Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 Το Blue Dolphin 2 μετονομάστηκε σε The Blue Dolphin και έχει υψώσει σημαία Ταϊλάνδης. Το πλοίο έφυγε τη προηγούμενη εβδομάδα από το λιμάνι του Hakodate στην Ιαπωνία και πήγε στο Busan της Νότιας Κορέας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 21, 2020 Share Posted December 21, 2020 Προσωπικά την τελευταία δεκαετία έχω ακούσει 3-4 Ελληνικές εταιρείες να φημολογείται ότι έχουν ασχοληθεί με την περίπτωσή του... Φαινομενικά είχε ένα δελεαστικό πακέτο , αλλά για να μην προχωρήσει το ενδιαφέρον κάποιας, ενδεχομένως κάποιο λάκκο να είχε η φάβα πέραν του ότι είναι εξοπλισμένο με μπαταριστές μηχανές!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Το The Blue Dolphin ανήκει στην The Seahorse Ferry Co ltd και έχει ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Samui και Sattahip. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της εταιρείας του στο Facebook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 Ξανά προς πώληση το πλοίο,να δούμε αν είναι η φαρμακερή του να έρθει απο εδώ τελικα (δεν έχω ακουσει κάτι) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 (edited) Και να μην έρθει δεν πειράζει 😅 Εξ πρώτης όψεως τουμπαριστό, του 1994, με ενα σωρό προσαρμογές που απαιτούνται κλπ, αρκετά χρόνια σε τριτοκοσμική χώρα αφού έφυγε από Ιαπωνία - τι το καλό έχει για να το φέρει καποια εταιρεία? Ας φέρουν το Ben-my-Chree αν θέλουν τέτοιο πλοίο... 🤪 Edited July 20, 2023 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 Εσωτερικά πάντως το πλοίο είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted July 30, 2023 Share Posted July 30, 2023 Όντως εσωτερικά είναι σε καλό επίπεδο, όμως για να δουλέψει εδώ στην Ελλάδα θα πρέπει να συμμορφωθεί με τη Solas, οπότε χρειάζεται ξηλωμα όλο. Κατά τη γνώμη μου η Levante το 2019-20 έπρεπε να κοιτάξει σοβαρά αυτό το πλοίο για να το αγοράσει και να το βάλει στο Ιόνιο.Αλλα αντί για αυτό αγόρασε το Σμύρνα και αργότερα το Κοντέσσα που στο ένα χάλασε πολλά λεφτά για να το βάλει στη Σμύρνη και τώρα κάθεται χωρίς κανένα ρόλο και το άλλο θέλει άλλα τόσα για να μετασκευαστεί. Εξωτερικά όπως το βλέπω,δεν νομίζω να χρειάζεται μεγάλη μετασκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now