Jump to content
Shipfriends

The Blue Dolphin (ΙΜΟ 9100437)


Recommended Posts

Το Horus ειναι απο καιρό προς πώληση και ενδιαφερόταν αγαπησιάρης εφοπλιστης. Του φάνηκαν πολλά τα 20 μύρια και δέν... Πάντως είναι πολύ καλά βαπόρια και απο τις φώτο και ενα βιντεο που έχω είναι και σε άριστη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

αν θυμαμαι καλα, (απο παλιοτερο αφιερωμα του εφοπλιστη), η υπηρεσιακη ταχυτητα ειναι λιγο πανω απο τα 20. γκαραζ δεν ξερω, αλλα αν κρινω απο το που εχει φινιστρινια στο πλαϊ μαλλον μιλαμε για τουλαχιστον 2 κυρια deck γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο λιγη googloαναζητηση εδω εχει καποιες εσωτερικες φωτο μαζι με το deck plan και τα τεχνικα χαρακτηριστικα(20 μιλια υπηρεσιακη οπως προειπε ο proud)κι απο οτι φαινεται οντως εχει 2 deck γκαραζ που χοντρικα σημαινει πως παιρνει πανω απο 40 φορτηγα.Και για να γεμισει το ματι,2 φωτο που δειχνουν την ομορφια του:

panstar_honey_080719_1.jpg

-2-

Link to comment
Share on other sites

μαζι με το deck plan και τα τεχνικα χαρακτηριστικα(20 μιλια υπηρεσιακη οπως προειπε ο proud)κι απο οτι φαινεται οντως εχει 2 deck γκαραζ
Και όπως βλέπω έχει και αρκετές καμπίνες, πολύ χοντρικά θα έλεγα ότι έχει καμιά 150-200αριά κρεβάτια. Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Και ιδανικο θα ελεγα για παρα πολλες γραμμες του Αιγιαιου μεταξυ των οποιων και της Χιου-Μυτιληνης.;)

Προσωπικα δεν θα με χαλαγε καθολου να το εβλεπα στα νερα μας οσε οποιαδηποτε γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολυ εχει ασχοληθει ο proud με το καικι
μου αρεσουν παρα πολυ και τα 2 αδερφα, αν και θα τα προτιμουσα χωρις τον πλαϊνο καταπελτη. να θυμησω οτι το venus αντικατεστησε το προηγουμενο venus;)

με μια μεταφορα του πλαϊνου καταπελτη στην πρυμη, ισως και ξηλωμα μερικων καμπινων για να μπουν αεροπορικες, μια χαρα ημεροπλοιο γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κι εμένα μου αρέσει πολύ το βαποράκι, το χάζεψα αρκετά. Δεν είναι βέβαια και το θαύμα του σχεδιασμού, αλλά έχει την δική του προσωπικότητα…δεν είναι ένα κουτί της σειράς. Αυτό όμως που είδα είναι ότι θα πρέπει να έπεσαν και κάποια λεφτά πρόσφατα που έγινε κρουαζιερόπλοιο και συνεπώς πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι τσιμπημένη η τιμή του. Συν το ότι όποιος και να το πάρει…την μετασκευούλα του την θέλει. Πχ. έχει καμπίνες 8κλινες με κοινόχρηστο μπάνιο που είναι εντελώς έξω από τα Ελληνικά δεδομένα κλπ. Οπότε το κόστος θα ανέβει και άλλο.

Βλέποντας το πλοίο…και χωρίς καμιά πρόθεση να πικράνω τους Δυτικοελλαδίτες:rolleyes:…μου φαίνεται λίγο ακριβό για το Ιόνιο….και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές. Από τις υπόλοιπες εκδοχές –με βάση το κόστος, το μέγεθος και την ταχύτητα- πιο πιθανή μου φαίνεται η γραμμή της Χίου…είτε για να αντικαταστήσει είτε για να διπλώσει η ΑΝΕΚ το Λισσός. Επίσης, εξίσου πιθανή εκδοχή θεωρώ να είναι ο διάδοχος της Σουπερφεράκλας, με μια μικρή μετασκευή. Πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλή και οικονομική λύση στα χνάρια του ADCC.

Όλα αυτά βεβαίως εάν πρόκειται να έρθει το πλοίο στην Ελλάδα, γιατί ακόμα είμαστε στο στάδιο της φημολογίας.

Και βεβαίως εδώ θα είμαστε…για να διαψευσθούμε στις υποθέσεις μας.:D

ΥΓ Πάντως, από τώρα λιμπίζομαι την δίκλινη με μπαλκόνι στο ρετιρέ του Blue Star Andros.:D

post-31-128326984096_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

οι δυτικοελλαδιτες θα το ταξιδεψουν αν ερθει ελλαδα, σε οποια γραμμη και αν παει;)

απο εκει και περα, 8 κλινες καμπινες σημαινει ξηλωμα και εφ'οσον θα πεσει ξηλωμα, μπορει να προκυψει ειτε ημεροπλοιο ειτε night ferry. το μονο που θα στοιχηματιζα ειναι οτι (αν το φερει καποιος στη χωρα που ολα μπορουν να συμβουν:D), θα ερθει για εταιρεια με σιγουρη γραμμη και σιγουρη πελατεια, ωστε να αντικαταστησει καποιο ή να συμπληρωσει αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και είδαμε τα εξωτερικά, δείτε και ένα βίντεο από το εσωτερικό του πλοίου (στη μέση της σελίδας). Έχει ευρύτατη ανακαίνιση και όπως είπε o proud θα πάει σε σίγουρη γραμμή..και επειδή (συμπληρώνω εγώ) θα είναι ακριβούτσικο…(εάν και όταν με το καλό) μάλλον θα πάει σε μεγάλη εταιρεία… ήτοι Attica ή Sea Star. Και θέλει και τα επιπλέον λεφτάκια του…καταπέλτη επιβατών, κυλιόμενες, προσθήκη σαλονιών, αλλαγές χρήσης χώρων, προσαρμογή κανονισμών κλπ.

Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για όλους εμάς που έχουμε καλομάθει τόσα χρόνια με τα spa, τα karaoke και ειδικά το πολυαγαπημένο μας golf on board.:rolleyes: Ειδικά εκείνη η αίθουσα του camping…θα έχει μεγάλο σουξέ εάν πάει στη Χίο-Μυτιλήνη. Θα κοιμίζει στρωματσάδα όλη την 96 και την 98 ΑΔΤΕ μαζί.:P

ΥΓ Ωραιότατη η διαρρύθμιση του γκαράζ…σε Κορεάτικο Μουλέν Ρουζ. Να την διατηρήσουν και εδώ…:D

Link to comment
Share on other sites

E όχι και χωρίς καμμία αλλαγή... :rolleyes:

Και τις ...8κλινες με το κοινόχρηστο μπάνιο (αλήθεια σε μία καμπίνα είτε μονόκλινη είτε 8κλινη το μπάνιο κοινόχρηστο δεν είναι ? :confused:) τι θα τις κάνουμε ??? Ξέρετε πολλές οικογένειες πολύτεκνες στην Ελλάδα που να έχουν την δυνατότητα να πάνε κρουαζιέρα ? :D

Άσε δηλαδή που και στην Κορέα δεν μπορώ να καταλάβω σε τι τους χρησίμευαν..... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το Horus έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας Ελληνικής Ακτοπλοϊκής Εταιρείας, να δούμε εάν αυτή τη φορά υπάρξει ευτυχής κατάληξη.

Θα το παρει το ποταμι?Πες μας το πρωτο γραμμα της εταιριας βρε αδερφε:D Οχι τιποτα αλλο αλλα για να δωσουμε ιδεα στην STRINTZIS FERRIES και να ικανοποιησουμε τα ονειρα του proud,ξεπατωσαμε στις μετασκευες το VENUS,οχι αυτο:D

Στο Horus παντως μ αρεσει πολυ η τζαμαρια που εβαλαν μπροστα,στην περγκολα οπως λεει ο proud.Στα διαφορα link με φωτο ειδα οτι υπαρχει μπαρ εκει κ απολαμβανεις φοβερη θεα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται φίλε NHSOS XIOS κανένα γράμμα. Σύμφωνα με φήμες η STRINTZIS FERRIES είναι αυτή που (ξανα)ζαχαρώνει το βαπόρι. Ωστόσο μην πιστεύεις τίποτα μέχρι να το δεις στο Πέραμα. B)

Link to comment
Share on other sites

Αφου οντως προκειται για την STRINTZIS εχω την ιδια γνωμη με τον ΝΗΡΕΑ

Αυτό όμως που είδα είναι ότι θα πρέπει να έπεσαν και κάποια λεφτά πρόσφατα που έγινε κρουαζιερόπλοιο και συνεπώς πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι τσιμπημένη η τιμή του. Συν το ότι όποιος και να το πάρει…την μετασκευούλα του την θέλει. Πχ. έχει καμπίνες 8κλινες με κοινόχρηστο μπάνιο που είναι εντελώς έξω από τα Ελληνικά δεδομένα κλπ. Οπότε το κόστος θα ανέβει και άλλο. Βλέποντας το πλοίο…και χωρίς καμιά πρόθεση να πικράνω τους Δυτικοελλαδίτες:rolleyes:…μου φαίνεται λίγο ακριβό για το Ιόνιο….και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές.

Συν οτι εκτος του ακριβου του κοστους και της μετασκευης που θα χρειαστει,εχω την εντυπωση οτι ειναι και αρκετα μεγαλο για αντικαταστατης πχ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.Το πανω κατω γκαραζ θα γεμιζει ποτε με οχηματα εστω και το καλοκαιρι?(δεν ξερω,ρωταω)Επισης εχω μια υποψια οτι τα 20 μιλια υπηρεσιακη ισως αποτελουν παρελθον αφου στο AIS η μεγαλυτερη ταχυτητα που ειχε καγραψει ηταν 15μιλια...Μπορει βεβαια να κανω κ λαθος αφου δουλευει πια ως κρουαζιεροπλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...