Jump to content
Shipfriends

High Speed Jet (IMO 8900000 )


Alcaeos

Recommended Posts

Μήπως εκτός από την MARPOL πρέπει να υπάρξει και μια AIRPOL για τα πλοία?

Ο αέρας της θάλασσας είναι ο ίδιος με τον αέρα της στεριάς.

Δεν τον μολύνει μόνο ο ταξιτζής με το BLUEBIRD!

Αλήθεια, υπάρχει έλεγχος καυσαερίων στα πλοία? Υπάρχουν όρια εκπεμπομένων ρύπων?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Annex 6 της MARPOL ελέγξει την ποσότητα θείου στα καύσιμα καθώς και τα NOx emmisions. Σε full εφαρμογή τέθηκε το 2004. Δεν ξέρω ποσο ελέγξετε στην Ελλάδα (Νομίζω πως επειδή είναι λίγοι οι φιλε suppliers βαράνε καμπάνες μιλημένοι από τις πηγες και όχι με τοπικούς ελεγχους αλλα και πάλι εικασίες κάνω)

Στο εξωτερικό πάντως ένας αιφνιδιαστικός έλεγχος περιλαμβάνει και δείγμα fuel.

Το θείο και τα NOx είναι τα βασικά. Υπάρχουν ένα νούμερο από παράγοντες και fuel composits που είναι under regulation. Σημειωτέο είναι ότι μπορεί να τέθηκε από την MARPOl ως entry date το 2004 αλλα το IMO έχει συμφωνήσει και ακολουθεί τα regulations από το 2000. Το entry date άργησε (k αν θυμάμαι καλά παρατάθηκε) γιατί ως γνωστόν τα standards του ιάνει πολύ αυστηρά και πολλά πλοία θα έβγαιναν εκτος (κάτι σαν τον νομο παπουτσή ένα πράγμα)

Όπου βλέπεις καπνό όμως δεν σημαίνει ότι έχει φωτιά. Το ότι καπνίζει τόσο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι τρέχει με το fuel. Ίσως καίει λάδια :P:p

edit: ena apokoma pou tous pio filotexnikous 8a tous diafwtisei (twra eidai oti Mah tou 05 einai to entry date alla mou kanei megalh entypwsh giati to 2003 sto master mou legame gia full adoption thn epomenh xronia :s)

anyway here we go:

The MARPOL 73/78 Annex VI Regulations for the prevention of air pollution from ships will come into force on May 19, 2005. Draft guidelines have been produced for use by port state control officers in conjunction with Annex VI and its associated NOx (nitrogen oxide) Technical Code, and are expected to be adopted in July 2005. However, owners should be aware that there is a strong possibility that port state control regimes may start implementing the guidelines as soon as Annex VI comes into force in May.

The guidelines include the following list of deficiencies, all of which are considered to be of such a serious nature that they may warrant the detention of a ship:

* absence of valid International Air Pollution Prevention Certificate (IAPP), Engine International Air Pollution Prevention Certificate (EIAPP) or technical files

* a diesel engine with a power output of more than 130kW installed on board a ship constructed on or after January 1, 2000, or a diesel engine having undergone a major conversion on or after the same date, that does not comply with the NOx (nitrogen oxide) Technical Code

* a sulphur content of any fuel used on board exceeding 4.5% m/m

* non-compliance with the relevant requirements while operating within a sulphur oxide (SOx) emission control area

* an incinerator installed on board the ship on or after January 1, 2000 which does not comply with requirements contained in Appendix IV to the Annex, or the standard specifications for shipboard incinerators (Resolution MEPC.76(40) as amended by MEPC.93(45))

* a master or crew unfamiliar with the necessary procedures regarding the operation of air pollution prevention equipment as defined within the Annex.

Annex VI applies to all ships of 400 gross tonnes (gt) and above. Flag administrations may, however, establish equivalent requirements for ships below 400 gt in order to meet the intention of the Annex.

Link to comment
Share on other sites

Βρε-βρε το πιασαμε στο στομα μας το πλοιο και μου φαινεται οτι το γρουσουζεψαμε! Οι κακες(μα παρα πολυ κακες) γλωσσες του Περαια λενε οτι χτες το βραδι και μολις 1,5 μιλι εξω απο τον Πειραια, οι αριστερες μηχανες του πλοιου και η μια εκ των δεξιων(εχει 2 + 2 νομιζω) το αφησαν λογω κακιστης ποιοτητας καυσιμων. Ετσι το πλοιο αναγκαστηκε να καλεσει σε βοηθεια το ρυμουλκο επιφυλακης και να δεσει τελικα με τη βοηθεια του, δινοντας αισιο τελος σε αυτην τη μινι-περιπετεια.

Τελικα το πλοιο αναχωρησε κανονικα σημερα το μεσημερι στις 12 και με αρκετη κινηση απο ΙΧ αλλα φανταζομαι οτι ολο το βραδι και σημερα το πρωι, εγινε μεγαλη επιχειρηση μεταγγισης καυσιμων.

Link to comment
Share on other sites

Και η επίσημη επιβεβαίωση του Nick!

Άλλο ένα δείγμα της υψηλού επιπέδου πληροφόρησης του forum!

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κυριακή, 24 Ιουλίου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πρόβλημα σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο

Ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ «SPEEDRUNNER 1» σημαίας Μεγάλης Βρετανίας, ανέφερε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Πλοίων ( VTS) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι πλέει με μία μηχανή (τη δεξιά κύρια μηχανή), λόγω προβλήματος στα πετρέλαια και ζήτησε τη συνδρομή ρυμουλκού για να εισέλθει στο λιμάνι.

Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Μήλο-Σίφνο-Σέριφο και προσέδεσε με ασφάλεια αποβιβάζοντας τους 216 επιβάτες.

Από τη Λιμενική Αρχή Πειραιά επετράπη η συνέχιση των δρομολογίων του πλοίου, μετά την επιθεώρηση από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Από το ΑΠΕ.

Δικό μου σχόλιο: Τα χάλια μας τα μαύρα!

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιεμαι μηπως το προβλημα με τα καυσιμα αφησε κανενα κουσουρι στο πλοιο η μηπως τελικα δεν ηταν τα καυσιμα το προβλημα. Χτες το βραδι και ενω το πλοιο ερχεται παντα ακριβεστατο στις 0100, εριξε καταπελτη μεσα στον Πειραια στις 0145 περιπου. Αντιστοιχα σημερα το μεσημερι και ενω συνηθως ερχεται απο το πρωινο δρομολογιο στις 1455 περιπου, ηρθε στις 1540 με αναχωρηση 1600. Και στις δυο περιπτωσεις λοιπον 45 λεπτα περιπου πιο αργα απο τις προτινος σταθερες ωρες. Μηπως συμβαινει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι συγκεκριμένες ημέρες του καλοκαιριού είναι από τις λίγες φέτος με ένταση ανέμου από 6-7 bf.

Link to comment
Share on other sites

Και περα απο αυτα ενα μικρο προβληματακι στον καταπελτη. Συν το οτι το Σαββατο δεν ηταν ακριβως αυτος ο λογος που σταματησε και αργησε. Ειχε σχεση βεβαιως με τα πετρελαια αλλα δεν ηταν μονο η κακη ποιοτητα.....

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι το πλοιο δεν εκανε δρομολογιο, εχει βγει μηπως κανενα απαγορευτικο για ταχυπλοα, η εχουμε κατι αλλο. Δυστυχως δεν μπορεσα να παρατηρησω αν τα υπολοιπα ταχυπλοα ηταν και αυτα στο λιμανι η ειχαν αναχωρησει.

Link to comment
Share on other sites

Είδα από τη Webcam το HS2 να προσεγγίζει κανονικά την Πάρο και μάλιστα στην ώρα του. Αύριο θα είναι μία δύσκολη ημέρα για τα μικρά ταχύπλοα, καθώς θα έχει 7bf, τοπικά 8bf.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωί στις 07:40 δεν ήταν στη θέση του!! Αλλά είδα κανένα δεκάλεπτο μια πλώρη να μπαίνει στο λιμάνι που μου έμοιαζε του Speedrunner 1!! Και εκείνη τη στιγμή αναρωτήθηκα εάν είναι αυτό και εάν ναι γιατί γύρισε πίσω μήπως λόγω θάλασσας ή κανενός προβλήματος!!

Link to comment
Share on other sites

To openseas δεν δίνει δρομολόγιο του SpeedRunner για σήμερα. Αρα μάλλον κάτι έχει συμβεί και έχουν βγάλει το πλοίο εκτός δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο ηλεκτρονικό πίνακα του πλοίου αναγράφανε ότι το πλοίο δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο λόγω κακών καιρικών συνθηκών!! Βρήκανε ευκαιρία για πλυσίματα στη ράμπα αλλά και στη πλώρη, που έχουν μαυρίσει από τα καυσαέρια!!

Να σημειώσω ούτε το σημερινό πρωινό δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τυπικά θέμα καιρού, καθώς τα μικρά HighSpeed (2, 3) έφυγαν κανονικά. Αρα κάτι άλλο συμβαίνει με το πλοίο.

Εννοείται ότι εάν σήμερα δεν ήταν η συγκεκριμένη Παρασκευή, μπορεί να μην απέπλεαν όχι μόνον κάποια ταχύπλοα, άλλά το σύνολο των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

"ούτε το σημερινό πρωινό δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε"

Παρεξηγήθηκα μου φαίνεται!! Το πρωί έγραψα ότι δεν έγινε το δρομολόγιο!! Και ούτε σίγουρο είναι για το απογευματινό άσχετα εάν το έχουν στα δρομολόγια!! Το πλοίο όντως λόγω καιρού δεν έφυγε χθες και σήμερα!!

Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι ακουω και απο το νησι, ο καιρος και χτες και σημερα ειναι για απαγορευτικο ολων των πλοιων. Απλως καμια ΕΜΥ και κανενα ΛΣ δεν εχει τα cojones να το βγαλει...

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί που το γύρισαν λόγω καιρού!! Για αυτό είμαι απολύτως!! Πιστεύω ότι θα γνωρίζεις ότι τα ταχύπλοα σταματάνε όχι μόνο με τα ποσά μποφόρ θα έχει αλλά το ύψος κυματισμού!!! Και επειδή είναι διαφορετικά τύπου τα Highspeed από το Speedrunner, μπορεί να έχει σχέση και αυτό!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιμένω, αν και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι γύρισαν πίσω το Speedrunner και έπλεε κανονικά το FC4 από το Ηράκλειο προς τις Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...