Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Της πλάκας μου ακούγονται όλα αυτά!! Νομίζω ότι θα είναι η κορυφή του φιδέμπορα για το 2025!!!

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σιγά μην βγάλει όλο το στόλο του ο Παναγιωτάκης από επικερδείς γραμμές που παίζει μπάλα μόνος του σχεδόν για να κάνει αντίποινα στην Levante και το χειμώνα να φυτοζωεί. Πιο πολύ δηλώσεις Παναγοπουλου ότι θα κατεβάσει τα Superfast Κρήτη το 2000 μου ακούγονται, που ούτε καν επίσημες δηλώσεις δεν είναι, απλά φήμες…

Posted

Πράγματι δεν έχει πολύ λογική το -1 για την FF απ'το Αιγαίο κι ακόμη λιγότερη το -2 αν πάει και ο Κοραής. Εκτός αν υπάρχει τέτοια βαθιά σχέση με GSF που το +1 της GSF (ή και +2 αν μπει και το Golden Princess) που όλο ακούγονται για τις ίδιες γραμμές "αναπληρώσει" την απώλεια και λειτουργήσει εις όφελος και των 2 εταιριών, δύσκολο όμως φαντάζει. Αν γινόταν πάντως θα είχαμε το εξής παράδοξο: η μείωση του ανταγωνισμού στη Ραφήνα θα ευνοούσε τον ανταγωνισμό στην Κυλλήνη.

Posted
On 3/10/2025 at 5:39 PM, The ferry said:

6 Απριλίου το σολομός πάει στη Ζάκυνθο. Που πήγατε να με φάτε χθες. 

Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να πάει το Διονύσιος Σολωμός στη γραμμή της Ζακύνθου και ειδικά στις 6 Απριλίου!

Posted

Ερατώ, βένους, Αθηνά τώρα το δελφίνι 19.. ενω φήμες ανεβάζουν τα πλοία που θα έχει στην ομπρέλα της η Aegean flying dolphin στα... 6-7.. ποια να είναι τα υπόλοιπα?

Posted (edited)

ποσα δελφίνια αξιόπλοα ακόμη? αλλιως πρέπει να σκεφτούμε και  κάποιο απο τα παλιά καταμαράν της... 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted (edited)

Οπότε περνάνε όλα στην aegean ώστε ο στόλος της να φτάσει τα 6-7

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Εμένα πήγε και το μυαλό μου και στο Ζέφυρος της Σαος μήπως τελικά περνούσε στα χέρια της τώρα με τόσα πλοία άμα ισχύει κάτι τέτοιο μήπως έχουμε και επέκταση και σε άλλες γραμμές;

Posted (edited)

Το Ζέφυρος το αγόρασαν Σκοπελίτες και κάποια άλλα πρόσωπα . Θα το βάλουν Μαντούδι Αγνωντα μάλλον 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Ακούω κάτι ψυθήρους ότι η άττικα θα παει με το highspeed 3 στο Πειραιάς Κυκλάδες Ηράκλειο για αρχή και βλεπουμε για δεύτερο… Ελπίζω να μην ισχύουν…

Posted (edited)
On 2/16/2025 at 5:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λογικά είναι αυτό το πλοίο. Η φωτογραφία είναι από την σελίδα της εταιρείας στο Facebook.

FB_IMG_1739718838307.jpg

Τελικά πρόκειται για το πρώην Αναστασία Π που δούλευε στην Κάρπαθο τα προηγούμενα χρόνια. Σήμερα εμφανίζεται με το όνομα Kalimera (IMO No: 9916666)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted
On 3/28/2025 at 4:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σίγουρα θα ξεκινήσει μοναχό του το Highspeed 3 και θα δούμε πιο μετά εάν θα διπλωθεί από άλλο ταχύπλοο 

Κάποιο άλλο ταχύπλοο από τα υπάρχοντα ή σκοπεύει να ναυλώσει / αγοράσει κάποιο άλλο ; Πραγματικά μακάρι να επαναφέρουν τα Highspeed στο προσκήνιο και πιστεύω πως η αγορά του HS3 είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Στη Τουρκία υπάρχει το αδερφάκι του HS3 το οποίο διατίθεται προς πώληση με πεσμένη τιμή, ενώ αν θυμάμαι καλά στο fleet renewal plan που είχαν δημοσιεύσει υπήρχαν και σκέψεις ακόμα και για νεότευκτα ταχύπλοα.

Posted (edited)

Συγκεκριμένα για τις Κυκλάδες 2 νέα ταχύπλοα έχουν σκοπό να ναυπηγήσουν 

Edited by polmyt
quote
  • 4 weeks later...
Posted

Ακούω διάφορους τον τελευταίο καιρό και στην Αλεξανδρούπολη και στην Σαμοθράκη που κατέβηκα για Μ. Εβδομάδα - Πάσχα, οι οποίοι λένε με μεγάλη βεβαιότητα, ότι το Κοραής είναι τελευταία χρονιά επάνωω και πως η εταιρεία δεν θέλει να καταθέσει φάκελο για την συγκεκριμένη γραμμή... Λόγω επαγγέλματος, πάντα όταν ταξιδεύω και όχι μόνο, όταν βρω ευκαιρία, πιάνω κουβέντα με τους ναυτικούς. Χθες λοιπόν φεύγοντας από το νησί, ρώτησα αξιωματικό, με τον οποίο έχω μιλήσει 2-3 φορές, αν ισχύουν όλα αυτά. Μου είπε πως η FAST FERRIES έχει σχέδιο για όλη την περιοχή του Βορείου Αιγαίου - Θρακικό, αρκεί να γίνει πράξη η υπόσχεση της κυβέρνησης για συμβάσεις μεγαλύτερες του έτους (4ετεις - 5ετεις). Σε περίπτωση που πάλι είναι μονοετής η προκήρυξη, τότε όντως δεν θα συμμετέχει. Μάλιστα μου είπε πως ο σχεδιασμός προβλέπει και 2 πλοία. Μακάρι θα πω εγώ... Χριστός Ανέστη...

Posted (edited)

Ωραίο ακούγεται όλο αυτό,το ερώτημα είναι:Μήπως πρέπει να αγοράσει και 1 ακόμη πλοίο για να το κάνει πράξη αυτό το σχέδιο ?

Edited by polmyt
quote
Posted

Κατα την γνωμη μου ενα πλοιο μεγεθους Aqua Blue θα ηταν ιδανικο για την γραμμη αυτη ! Εκτος αμα εχει σκοπο να ανεβασει καποιο απο τα "Ραφηνιωτικα"

 

Posted (edited)

Ναι αλλά αν ανεβάσει πλοίο από την Ραφήνα,θα τους λείπει ένα πλοίο από την γραμμή τους, επομένως θα πρέπει να αγοράσουν 1 ακόμα βαπόρι.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Είναι αλήθεια άραγε οι φήμες που θέλουν άτομα από μεγάλη εταιρεία να έχουν κάνει επιθεώρηση στο ΑΝΕΜΟΣ ;

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Posted (edited)

Από ποια όμως είναι; Όλες έχουν αρκετά πλοία για μετασκευές 

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Posted (edited)
7 hours ago, cpt Stratis said:

Ακούω διάφορους τον τελευταίο καιρό και στην Αλεξανδρούπολη και στην Σαμοθράκη που κατέβηκα για Μ. Εβδομάδα - Πάσχα, οι οποίοι λένε με μεγάλη βεβαιότητα, ότι το Κοραής είναι τελευταία χρονιά επάνωω και πως η εταιρεία δεν θέλει να καταθέσει φάκελο για την συγκεκριμένη γραμμή...

Οφείλω να ομολογήσω ότι το έχω ακούσει και εγώ από αρκετούς στο νησί, επίσημους και μη...

Όσο για το άλλο "σενάριο" δεν ξέρω κρατάω τις επιφυλάξεις μου.

Ίσως ισχύει αυτό με τις μονοετείς και πολυετείς συμβάσεις, γιατί είναι αλήθεια ότι για ένα έτος και στην ουσία λίγους μήνες κανείς δεν είναι βέβαιος και δεν μπορεί να κάνει σχεδιασμό.

Μακάρι cpt Stratis να ισχύει το "σενάριο" που σου είπαν, μπας και δούμε μετά από χρόνια να ζωντανέψει πάλι η γραμμή Καβάλα - Σαμοθρακη...

Edited by samothrax

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...