αλλά τις πήραν αργότερα; Δεν θυμάμαι ακριβώς τι έγινε γι΄ αυτό και ρωτάω.

Όσον αφορά το δρομολόγιο των 07:00 να με σχωράς φίλες wysiwid αλλά δεν το εγκαινίασε η ΒΟΣΠΟ, αλλά το εφάρμοζε ήδη η τότε HFD. Κοιτώντας τα κιτάπια μου και αν δεν με απατούν, σχετικά με τα δρομολόγια έχω να πω τα εξής:

Το δρομολόγιο των 07:00 από Βόλο κάθε Δευτέρα δεν το εγκαινίασε η ΒΟΣΠΟ, αλλά το εφάρμοζε ήδη η τότε HFD, πριν μπει η ΒΟΣΠΟ στην γραμμή. Επίσης, η HFD είχε κάθε Σάββατο προσέγγιση στο Νησί Τρίκερι στο δρομολόγιο των 13:30 από Βόλο.

Το πρώτο δρομολόγιο της ΒΟΣΠΟ από Βόλο πρέπει να ήταν την Κυριακή 13-06-2004 στις 10:30 με το ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ από Βόλο για Νησί Τρίκερι-Τρίκερι-Πευκί-Σκιάθος-Γλώσσα-Σκόπελος-Αλόννησος. Κάθε Δευτέρα η ΒΟΣΠΟ έκανε δρομολόγιο από Βόλο στις 06:30 το πρωί για Πευκί-Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο-Αλόννησο έναντι της HFD που είχε το κλασσικό δρομολόγιο στις 07:00. Την θερινή περίοδο του 2004,όπως συμβαίνει και κάθε χρόνο με τα δρομολόγια της ΕΛΛΕΝΙΚ, έκοψε τις πολύ πρωινές αναχωρήσεις από Βόλο και έτσι το πρώτο έφευγε από Βόλο στις 09:45. Στη συνέχεια η HFD προσθέτει άλλη μια προσέγγιση στο Τρίκερι, εκάστη Τρίτη στο δρομολόγιο των 13:00 από Βόλο. (Να υπενθυμίσω ότι η ΒΟΣΠΟ εκτός από τα νησιά έκανε και μεμονωμένα δρομολόγια από Βόλο για Τρίκερι-Πευκί). Επίσης, η HFD είχε 2 απανωτές αναχωρήσεις από Βόλο, στις 13:00 για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο και στις 13:15 για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο.

Την Τετάρτη 21-07-2004 η ΒΟΣΠΟ δρομολογεί στην γραμμή και το δεύτερο ιπτάμενό της, το ΣΚΙΑΘΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ. Την ίδια μέρα η HFD προσθέτει άλλη μια αναχώρηση από Βόλο καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής στις 06:30 για Σκιάθο, το Σάββατο έφευγε στις 09:45 για Σ-Γ-Σ-Α και την Κυριακή στις 08:15 για Σ-Γ-Σ-Α.

Την χειμερινή περίοδο η ΒΟΣΠΟ έκοψε τις πρωινές αναχωρήσεις από Βόλο (κράτησε μόνο μια).

Για την ιστορία να θυμίσω ότι τα γατάκια 5&6 δρομολογήθηκαν στις αρχές του 2005.

Link to comment
Share on other sites

πηλι ηταν το λιμανι, αλλα το ελεγαν εδω πηλι και μαντουδι ισως γιατι το μαντουδι ειναι το μεγαλυτερο χωριο της περιοχης

το πρωινο δρομολογιο το επανεφερε τοτε η βοσπο γιατι η hfd δεν το εκτελουσε τοσο νωρις το ειχε στις 8 το πρωι..

δεν θυμαμαι αλλες λεπτομερειιες δυστυχως

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο των 07:00 το εκτελούσε ήδη η hfd από τον Γενάρη του 2004 πριν μπεί η ΒΟΣΠΟ στην γραμμή και αυτό το λέω με σιγουριά γιατί έχω κρατήσει όλα τα δρομολόγια της γραμμής από το 2004 μέχρι σήμερις. Δε νομίζω να το αναβίωσε η ΒΟΣΠΟ καθώς ρώτησα (γιατί εγώ δεν θυμάμαι) και μου είπαν ότι και τα προηγούμενα χρόνια έκανε η hfd το δρομολόγιο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

δεν θυμαμαι και δεν θα επιμεινω φιλε εξπρες Σκιαθος,.. απλα σημειωνω οτι πολλοι φιλοι τοτε ελεγαν ποσο σημαντικο ηταν για αυτους αυτη η πρωινη αναχωρηση με την βοσπο και ολοι το προτιμουσαν

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την προ του 2004 εποχή είναι πληγοφορίες τρίτων, οπότε μπορεί να είναι λανθασμένες και να έχεις κι εσύ δίκιο, γι΄ αυτό και δεν επιμένω κι εγώ. Απλά, μετά το 2004 έχω πλήρη στοιχεία των δρομολογίων που γινόταν και ίσως μπορώ να πω κάτι πιο σίγουρα. Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...