Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως στα "πηγαδάκια" ακούγεται έντονα ότι η Blue Star καλοβλέπει για το καλοκαίρι και μόνο, 2 δρομολογιάκια για Κύθηρα!!! Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει βέβαια, πάντως με σιγουριά μπορώ να πώ ότι υπάρχει παρασκήνιο για τη γραμμή των Κυθήρων κι ειδικά στο κομμάτι Γύθειο-Κύθηρα απο ντόπιους επιχειρηματίες με ναυτικό πράκτορα!

 

Πολύ περίεργο να θέλει να πάει εκεί που δεν στάθηκε πλοίο ούτε με την επιδότηση, την ώρα που αρνείται να πάει Δυτικές Κυκλάδες. Πολύ περίεργο, εάν δεν πρόκειται για την πρώτη σοβαρή υποψηφιότητα για την τρολιά του 2014. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νηρέα μιλάμε για πληροφορία που ακούγεται απο τα "πηγαδάκια" της Ακτής Βασιλειάδη περί Blue Star και όχι δεδομένο ότι θα γίνει, γι αυτό γράφτηκε εδώ στη "γωνιά του κουτσομπόλη" για κοινωνικό σχολιασμό ;)

Link to comment
Share on other sites

Εδω και πολλες Δευτερες ακουω για την ανακοινωση μιας πολυαναμενομενης συγχωνευσης αλλα δε μου ειπαν ποια Δευτερα... Την Καθαρη? Τη Μεγαλη?

Επισης ειδα στον υπνο μου, το Μπλου Σταρ 1 και το Αριαδνη στη Χιο-Μυτιληνη και τα Πατμος-Δηλος παροπλισμενα διπλα διπλα.

Τα Λευκα και το Σοφοκλη Πειραια-Ηρακλειο με διαφορετικα σινιαλα το καθενα. Το Τσαμπιον πισω στην Ανκονα και τα τελευταια οριτζιναλ Σουπερφαστ εκτος Ελλαδας.

Μηπως με πειραξε η ζεστη? Μηπως παραφαγα?

 

 

Να σου πω...αν έχεις συνδυάσει , κινέζικο με sushi και burger με σαρδέλες Καλλονής..τότε έχεις πέσει μέσα σε όλα !!!

 

Από σήμερα το πρωί το Blue Star 1 δεμένο στη θέση που φεύγουν τα βαπόρια για Χίο και Μυτιλήνη.

 

Για να εκπληρωθει η χλευασθεισα προφητεια της 14ης Αυγουστου :D

Για να θυμομαστε που το διαβασαμε και ποτε B)

Ερχονται και τα υπολοιπα σιγα σιγα λιγο υπομονη....

Link to comment
Share on other sites

Από πού προκύπτει η αποχώρηση της ΑΤΤΙΚΑ από Ηράκλειο το καλοκαίρι? Υπάρχει κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως δεν θα είναι το BS1 στη γραμμή ξανά από αρχές Απριλίου?

Link to comment
Share on other sites

Ανεξάρτητα πάντως του με ποιό σινιάλο θα ταξιδέψουν, αποχώρηση των champion/ bs1 από Ηράκλειο και έλευση των 24χρονων ΟΡΗ/ΣΟΦΟ είναι υποβάθμιση και αδυναμία έναντι του ανταγωνισμού. Εκτός πια αν η ΑΤΤΙΚΑ καταφέρει να πουλήσει σε καλές τιμές τα 2 ακριβά κόκκινα της Ανκώνα οπότε σίγουρα όλα θα αλλάξουν.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Υποβαθμιση μεν...αλλα λογικη κινηση δε... Σαν να λεμε ωραιο να εχεις φερραρι...αλλα βγαινεις και με μια καλη bmw....καπως ετσι ειναι η κατασταση...Οσο και τραααάτζικ να είναι η τοποθετηση του Κρητη 2 στο Ηρακλειο...ισως ηταν η καλυτερη κινηση αυτη την περιοδο που ειναι σχετικα νεκρα....

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε παιδια το βλεπετε ετσι? Δηλαδη ενα βαπορι μετα τα 10 η τα 15 ειναι ξοφλημενο? Αυτο μας κατεστρεψε. Η νοοτροπια να πηγαινουμε μισο μιλι παραπανω απο τον απεναντι και να εχουμε ενα βαπορι 2 μηνες νεοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα αντίπαλα πλοία και τα υπάρχοντα πλοία της κοινοπραξίας κοντεύουν τα 15 χρόνια πλέον! Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην ηλικία μετά τα Σοφοκλής και Λευκά Όρη! Όσο για την διαφορά στη μέγιστη ταχύτητα (3-4 κόμβους)δεν έχει και πολύ σημασία όταν τα ημερήσια δρομολόγια της κοινοπραξίας είναι γύρω στα 20 ολοωτο χρόνο

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας πως τα παλάτια δεν είναι πια και τα καλύτερα βαπόρια του κόσμου ενώ από καραβολατρικής άποψης είναι άχαρα κουτιά...Όμως πώς οι επιβάτες του Ηρακλείου τα προτιμούν σε αναλογία 70-30 έναντι της κοινοπραξίας?

 

Μίλησα παραπάνω για υποβάθμιση με τα ΟΡΗ/ΣΟΦΟ σε σχέση πάντα με τα υπάρχοντα (champion/bs1). Εαν βέβαια η κοινοπραξία διατηρήσει τελικά τα μερίδιά της και με τα παλαιότερα τότε πράγματι θα είναι έξυπνη κίνηση μείωσης κόστους λειτουργίας. Όσο για τα Χανιά δεν πιστεύω πως θα έχουμε συνταρακτικές εξελίξεις . Ειδικά αν αντικατατσταθεί το ΛΑΤΩ από το champion, η ΑΝΕΚ θα κλειδώσει την παντοδυναμία της.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θεωρητικά το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν είναι έτοιμο.. Το European Express άγνωστο εάν ξεκινήσει 27.1 μιας και κανονικά εκείνη την περίοδο θα σταματούσε.. Μήπως δούμε το ΤΑΞΙΑΡΧΗ να πάει άγονο μέχρι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να ετοιμαστεί και δούμε το ΘΕΟΦΙΛΟ Σαμο ΙΚαρία......;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό βλέπω κι εγώ σαν επικρατέστερο σχέδιο. Πρέπει και το Μαράκι να δέσει κάποια στιγμή βέβαια. Αλήθεια, εφόσον καταργήσουν το Ψαρά-Μεστά που θα απασχοληθεί το aqua maria το καλοκαίρι? Μήπως νοστάλγησε το Τσιρίγο μετά από 6 χρόνια απουσίας και το βαλουν εποχιακά?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν ειναι αργα παντως στην ζωη για τιποτα τελικα!μετα την δρομολογηση του BLUE STAR 1 μετα απο τα 11χρονια χιο μυτληνη θα μπει κ σαμο εστω κ για λιγο που οποιος θυμαμαι η προταση του ΜΑΚΗ τοτε ηταν ΣΑΜΟ ΚΩ ΡΟΔΟ αλλα του εδωσαν τον κορμο της δωδεκανησου εντελει...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αυτά τις συζητήσεις στο θέμα της γραμμής Ικαρίας Σάμου για πιθανή δρομολόγηση κάποιου πλοίου της Blue Star σε αυτή γραμμή, έχω θα παραθέσω ένα σενάριο!!

 

Συνέχιση της δρομολόγησης του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης, όποτε απελευθερώνεται το Blue Star Patmos. Στη θέση του Blue Star 1 στο Ηράκλειο να πάει το Λευκά Όρη για λογαριασμό της Attica (μιας και παίζει το σενάριο για δίδυμο Σοφοκλής Β & Λευκά Oρη από τη κοινοπραξία), όποτε το Blue Star Patmos θα είναι διαθέσιμο να μπει στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε και τα σεναρια που λεγονται για Αδριατικη μερια... Απο του χρονου η μεσα στην επομενη διετια η μετασκευη των Superfast i-ii με αντικατασταση τους απο τα αδερφα Lefka Ori-Sophocleus V. Μια γραμμη που ηθελαν να ανοιξουν στην ΑΝΕΚ πριν γινει συμπαικτης η Attica. Πωληση των Superfast xi-xii με αντικασταση τους στην συνεχεια απο τα Lefka Ori-Sophocleus V. Eξαλλου τα κοκκινα πλοια ανα πασα ωρα και στιγμη αν βρεθει αγοραστης θα μας αφησουν... 

Link to comment
Share on other sites

Συνέχιση της δρομολόγησης του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης, όποτε απελευθερώνεται το Blue Star Patmos. Στη θέση του Blue Star 1 στο Ηράκλειο να πάει το Λευκά Όρη για λογαριασμό της Attica (μιας και παίζει το σενάριο για δίδυμο Σοφοκλής Β & Λευκά Oρη από τη κοινοπραξία), όποτε το Blue Star Patmos θα είναι διαθέσιμο να μπει στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου

Με αυτη την λογικη μπορει κ τωρα να βγει το ΠΑΤΜΟΣ σε μια βδομαδα θα ειναι ετοιμο αλλα να παρει κ την επιδοτηση! Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μήπως εάν βρουν δρομολόγηση τα "μεγάλα" δηλαδή Πατμος & Δήλος και με μια ενδεχόμενη δρομολόγηση και στης Δυτικές Κυκλαδες που τόσο πολύ το θέλουν οι κάτοικοι , τότε τα blue star θα έχουν πλοία σε όλο το Αιγαίο!!!! Δεν το βρίσκω καθόλου άσχημο σενάριο .........

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αυτά τις συζητήσεις στο θέμα της γραμμής Ικαρίας Σάμου για πιθανή δρομολόγηση κάποιου πλοίου της Blue Star σε αυτή γραμμή, έχω θα παραθέσω ένα σενάριο!!

 

Συνέχιση της δρομολόγησης του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης, όποτε απελευθερώνεται το Blue Star Patmos. Στη θέση του Blue Star 1 στο Ηράκλειο να πάει το Λευκά Όρη για λογαριασμό της Attica (μιας και παίζει το σενάριο για δίδυμο Σοφοκλής Β & Λευκά Oρη από τη κοινοπραξία), όποτε το Blue Star Patmos θα είναι διαθέσιμο να μπει στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου

Το σεναριο παραμονης του BS 1 ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ,  και τα αδελφα  Ηρακλειο , ειναι το επικρατεστερο....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...