Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Posts

    874
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μακάρι κάποια στιγμή να μεγαλώσουν ξανά και τα δελφίνια στην τσιμινιερα του. Μετά την επιστροφή του από την ΑΝΕΚ δεν ξαναβαφτηκαν ποτέ στο μέγεθος που ήταν πριν καθώς είχε χρησιμοποιηθεί το pattern του Απολλων Ελλάς…
  2. Θα ορκιζόμουν ότι θα γινόταν Paros jet 2 😂
  3. Σίγουρα με τη σωστή συντήρηση θα είναι εντάξει, ωστόσο σίγουρα δεν θα είναι ανταγωνιστικές και μετά το χτίσιμο που θα φάει. Το ερώτημα μου ήταν κατά πόσο μια τέτοια επένδυση που φαίνεται αρκετά μεγάλη είναι αποδοτική. Γιατί η ηλικία του πλοίου και η πρότερη κατάσταση του, δεν συγκρίνονται πχ με το Άνεμος, ένα πλοίο γηραιότερο μεν, αλλά που δαπανήθηκαν πολύ λιγότερα χρήματα δε, δεδομένης της ηλικίας και του προσδόκιμου της επένδυσης του πάντα.
  4. Με κουρασμένες μηχανές και πολυτελή σαλόνια. Πραγματικά είναι να απορείς με μερικές επενδύσεις. Καινούργια σαλόνια και κουρτίνες και σε περίπτωση που αποφασίσει (που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ) μια Αττικα να δρομολογήσει το Μύκονος πχ θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε. Κανένα μακροπρόθεσμο πλάνο. Είναι οκ να φέρνεις τίμια βαπόρια και όχι απαραίτητα νεότευκτα και να κάνεις συνετές επενδύσεις, αλλά νομίζω ότι τα χρήματα που ξοδεύονται στην παρούσα φάση στο συγκεκριμένο πλοίο που δεν ήταν καν επιβατηγό, είναι πεταμένα, όπως αντίστοιχα πεταμένα ήταν και στο Σμύρνα…
  5. Ενδιαφέρουσα αλλαγή, ωστόσο με τις όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει από την αγορά του μέχρι σήμερα, και συνυπολογίζοντας σίγουρα ότι το κόστος των ελασματουργικων στην Κίνα είναι φθηνότερο, αξίζει μια τέτοια επένδυση σε ένα σκαρί σχεδόν 30 χρόνων;
  6. Με 40,2 εξω από το λιμάνι του Πειραιά.
  7. Θα είναι αξιοθαύμαστο αν συμβεί όντως. Ενα πλοίο που έχει προσφέρει για χρόνια στην εταιρία του ειδικά στις αρχές του αλλά και μετέπειτα με τις συνεχόμενες ναυλώσεις στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή έχασε τον ρόλο του και αραζε στους ντόκους, ήρθαν έτσι όμως τα δεδομένα και ξαναβρήκε τον ρόλο του στα Χανιά. Θεωρώ ότι έχει κουμπώσει άψογα στη γραμμή καθότι μετά την ανακαίνιση του εσωτερικού του και την μηχανολογική επισκευή, είναι ότι πρέπει με βάση τα σαλόνια του, τις καμπίνες του και τα γκαράζ του. Παραμένει επιτυχία παρόλα αυτά για την ηλικία του, το παρελθόν του (πυρκαγιές, Αραπιά) ότι θα φύγει.
  8. Εχει υπερβολικά λίγα σαλόνια για τη γραμμή. Ξέρω ότι στο Ηράκλειο λόγω του συμβάντος είναι ανεπιθύμητο, αλλά πρακτικά πιο πολύ ταιριάζει στα Χανιά η Αριάδνη παρά αυτό.
  9. Εγώ θα ποντάρω στην ΙκαροΣαμία. Ο Μαριος είναι γάτος, θα είδε και το ζήτημα που προέκυψε το Πάσχα στη γραμμή, θα ρίξει ένα συμβατικό και ένα ταχύπλοο και θα παίξει μπάλα όπως έκανε κάποτε η Kallisti.
  10. Βλέποντας σήμερα ένα story στα σοσιαλ συνεργείου που εργάζεται στο πλοίο, είδα να φρεσκάρουν το χρώμα στην αριστερή μπάντα που είναι ήδη βαμμένη μπλε, και απορώ σε τι φάση βρίσκονται οι υπόλοιπες εργασίες;
  11. Νομίζω το point του φίλου Γιώργου είναι ότι επενδύονται χρήματα σε μονάδες υποδεέστερες του ανταγωνισμού σε χαρακτηριστικά σε βάθος χρόνου. Ωραία τα σύγχρονα σαλόνια, αλλά για μια επένδυση ίσως τα χρήματα που επενδύονται σε μετασκευές και είναι πολλαπλάσια της αγοράς, να σύμφερε εξαρχής μια νέα κατασκευή και ένα όραμα. Δεν αναιρούμε σε καμία περίπτωση πόσο νοικοκυρεμένες εταιρίες είναι και οι 2, και πόσο περιποιημένα είναι τα βαπόρια τους.
  12. Ενδιαφέρον θα έχει το αισθητικό αποτέλεσμα. Σωληνωτή φαίνεται η κατασκευή που γίνεται, μακάρι να τοποθετηθεί η παλιά έστω και λίγο τροποποιημένη. Φτερά με την υφιστάμενη μορφή λίγο δύσκολο να δούμε…
  13. Αν τελικά δούμε το 4αρι δυάδα με το 3αρι για Κυκλαδες-Ηρακλειο, θα δούμε άραγε το Hellenic στην Αμοργο και τα Κουφονήσια; Αν ναι θα πρέπει να κόψει σίγουρα κάποια προσέγγιση πριν, πχ την Πάρο ώστε οι χρόνοι να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Είναι χρόνια σε αυτή τη γραμμή και είναι κρίμα να αφήσει χώρο στην Seajets.
  14. Μέχρι 34,7 έφτασε σύμφωνα με το Marine Traffic. Ας ελπίσουμε να κρατήσει υψηλές ταχύτητες όλη τη σεζόν. Για τα μπορντό ύφαλα, και τις λεπτομέρειες που θα ομορφαίναν το αποτέλεσμα στο βάψιμο του δεν σχολιάζω καν. Κλασσικη Attica…
  15. Αυτή η δρομολόγηση του Blue Star 1 και τα γρήγορα δρομολόγια θεωρώ πως κάτι σημαίνουν. Θέλει να δείξει τα δόντια της ότι αν θέλει μπορεί να αναβαθμίσει τη γραμμή; Να έχει να κάνει με τις φημολογίες περί Seajet είτε για Superstar 2 είτε για ταχύπλοο;
×
×
  • Create New...