Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Σήμερα το πλοίο δεν ήταν στο Κερατσίνι. Δε ξερώ εάν έφυγε για πάνω ή έκανε κανένα νέο δοκιμαστικό.
thanosp Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Λογικά θα ήταν σε κάποιο δοκιμαστικό. Κάποια στιγμή μετα τη Τρίτη/Τετάρτη θα φύγει για Λήμνο.
Hastaroth Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Εγώ πάντως τό Σάββατο το μεσημέρι και περί ώραν 13.20 το είδα δεμένο στη Σαλαμίνα (καί μάλιστα το φωτογράφισα).Μού έκανε δέ εντύπωση γιατί νόμιζα πως ήδη είχε φύγει γιά τά βόρεια.
polmyt Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Τωρα που ειναι σχεδον ετοιμο για να αρχισει δρομολογια ας το δουμε πως ηταν οταν ηταν ακομα στο σταδιο της κατασκευης.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Όπως μας είπε και πιό πάνω ο Hastaroth, το πλοίο βρίσκεται στα Αμπελάκια, στα ναυπηγεία Σπανόπουλου. Μετά από Πέραμα, μώλο ΔΕΗ, τώρα και στη Σαλαμίνα. Να δούμε πότε θα ξεκινήσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Όσο το βλέπω το Θάσος VIII να τελειώνει μου δείχνει ακόμα πιο συμπαθητικό, με τα εξωτερικά βαψίματα.
enas chiotis Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Το καμάρι του Θρακικού πελάγους έβαλε και ρουφιάνο που από σήμερα εκπέμπει.
nearxos Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Η ταχύτητα που δείχνει ο ρουφιάνος είναι ενδεικτική της πραγματικής ταχύτητας του πλοίου; Αυτή τη στιγμή π.χ το δείχνει κανα μίλι ΒΑ της Ψυττάλειας, να κινείται με πορεία 173 με ταχύτητα 6.2 κόμβων. Φαντάζομαι οτι αυτό που απεικονίζεται είναι η πορεία της δεύτερης δοκιμαστικής πλεύσης. Αυτή η ταχύτητα είναι κάποια "στιγμιαία" ταχύτητα ή πολύ χοντρικά μια μέση ταχύτητα (για τον υπολογισμό της οποίας ενδεχομένως να λήφθηκαν υπόψη και διαστήματα ακινησίας);
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Μη ξεχνάς ότι είναι σε μια περιοχή που ταξιδεύει με περιορισμένη ταχύτητα. Μόλις βγει από εκεί τότε θα πρέπει να κοιτάξουμε τη ταχύτητα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Το Θάσος VIII τελείωσε από το δοκιμαστικό που έκανε κατά τις 17:30 και ξαναέδεσε στη Σαλαμίνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Η εταιρεία της Θάσου, ανήγγειλε ότι σύντομα θα δρομολογήσει το νεότευκτο πλοίο τους ΘΑΣΟΣ 8. Η δρομολόγηση του πλοίου αυτού, θυμίζουμε, είχε ανακοινωθεί ότι θα γινόταν το καλοκαίρι του 2007. Προέκυψαν όμως καθυστερήσεις στην κατασκευή του πλοίου που έγινε σε ελληνικά ναυπηγεία, γιατί, όπως λένε από την εταιρία έπρεπε να γίνουν στην πορεία κάποιες κατασκευαστικές αλλαγές. Όπως λένε άλλες πληροφορίες υπήρχαν και δυσκολίες χρηματοδότησης αφού το αρχικό προβλεπόμενο ποσό των 7 εκατ. € ανέβηκε στην πορεία στα 11. Οι αλλαγές μάλλον θα έγιναν λόγω της αλλαγής του νηογνώμονα, oπου αύξησε το κόστος της κατασκευής περίπου κατά 60% Στοιχεια για το ΘΑΣΟΣ VIII Ο Πρόεδρος, είπε ότι το πλοίο έχει μήκος 97 μ, και ταχύτητα 21 μίλια την ώρα. Η «υπηρεσιακή» του ταχύτητα , δηλαδή με αυτή που θα ταξιδεύει είναι 18-19 μίλια. Έχει 50 καμπίνες, ενώ ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός του (σαλόνια τουαλέτες κλπ) είναι, όπως είναι φυσικό για νεοκατασκευασμένο πλοίο , σε άριστη κατάσταση και πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.Το πλοίο επίσης έχει τη δυνατότητα φορτοεκφόρτωσης και από την πλώρη αφού διαθέτει και στην πλώρη καταπέλτη. Τα 21 μίλια, μου φαίνονται αρκετούτσικα Το ΘΑΣΟΣ 8 θα κάνει το ταξίδι των 75 περίπου μιλίων Λήμνου – Καβάλας σε 4 ώρες αναπτύσσοντας μια (υπηρεσιακή) ταχύτητα 18 μιλίων. Όταν πάρει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά στο πρώτο ταξίδι του από Πειραιά προς Καβάλα θα σταματήσει στη Λήμνο για μια πρώτη γνωριμία. Το πλοίο είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί κατά τον πιο οικονομικό τρόπο. Πρώτη ακούω αυτή την έκφραση. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε και εμείς ποιος είναι αυτός ο τρόπος??
Earl Granville Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Και μια ερώτηση αφελούς αναγνώστη μιας ιστορίας Κι αφού το προοριζαν για απόσταση 75 μιλίων σε ανοιχτό πέλαγος γιατί έφτιαξαν ένα παντοφλοειδές σκαρί τουλάχιστον από την ίσαλο κι επάνω με καταπέλτη πλώρα αντί να φτιάξουν ένα κανονικό βαποράκι? Η μήπως για άλλου ξεκινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πήγε?
thanosp Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Κάτι τέτοιο πρέπει να συνέβει αγαπητέ Earl. Το πλοίο κατα τη προσωπική μου άποψη το προόριζαν για αδελφάκι του Θάσος VI το οποίο είναι το μόνο που ταξιδεύει απο Κεραμωτή προς Θάσο όταν έχει καιρό και για όλα τα υπόλοιπα υπάρχει απαγορευτικό. Στη γραμμή της Κεραμωτή δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και έτσι στην Καβάλα είναι συχνά τα παράπονα όταν κλείνει η γραμμή. Στην αρχή πιθανόν σχεδίαζαν να φτιάξουν ένα παρόμοιο για τη γραμμή Καβάλα - Πρίνος. Με το καιρό τα σχέδια άλλαξαν φαίνεται λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει ή ίσως προβλεψαν οτι στο μέλλον θα υπάρξει πρόβλημα με τα δρομολόγια προς Βόρειο Αιγαίο και αποφάσισαν να το μεγαλώσουν για να μπει σε μια μεγαλύτερη γραμμή, όπως αυτή της Λήμνου. Το αρχικό ποσό αυξήθηκε επειδή έπρεπε να αλλάξουν και τα χαρακτηριστικά του πλοίου, καμπίνες, πιο δυνατές μηχανές και γενικά καλύτερος ξενοδοχειακός εξοπλισμός. Δεν ξέρω κατα πόσο ήταν δυνατόν να αλλάξει ο αρχικός σχεδιασμός του σκαριού και έμεινε ο καταπέλτης πλώρα. Αλλάζει κάτι τέτοιο σχετικά εύκολα?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται και η δρομολόγηση του πλοίου «Θάσος 8» της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΝΕΘ, το οποίο θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από Καβάλα για Λήμνο. Για να δούμε εάν θα επαληθευτεί η ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ??
thanosp Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Άστα να πάνε Π100... Θα αφήσω αυτή τη φορά την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ να βγάλει το φίδι απο τη τρύπα. Τις ίδιες πληροφοριες έχει η εφημερίδα με κάτι γλάρους που αράζουν στο Αη Νικόλα της Μύρινας. Αν υπάρξει εξέλιξη αυτή θα είναι αύριο η μεθαύριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Το πότε θα ξεκινήσει το Θάσος VIII, μου θυμίζει ένα παιχνίδι που παίζαμε μικροί (όσοι το έχουν προλάβει)!! Αγαλματάκια Ακούνητα, Μέρα ή Νύχτα?? Έτσι και το πλοίο παραμένει ακίνητο στη Σαλαμίνα, παρόλο που περνάνε οι ημέρες και νύχτες
thanosp Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Να σημειώσω πως στην περίπτωση του Θάσος VIII δεν ισχύει το ρητό "No news, good news". Ακούγεται οτι πλέον το πλοίο έχει πάρει πιστοποιητικά/χαρτιά, οπότε οποιαδήποτε καθυστέρηση οφείλετε αποκλειστικά σε αδυναμία/ασυνενοησία των μετόχων της εταιρείας να αποφασίουν για το πότε θα ξεκινήσει το πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 Να επιβεβαιώσω ότι πέρασε από την επιθεώρηση και πήρε τα χαρτιά από το νηογνώμονα του πλοίου (RINA). Και εάν δε μπερδεύτηκε ο χαρταετός μου με το μήκος κύματος του Θασίτη πληροφοριοδότη, το πλοίο τη Τέταρτη ή αργότερα τη Πέμπτη θα φύγει από τη Σαλαμίνα για το Βόρειο Αιγαίο.
aiolosii Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 το πλοίο τη Τέταρτη ή αργότερα τη Πέμπτη θα φύγει από τη Σαλαμίνα για το Βόρειο Αιγαίο. Mε το 9αρι Σορωκο για υποδοχη; Γνωριζουμε τον Πλοιαρχο του;
nearxos Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Τώρα που έστρωσε ο καιρός βλέπετε να κινείται τίποτα στη Σαλαμίνα;
enas chiotis Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Τέτοια ώρα δεν μπορεί να πηγαίνει δοκιμαστικό, αλλά τι γυροφέρνει έξω από τα ναυπηγεία στη Σαλαμίνα; (Άσχετο, αλλά ισχύει η απαγόρευση διάπλου του διαύλου την νύχτα; )
Earl Granville Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Κανονικά ισχύει αλλά σε περιπτώσεις τύπου ΘΑΣΟΣ VΙΙΙ (ακτοπλοικό κενό επιβατων με ελληνική σημαια) μπορεί με ειδική άδεια αν προμηθευτει να κανει διαπλου.
thanosp Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 (edited) Μιας και με προλάβατε, και δεν ήθελα να βγώ ψεύτης για ακομη μια φορά,αναχωρεί επίσημα για βόρεια. Αύριο θα βρίσκεται στη Λήμνο. Έφτασε η ώρα! Απο αύριο ελπίζω και με φωτογραφίες! Εγώ πάντως θα τις περιμένω..ελπίζω να δωθούν Καλοτάξιδο και το νούμερο 8, καλές θάλασσες και πάνω απο όλα, ελπίζω να κερδίσει την προτίμηση του κόσμου! Edited March 10, 2009 by thanosp Ξέχασα τις ευχές.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Το πλοίο έφθασε αργά το απόγευμα σήμερα στην Θάσο, μετά από μία τρίωρη στάση - επίσκεψη γνωριμίας στη Μύρινα της Λήμνου. Πηγή : ΑΙS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now