Jump to content
Shipfriends

Kydon (IMO 8916607)


Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Εμπλοκή άγκυρας του Κύδων στα Χανιά στις 17/07/16

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Χανίων από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΥΔΩΝ” Ν.Π. 12246 το οποίο είχε μόλις αποπλεύσει από τον λιμένα Σούδας προς εκτέλεση δρομολογίου του για λιμένα Πειραιά, ότι διαπιστώθηκε αδυναμία ανέλκυσης της δεξιάς άγκυρας λόγω εμπλοκής της καδένας στην πρωραία μπάλα του πλοίου και ότι αιτεί συνδρομή ρυμουλκού για την απεμπλοκή της.

Άμεσα απέπλευσε το Ρ/Κ “ΣΟΥΔΑ ΙΙ” Ν.Π. 8103 και το Ρ/Κ “ΘΥ Ι” Ν.Π. 4238 στο οποίο επέβαινε μέλος του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων. Στη συνέχεια κατόπιν αποκατάστασης της θέσεως της άγκυρας και συναίνεσης του ανωτέρω μέλους  του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων, το “ΚΥΔΩΝ” συνέχισε τον προγραμματισμένο πλου του.

Πηγή: ΥΕΝ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Σήμερα το Κύδων σταμάτησε τα δρομολόγια του από τη γραμμή Πειραιά Χανιά και είναι δεμένο στο ντοκ 3. Στην αρχή είχε ακουστεί ότι θα πάει στη γραμμή του Ηρακλείου αλλά από ότι φαίνεται θα πάει στην Αδριατική για ακινησίες.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι είδα σήμερα το απόγευμα στο Κυδων έτρεχαν πλήρωμα και συνεργεία για να ετοιμαστεί το πλοίο έτσι ώστε αύριο να αναχωρήσει για την Πάτρα.

Το πλοίο αυτή την ώρα βιράρει άγκυρες για να αναχωρήσει για τη Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Κύδων επέστρεψε πέρυσι στην ενεργό δράση για την ΑΝΕΚ (21/07/15) με ανακαινισμένο το ξενοδοχειακό του!!! Σίγουρα το αποτέλεσμα της ανακαίνισης είναι όμορφο και ευχάριστο για τον επιβάτη, αλλά χωρίς να υπάρχουν υπερβολές στη διακόσμηση του. Όποτε με αφορμή αυτή την ανακαίνιση του πλοίου θα σας κάνω μια παρουσίαση του.

Το πλοίο έχει δυο καταπέλτες πρύμα, ο αριστερός είναι για τους επιβάτες, που μας οδηγεί στο χώρο του έλεγχου των εισιτηρίων και μπορούμε να ανέβουμε από κυλιόμενη σκάλα ή από σταθερή σκάλα επιβίβασης. Ο δεξιός καταπέλτης μας οδηγεί στο αχανές κεντρικό γκαράζ, όπου υπάρχει ράμπα στο κύριο γκαράζ που μας οδηγεί στο άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο. 5. Πλώρα από το άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 5 υπάρχουν κάποιες καμπίνες πληρώματος.

Μόλις ανέβουμε στο κατάστρωμα Νο: 6 συναντάμε την πρυμνιά υποδοχή και το κατάστημα του πλοίου. Εάν πάμε προς τα πρύμα θα βρεθούμε στο πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής (μπροστά από το ρεμέτζο της πρύμης) με καναπέδες σε απόχρωση blue navy, καρέκλες σε απόχρωση ανοιχτό γκρι, τραπεζάκια και υπάρχει διαθέσιμο ένα μπαρ του πλοίου. Προχωρώντας προς τα πλώρα από δεξιά συναντάμε το δεξιό σαλόνι της οικονομικής, με καρέκλες σε απόχρωση γκριζόμαυρη, καναπέδες σε απόχρωση blue navy και τραπεζάκια σε τρεις σειρές κατά μήκος του πλοίου. Στην αριστερή πλευρά του πλοίου είναι το αριστερό σαλόνι της οικονομικής (παλιά ήταν το σαλόνι με το ζαχαροπλαστείο) με πολυθρόνες σε απόχρωση γκριζόμαυρη, καναπέδες σε απόχρωση blue navy και τραπεζάκια κατά μήκος του πλοίου. Φτάνουμε στο πρυμνιό αίθριο με τις σκάλες που μας οδηγούν στα καταστρώματα Νο: 7-8, ενώ στην αριστερή πλευρά υπάρχουν υπολογιστές για να συνδεθείτε με το www.shipfriends.gr. Πιο πλώρα είναι ο χώρος με τις καμπίνες στο κατάστρωμα Νο: 6. Συνολικά είναι 103 καμπίνες, που διανέμονται σε 22 καμπίνες εξωτερικές στη δεξιά πλευρά, 23 καμπίνες εξωτερικές στη αριστερή πλευρά, 5 καμπίνες εξωτερικές στο καθρέπτη της πλώρης, 51 εσωτερικές καμπίνες, δυο καμπίνες για AMEA και το νοσοκομείο του πλοίου. Ενδιάμεσα σε αυτό το χώρο υπάρχει η πλώρια υποδοχή σε ένα αίθριο με σκάλες, αλλά και το λογιστήριο

.Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 7. Πρύμα είναι το ημίκλειστο κατάστρωμα με καρέκλες και τραπεζάκια, καθώς και με ένα μπαρ. Στο αίθριο δεξιά και αριστερά υπάρχουν τουαλέτες. Πλώρα από το αίθριο είναι ένα ακόμα σαλόνι με χωρητικότητα 391 επιβάτες. Προς τα δεξιά είναι καναπέδες και πολυθρόνες με τραπεζάκια με πιο ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες (ανοικτό γκρι, μπεζ). Ενώ αριστερά οι καναπέδες και πολυθρόνες με τραπεζάκια είναι σε πιο σκούρες αποχρώσεις. Πίσω από το μπαρ είναι ακόμα ένας χώρος από το σαλόνι με γκρι καναπέδες και κεραμιδί πολυθρόνες. Πλώρα από το σαλόνι είναι ο χώρος με τις καμπίνες στο κατάστρωμα Νο: 7. Συνολικά είναι 103 καμπίνες, που διανέμονται σε 17 καμπίνες εξωτερικές στη δεξιά πλευρά, 20 καμπίνες εξωτερικές στη αριστερή πλευρά, 4 καμπίνες εξωτερικές στο καθρέπτη της πλώρης και 31 εσωτερικές καμπίνες. Ενδιάμεσα σε αυτό το χώρο υπάρχει το πλωριό αίθριο με σκάλες που σε οδηγούν στο κατάστρωμα Νο: 8.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 8. Πρύμα είναι η αίθουσα με τα 163 αεροπορικά καθίσματα σε κεραμιδί χρώμα (παλιά ήταν χώρος του self service). Πιο πλώρα είναι το self service με πορτοκαλί καρέκλες και άσπρα τραπεζάκια. Πλώρα δεξιά στο χώρο του self service είναι το εστιατόριο της Α’ θεσης. Πλώρα από το self service είναι το πλωριό αίθριο με σκάλες που σε οδηγούν στο κατάστρωμα Νο: 6-7. Δεξιά και αριστερά στα κατάστρωμα Νο: 8 του πλοίου υπάρχουν διάδρομοι ανοικτών καταστρωμάτων που υπάρχουν τα περισσότερα σωστικά μέσα του πλοίου.

Στο κατάστρωμα Νο: 9 είναι το ελικοδρόμιο, ο χώρος για τα κατοικίδια ζώα και η γέφυρα του πλοίου. Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα δείτε στο διάγραμμα διάταξης του πλοίου.

Τέλος ας δούμε το Κύδων σε μια άφιξη έξω από το λιμάνι του Πειραιά, προερχόμενο από ημερήσιο δρομολόγιο από τα Χανιά.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν ήταν έτοιμο ακόμα όταν έβγαλα τις φωτογραφίες, όπου ήταν λίγες ώρες πριν ξεκινήσει δρομολόγια οπότε υπήρχαν πολλες ατέλειες, που διορθώθηκαν τις επόμενες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το πέρας της ακινησιας του Hellenic Spirit, το Κυδων θα ολοκληρώσει τη παρουσία του στην Αδριατική και θα επιστρέψει στο Πειραιά (πριν τα μέσα Δεκεμβρίου).

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το Κύδων αφού επιστρέψει στο Πειραιά αναμένεται να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του, μετά από 1,5 χρόνο συνεχής λειτουργίας. Το πλοίο λογικά θα παραμείνει δεμένο για 2 με 2,5 μήνες για τις εργασίες συντήρησης του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παντως θα είναι κριμα αν φυγει,  μετα την ανακαινιση ειχε γινει εξαιρετικο πλοιο.

Στο ηρακλειο το προτιμησα φετος πολλες φορες και αποτελουσε αξιολογη και ισοτιμη επιλογή  με τα παλατια.

Τωρα αν θελουν να ξαναπαγιωσουν τους τιμιους αλλα γερασμένους δυνοσαυρους, εμεις τι να πουμε?

Το χρημα είναι γλυκο,

και απαραιτητο..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...