Jump to content
Shipfriends

Επτάνησος (IMO 6508157)


Recommended Posts

Καταρχας μου αρεσουν οι εξαιρετικες αναμνησεις που ολοι γραφετε.Θα ηθελα να προσθεσω κατι για τη συμπεριφορα στη θαλασσα του Επτανησος.Θυμαμαι ηταν χριστουγεννα του 1998 (μαλλον) και επεστρεφα απο Πορο για Κυλληνη.Ειχε ενα 8αρι νοτια,που για οσους ξερουν κανει πολυ χοντρους καιρους στο Ιονιο.Το βαπορι ειχε ενα απολυτα ελεγχομενο κουνημα,εξαιρετικο θα ελεγα για το μεγεθος του.Επισης φετος αρχες Φεβρουαριου ταξιδεψα για Συρο απο Πειραια με το Superferry 2 του Κωστα Τζωρτζη.Ξερετε οτι μιλαμε για την πιο φιλοξενη γεφυρα του Αιγαιου,οποτε δεν εχασα την ευκαιρια...Με βαση τα λεγομενα του καπετανιου θρυλου το Επτανησος ηταν εξαιρετικο στον καιρο και δεν μου φαινεται περιεργο.Ηταν ενα αυθεντικο κατασκευασμα της γαλλικης σχολης,που εξυπηρετησε το καναλι.Ολοι ξερουμε ποσα τετοια πλοια μας ηρθαν απο εκει ολα ηταν καταλπηκτικα σε αυτον τον τομεα ετσι και αυτο.Επισης θα ηθελα να προσθεσω κατι για το Μπαρι Εξπρες.Σιγουρα δεν μπορω να αμφισβητησω τους περισσοτερους χωρους του,αν και το Επτανησος ειχε εξαιρετικους.Δεν μπορω να αμφισβητησω οτι οπως λετε ηταν ταχυτερο αν και ειχε 9600 ιππους ενω το Επτανησος 12380 (βεβαια η ισχυς δεν λεει πολλα),για το ταξιδεμα επισης δεν μπορω να πω κατι γιατι δεν ειχα εμπειρια απο αυτο,αλλα αν ισχυει οτι ηταν λιγο καλυτερο τοτε ηταν καλυτερο απο κατι ειδη εξαιρετικα καλοταξιδο.Στο μονο ομως που θα διαφωνησω,χωρις αυτο να μειωνει τη βαπορισια ομορφια του,ειναι οτι το Μπαρι ηταν ομορφοτερο.Οσο υποκειμενικο και να ειναι το γουστο,νομιζω οτι το Επτανησος μαζι με το Δηλος ηταν απο τα ομορφοτερα βαπορια που περασαν ποτε,αυτο το αποδεικνυουν ξεκαθαρα ακομα και οι φωτογραφιες... Τελος αν και ειναι λιγο εκτος θεματος.Το καλυτερο ταξιδεμα,πραγματικα εντυπωσιακο θα ελεγα,το εχω ζησει στο Εξπρες Απολλων και μαλιστα στα τελευταια του,το καλοκαιρι του 2005 σε επιστροφη απο Παρο με πολυ χοντρο καιρο.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τι να ''μασουσε'' το βαπορι στην Ελλαδα,αφου ειχε ηδη εχει δοκιμαστει στο Βορρα :D

Ομολογουμενως εντυπωσιακη φωτογραφια!Αληθεια ποσα μποφορ να ειχε;Σιγουρα 10+.Στη μετασκευη του εκτος απο την αυξηση του υψους των 56cm στα 3/4 του μηκους του πλοιου,εγινε και κατι αλλο αρκετα πιο ασημαντο.Οπως διακρινεται καθαρα στο πισω μερος υπηρχε μια δευτερη γεφυρα με θεα την πρυμη.Στο χωρο αυτο διαμορφωθηκε ενας τετραγωνικος χωρος με πολλα διπλης οψεως παγκακια.Τωρα οσον αφορα για την συμπεριφορα του εχει ειπωθει 1000 φορες οχι μονο απο εμας και αλλους επιβατες,αλλα και απο οσους το καπετανεψαν οτι ηταν εξαιρετικο,γιατι το κουραζουμε ακομα;Επισης οπως ειπε ο ctp hcp η μετασκευη δεν ηταν μεγαλη.Σε αλλα εχουν μπει ολοκληρα ντεκ απο πανω και εμεις σπαταλιομαστε για τους 56 ποντους ενος,κατα τα λεγομενα των πληρωματων του,εξαιρετικα καλοταξιδου πλοιου;:D;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Μιας που ο nautikos ειχε δημοσιευσει μια εκπληκτικη φωτογραφια του βαποραρου να παιζει με τη θαλασσα,δημοσιευω μια που εχει ληφθει απο το ιδιο σημειο.Μηπως ακομα απορουμε για τη συμπεριφορα του πλοιου στο δυσκολο καιρο;.Απο το:http://www.shipsnostalgia.com/gallery/showphoto.php?photo=46394

post-707-128326968988_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αν και κανεις δε θυμαται το περασμα του απο την Αλβανια να πουμε οτι και εκει σταθηκε αξιολογα αν και μικρο και χωρις πολλες καμπινες. 2 σημερινοι πλοιαρχοι της ακτοπλοιας κυριολεκτικα παρακαλαγανε να υπηρετησουν εκει σαν αξιωματικοι και τελικα εκαναν ενα περασμα για να εχουν στο φυλλαδιο τους την αναμνηση του βαποριου.

Στη Ventouris Ferries παραδωθηκε το 2000 στην Κυλληνη εχοντας αλλαξει τους τελικους του αξονες στο δεξαμενισμο που εγινε επι Στριντζη ακομα. Φυσικα ουτε λογος να χωρεσει στα πλανα τις Blue Star τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Στη Ventouris Ferries παραδωθηκε το 2000 στην Κυλληνη εχοντας αλλαξει τους τελικους του αξονες στο δεξαμενισμο που εγινε επι Στριντζη ακομα. Φυσικα ουτε λογος να χωρεσει στα πλανα τις Blue Star τοτε.
το χειμωνα 1999-2000 εμεινε για μεγαλο διαστημα δεμενο. Αφου εκανε επισκευη ηρθε πατρα μια βδομαδα τον απριλιο (για να παει το κεφαλονια πειραια να βαλει νεα ΜΕS και να γινει Blue Ferries) μετα εκανε την επισκευη του Sun και παραδοθηκε στο Γιωργο Βεντουρη στην κυλληνη.

τον απριλιο του 2000 ηρθε στην πατρα φρεσκοβαμμενο με χρωματα strintzis lines παρολο που ειχε ηδη προηγηθει η εξαγορα και ειχαν αρχισει να αλλαζουν σινιαλα (και ονοματα) τα υπολοιπα βαπορια. νομιζω πως στα φυλλαδια με τα δρομολογια εσωτερικου (Blue Ferries) για το 2000 το επτανησος περιλαμβανονταν απο κυλληνη για κεφαλονια, με φωτοσοπ τα χρωματα της blue ferries.

Link to comment
Share on other sites

Πριν παει το βαπορι για σκραπ καποιος που ειχε τη δυνατοτητα αφαιρεσε απο το πλοιο τα χειριστηρια της δεξιας βαρδιολας και τα κρατησε. Τα χειριστηρια υπαρχουν ακομα και πρεπει να ειναι το μοναδικο που εχει απομεινει απο το βαπορι. Οταν τα ξαναδω live θα προσπαθησω να τα βγαλω φωτογραφια. Αλλα δε σας κρυβω οτι σκοπος μου ειναι να τα βουτηξω και να εξαφανιστω :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

oταν πρωτοταξιδεψε ελλαδα, το ονομα στην πλωρη ηταν γραμμενο καταπλωρα (στο visor) με πολυ μικρους χαρακτηρες, το ρεμετζο της πρυμης ηταν τελειως ανοικτο και καταπλωρα, κατω απο το visor, υπηρχαν οι μεταλλικες βασεις του καταπελτη, που ειχε για να πατα καλα στο linkspan.

αυτα σιγα σιγα διορθωθηκαν. οι βασεις του καταπελτη κοπηκαν για να μην μπλεκονται οι καδενες, το ονομα γραφτηκε με μεγαλυτερη γραμματοσειρα και πιο πρυμα, και το ντεκ των καπονιων τραβηχτηκε πρυμα και σκεπασε το πρυμνιο ρεμετζο (κατι που το Δηλος ηδη ειχε).

θυμαται κανεις ποτε εγιναν αυτα; σιγουρα πριν το 1992 που ηρθε στο ιονιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο ασχημο και ποσο ξενο μου φαινεται αυτο το ΠΟΛΟΥΞ στα Ελληνικα.:(

Τουλαχιστον καταφερε να ζησει κανα δυο χρονια ακομα με αυτα τα σινιαλα και να μην παει αμεσως για σκραπ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Η δεκαετία του '80 σημαδεύτηκε από την "υποχρεωτική" μεταδημότευση στη χώρα μας πολλών πλοίων προεχόμενων από διάφορα ευρωπαϊκά λιμάνια. Στις χώρες τους τα μεγέθη των πλοίων μεγάλωναν συνεχώς και τα παλιά πλοία περίσσευαν.

Η Ελλάδα έμοιαζε εκείνη την εποχή με τη Μέκκα των πλοίων που συμπλήρωναν κοντά στα είκοσι χρόνια υπηρεσίας.

Πολλά από τα πλοία αυτά, διέγραψαν στα ελληνικά νερά μια καριέρα καλύτερη και από αυτήν που έκαναν στην πρώτη τους νιότη.

Το Πέραμα εξελίχθηκε σε Harvard των μετασκευών.

Ανάμεσα στα πλοία αυτά ξεχωριστή θέση κατέχει πάντα το "Επτάνησος".

Δυο φωτογραφίες με τα χειριστήρια της αριστερής βαρδιόλας και τα δοξασμένα ξύλινα καταστρώματα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

βαπορι θρυλος, στο νησι θρυλος.;)

, η επτανησαρα ξεκουραζεται στο ομορφοτερο φυσικο λιμανι της ελλαδας.

ΥΓ: το video πρεπει να ειναι του 93, αν κρινω απο τα ημιτελη εργα στον τσιριμπη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τα ευρωπαικα εχουν το ονομα, τα γιαπωνεζικα τη χαρη biggrin.gif Ασε που αρεσουν και στον Proud Ionian.

Η αληθεια ειναι οτι περα απο την ομορφια το ευρωπαικο Επτανησος ειχα ακουσει οτι ειχε διαφορα αλλα θεματακια απο τις καλες εποχες της Ραφηνας ακομα..

ΥΓ. Μη γελασετε αλλα υπαρχει πλοιαρχος που το εχει χαρακτηρισει κροκοδειλο στη μανουβρα ohmy.gif (τελευταια λιγο πριν μετακομισει στην Αλβανια)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Ενα θρυλικό σκαρί, λίγο πρίν τη δύση της καριέρας του, ξεκουράζεται στο Πλατυγιάλι .

Εξαιρετικά αφιερωμένη σε δύο λάτρεις του πλοίου αυτού, τον Valencay και τον Proud Ionian.

Οι 2 επόμενες απο τον καιρό της δόξας.

post-1854-0-80713700-1329859628_thumb.jp

post-1854-0-48088300-1329859944_thumb.jp

post-1854-0-95823200-1329860034_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με την ευκαιρία της γιορτής της Θεοσκεπάστου στη Χώρα Άνδρου, ο πάντα ενδιαφέρων Περίγυρος της Άνδρου ανέβασε ένα

από τον εορτασμό του 1988, όπου μετά την λιτανεία της εικόνας ακολούθησε γεύμα, προσφορά της εταιρείας, στο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ -με τον καπτά Κώστα στις ομορφιες του- το οποίο είχε πιάσει στη Χώρα ειδικά για τον εορτασμό και αναχώρησε με πανηγυρικά σφυρίγματα.

Και για τους λάτρεις του παρελθόντος, υπάρχει πλούσιο υλικό και στο υπόλοιπο φιλμάκι, με Βαγγέλη Γιαννόπουλο (τότε ΥπΕΝ), με Γιάννη Παλαιοκρασσά, με τον τότε θρυλικό πανταχού παρόντα βουλευτή Νίκο Αναγνωστόπουλο, με τον Δωρόθεο Α και τον τότε Αρχιμανδρίτη και νυν Μητροπολίτη Δωρόθεο Β. Συνολικά πολύ ωραίο φιλμάκι.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...