
George...f
eMembers-
Posts
922 -
Joined
-
Last visited
-
Γνωρίζουμε τι γίνεται με την επισκευή; Θα καταφέρει να βγει τελικά φέτος ή δεύτερο καλοκαίρι εκτός;
- 1,416 replies
-
- hellenic seaways
- austal
- (and 10 more)
-
Βέβαια τότε ήταν και 5 ετών όχι 25, ας μην το ξεχνάμε αυτό. Οπως έχουμε δει βέβαια από την Seajets, σημασία δεν έχει η ηλικία αλλά η συντήρηση.
- 703 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Αν είχε σταθερά αυτές τις ταχύτητες και είχαν ανοίξει πλάνα νωρίτερα το πλοίο θα πετούσε. Δυστυχώς το πλοίο πηγαινοέρχεται πραγματικά άδειο, και φίλος μέσα από το πλήρωμα μου το επιβεβαίωσε.
- 703 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Αυτή την ώρα έχουμε μια άτυπη κόντρα μεταξύ του 4 που κυνηγάει το Champions League Jet με 38 κόμβους. Ταχύτητες που έχουμε να δούμε χρόνια από το 4αρι.
- 703 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Contessa di Levante (IMO 9209867)
George...f replied to proud_ionian's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Σωστά, δεν γνώριζα την ορολογία τους. Σε ευχαριστώ για την επισήμανση.- 283 replies
-
- queen coral 8
- levante ferries
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Contessa di Levante (IMO 9209867)
George...f replied to proud_ionian's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Ετσι όπως είναι η γέφυρα και ο καθρέπτης με την τεράστια πλώρη εμένα μου θυμίζει το θωρηκτό Ποτέμκιν. Τώρα πέρα απ’το χιούμορ, η κοπτοραπτική που γίνεται είναι πολύ μεγάλη, τα κρενια των καταπελτών που μεταφέρθηκαν πρυμα είναι τεράστια, και γενικά αμφιβάλω για το όλο εγχείρημα όπως και γενικότερα τα τελευταία εγχειρήματα της Levante. Με το καλό να έρθει ωστόσο.- 283 replies
-
- queen coral 8
- levante ferries
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή.
-
Πρακτικά το Παρος θα κατέβει μικρές Κυκλαδες να καλύψει το αδερφάκι του. Ας μην ξεχνάμε τις φήμες που είχαν ακουστεί ότι η Attica είχε επιθεωρήσει το Andros King πριν το τσιμπήσει η Golden, πράγμα που σημαίνει ότι γενικά η εταιρία ίσως ψάχνεται για πλοία αντίστοιχου μεγέθους. Και την φημολογούμενη ναυπήγηση πλοίου 100μ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα που θα προοριζόταν λόγω ηλικίας σε κάποια άγονη. Στην παρούσα φάση θεωρώ δεν θα ρίσκαρε η εταιρία να αφήσει κάποια από τις υφιστάμενες άγονες προς χάριν της ΣυροΤηνοΜυκονιας. Οπότε θεωρώ και εγώ πως κάποια από τις εταιρίες της Ραφηνας θα πατήσει πόδι με τις ευλογίες της Blue. Διαφορετικά θα πρέπει το Μύκονος να κάνει καθημερινά το δρομολόγιο μέχρι Σάμο, και την άγονη να την αναλάβει όλο το χρόνο το Διαγορας.
-
Αντικειμενικά το World πετάει. Το καταλαβαίνεις όταν είσαι μέσα, πόσο μάλλον όταν προσπερνάς άλλο πλοίο…
-
Γενικοτερα θεωρω και εγώ λανθασμένη την πώληση του Ναξος, ενός πλοιο πασπαρτού που έχει προσφέρει τα μέγιστα στις μικρές Κυκλαδες και σίγουρα ο αποχωρισμός του από εκεί θα είναι έντονος. Ταυτόχρονα ας μην ξεχνάμε πως η Αττικα από τα γεννοφάσκια της επι εποχες Παναγοπουλου αυτό έκανε, μοσχοπουλούσε τα πλοία της σχεδόν καινούργια με μεγαλύτερο οικονομικό όφελος και από το κόστος της ναυπήγησης. Μην πάμε μακριά, το Ιθάκη έφυγε με τιμή πώλησης ίση σχεδόν με την αξία ναυπήγησης του, 14 χρόνια μετά. Και σίγουρα το Ναξος έχει προφέρει τα μέγιστα στην εταιρία του καθώς δουλεύει απ όταν ήρθε 12 μήνες τον χρόνο ακατάπαυστα. Και έχει φτάσει και αυτό 23 χρόνων και κάποια στιγμή θα υπάρχει ένα πλάνο αντικατάστασης του. Εντύπωση μου κάνει ωστόσο πως στον Καναδά ενώ θεωρητικά τα πλαίσια είναι αυστηρότερα επιλέγουν ένα πλοίο παλαιοτερης τεχνολογίας από το να ναυπηγήσουν ένα στα δικά τους πρότυπα. Μαλλον το Ιθάκη τους βγήκε διαμαντακι.
-
Στο site της εταιρίας στη φωτογραφία του πλοίου εμφανίζεται το παλιό ορθόδοξο Highspeed 3, φωτοσοπαρισμενο προφανώς στα νέα σινιάλα που δεν φόρεσε ποτέ του. Ηθελα να ήξερα ασχολείται κανείς στην εταιρία;
- 567 replies
-
- fast ferries
- panagiotakis
- (and 9 more)
-
Νιώθω ότι οι γραμματικές και συντακτικές διορθώσεις περιττεύουν σε ένα καραβολατρικο forum. Εξήγησα στο επόμενο ποστ μου τι ακριβώς εννοούσα. Ευγενικές μεν οι τοποθετήσεις σου, περιττές δε. Για να επιστρέψουμε στο θέμα του πλοίου, πρακτικά το πλοίο απλά κυνηγάει το Δήλος, και τα ωραρια του δεν είναι ανταγωνιστικά. Πάντα όταν έχω την επιλογή επιλέγω την Hellenic έναντι της Seajets, από εποχές FlyingCat 4 στο Ηράκλειο, που τότε η Seajets είχε απέναντι το Master Jet. Πλέον όμως με τα ταχύπλοα που έχει φέρει τα ωράρια τηρούνται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και έτσι αξίζει να δώσεις τα 90+€ του εισιτηρίου έναντι της Hellenic που θα κάνεις σχεδόν ίδιο χρόνο με το συμβατικό τους.
- 877 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Εννοούσα στη βασική γραμμή προς τα νησιά και πίσω και όχι τις ενδοκυκλαδικες συνδεσεις. Προφανώς το οικονομικό έχει τεράστια διαφορά από μόνο του ώστε να προτιμήσεις το Ναξος.
- 877 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Με 25 κόμβους από Αμοργο για Κουφονήσι, ήθελα να ξερα γιατί να το προτιμήσεις από το Naxos που έχεις και την επιλογή να βγεις κατάστρωμα να κάνεις μια βόλτα. Περνάει από τα ίδια νησιά ακριβώς κάνοντας μη ανταγωνιστικό χρόνο. Ελπίζω η Hellenic σύντομα να κάνει τράμπα με το 4αρη αφού η γραμμή του Ηρακλείου πάει ούτως ή άλλως ακλαφτη για φέτος.
- 877 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Δρομολόγια ταχυπλόων
George...f replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Θα μπουνε με τα μπουνια μεσα. Αντί να ρίξουν τιμές να τσιμπήσουν κόσμο έστω και της τελευταίας στιγμής ξεκινάνε τα ανεκτέλεστα…- 1,252 replies