Jump to content
Shipfriends

Η Ναύλωση/Πώληση/Ακινησία (?) των ταχυπλόων της ΝΕΛ στην Ερυθρά


Recommended Posts

Μετα την ομολογουμενως επιτυχημενη μεταμφιεση μου σε Νιγηριανο πωλητη cd τις προαλλες στην Ελευσινα, χθες το βραδι εμφανιστηκα και στο Λαυριο μεταμφιεσμενος σε Γαλλο ναυτη με κοκκινη φουντα στο πηλικιο και πατινι, οπως ο Θανασης Βεγγος στον πρακτορα 000 που παρακολουθει το ναυτικο-λαθρεμπορο:D

Καταφερα λοιπον σαν αποτελεσμα της μεταμφιεσης, να αλιευσω οτι υπαρχει σοβαροτατη πιθανοτητα η Παναζια Θαλασσινη αλλα και αυτη της Παρου, να συνεχισουν και περα απο το Σεπτεμβρη τα δρομολογια τους. Οχι ομως στις τωρινες γραμμες τους, ουτε καν στην Ελλαδα. Φαινεται οτι παιζεται πολυ σοβαρα πιθανη ναυλωση των σε Αραβικα συμφεροντα για προσκυνηταδικα στην Ερυθρα Θαλασσα. Μη βγει κανενας ξυπνητζης και το δεσει κομπο, το αναφερω σαν φημη και αναρωτιεμαι αν μπορει καποιος που πραγματικα γνωριζει να με επιβεβαιωσει η διαψευσει.

Link to comment
Share on other sites

Νικο ειχα ακουσει απο εγκυρη πηγη πριν καμια δεκαρια μερες οτι συζητιεται η ναυλωση τους αλλα χωρις παραπανω λεπτομερειες ετσι δεν μπηκα καν στον κοπο να το αναφερω περιμενοντας να μαθω κατι παραπανω. Βλεπεις δεν ειχα και κοκκινη φουντα εγω :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και η ΑΛΚΥΟΝΗ είχε αναφερθεί ότι ναυλώθηκε για την Ερυθρά, πριν από την προσάραξη της στο Λαύριο.

Τι γίνεται, έχουμε επιδημία ναυλώσεων στην Μ. Ανατολή ή

το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ναυλώθηκε στη θέση του ΑΛΚΥΟΝΗ, λόγω της ζημιάς από την προσάραξη?

Μήπως η εξήγηση είναι εδώ και εκεί ? ή σε κάποιον άλλον ανταγωνιστή στην Ερυθρά?

Link to comment
Share on other sites

Στο post του θαλασσινή το είχε πεί ο Nick.Οτι δηλαδή υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ναυλωθεί και το Πάρου και το θαλασσινή για προσκυνητάδικα στη Μ.Ανατολή

Παντως η ιδέα οτί μάλλον θα ναυλωθούν στην AL salam του Boccaccio 98 δεν ειναι και το καλύτερο που θα ήθελα να ακούσω

Link to comment
Share on other sites

Οπου και να ναυλωθουν τα πληρωματα και η τεχνικη υποστηριξη θα ειναι της ΝΕΛ οποτε δε νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας. Μονο επιβατες θα αναλαβουν να το γεμισουν εκει που θα παει.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως, να απονείμουμε τα εύσημα στον Nick The Greek που πρώτος το είχε προαναγγείλλει εδώ , από τις 21/8 περικαλώ!!!

Απλώς, εγώ δεν το είχα προσέξει, καθώς τω καιρώ εκείνω ήμουν κωλυόμενος.:D

Εύγε, λοιπόν, νέε μου και εις ανώτερα!:D

Και συνεχάω:D

Εάν ισχύει η παραπάνω υπόθεση ότι η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ (για την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ας περιμένουμε επιβεβαίωση) ναυλώθηκε στην EL SALAM MARITIME, τότε, μάλλον, είναι μικρός ο κόσμος.

Σύμφωνα με το site της EL SALAM MARITIME , η εταιρεία έχει στην ιδιοκτησία της και το Ferry OUZOUD (άσχετα εάν έχει άλλη φωτό, ε, στην Αίγυπτο είμαστε :D )

Σύμφωνα τώρα με τα στοιχεία του faktaomfartyg.com (τα οποία δεν μπορώ να εγγυηθώ για την ακρίβειά τους):

το OUZOUD ανήκει στην EL SALAM MARITIME από το 2004 και είναι ναυλωμένο στην COMANAV.

Όμως, το OUZOUD είναι η πρώην δική μας ΦΑΙΔΡΑ (των Μινωικών και μετέπειτα της Hellas Ferries, νυν Hellenic Seaways) και, βεβαίως, πασίγνωστης και ως PETER PAN….αδελφού πλοίου του NILS HOLGERSSON, μετέπειτα SPIRIT OF TASMANIA, που στη συνέχεια έγινε POLLUX του Βεντούρη….και σήμερα είναι ο γνωστός μας ΘΕΟΦΙΛΟΣ της ΝΕΛ! :D

ΥΓ. Στα παραπάνω δεν υπάρχει απολύτως κανένα υπονοούμενο!

Link to comment
Share on other sites

Νηρεύ, αυτή η απίθανη ζαλάδα με το Φαίδρα, Peter Pan, Niels Holgersson κοκ μου θύμησε εκείνο το τραγούδι του Κελαηδόνη (που έλεγε και ο μακαρίτης ο Ράλλης) για την Χ που τα έφταιξε με τη Ψ και αυτή με τον Ω κλπ, κλπ και κατέληγε ως ανωτέρω.

Τώρα βέβαια που το "Παναγία Πάρου" θα μεταφέρει χατζήδες, μήπως από Παναγία πρέπει να το μετονομάσουν, προσωρινά έστω, σε κάποιο μέλος της οικογένειας του Μωάμεθ, πχ "Χαλά Σουλτάν" (=θεία του Μωάμεθ με δικό της τεκέ-μουσουλμανικό μοναστήρι εννοώ-στη Λάρνακα) ή "Εβρενός Μπέη" (με δικό του νεκροταφείο στα Γιαννιτσά)? Και έτσι όπως είναι βαμμένο και κόκκινο, αν βαφτεί και από μιά ημισέληνος αριστερά και δεξιά δεν θα γίνει μέγκλα :D?

Link to comment
Share on other sites

Σημερα την εκανε για την αραπια.

Αντε καλοτυχα να ειναι και να ερθουν πισω οπως φυγανε. Οχι μπαχαλο.

Μεσα στη βδομαδα και το Θαλασσινη. Και αν ο ναυλος ειναι αυτος που ακουσα τοτε μιλαμε για επιτυχια

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το αυτί του Χιώτη, το πήρε και το μάτι μου να κατεβαίνει σήμερα το Σουέζ και να πλέει ακάθεκτο προς την Ερυθρά.

Με το ίδιο όνομα και Ελληνική σημαία.

Το ωραίο είναι ότι πέρασε την διώρυγα παρέα με το MAERSK MYKONOS.

Τελικά, όπου και εάν πάει ο Βεντούρης βρίσκει ένα MYKONOS μπροστά του.B)

Link to comment
Share on other sites

...Τελικά, όπου και εάν πάει ο Βεντούρης βρίσκει ένα MYKONOS μπροστά του.B)

Άντε μη θυμώσει που μπλέκονται στα ποδάρια του και κάνει καμμιά δημόσια προσφορά για να αποκτήσει το 33% της AP Moeller (holding της Maersk και όχι μόνο! B)).

Link to comment
Share on other sites

Λογικά το ΠΑΡΟΥ (και η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ?) θα πάει στις γραμμές Αιγύπτου-Σαουδικής Αραβίας. Και το πιό πιθανό είναι να πάει στη γραμμή Safaga (Αίγυπτος)- Dubha (Σαουδική Αραβία), γιατί είναι η πιό κοντινή απόσταση και η μόνη που μπορεί να εξυπηρετηθεί με ταχύπλοο (6-7 ώρες), ενώ οι άλλες είναι κάτι 40ωρα με τα συμβατικά. Εξάλλου, ήδη, μόνο σε αυτή τη γραμμή υπάρχει ταχύπλοο...ένα Austal της El Salam.

Πιθανώς να έχει ναυλωθεί στην El Salam, αλλά το πιθανότερο (για μένα) είναι να ναυλώθηκε στον ανταγωνιστή της El Salam...την εταιρεία που μεταξύ άλλων έχει και τα γνωστά μας JAMAA (ο πρώην Λυκομήδης της Σκύρου) και το JAMAA II (το πρώην ALANDIA και αδελφό του Εξπρές-Ολύμπια και το οποίο έλεγαν ότι θα το έπαιρνε ο Κ. Αγαπητός). Το JAMAA II είναι ήδη στη γραμμή Safaga-Jeddah. Επίσης, αυτή η εταιρεία έχει και κάτι Κλεοπάτρες για..., μία εκ των οποίων έχει προβλήματα με τις Αιγυπτιακές Αρχές (!)...της απαγορεύτηκε ο απόπλους από το Suez λόγω σοβαρών παρατηρήσεων σε θέματα ασφαλείας...

ΥΓ Δεν ξέρω, αλλά κάτι μου λέει ότι το πλοίο (ή και τα πλοία) δεν θα ξαναδιαβούν μετά το εξάμηνο την Διώρυγα. Υπάρχει μεγάλη έλλειψη πλοίων στην Ερυθρά, μετά το Ναυάγιο του Βοκκάκιο.

Στην Τζέντα μάλιστα ακούγεται ότι ετοιμάζεται νέα εταιρεία (με Σαουδαραβικά κεφάλαια) με 8 πλοία για να καλύψει το κενό.

Link to comment
Share on other sites

...ΥΓ Δεν ξέρω, αλλά κάτι μου λέει ότι το πλοίο (ή και τα πλοία) δεν θα ξαναδιαβούν μετά το εξάμηνο την Διώρυγα. Υπάρχει μεγάλη έλλειψη πλοίων στην Ερυθρά, μετά το Ναυάγιο του Βοκκάκιο.

Στην Τζέντα μάλιστα ακούγεται ότι ετοιμάζεται νέα εταιρεία (με Σαουδαραβικά κεφάλαια) με 8 πλοία για να καλύψει το κενό...

Κι΄εκεί το πετρέλαιο το έχουν και εύκολο και δεν το τσιγκουνεύονται ε; Λέτε να μην ξαναδούμε αυτά τα τεχνουργήματα στο Αιγαίο; Πολύ θα λυπηθώ B). Κοίτα τι μπορεί να καταφέρει ο δυστυχής Βοκκάκιος.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη σήμερα στη Safaga.

Και εξασφαλίσαμε -μόνο για τα μέλη μας- και το Αραβικό όνομα αυτής: بانجايا بارو, το οποίο σημαίνει ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ..ναι μα την Παναγία!

Αραβικά δεν γνωρίζουμε, αλλά έχομεν εμπιστοσύνην εις τας Αιγυπτιακάς ΑρχάςB)

Link to comment
Share on other sites

Τα παρακάτω τα βάζω εδώ επειδή αφορούν και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, τα οποία ως γνωστόν, από τας καλοκαιρινές ρεκλάμας, ανήκουν στην ΝΕΛ. ;)

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Σύμφωνα με Αιγυπτικές πηγές που επικαλούνται την εφημερίδα El-Akhbar τα πλοία ναυλώθηκαν από μια Ολλανδική εταιρεία ονόματι HAMEN και προορίζονται να κάνουν τις γραμμές SAFAGA (Αιγ.) – YANBO (Σαουδ. Αραβία) και SAFAGA – DHIBA (Σ.Α.). Η μεν πρώτη είναι γύρω στα 280 μίλια και η δεύτερη γύρω στα 140 μίλια.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA BARO (!) ίσως ξεκινήσει και σήμερα, ενώ το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA DALAS (!) θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Τέλος υπάρχουν διαπραγματεύσεις για την δρομολόγηση και τρίτου πλοίου που δεν αναφέρεται (υποθέτω το ΑΛΚΥΟΝΗ).

Ελπίζω να μην υπάρχει κανένα παράπονο…τα μάθατε όλα.;)

ΥΓ Έχει ενδιαφέρον ότι τα πλοία αναφέρονται σαν Ολλανδικά με Ελληνική σημαία και η Ολλανδική εταιρεία σαν owner των πλοίων.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι, γιατί συνήθως συγχέονται οι ναυλωτές με τους πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

...Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA BARO (!) ίσως ξεκινήσει και σήμερα, ενώ το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA DALAS (!) θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα...

Πως το έλεγαν οι Αρχαίοι ημών πρόγονοι; "Εστέ φιλομαθείς δια να γίνετε πολυμαθείς". Όθεν, σήμερα ξεκινήσαμε τα μαθήματα αραβικής. Έχουμε και λέμε:

BARO=Πάρος (?)

DALAS=Θαλασσινός, Θαλασσινή (?)

BENGAYA=Παναγία (?)

Και εις ανώτερα ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[...]Σύμφωνα με Αιγυπτικές πηγές που επικαλούνται την εφημερίδα El-Akhbar τα πλοία ναυλώθηκαν από μια Ολλανδική εταιρεία ονόματι HAMEN και προορίζονται να κάνουν τις γραμμές SAFAGA (Αιγ.) – YANBO (Σαουδ. Αραβία) και SAFAGA – DHIBA (Σ.Α.). Η μεν πρώτη είναι γύρω στα 280 μίλια και η δεύτερη γύρω στα 140 μίλια.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA BARO (!) ίσως ξεκινήσει και σήμερα, ενώ το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ή εάν προτιμάτε το BENGAYA DALAS (!) θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Τέλος υπάρχουν διαπραγματεύσεις για την δρομολόγηση και τρίτου πλοίου που δεν αναφέρεται (υποθέτω το ΑΛΚΥΟΝΗ)...

Μήπως, ξέρει κανένας εάν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ναύλωση της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥ και της ΘΑΛΑΣΣΙΝΗΣ?

Γιατί ενώ, σύμφωνα με τα παραπάνω, η Π. ΠΑΡΟΥ θα έπρεπε να αρχίσει δρομολόγια στις 2 με 3 Οκτωβρίου, δεν φαίνεται πουθενά στις αφιξοαναχωρήσεις της Safaga. Τελευταία αναφορά που υπάρχει είναι στις 1/10 άφιξη από DHIBA (προφανώς δοκιμαστικό) και έκτοτε δεν φαίνεται καμιά αναχώρηση ούτε ξαναπέρασε το Σουέζ. Επίσης, είχε αναγγελθεί άφιξη στη Τζέντα για τις 8/10 με αναχώρηση στις 9/10 και μάλιστα με το όνομα PANAGIA I...αλλά ακόμα "expected". Και απ' ό,τι έχω δεί οι ενημερώσεις των αφιξοαναχωρήσεων στη Safaga και στη Τζέντα είναι κανονικές και ακριβείς.

Εκτός αυτού η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ που σύμφωνα με τα παραπάνω θα έπρεπε να αρχίσει δρομολόγια αυτή την εβδομάδα...είναι ακόμα εδώ. Όπως και η ΑΛΚΥΟΝΗ είναι ακόμα στο Λαύριο.

Και όλα αυτά ενώ στην Ερυθρά διανύουν την πολύ υψηλή περίοδο λόγω του Ραμαζανίου.

Τελικά, μήπως συμβαίνει κάτι με την ναύλωση?

Link to comment
Share on other sites

Νηρεα υποψιαζομαι πως οι Αιγυπτιοι κατι εχουνε ξεχασει να πληρωσουνε ;) στους ιδιοκτητες του BENGAYA BARO γι αυτο και ειναι δεμενο ακομα κατω. Η παιχνιδακι παιζεται η θα ακυρωθει η ολη συμφωνια. Το Παναγια Θαλασσινη ειχε προβλημα στο ενα τουρμπο απο την τελευταια βδομαδα που εκανε δρομολογια και δεν ξερω αν εχει διορθωθει η ειναι ακομα με αυτο το προβλημα και δεν εχει αναχωρησει για κατω.. Βεβαια η κυρια αιτια ειναι οικονομικη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμαθα οτι το ημερισιο ναυλο των πλοιων είναι 55.000€ τη μερα με τα πετρελαια δικα τους.Δεν γνωριζω αν στεκει αυτη η πληροφορια αλλα αν αληθευει πιστευω οτι ειναι ενας παρα πολυ καλος ναυλος.

Link to comment
Share on other sites

Και ο coyote και ο lefteris68 ειναι ολοσωστοι.

Καπου στα 55.000 τη μερα και για τα δυο ηταν η τιμη που ειχανε συμφωνησει αλλα δεν επεσε ουτε ευρω και ετσι το παπορο καααααααθεται...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αυτά που είπα παραπάνω, εξακολουθούν να ισχύουν ακόμα...και επειδή εκτός απο το πλοίο υπάρχουν και άνθρωποι εκεί κάτω...θα ήθελα να ρωτήσω γιατί το πλοίο και το πλήρωμα του παραμένουν εκεί κάτω?

Αφού -απ' ότι φαίνεται- η σαιζόν χάνεται και τα φράγκα μάλλον δεν έρχονται, γιατί δεν επιστρέφει το πλοίο? Μήπως ο Βεντούρης το κρατάει κάτω ώστε να είναι αυτός εντάξει με τους όρους της συμφωνίας και να μπορεί να απαιτήσει αργότερα τα λεφτά από τους ναυλωτές και τους εγγυητές?

Το πλήρωμα πληρώνεται κανονικά...ζουν σαν άνθρωποι...έχουν να φάνε?

Γιατί καλά τα καράβια και οι συμφωνίες, αλλά να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι εκεί κάτω.

Ελπίζω, πάντως, ότι ο Βεντούρης θα είναι εντάξει απέναντι στο πλήρωμα του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...