mpolo Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 το κυδων για την ανεκ ηταν κατι σαν πας παρτου.σε εναμιση χρονο δουλεψε σε ολες τις γραμμες της εταιριας.κριμα οντως αν φυγει γιατι αποδειχτηκε πραγματικο πολυεργαλειο.στο ηρακλειο παντως τα κρητη ειναι τον περισσοτερο καιρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2017 Posted January 2, 2017 Το Κυδων τον Φεβρουάριο θα πρέπει να αναμένουμε να πάει για δεξαμενισμό στη Σύρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Το Κύδων σήμερα το πρωί μεθόρμισε από το Ν.Μ. Δραπετσώνας στη προβλήτα 2 του Περάματος.
.voyager Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 (edited) On 12/29/2016 at 2:28 AM, Sf_X said: Ας φύγει πρωτα... Φιδεμπορες υπάρχουν πολλοί... Ισχύει, μα άλλο το "φιδεμπόριο" κι άλλο το να χαλάσει μια συμφωνία και να βαφτίζουμε το γεγονός "φιδεμπόριο" για να κάνουμε πλάκα μεταξύ μας στο τέλος της χρονιάς. Εάν δεν έχει αλλάξει κάτι, το πλοίο πρέπει να παραδοθεί ως Απρίλη βάσει laycan για να δουλέψει στη θέση του Caribbean Fantasy. Τελικά γίνονται πράγματι οι εργασίες που δημοσίευμα παραπάνω ανέφερε πως θα ξεκινούσαν άμεσα; Edited February 8, 2017 by .voyager
Petros P Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Λείπει απο τις δηλώσεις δρομολόγησης πάντως,τώρα που το παρατήρησα,χωρις να σημαίνει κάτι απολυτα αυτο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2017 Posted February 22, 2017 Το Κύδων άλλαξε θέση στο Πέραμα και πήγε γωνία της προβλήτας 1 του Περάματος.
proud_ionian Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 στο αρχιπελαγος εχει ανεβει μια φωτο, οπου, αν βλεπω καλα ο γερων, η τσιμινιερα ειναι μπλε
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 (edited) Το Κύδων όπως είπαμε άλλαξε θέση πρόσδεσης ενώ εξωτερικά πέφτει αρκετό μίνιο στις εξωτερικές επιφάνειες του πλοίου. Στο πλωριό άλμπουρο, στη τσιμινιέρα και στο πρυμνιό εφίστιο έχουν τοποθετηθεί σκαλωσιές. Υ.Γ: Μάλλον παραμεγάλωσες γέροντα και δεν βλέπεις τόσο καλά!!! Γιατί η τσιμινιέρα του Κύδων δεν έχει αλλάξει χρωματισμό (κίτρινο στη βάση και μπλε στο καπέλο). Edited March 4, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Στο Κύδων βλέπουμε ότι γίνεται αρκετή λαμαρινοδουλειά στο γκαράζ του πλοίου. Οι φωτογραφίες είναι από το συνεργείο του κ. Πλατή στο facebook. Αυτές τις ημέρες το πλοίο περνάει επιθεωρήσεις από κάποιους επιθεωρητές από την άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Petros P Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Π100 , ναύλωση η αγορά είναι τελικα? Γιατι πολυ λαμαρινοδουλειά βλέπω για πλοίο που επισκευάστηκε κανενα 2 χρονο πριν. Να υποθέσω πως θα βαφτεί και στα χρώματα της ACF?
Neptune Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Και οχι μονο. Ακουω για καινουρια Radar, Ecdis, GMDSS.... Πολυ χρημα πεφτει στο βαπορι. Και δικαιως επανερχεται η αιωνια απορια. Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Προφανώς οι έλεγχοι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού είναι πολύ πιο αυστηροί, όποτε απαιτούνται οι παραπάνω αλλαγές έτσι ώστε να περάσει τις επιθεωρήσεις. Άλλα φέτος στο πλοία της ΑΝΕΚ ακούω ότι πέφτουν αρκετά χρήματα για τις επισκευές τους (Πρεβελης, Κρήτη Ι, Olympic Champion και Hellenic Spirit)
Petros P Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Μηπως επειδή θα πιάνει Puerto Rico ,έχουν οι Αμερικάνοι τίποτα παραπάνω ?
margaritis24 Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 1 hour ago, Neptune said: Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε Ε αφου δεν πηγε κανα φορτηγο στις pielstick να κανει παρεα παλι καλα..
gtogias Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 2 hours ago, Neptune said: Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε Με την Άη Νικόλα φυσικά, όπως τόσα και τόσα.
Neptune Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Οχι ρε παιδια προς θεου. Απλα μου κανει εντυπωση που ακουω οτι αλλαζουν τη μιση Γεφυρα. Τοσο πολυ πια. Ενταξει να βαλεις ενα δυο μηχανηματα αντε τρια. Εδω εμαθα οτι μονο ενα ρανταρ αφησαν
margaritis24 Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Παλι θα τα λεμε,εδω ακτοπλοοικο εκανε την εποχη των ολυμπιακων αγωνων δρομολογια χωρις να δουλευουν τα radar
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Μπορεί να είναι και στις απαιτήσεις του ναυλωτη!!
proud_ionian Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 10 hours ago, Petros P said: Γιατι πολυ λαμαρινοδουλειά βλέπω για πλοίο που επισκευάστηκε κανενα 2 χρονο πριν. μηπως εχει να κανει με τις παρεμβασεις που ειχαν γινει στην κορεα ή ζητουν οι ναυλωτες να αντεχει υπερβαρεα οχηματα; 8 hours ago, Neptune said: . Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε 7 hours ago, margaritis24 said: Ε αφου δεν πηγε κανα φορτηγο στις pielstick να κανει παρεα παλι καλα.. 6 hours ago, margaritis24 said: Παλι θα τα λεμε,εδω ακτοπλοοικο εκανε την εποχη των ολυμπιακων αγωνων δρομολογια χωρις να δουλευουν τα radar ρε μαργαριτη δεν ειναι τετοιο κουρελι ο σοφοκλης. οσο και η ΑΝΕΚ να μην ειναι και ο επιμελεστερος πλοιοκτητης, το κυδων δεν ειναι ουτε ρομιλντα, ουτε εξπρες ολυμπια, ουτε εξπρες ποσειδων. και δυτικη μεσογειο ηταν προπερσυ και αδριατικη φετος, δεν στελνουν το θεοφιλο
Petros P Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Πάντως βλέπω να το ξεχνάμε το πλοίο απο την ...Ευρωπαική ακτοπλοια. Καλό για την ΑΝΕΚ γιατι και ναύλο θα δέχεται και πιθανολογώ πως θα υπάρχει και Option αγοράς. Σημαία θα κρατήσει την Ελληνικη?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Μα το πλοίο δεν ανήκει στην ΑΝΕΚ αλλά στην εταιρεία ΕΛΛΑΣ 1 ΛΗΖΙΝΓΚ Ν.Ε. (δηλαδή σε τράπεζα) όπως και το Blue Galaxy απλώς είναι ναυλωμένο από τη τράπεζα στην ΑΝΕΚ.
proud_ionian Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 ειναι χρονοναυλωμενο και αν το ναυλο ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που πληρωνει η ΑΝΕΚ, θα της μενει η διαφορα. (οπως της εμενε και απο τις ναυλωσεις του Αριαδνη στην αραπιά). δεν γραφτηκε πουθενα οτι διακοπηκε η ναυλωση στην ΑΝΕΚ ενδιαφερον θα ειχε να μαθαιναμε, ποιος πληρωνει τις επισκευες
Petros P Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 (edited) Λογιστικές κινήσεις ήταν αυτές ,απλα για να ικανοποιηθεί ο δανεισμός . τι πιο σαφές απο αυτό .... Quote Η “ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.” ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση της πώλησης των πλοίων “ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.” και “ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ” και ακολούθως την σύναψη συμβάσεων μακροχρόνιας ναυλώσεως των πλοίων. Το συνολικό τίμημα της πώλησης των πλοίων “ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.” και “ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ” ανέρχεται σε 21.000.000 ευρώ, με το οποίο θα μειωθεί ισόποσα ο μακροπρόθεσμος δανεισμός της εταιρείας. Η πώληση δεν θα έχει καμία επίπτωση στα αποτελέσματα χρήσης 2014. Τον έλεγχο συνεχίζει να τον έχει η ΑΝΕΚ. Η εταιρεία που το έχεις ειναι αχυροεταιρεία,που αν πάς στην Α.Μ.97 δεν υπάρχει ουτε... σκαμπό της Λογικά αν κάποια στιγμη περάσει το Vastervik στη HSW, θα δούμε το ίδιο στόρυ. Edited March 13, 2017 by Petros P
proud_ionian Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 (edited) λογιστικες ξελογιστικες, τα πλοια ΔΕΝ ανηκουν στην ΑΝΕΚ πλεον, αλλα στην Τραπεζα και στην πρωτη "δοση" που δεν πληρωνεται, το παιρνει πισω με συνοπτικες διαδικασιες. τα ειπαμε παλιοτερα, το ξαναλεμε αλλη μια φορα. με την περιπετεια της Κορεας, η ΑΝΕΚ εχασε δυο πολυ καλα πλοια Edited March 13, 2017 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now