Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διαφωνω σε αυτο Νils,οι ελληνικες εταιριες εχουν βαλει τα χερακια τους και εχουν βγαλει τα ματακια τους.O Ιταλος,οπως καθε Ελληνας εφοπλιστης/επιχειρηματιας,κοιταει απλα την τσεπη του.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Οι γίγαντες των 200+ μέτρων δεν είχαν θέση στις Ελληνικές θάλασσες από την αρχή πιστεύω. Πόση κίνηση έχει η Κρήτη για να συντηρήσει όλα αυτά? Η Αδριατική έχει παρακμάσει και έχει πεπερασμένα όρια.. Ας φύγουν τα πολύ μεγάλα να βρουν δουλειά στην Εσπερία (η όπου αλλού) και ας κρατήσουμε τουλαχιστον Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ/ ΧΙΟΣ και τα μπλε αστέρια που είναι κατάλληλα για το Αιγαίο μας.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα δεν νομιζω οτι εγκειται κατ αναγκη στο μεγεθος των πλοιων(για την Αδριατικη μιλαω)αλλα σε καποια επιμερους χαρακτηριστικα τους.Το κυριοτερο ειναι φυσικα η υψηλη καταναλωση καυσιμων λογω των υψηλων ταχυτητων που μπορουν να αναπτυξουν ολα τα πλοια που μας ηρθαν καινουρια απο το 1995 και μετα απο ολες τις εταιρειες.Δεν νομιζω οτι για εναν επιβατη ειναι τοσο τραγικη η διαφορα της μιας ωρας οταν προερχεται απο ενα ταξιδι αλλων 20 ωρων.Δηλαδη τι να πηγαινει το πλοιο με 23 κομβους και να βγαζει το Πατρα-Αγκωνα σε 24 ωρες και τι να πηγαινει με 26 και να το βγαζει σε 22..Το 20ωρο στο καραβι θα το φαει για 1-2 ωριτσες θα χωλοσκασει? :PΑυτη η διαφορα των τριων κομβων ομως ειναι τεραστια επιβαρυνση στα λειτουργικα εξοδα του εκαστοτε πλοιου.

Επειτα ενα αλλο θεμα που βεβαια ειναι ταμπου και κανεις δεν το αναφερει,ειναι οτι η Ελληνικη σημαια εχει χασει(προ πολλου-γι αυτο δεν φταει ουτε το ΔΝΤ,ουτε οι Ευρωπαιοι τοκογλυφοι)την ανταγωνιστικοτητα της.Αυτο ειναι γνωστο τοις πασι το βλεπουμε χρονια τωρα στην ποντοπορο ναυτιλια αλλα και σε ακτοπλοικες εταιρειες που ηταν και ειναι Ελληνικων συμφεροντων(Endeavor,Αγουδημος,Βεντουρης κα)οι οποιες υψωναν/υψωνουν σημαιες ευκαιριας προκειμενου να μειωσουν το κοστος των πλοιων τους.Καποιοι βεβαια''ανακαλυψαν''το φαινομενο αυτο τον Οκτωβριο του 2009 που μας ηρθε ναυλωμενο καποιο πλοιο απο την Ιταλια με σημαια της χωρας του και ολα τα υπολοιπα με τις Παναμεζικες,τις Κυπριακες κοκ σημαιες''δεν τα ειχαν παρατηρησει'' ^_^ .

Πρακτικα ενα επιβατηγο οχηματαγωγο πλοιο που φερει την Ελληνικη σημαια στην Αδριατικη μπορει να εχει μεχρι και 30% υψηλοτερο κοστος μισθοδοσιας σε σχεση με καποιο που εκτελει πλοες στην ιδια περιοχη και φερει σημαια αλλου κρατους.

Η λυση φυσικα σε αυτο δεν θα ηταν να κατεβασουν ολοι τις ελληνικες σημαιες απο τα πλοια τους,οπως και εχουν απειλησει,αλλα να μειωθουν οι συνθεσεις των πλοιων και γενικοτερα να μειωθει το κοστος επανδρωσης τους καθως επισης και να παρεχωνται οι αναλογες φορολογικες ελαφρυνσεις που παρεχονται και στα υπο Ιταλικη η' υπο Κυπριακη σημαια πλοια.

Για να επανελθω στο ζητημα των''200μετρων γιγαντων''ομως πιστευω οτι απο αποψη χωρητικοτητας γκαραζ οι διεθνεις γραμες ανεκαθεν χρειαζοντουσαν και εξακολουθουν να χρειαζονται πλοια με μεγαλα γκαραζ οπως τα σημερινα.Ειπαμε κριση,κριση αλλα τριψηφιο αριθμο φορτηγων βλεπεις πολυ συχνα-για να μην πω μονιμα σε καποια απο τα πλοια των γραμμων της Αδριατικης.

Για να μην μακρυγορω,ενα πλοιο με τα χαρακτηριστικα σε μηκος-γκαραζ-χωρητικοτητα επιβατων-δυναμικοτητα κλινων οπως ηταν τα ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ/ΩΚΕΑΝΟΣ θα ηταν οτι πρεπει στην σημερινη κατασταση ΑΛΛΑ με μεγιστη ταχυτητα 25 κομβων και υπηρεσιακη στα 22-23 για να ειναι και πιο οικονομικα.Κατα πολλους μια καλυτερη μετεξελιξη αυτων των πλοιων ειναι τα σημερινα Σουπερφαστ 1/2 και Sorrento/Florencia που πιστευω πως και τα τεσσερα ειναι''τα πλοια του μελλοντος''για την Αδριατικη οσο ασχημουτσικα κι αν ειναι..

Link to comment
Share on other sites

εγώ ένα θα πώ

ότι κατάφερε ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ με το ΠΟΛΑΡΙΣ δύσκολα θα ξαναγίνει

και εξηγώ...όποιος είναι έξυπνος και θέλει να επιβιώσει στην Αδριατική (και συγκεκριμένα στο Μπάρι) πρέπει να έχει τις μεταφορικές μαζί του

αρκετοί νομίζουν ότι με ένα καλό πλοίο θα έχουν κέρδος...μα δεν !!(πχ αρκετοί νταλικέριδες έβγαζαν με το ΠΟΛΑΡΙΣ για να συνατηθούν με τα φιλαράκια τους που ήταν από το βαπόρι και ας φτάσουν και μια μέρα αργότερα.έχει γίνει πολλές φορές)

προσωπικά θεωρώ ότι ένα καράβι με γκαράζ,ταχύτητα 19-20 κόμβων,καμπίνες (σε λογικό επίπεδο για βαπόρι νταλικάδικο) και ΑΝΕΤΟ,ΦΙΛΙΚΟ πλήρωμα είναι αρκετό

αλλά πραγματικά έτσι όπως πάει το πράγμα στις γραμμές τις Ιταλίας είμαι περίεργος να δω τι θα παιχτεί σε λίγο καιρό...αν και βλέπω τον Ιταλό να κερδίζει.Να εύχονται ΟΛΟΙ να μην κάνει καμιά κίνηση και στις άλλες γραμμές τις Ιταλίας γιατί τότε θα έχουμε κλάματα

Link to comment
Share on other sites

Αποκλειστικό!

Πιό πλοίο σκέφτεται να δρομολογήσει το χειμώνα ο Grimaldi στο Ηράκλειο για την ετήσια των κρητικών παλατιών? Σήμερα το μεσημέρι με πληροφόρησαν εξ Ιταλίας ότι σκέφτοντε πολύ σοβαρά να δρομολογήσουν το ''όνομά μου'' στο forum (και αγαπημένο μου καράβι)!!!

Εάν γίνει πραγματικότητα αυτό, προβλέπω νέα παιχνίδια απο τον Grimaldi στο Αιγαίο!!

Link to comment
Share on other sites

Βρίσκω μια λογική σε αυτή την κίνηση δαιδομένου ότι τα ΟΛΥΜΠΙΑ και ΕΥΡΩΠΗ που σκατζάρανε τα δύο της Κρήτης τόσα χρόνια, αποτελούν πλέον παρελθόν και κάποιο βαπόρι θα πρέπει να κάνει τις ακινησίες των ΚΝΩΣΟΣ και ΦΑΙΣΤΟΣ. Εγώ θα πόνταρα και στον ΙΚΑΡΟ αλλά προφανώς για πολλούς και διάφορους λόγους προτειμάνε το CRUISE. Και υποθέτω ότι όσο διαρκεί αυτή η σκάτζα, κάποιο άλλο Grimaldοβάπορο θα πάει στην Αγκώνα. Εκτός αν μιλάμε για τόσο πεσμένη κίνηση που μείνουν με ένα βαπόρι για κάποιο διάστημα.

Cruise Europa δώσε μας τα φώτα σου ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω ακόμα τί θα κάνουν! Πάντως για σκάντζα στην Αδριατική έχουν και το Zeus, αλλά ακόμη τίποτα δεν είναι σίγουρο! Εμένα μου μετέφεραν ποιές είναι οι βλέψεις τους. Σχετικά με το Cruise το μελετάνε πολύ σοβαρά πάντως,γιατί ακούγεται έντονα στον Ιταλικό όμιλο ότι πωλείται κι άλλο καλό πλοίο (και ανέλπιστο) των εσωτερικών γραμμών και θα είναι μια καλή στρατηγική η κάθοδος του συγκεκριμένου πλοίου στην Κρήτη! Θα δούμε

Link to comment
Share on other sites

Μισο για να καταλαβω λιγο καλυτερα..Το ΚΡΟΥΖ θα ερθει-αν ερθει-για σκαντζα η' αμα λαχει και πουληθει και τριτο παλατι θα μονιμοποιηθει στο Ηρακλειο? :ph34r: Παιζει και τετοιο σκηνικο δηλαδη??

Link to comment
Share on other sites

οχι απαραιτητα παλατι. το τελευταιο διημερο στο fb γραφτηκε και για το ΧΙΙ οτι ειναι στα τελειωματα.

βεβααια η attica εχει περισσεια πλοιων και ετσι και αλλιως, αλλωστε και για το χειμωνα 12-13 ακουγοταν οτι θα δεσει το ΧΙΙ και θα παει το bs1 κατω

Link to comment
Share on other sites

Ο grimaldi θα φερει κρουιζ στο ηρακλειο πολυ συντομα....

Τωρα ποσα θα φυγουν, ειναι δυσκολο πλεον να προβλεφθει (δε ξερω καν τι θα μεινει)

Οσο για τα κοκκινα, απο περισυ ειναι επιφοβα...

Link to comment
Share on other sites

Κραταω σοβαρες επιφυλαξεις,οχι για τη σκαντζα αλλα για τυχον μονιμοποιηση στο Ηρακλειο.Τοση φασαρια εγινε τα προηγουμενα χρονια για τα πλοια που θα αλλαζαν τον χαρτη στην Αδριατικη και τωρα τι?Θα βαλουν το ΖΕΥΣ ΠΑΛΑΣ στη θεση τους? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Καλα ας μην ειμαστε τοσο σιγουροι οτι θα φυγει το κοκκινο.Αν οι Κρητικοι δουν ιταλικη σημαια στο πλοιο που τους μεταφερει στον Πειραια τοτε θα συνειδητοποιησουν τι γινεται και τι παιζεται στις πλατες τους.Εγω πιστευω ειναι κοντα το μοιρασμα των γραμμων με ''χαρισμα'' Ηρακλειωτικων παλατιων στην Αττικα και αποχωρηση κοινοπραξιας απο Ανκωνα.Τοτε η κοινοπραξια τα εναπομειναντα πλοια θα πιεσουν τον Ιταλο σε αλλες γραμμες στην Αδριατικη και κυριως στο Νοτο.Εικασιες ολα αυτα

Link to comment
Share on other sites

Η μέρα που κακοπληρωμένος Ρουμάνος ναυτικός θα σου κάνει κουμάντο στο γκαράζ σε εσωτερική ακτοπλοϊκή γραμμή θα είναι πιστεύω αρκετά θλιβερή, αν πραγματοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ΝΟΜΙΚΕ νομιζω οτι αλλιως ειναι το προγραμμα, οσο κ αν δεν σου αρεσει...

το κοκκινο θα φυγει και πολυ συντομα μαλιστα...

@ Neptune, κοντα στα Σοφοκλης Β. & Λευκα Ορη

η ΑΝΕΚ στα Χανια που λυσαξε και η GRIMALDI/ΜΙΝΟΑΝ στο Ηρακλειο...

απο μονοπωλια στην Ελλαδα καλα παμε...

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να υπάρχει πλαίσιο, σαφές και κατανοητό, με κύριο γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των νησιών, και από εκεί και πέρα μια ΣΟΒΑΡΗ επιτροπή ανταγωνισμού.

Από εκεί και πέρα τα μονοπώλια θα σπάσουν από μόνα τους πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Αν φτιαχτει ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ... και η ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ... το ξανασυζηταμε... γιατι για την ωρα ειναι οποιος εχει το μεγαλυτερο βυσμα περναει!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν οι Κρητικοι δουν ιταλικη σημαια στο πλοιο που τους μεταφερει στον Πειραια τοτε θα συνειδητοποιησουν τι γινεται και τι παιζεται στις πλατες τους.

Σιγα αγαπητε ΝΟΜΙΚΕ..''τι παιζεται στην πλατη τους''οι ιδιοι πουλησανε λες να μην ξερουν?και στο κατω κατω για πες μας επιτελους''τι παιζεται στην πλατη τους''?.Πραγματικα δηλαδη πιστευεις οτι υπαρχει εστω και ενας Ηρακλειωτης που να μην ξερει ποιος ειναι σημερα μεγαλομετοχος στη ΜΙΝΟΑΝ και απο που κραταει η σκουφια του??

Παρολα αυτα ειδικα το Ηρακλειο φημιζεται για την ανοικταδα του σαν πολη σε πολυεθνικες επιχειρησεις οι οποιες προτιμουνται κατα κορον απο τους ντοπιους(γενικα ποσο μαλλον οταν οι ριζες τους ειναι ντοπιες).Αρα μην νομιζεις οτι εχουν τα κολληματα των Χανιωτων..Γιατι αν τα ειχαν δε θα προτιμουσαν την συγκεκριμενη εταιρεια σε ποσοστο 65% καθε χρονο.

Παρολα αυτα επειδη βλεπω οτι το τελευταιο διαστημα εχει αναζωπυρωθει η Γκριμαλντοφοβια απο ορισμενους θα σας προτεινα να μαζευτειτε και να στηθειτε εξω απο τους καταπελτες των Μινωικων με πλακατ οσαν την Ελενη Λουκα εξω απο τα γραφεια του Πασοκ :D Με αυτον τον τροπο δυο πραγματα μπορειτε να πετυχετε 1)Να βρειτε τα τελευταια 1-2 ατομα που δεν γνωριζουν τινος ειναι τα πλοια και 2)Να διαπιστωσετε και ιδιοις ομασι οτι κανεις απ οσους μπαινουν δεν δινει δεκαρα τσακιστη για το ιδιοκτησιακο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Να διαπιστωσετε και ιδιοις ομασι οτι κανεις απ οσους μπαινουν δεν δινει δεκαρα τσακιστη για το ιδιοκτησιακο.

Θα συμπλήρωνα ότι δεν δίνει δεκάρα για το ιδιοκτησιακό, όσο υπάρχει ελληνικό πλήρωμα που ομιλεί την ελληνική (και δη την κρητική διάλεκτο) άπταιστα, κυρίως ως επακόλουθο της ελληνικής σημαίας. Εάν αύριο υψωθεί κάποια κοινοτική σημαία και το πλήρωμα στην πλειοψηφία του μιλάει σπαστά ελληνικά...άσε για τα κρητικά :D ...τότε νομίζω ότι θα απασχολήσει πάρα πολλούς το ιδιοκτησιακό, και όχι μόνο τους κρητικούς. Το πλήρωμα νομίζω είναι που κάνει την διαφορά και όχι η σημαία ή ο πλοιοκτήτης

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ στα ΚΡΟΥΙΖ η σημαια ειναι ΙΤΑΛΙΚΗ αλλα το πληρωμα ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ μην ξεχνιομαστε... μπορει στην γεφυρα να ειναι ιταλοι αλλα απο κει και περα ειναι ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...