Jump to content
Shipfriends

High Speed Jet (IMO 8900000 )


Alcaeos

Recommended Posts

Τα επιμέρους είναι σωστά.

Δεν έχει όμως να κάνει με την ακτοπλοία.

Εάν περνάει τον Ατλαντικό και πάει σε λιμάνι χωρίς υποδομές, και χωρίς το πλοίο να είναι εξοπλισμένο κατάλληλα, πάλι τα ίδια προβλήματσα θα αντιμετωπίζει..

Οσο, για το Σαμοθράκη και τον καταπέλτη, είναι άχρηστος όταν δεν μπορείς, να τον ακουμπίσεις σε κατάλληλο ντόκο.

Καλό Σαββατοκύριακο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είδα εχτές ρεμέτζο στην Σίφνο ρεμέτζο του βαποριού.Σκέτη συμφορά.Κατά πρώτον το ΑΘΗΝΑ και με αριστερή στροφή έκανε λιγότερη ώρα να μανουβράρει ενώ οι μπόμπες του είναι όπως τα λέει ακριβώς ο Ντίνος.

Εχει κάτι ραουλάκια όπως είναι οι οδηγοί στα όκια που έχουν τα συμβατικά πάνω στα οποία φέρνουν κανα δυο βόλτες τον κάβο και αγαντάρουν με τα χέρια. :D:D

Με αέρα δεν πρόκειται αυτό το πράγμα να μπορέσει να σταθεί.

Link to comment
Share on other sites

Με άπνοια και χωρίς φορτίο (το βάρος του πληρώματος και των καυσίμων...). Να το δούμε στα 6άρια 7άρια και με γεμάτο το garage...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται αυτό με πολύ αέρα να μπορέσει να κρατηθεί στα λιμάνια.

Η άγκυρα είναι μόνο για emergency καταστάσεις και όχι για να κάνεις ρεμέτζο και να κρατιέσαι πάνω σε αυτή και το ρεμέτζο της πρύμης όπως είπαμε είναι σκέτη συντριβή. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αρχήσαν τα ωραία...

Σταμάτησε τα δρομολόγια του το νέο καταμαράν καθότι ο καταπέλτης που φτιαξανε δεν εκανε για τα λιμανια. Νέα λοιπον επεκταση για τον καταπέλτη του Speedrunner 1. κ ο θεος βοηθος

Link to comment
Share on other sites

Πάντως χτες μου φάνηκε ότι το άκουσα να δείνει άφιξη στην Κύθνο.Οπότε μπορεί να ξαναξεκίνησε δρομολόγια.

Το βαπόρι θέλει διορθώσεις για να σταθεί ανταγωνιστικά στην ακτοπλοία και ειδικα στον καταπέλτη και στο ρεμέτζο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδια. Ουτε χαλασε ουτε επαθε τιποτα. Απλα δηλωσε ανεκτελεστο το δρομολογιο του Σαββατου για να αλλαξει κυριως τη μπομπα στην αγκυρα και να βαλει μια που να λειτουργει σα συμβατικη. Γιατι αυτη που ειχε απλα λασκαριζε το συρματοσχοινο και δεν επεφτε οπως οι συμβατικες με το φρενο. Ηταν που ηταν δηλαδη αμα ηθελες και μια ωρα να τη φουνταρεις καληνυχτα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το φυλλαδιο της εταιρειας του θα κανει και πρωινα για Παρο και Σιφνο απο ενα σημειο και μετα. Παντως μεχρι τωρα ειναι ακριβεστατο στις ωρες του, σταθερα στις 0100 περναει τα φαναρια.

Link to comment
Share on other sites

Το SpeedRunner 1, από ότι έμαθα τις καθημερινές παίρνει γύρω στους 200 επιβάτες, ενώ τη Κυριακή στην επιστροφή άκουσα ότι κτύπησε για πρώτη φορά πρωτόκολλο!! Όχι και άσχημα για καινούργιο βαπόρι!! Από θαλάσσια συμπεριφορά άκουσα επίσης καλά λόγια!! Μόνο προχθές που είχε δώσει τοπικά 7αρι, το ταλαιπώρησε η θάλασσα!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες εκανε 4 ωρες την επιστροφη απο Σιφνο με Σεριφο και Κυθνο μεσα. Ειναι λιγο δυσκολο να το καταλαβω αυτο βεβαια... Παει με μεση ταχυτητα 33 κομβους. Τα Χαισπιντ με 30 και 32 το κανουν 3.30 με καθυστερησεις.... Οι ποιο λογικες αιτιες πρεπει να ειναι οι 20λεπτες παραμονες στα λιμανια συν τις καθυστερησεις απο τις δυσκολιες που εχει σαν σκαφος και το οτι κανουν μαλλον ωκεανοπλοια και οχι ακτοπλοια. Απο τις ξηρες περνανε στο μιλι μπορει και παραπανω. Ειπαμε ασφαλεια αλλα οχι κι ετσι. Το Αθηνα και γενικα τα πλοια της HSW περνανε στα 0.6 παλια περνουσανε στα 0.2 και λιγοτερο καμια φορα με καλο καιρο. Με 1 μιλι απο τις ακτες χανεις ενα μισαωρο σχεδον. Και ειναι κοροιδια να πληρωνεις 35 ευρω εναντι 17 και να ερχεσαι μαζι με το Αθηνα που εφυγε μονο μια ωρα πριν και ειχε και καθυστερησεις απο κοσμο και φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα στον εφοπλιστη οτι Π.Παναγοπουλος ειπε πως το Speedrunner I ειναι μπαγκατελα και εχει απορριφθει σε αλλες θαλασσές!

Γνωριζει καποιος για ποιες θαλασσες μιλαει;

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει κι ο Παναγόπουλος είναι υπερβολικός.Μπορεί να μην συγκρίνεται με τα καταμαράν της ΕΛΛΑΣ να είναι από τα ταχύπλοα πρώτης γεννιάς μπακατέλα όμως δεν είναι.

Απλά ο καταπέλτης του η μπόμπα της πλώρης και η μπομπα της άγκυρας δεν κάανουν για τα λιμάνια μας.Σε αυτό τον τομέα σίγουρα ήθελε βελτιώσεις πρωτού το βάλουν εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Και εκει φαινετε η απειρια της εταιριας απο ακτοπλοια. Εχει τους ιδιους αρχικαπεταναιους (Σιφνιους) και μηχανικους που εχει και στα ποντοπορα...

(Το Σιφνιους το τονιζω γιατι αν ακους για Σιφνιό καπετανιο ειναι σαν να λες Αλβανος Μεγαλοεφοπλιστης. Εχουμε πολλα φυντανια... Ας μην πω ονοματα καλυτερα :mad::mad: )

Link to comment
Share on other sites

Εχθές πάντως που το είδα στη Σίφνο ντουμάνιασε όλο το λιμάνι από την μαυρίλα όταν έφευγε :mad::mad: ! Με Hs3 το έκανα 3:20 και με Αθηνά 6.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...