DYNAMITIS Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 (edited) bgikane stous broker kai ta 2 pros polisi peripou sta 20.000.000 usa ekasto _____________________________________________________ (1994, ex- Horus, Panstar Honey, Blue Dolphin, Blue Dolphin 2) Edited December 7, 2020 by proud_ionian
Apostolos Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 Το Horus ειναι απο καιρό προς πώληση και ενδιαφερόταν αγαπησιάρης εφοπλιστης. Του φάνηκαν πολλά τα 20 μύρια και δέν... Πάντως είναι πολύ καλά βαπόρια και απο τις φώτο και ενα βιντεο που έχω είναι και σε άριστη κατάσταση.
DYNAMITIS Posted December 2, 2006 Author Posted December 2, 2006 zitane 20.000.000 alla tha ta paroun giro sta 15.000.000
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Το Horus έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας Ελληνικής Ακτοπλοϊκής Εταιρείας, να δούμε εάν αυτή τη φορά υπάρξει ευτυχής κατάληξη.
proud_ionian Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 το οποιο horus ταξιδευει εδω και 2-3 χρονια ως pan star honey και κανει κρουαζιερες στην κορεα
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 ως pan star honey και κανει κρουαζιερες στην κορεαΠάντως, μια χαρούλα φαίνεται το βαποράκι και καλοδεχούμενο είναι, αλλά δεν κατάλαβα από ταχύτητα και γκαράζ πως τα πάει...
proud_ionian Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 αν θυμαμαι καλα, (απο παλιοτερο αφιερωμα του εφοπλιστη), η υπηρεσιακη ταχυτητα ειναι λιγο πανω απο τα 20. γκαραζ δεν ξερω, αλλα αν κρινω απο το που εχει φινιστρινια στο πλαϊ μαλλον μιλαμε για τουλαχιστον 2 κυρια deck γκαραζ.
proud_ionian Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 επανερχομαι στα παραπανω. συμφωνα με το cruiseferry.οργιο μηκος 136,60, πλατος 21, ...βαθος 5.40 (μετρα παντα). γκαραζζζ δεν εμαθαμεν
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι 785 γραμμικά μέτρα
Neptune Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Σαν πολυ εχει ασχοληθει ο proud με το καικι και αυτο με κανει να υποψιαστω πολλα σχετικα με τον ενδιαφερομενο :rolleyes:
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 E...άμα είναι έτσι...ας του δώκουμε υλικό νάχει να πορεύεται...Χαλάλιν του. Αεροφωτό, ρεμέτζα....μέχρι και γκαράζ...εχομένε. http://blogs.yahoo.co.jp/hoshinabedon/16024061.html
NHSOS XIOS Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Μετα απο λιγη googloαναζητηση εδω εχει καποιες εσωτερικες φωτο μαζι με το deck plan και τα τεχνικα χαρακτηριστικα(20 μιλια υπηρεσιακη οπως προειπε ο proud)κι απο οτι φαινεται οντως εχει 2 deck γκαραζ που χοντρικα σημαινει πως παιρνει πανω απο 40 φορτηγα.Και για να γεμισει το ματι,2 φωτο που δειχνουν την ομορφια του: -2-
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 (edited) μαζι με το deck plan και τα τεχνικα χαρακτηριστικα(20 μιλια υπηρεσιακη οπως προειπε ο proud)κι απο οτι φαινεται οντως εχει 2 deck γκαραζ Και όπως βλέπω έχει και αρκετές καμπίνες, πολύ χοντρικά θα έλεγα ότι έχει καμιά 150-200αριά κρεβάτια. Edited December 2, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
polmyt Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Και ιδανικο θα ελεγα για παρα πολλες γραμμες του Αιγιαιου μεταξυ των οποιων και της Χιου-Μυτιληνης. Προσωπικα δεν θα με χαλαγε καθολου να το εβλεπα στα νερα μας οσε οποιαδηποτε γραμμη
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 μεταξυ των οποιων και της Χιου-Μυτιληνης. Κάτι σχετικό πάντως είχε αναφέρει και ο Λευτέρης πριν 2 μήνες
Hellenic Spirit Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 πολύ όμορφο και ιδανικό για πολλές γραμμές του αιγαίου ...
proud_ionian Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Σαν πολυ εχει ασχοληθει ο proud με το καικιμου αρεσουν παρα πολυ και τα 2 αδερφα, αν και θα τα προτιμουσα χωρις τον πλαϊνο καταπελτη. να θυμησω οτι το venus αντικατεστησε το προηγουμενο venusμε μια μεταφορα του πλαϊνου καταπελτη στην πρυμη, ισως και ξηλωμα μερικων καμπινων για να μπουν αεροπορικες, μια χαρα ημεροπλοιο γινεται.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 Επειδή κι εμένα μου αρέσει πολύ το βαποράκι, το χάζεψα αρκετά. Δεν είναι βέβαια και το θαύμα του σχεδιασμού, αλλά έχει την δική του προσωπικότητα…δεν είναι ένα κουτί της σειράς. Αυτό όμως που είδα είναι ότι θα πρέπει να έπεσαν και κάποια λεφτά πρόσφατα που έγινε κρουαζιερόπλοιο και συνεπώς πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι τσιμπημένη η τιμή του. Συν το ότι όποιος και να το πάρει…την μετασκευούλα του την θέλει. Πχ. έχει καμπίνες 8κλινες με κοινόχρηστο μπάνιο που είναι εντελώς έξω από τα Ελληνικά δεδομένα κλπ. Οπότε το κόστος θα ανέβει και άλλο. Βλέποντας το πλοίο…και χωρίς καμιά πρόθεση να πικράνω τους Δυτικοελλαδίτες…μου φαίνεται λίγο ακριβό για το Ιόνιο….και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές. Από τις υπόλοιπες εκδοχές –με βάση το κόστος, το μέγεθος και την ταχύτητα- πιο πιθανή μου φαίνεται η γραμμή της Χίου…είτε για να αντικαταστήσει είτε για να διπλώσει η ΑΝΕΚ το Λισσός. Επίσης, εξίσου πιθανή εκδοχή θεωρώ να είναι ο διάδοχος της Σουπερφεράκλας, με μια μικρή μετασκευή. Πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλή και οικονομική λύση στα χνάρια του ADCC. Όλα αυτά βεβαίως εάν πρόκειται να έρθει το πλοίο στην Ελλάδα, γιατί ακόμα είμαστε στο στάδιο της φημολογίας. Και βεβαίως εδώ θα είμαστε…για να διαψευσθούμε στις υποθέσεις μας. ΥΓ Πάντως, από τώρα λιμπίζομαι την δίκλινη με μπαλκόνι στο ρετιρέ του Blue Star Andros.
proud_ionian Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 οι δυτικοελλαδιτες θα το ταξιδεψουν αν ερθει ελλαδα, σε οποια γραμμη και αν παει απο εκει και περα, 8 κλινες καμπινες σημαινει ξηλωμα και εφ'οσον θα πεσει ξηλωμα, μπορει να προκυψει ειτε ημεροπλοιο ειτε night ferry. το μονο που θα στοιχηματιζα ειναι οτι (αν το φερει καποιος στη χωρα που ολα μπορουν να συμβουν), θα ερθει για εταιρεια με σιγουρη γραμμη και σιγουρη πελατεια, ωστε να αντικαταστησει καποιο ή να συμπληρωσει αλλο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Μιάς και είδαμε τα εξωτερικά, δείτε και ένα βίντεο από το εσωτερικό του πλοίου (στη μέση της σελίδας). Έχει ευρύτατη ανακαίνιση και όπως είπε o proud θα πάει σε σίγουρη γραμμή..και επειδή (συμπληρώνω εγώ) θα είναι ακριβούτσικο…(εάν και όταν με το καλό) μάλλον θα πάει σε μεγάλη εταιρεία… ήτοι Attica ή Sea Star. Και θέλει και τα επιπλέον λεφτάκια του…καταπέλτη επιβατών, κυλιόμενες, προσθήκη σαλονιών, αλλαγές χρήσης χώρων, προσαρμογή κανονισμών κλπ. Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για όλους εμάς που έχουμε καλομάθει τόσα χρόνια με τα spa, τα karaoke και ειδικά το πολυαγαπημένο μας golf on board. Ειδικά εκείνη η αίθουσα του camping…θα έχει μεγάλο σουξέ εάν πάει στη Χίο-Μυτιλήνη. Θα κοιμίζει στρωματσάδα όλη την 96 και την 98 ΑΔΤΕ μαζί. ΥΓ Ωραιότατη η διαρρύθμιση του γκαράζ…σε Κορεάτικο Μουλέν Ρουζ. Να την διατηρήσουν και εδώ…
proud_ionian Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 παντως για να διπλωσει το easycruiselife οτι πρεπει ειναι και χωρις καμια αλλαγη.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 E όχι και χωρίς καμμία αλλαγή... Και τις ...8κλινες με το κοινόχρηστο μπάνιο (αλήθεια σε μία καμπίνα είτε μονόκλινη είτε 8κλινη το μπάνιο κοινόχρηστο δεν είναι ? ) τι θα τις κάνουμε ??? Ξέρετε πολλές οικογένειες πολύτεκνες στην Ελλάδα που να έχουν την δυνατότητα να πάνε κρουαζιέρα ? Άσε δηλαδή που και στην Κορέα δεν μπορώ να καταλάβω σε τι τους χρησίμευαν.....
NHSOS XIOS Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Το Horus έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας Ελληνικής Ακτοπλοϊκής Εταιρείας, να δούμε εάν αυτή τη φορά υπάρξει ευτυχής κατάληξη. Θα το παρει το ποταμι?Πες μας το πρωτο γραμμα της εταιριας βρε αδερφε Οχι τιποτα αλλο αλλα για να δωσουμε ιδεα στην STRINTZIS FERRIES και να ικανοποιησουμε τα ονειρα του proud,ξεπατωσαμε στις μετασκευες το VENUS,οχι αυτο Στο Horus παντως μ αρεσει πολυ η τζαμαρια που εβαλαν μπροστα,στην περγκολα οπως λεει ο proud.Στα διαφορα link με φωτο ειδα οτι υπαρχει μπαρ εκει κ απολαμβανεις φοβερη θεα!
George Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Δεν χρειάζεται φίλε NHSOS XIOS κανένα γράμμα. Σύμφωνα με φήμες η STRINTZIS FERRIES είναι αυτή που (ξανα)ζαχαρώνει το βαπόρι. Ωστόσο μην πιστεύεις τίποτα μέχρι να το δεις στο Πέραμα.
NHSOS XIOS Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Αφου οντως προκειται για την STRINTZIS εχω την ιδια γνωμη με τον ΝΗΡΕΑ Αυτό όμως που είδα είναι ότι θα πρέπει να έπεσαν και κάποια λεφτά πρόσφατα που έγινε κρουαζιερόπλοιο και συνεπώς πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι τσιμπημένη η τιμή του. Συν το ότι όποιος και να το πάρει…την μετασκευούλα του την θέλει. Πχ. έχει καμπίνες 8κλινες με κοινόχρηστο μπάνιο που είναι εντελώς έξω από τα Ελληνικά δεδομένα κλπ. Οπότε το κόστος θα ανέβει και άλλο. Βλέποντας το πλοίο…και χωρίς καμιά πρόθεση να πικράνω τους Δυτικοελλαδίτες…μου φαίνεται λίγο ακριβό για το Ιόνιο….και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές. Συν οτι εκτος του ακριβου του κοστους και της μετασκευης που θα χρειαστει,εχω την εντυπωση οτι ειναι και αρκετα μεγαλο για αντικαταστατης πχ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.Το πανω κατω γκαραζ θα γεμιζει ποτε με οχηματα εστω και το καλοκαιρι?(δεν ξερω,ρωταω)Επισης εχω μια υποψια οτι τα 20 μιλια υπηρεσιακη ισως αποτελουν παρελθον αφου στο AIS η μεγαλυτερη ταχυτητα που ειχε καγραψει ηταν 15μιλια...Μπορει βεβαια να κανω κ λαθος αφου δουλευει πια ως κρουαζιεροπλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now