Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

kapios thimate ti eiche gini me to sigekrimeno plio tis tote epirotiki lines pou bouliakse anixta tis Notios Afrikis ton aygousto tou 1991??

Mipos thimosaste ti apeginan i aksiomatiki pou egatelipsan to plio akibernito me 500 epibates???

ezxaristo

Edited by Nick the Greek
Posted

Όποιος ενδιαφέρεται, ας ψάξει και εδώ

Απ ό,τι είδα όλοι έπεσαν στα μαλακά, για τον λόγο ότι δεν υπήρχε τελικά κανένα θύμα από το ναυάγιο.

ΥΓ. Θα συμφωνήσω, όμως, με τον Captain Argy ότι καλό θα ήταν να μην ξύνουμε πληγές.

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Προκειται για το παλιο ΜΥΚΗΝΑΙ του Ευθυμιαδη που επι χουντας πηγαινε στην Κρητη. μετα ταξιδεψε Αδριατικη και το 1982 εγινε κρουαζιεροπλοιο της Ηπειρωτικης. Το ναυαγιο εγινε αρχες Αυγουστου του 1991 στον Ινδικο ανοιχτα της Μαδαγασκαρης, χωρις νεκρους(!). Για την ιστορια, πανω στο πλοιο εγιναν τα γυρισματα της ταινιας του Δαλιανιδη, ΠΕΡΑΣΤΕ, ΦΙΛΗΣΤΕ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ με Πανο Μιχαλοπουλο, Ρικα Βαγιανη, γαρδελη κ αλλους σταρς της εποχης των 80s:D

Posted

To ωκεανος το πρωτο του ονομα ηταν jean laborde και μετα μυκηναι και λογω προβληματων που ειχε ο ευθυμιαδης εκανε μια θυγατρικη εταιρια το 1974 την HELIT και το μετονομασε σε eastern princess το 1976 το αγορασε η ηπειρωτικη αλλα ναυλωθηκε στην στην γνωστη star lauro και μετα την ναυλωση ηρθε εδω.Να πουμε οτι στη δευτερη μετασκευη οπου και γεμισε μπροστα την διακοσμιση την ειχε κανει ο ιταλος arminio lozzi (πατμος αριαδνη μυτηληνη κ.α.)Ακομα αν και πλοιο του 1952 ειχ πτερυγια ευσταθειας

  • 5 years later...
Posted

Ωκεανός (IMO 5170991)

(1953, ex- Eastern Princess, Ancona, Μυκήναι, Jean Laborde)

Τετοια κλιση μπορει να προκλιθει απο εισροη νερων απο τα ψυγεια των μηχανων που εχουν αμεση συνδεση με τη θαλασσα. Η κατακληση του μηχανοστασιου ειναι αμεση.

Δεν ξέρω πως είναι η διάταξη των ψυγείων στα πλοία, αλλά τόσο εύκολο είναι να μπουν νερά από το σύστημα ψύξης, και μάλιστα τόσα πολλά που να προκαλέσουν την βύθιση του πλοίου? Υπάρχουν παρόμοια περιστατικά που να οφείλονται σε αυτή την αιτία?

Eξ όσων γνωρίζω, παρόμοιο περιστατικό, ή τουλάχιστον "παρόμοιο", είχαμε στην βύθιση του ΩΚΕΑΝΟΣ. Σε ερώτηση μου τότε, λίγο μετά το ναυάγιο, σε οικογενειακό μας φίλο και ανώτερο στέλεχος της Ηπειρωτικής, μου είχε πει ότι το πλοίο είχε "πάει βλακωδώς", από ένα προβληματικό κλαπέτο που είχε μείνει ανοιχτό (???).

Επί τη ευκαιρία, να πούμε ότι κατασκευάστηκε το 1953 στην Γαλλία (Construction Navale De Bordeaux) ως JEAN LABORDE.

ΜΥΚΗΝΑΙ (1970), ANCONA (1971), EASTERN PRINCESS (1974), ΩΚΕΑΝΟΣ (1976).

ShipSpotting.com

1327483.jpg

© Chris Howell

849606.jpg

© Göran Olsson

  • 10 months later...
Posted (edited)

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

Έψαξα για σχετικό θέμα στα "Ναυτικά ατυχήματα" αλλά δεν βρήκα κάτι, εκτός κι αν μου διέφυγε, σχετικά με το Ωκεανός οπότε ήθελα να αφήσω το παρακάτω βίντεο που κυκλοφόρησε χτες με ωραία πλάνα και πληροφορίες σχετικά με το ναυάγιο.

 

Edited by speechless
  • 2 years later...
  • 10 months later...
Posted

Είχε και ένα αδελφάκι το οποίο αγόρασε ο Ευθυμιάδης ως Ολυμπία και με την HELIT το είχε ως Πάτρα 

 

Posted (edited)

Σύνολο 4 αδέλφια έφερε ο Ευθυμιάδης απ΄αυτά της Messageries Maritmes. Aρχές 70ς αγόρασε όλο τον γαλλικό αποικιακό στόλο. Την έζησα αυτή την εποχή, γεμάτο το Περαμα!

 

 

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 2 years later...
Posted

Ας δούμε και μερικά στοιχεία για το πλοίο.

Κατασκευής του 1953 (Forges et Chantiers de la Gironde, Bordeaux - Yd no 225) και 10902 gt. Διαστάσεις 150,09 m x 19,66 m και δύο μηχανές δίχρονες δεκακύλινδρες B&W κατασκευής Societe des Forges et Ateliers du Creusot, 13200 ίππων με ταχύτητα 17 κόμβων. ΙΜΟ 5170991.

ΜΥΚΗΝΑΙ, νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 3988 και ΔΔΣ SZYO από 22-6-1971 έως 16-11-1971. Πλοιοκτήτης ο Κωνσταντίνος Σ. Ευθυμιάδης.

ΑΓΚΩΝΑ, ίδια λοιπά στοιχεία από 16-11-1971 έως 6-9-1974.

EASTERN PRINCESS, νηολόγιο Παναμά (δεν έχω δυστυχώς τον αριθμό νηολογίου) και ΔΔΣ H3IT από 6-9-1974 έως 4-6-1976. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Hellenic Italian Lines S.A (HELIT) του Ευθυμιάδη. Παρόλο που μετακινήθηκε στην HELIT δεν άλλαξε σινιάλα και συνέχισε να έχει τα σινιάλα του Ευθυμιάδη.

ΩΚΕΑΝΟΣ, νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 5755 και ΔΔΣ SZPK από 4-6-1976 έως 24-5-1996 που διαγράφηκε από το νηολόγιο. Σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται αρχικά η Ηπειρωτική του Ποταμιάνου ενώ από το 1980 και μετά φαίνεται μια εταιρεία "Ελληνική Εταιρεία Θαλασσίων & Υδάτινων Οδών Α.Ε (Ελλάς)" με διαχειρίστρια την Ηπειρωτική. Προφανώς κάποιο διαχειριστικό τρικ.

Βυθίστηκε σε στίγμα 32.06S/29.06E στις 4-8-1991.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...