Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις για τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας θεωρώ πολύ πιθανό να γίνει τράμπα μεταξύ Aqua Blue Και Όλυμπος ή κάποια συνεργασία γενικότερα της Sea Speed με τη Sea Jets.Η πρώτη δε μπορεί μόνη της να σηκώσει το βάρος της γραμμής με το Όλυμπος και αυτό είναι πασιφανές...

 

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Και Ρέθυμνο να ερθει θα το στηρίξει η κοινωνία ή μονο τα 10 άτομα που τους αρέσουν τα Καραβία; 

Αν και αυτο το θεμα εχει κουράσει δεν νομίζω οτι το Ρέθυμνο θα ξανα δει καράβι 

Posted (edited)

Θα το βλέπατε το Πρέβελης σε κατι σαν Πειραιάς- Σαντορίνη - Ρόδο  μέχρι να τα βροντήξει το Olympus  και πάει παλι σε αγονη ???

Edited by proud_ionian
Posted

Κι εγώ το θεωρώ το Ρέθυμνο σαν λύση. Μονοπώλιο στην Σούδα δεν είναι πλέον η ΑΝΕΚ, το δυνατό χαρτί του Πειραιάς-Χανιά είναι το Κύδων Παλλάς, όποτε το να το βάλουν στο Ρέθυμνο για να κόψει κίνηση από τον Κύδωνα, αλλά και από τα πλοία του ομίλου αναπόφευκτα, δεν θα το απέκλεια σαν κίνηση. Πάνε πλέον οι εποχές που έπαιζε μπάλα μόνη της η ΑΝΕΚ στην Σούδα και κύρια επιδίωξή της ήταν οι αυξημένες πληρότητες. 

Posted

Το να παει η ΑΝΕΚ στο Ρεθυμνο, ειτε με τον Πρεβελη, ειτε με οποιοδηποτε αλλο, δεν ειναι ουτε για τον Φιδεμπορα.

Εχουμε γραψει σε αλλα τοπικ αναλυτικα και πολλες φορες, η ΑΝΕΚ εινα σε Κοινοπραξια με την Attica στις γραμμες της Κρητης και της Αδριατικης συνολικα. Δεν μπορει να παει μονη της πουθενα, χωρις το ΟΚ της συζυγου Attica.

Επιπλεον, η ΑΝΕΚ εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορει να δανειστει απο πουθενα ουτε κεφαλαιο κινησης. Τη χρηματοδοτει εμμεσως η Attica μεσω της κοινοπραξιας. Οχι για την καλη τους καρδια βεβαια, αλλα κατ' εντολη της Τραπεζας Πειραιως που ειναι στην ουσια το αφεντικο και των δυο. Δεν ειναι κατι που γινεται στο μιλητο και στα κρυφα. Και γι' αυτο εχουν γραφτει πολλα στα οικονομικα sites.

Ολα τα υπολοιπα ειναι για να χαλαμε το πληκτρολογιο

Posted

Το σενάριο να πάρει το οκ από τη σύζυγο Άττικα και να μπει ο Πρέβελης σε δρομολόγιο του τύπου Πειραιάς Θήρα Ρέθυμνο δε το αποκλείω.Ο Πρέβελης της ΑΝΕΚ έχει ένα πάρα πολύ καλό όνομα στο Ηράκλειο και στη Κρήτη γενικότερα από Ρέθυμνο μέχρι Σητεία.Συνεπώς αν το δρομολογήσουν κάπου πιστεύω αυτό το κάπου θα πρέπει να εστιάζεται στη Κρήτη.

Posted

Όνειρο εαρινής νυκτός.

Το πολύ να πάει σε καμιά άγονη της attica, αν θελήσει να αποδεσμεύσει κανένα άλλο (σε Διαγόρα ή Νάξος αναφέρομαι)

Posted

  

On 5/14/2022 at 7:20 AM, Kaptennemo said:

Υπάρχει περίπτωση σε ένα μήνα να έχουμε  απρόσμενες ανακατατάξεις στη γραμμή , είδωμεν …

Αν ισχύει αυτό που άκουσα , δεν εννοώ το ΚΡΗΤΗ ΙΙ

Το σενάριο που γνωρίζω εγώ ΑΝ ισχύει , θα φέρει αλλαγή και στα Χανιά.

  

12 hours ago, Kaptennemo said:

Είχε ακουστεί μια φήμη στο λιμάνι ότι μπορεί το καλοκαίρι να πάει Αδριατική το πλοίο  , ξέρει κανεις κάτι έγκυρο ;

Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά)

Posted

Τα καράβια πρέπει να ταξιδεύουν Ας έρθει Ρέθυμνο  μέχρι να επιστρέψει  αφού το Olumpys δεν το βλέπω να ανταποκρίνεται Για την κερδοφορία ας προσθεθει και η Μήλος 

Posted (edited)
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά 

Εχει ακουστεί και κατι διαφορετικό με κόκκινο στο Ηράκλειο 

Edited by proud_ionian
Posted (edited)
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά)

Σωστα αυτό είχα ακούσει , έχει κάποια λογική αλλά το κόβω για φιδια. Γνωρίζουμε κάτι περισσότερο;

Edited by proud_ionian
Posted

Μα αν συμβεί αυτο το πιο λογικό ειναι να μπει στα Χανιά και οχι στο Ηράκλειο 

Posted

Στα Χανια με 1100 άτομα πρωτόκολλο και 400 τόσα κρεβάτια δύσκολο το βλέπω.

Posted

Δύσκολο και εγω το βλεπω αλλα μην ξεχνάμε οτι οι τιμές ειναι ανεβασμένες δεν νομίζω να υπάρχουν τα ιδια επίπεδα επιβατικής κινήσεις με αλλςς χρονιές 

Posted
48 minutes ago, Mike18 said:

Εχει ακουστεί και κατι διαφορετικό με κόκκινο στο Ηράκλειο 

Το κόκκινο με scrubbers, θα μείνει εκεί που είναι. Δεν θα έρθει Κρήτη να ταξιδεύει τις μισές ώρες

Posted (edited)

Εγω λεω οτι άκουσα μπορεί να ειναι και φίδια 11 με Έλυρος Ηράκλειο και Κρήτη 2 Χανιά με γκαλαξι 

Edited by polmyt
quote
Posted

Στον Αστεριωνα αν δεν εκμεταλλευτούν τους πολλούς κενούς χώρους που έχει , δεν νομίζω ότι μπορεί να πάει Κρήτη , πάντως υπάρχουν τεράστιοι άδειοι χώροι , ανεκμετάλλευτοι από ότι έχω δει σε βίντεο . Θα δούμε αν θα ευδοκιμήσει κάτι μετά την επισκευή . Το 11 πάντως το αποκλείω να έρθει ακτοπλοΐα 

Posted

Ολη αυτη η παραφιλολογια ξεκινησε απο την παρατεταμενη παραμονη του Ελυρος και του Αριαδνη στην Αδριατικη, λογω της φωτιας του SFXI που το αφησε σχεδον εξι μηνες εκτος, αλλα και λογω των μεγαλων ακινησιων/επισκευων σε ολα τα υπολοιπα της Αδριατικης.

Το παραπανω συνδυασμενο με τις τιμες των καυσιμων, αλλα και το slow steaming του Grimaldi οδηγησε ορισμενους, εντος και εκτος web, να πλαθουν σεναρια

Posted (edited)

Δεν ξέρω , πάντως αυτή η φήμη ξεκίνησε πριν μια εβδομάδα και ήρθε στα αυτιά μου από αρκετά σοβαρή πηγή . Τώρα τι θα γίνει   δεν γνωρίζω αν και πιστεύω ότι δεν θα έχουμε αλλαγές .

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
5 hours ago, ships.greece said:

Το 2019 ειχα ταξιδέψει με το Champion 2 απο Μύκονο για Ραφήνα 10 λεπτά πριν την άφιξη μας κατέβασαν στο γκαράζ όπου υπήρχε παρά πολύ μπόχα καπνό και μόλις φτάσαμε είχαν την απαίτηση να βγουν πρώτα ολα τα ΙΧ και μετα έμεις μεχρι που οι περισσότεροι επιβάτες αποφασίσαμε και βγήκαμε μόνοι μας από το πλοίο !

Θα συμφωνήσω κι εγώ οτι τα Champion 1 & 2 στο γκαράζ είναι βραστήρες. Δεν γνωρίζω τι γίνεται με τα αλλα Incat αλλά σε αυτά τα 2 μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση.

Edited by proud_ionian
μετακόμιση
Posted

Κ πιο γκαραζ δεν ειναι βραστηρας;το θεμα δεν ειναι μονο το γκαραζ αλλα κ οταν κλεινεις εισητηριο κ κοιτας τι ωρα θα φτασεις περιμενεις να φτασεις στην ωρα σου γιατι θα εχεις κανονισει τις δουλειες σου ή να παρεις αλλο πλοιο ή να παρεις αεροπλανο!πως θα τα κανεις ολα αυτα οταν πας 1 με 2 ωρες πιο μετα!

Η τιμολογιακη πολιτικη δε μου λεει κατι δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις το εισητηριο με το ζορι μονος σου το κανεις..

αλλα κ οι βλαβες που τις ξερει κ η κυρια με σιφρου που τις βλεπει στο Ais ελευθερα, το λιμεναρχειο αλλα κ το υπουργειο πετανε αετο..

Για να μη πιασουμε κ τα εργατικα κ τις ωρες κ τους μισθους

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...