Nikos_Chania Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Ναι, όσο ΑΠΛΑ το λες, τόσο απλό ΔΕΝ είναι... Αναβάθμιση σε καμία περίπτωση, αύξηση χωρητικότητας ναι... Καλά θα κάνουν τα Κρήτη που ετοιμάζουν να τα σκεφτούν σοβαρά για τα Χανιά... Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έχει τεράστια χωρητικότητα αλλά δεν τον προλαβαίνεις. Τον ταξίδεψα δις τον τελευταίο μήνα και δεν μπορώ να πω ότι ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Είναι τεράστιο βαπόρι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Καλα μην τρελαθουμε κιολας. Δεν θα ειχαν παθει και τιποτα αν ολα αυτα τα χρονια ειχαν διαθεσει ενα 10.000 ευρω για την ανανεωση του ξενοδοχειακου εξοπλισμου στα σαλονια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Με 10.000 ούτε την κόλλα για τα χαλιά δεν θα παίρνανε...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 (edited) Ναι, όσο ΑΠΛΑ το λες, τόσο απλό ΔΕΝ είναι... Αναβάθμιση σε καμία περίπτωση, αύξηση χωρητικότητας ναι... Καλά θα κάνουν τα Κρήτη που ετοιμάζουν να τα σκεφτούν σοβαρά για τα Χανιά... Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έχει τεράστια χωρητικότητα αλλά δεν τον προλαβαίνεις. Τον ταξίδεψα δις τον τελευταίο μήνα και δεν μπορώ να πω ότι ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Είναι τεράστιο βαπόρι... Καλημέρα. Θα κάνω μια αφελή έως αφελέστατη ερώτηση. Στο παρελθόν πώς γινόταν και ..προλάβαιναν το συγκεκριμένο πλοίο? Πώς πλοίαρχοι σαν τους Λ. Δημοτάκη, Ι. Δοκιανάκη, Κ. Δημάκη, Γ. Μπιράκη, Γ. Δουρουντουδάκη, Γ. Λουκίσσα, Κ. Φορτετσνανάκη κλπ, ύπαρχοι σαν τους Γ. Δουρουντουδάκη, Γ. Κουράκη, Μ. Παλιεράκη, Αρχικαμαρότοι σαν τους Σ. Κοκκόση, Χ. Αντύπα, Λ. Σαριδάκη κλπ, το διατηρούσαν ως Ναυαρχίδα της Μεσογείου, και μετά όλοι αυτοί που ενέσκηψαν ως λαίλαπα το κατάντησαν έτσι? Θέμα παλαιότητας του πλοίου δεν τίθεται. Άρα, μιλάμε είτε για ανικανότητα και ανεπάρκεια όσων το παρέλαβαν ή σε διαφορετική πολιτική της εταιρείας... Και αν ισχύει το τελευταίο, αναρωτιέμαι πού ήταν η αξιοπρέπεια, η λεβεντιά και ο επαγγελματισμός όλων όσων ανέχθηκαν το μετέπειτα χάλι??? Μην απαντήσει κανείς ότι η εταιρεία ήταν ισχυρότερη από τις όποιες αντιδράσεις των αξιωματικών, διότι θα πω ότι ΕΝΑΣ (1) πλοίαρχος που δν ανέχθηκε το ρεζιλίκι μετά από μαι οικτρή κρουαζιέρα Χριστουγέννων, με ζημιές και δυσφήμιση για την ΑΝΕΚ, "τα κατέθεσε" για να μην διασυρθεί άλλο το όνομά του χωρίς να φταίει. Ήταν όμως άντρας, ασχέτως άν τον είχαν διώξει παλαιότερα από ύπαρχο του ΤΑΛΩΣ για μια αστεία αιτία... Αν λάποιος από τα γραφεία διαβάζει το μήνυμα, ελπίζω να μην έχει το θράσσος να μου απαντήσει... Edited January 20, 2013 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες. Ταξίδεψα και γω πριν 3 χρόνια μαζί του και έχω κάποια άποψη. Απο την άλλη όμως μην ξεχνάς και την αλλαγή των εποχών και των συγκυριών. Το πλοίο για την εποχή που ήρθε ήταν ότι καλύτερο στη γραμμή. Οι ανταγωνιστές του ήταν ο Ερωτόκριτος, τα Ιόνιαν, το Φαίδρα και από την εταιρεία του το Λατώ, το Λισσός κλπ. Αργότερα ήρθαν τα πιο "σύγχρονα" και πιο γρήγορα Σούπερφαστ, Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη ενώ από την Ανεκ Σοφοκλής, Λευκά Όρη και αργότερα τα Τσάμπιον και Σπίριτ. Όσο οι στόλοι γινόταν πιο γρήγοροι και νεότεροι και οι απαιτήσεις σε μεταφορά φορτηγών μεγαλύτερες, ήταν λογικό ο "Μπένι" να "ξεπέσει", αρχικά περιστασιακά στις γραμμές της Κρήτης, σε διάφορες κρουαζιέρες και τέλος στη ναύλωση στην CTN. Και αν λάβουμε υπόψη ότι η ΑΝΕΚ πάντα έδινε έμφαση για ευνόητους λόγους στις γραμμές της Αγκόνα, κάπου εκεί εξηγείται και η "παραμελησή" του, η οποία όπως και να το κάνουμε πάντα είναι θέμα όχι μόνο του πληρώματος αλλά όλων όσων το διαχειρίζονται και το χρησιμοποιούν. Και για του λόγου το αληθές, ένα ενδιαφέρον σάιτ με την ιστορία του πλοίου έστω και στα αγγλικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Πάντως στα Χανιά -και όσο η ΑΝΕΚ δεν δεχεται πίεση ανταγωνισμού- βλέπω τον 'μεγαλο' να εχει βρει μονιμη δουλεια και ελπίζω να στεριώσει εκεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Η αληθεια ειναι οτι χρειζεται βελτιωση και ανακαινιση στους εσωτερικους χωρους! Εχουν ξεθωριασει καναπεδες-μοκετες... Αλλα δεν υπαρχει μια και ετσι θα μεινει! Μακαρι να μεινει για χρονια στην γραμμη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες. Ταξίδεψα και γω πριν 3 χρόνια μαζί του και έχω κάποια άποψη. Απο την άλλη όμως μην ξεχνάς και την αλλαγή των εποχών και των συγκυριών. Το πλοίο για την εποχή που ήρθε ήταν ότι καλύτερο στη γραμμή. Οι ανταγωνιστές του ήταν ο Ερωτόκριτος, τα Ιόνιαν, το Φαίδρα και από την εταιρεία του το Λατώ, το Λισσός κλπ. Αργότερα ήρθαν τα πιο "σύγχρονα" και πιο γρήγορα Σούπερφαστ, Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη ενώ από την Ανεκ Σοφοκλής, Λευκά Όρη και αργότερα τα Τσάμπιον και Σπίριτ. Όσο οι στόλοι γινόταν πιο γρήγοροι και νεότεροι και οι απαιτήσεις σε μεταφορά φορτηγών μεγαλύτερες, ήταν λογικό ο "Μπένι" να "ξεπέσει", αρχικά περιστασιακά στις γραμμές της Κρήτης, σε διάφορες κρουαζιέρες και τέλος στη ναύλωση στην CTN. Και αν λάβουμε υπόψη ότι η ΑΝΕΚ πάντα έδινε έμφαση για ευνόητους λόγους στις γραμμές της Αγκόνα, κάπου εκεί εξηγείται και η "παραμελησή" του, η οποία όπως και να το κάνουμε πάντα είναι θέμα όχι μόνο του πληρώματος αλλά όλων όσων το διαχειρίζονται και το χρησιμοποιούν. Και για του λόγου το αληθές, ένα ενδιαφέρον σάιτ με την ιστορία του πλοίου έστω και στα αγγλικά. Καλημέρα, συμφωνώ με όσα γράφετε. Επειδή το πλοίο το θυμάμαι από την περίοδο της μετασκευής του ακόμα, από το πρώτο ταξίδι του (μας) στην Τεργέστη κλπ, για αυτό ήμουν τόσο απόλυτος (που δεν θα έπρεπε) στο θέμα του αν το προλαβαίνει πλέον το πλήρωμα ή όχι. Άλλωστε, παλαιότερα διέθετε η εταιρεία πολύ περισσότερα χρήματα για τη συντήρηση του εμβληματικού αυτού πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Για να απαλυνω το κλιμα .. το πλοιο εδεσε σε διαφορετικη θεση απο οτι εδενε συνηθως..Εκει που δενει Ol.Champion και SF 12.. Και το Blue Star 1 πισω στη θεση των Χανιωτικων ... Οσο γι' αυτα που λετε.. τι ΑΝΕΚ τι ΑΕΚ ...πως δεν πηγαινουν που και που στις προπονησεις..ε..ποσο ορεξη να εχουν να δουλεψουν οταν τους χρωστανε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Δεν με απασχόλησε το θέμα πως το προλάβαιναν τότε, αλλά ότι τώρα η κατάσταση πάνω στο πλοίο δεν είναι και από τις καλύτερες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 ΛΑΤΑΡΑ ζούμε στη Σούδα να σε ξαναδούμε... Σύμφωνα με το Ferries Of Southern Europe και τον χρήστη Matthew Sudders, έχουμε τα κάτωθι: SNCM have also proposed to their comite d'entreprise to charter the El Veneziolos to replace the Ile de Beaute this summer.Source: Le Marin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Καθυστερημένος κατάπλους του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» στη Σούδα Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες την Κυριακή (7/4/13), η Λιμενική Αρχή Σούδας Χανίων από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» Ν.Χ. 20, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Χανιά, ότι αδυνατούσε να προσεγγίσει στο λιμένα Σούδας λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Το «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» αγκυροβόλησε εντός του κόλπου Σούδας από όπου στη συνέχεια κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμένα με τη συνδρομή των ρυμουλκών «ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ 12» Ν.Π. 10446 και «ΧΡΗΣΤΟΣ XVI» Ν.Π. 3097. Από το πλοίο αποβιβάστηκαν με ασφάλεια 612 επιβάτες, 59 Ι.Χ.Ε. οχήματα, 20 Φ/Γ οχήματα, 02 λεωφορεία και 18 δίκυκλα. Πηγή: ΥΕΝ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Το Ελ. Βενιζέλος αμέσως μόλις σταματήσει τα δρομολόγια του στη γραμμή των Χανίων, αναμένεται να πάει στη Σύρο για το δεξαμενισμό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Και θα σηκωσει και Γαλλικη σημαια, συμφωνα με τους Γαλλους, αλλιως δεν εχει!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Και στο yahoo λένε 100% πλήρωμα Γάλλοι !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 το πλοιο εδεσε το πρωι στο dock3 τελειωνοντας τις υποχρεωσεις του στα χανια Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Τις τελειωσε για τη φετινη σεζον ευτυχως μονο!Συμφωνα με μελη του πληρωματος του που μετακινουνται στο Λατω ο Μπεν θα ξαναμπει στα Χανια στα τελη Σεπτεμβριου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 για την ωρα κανει μπιντε στη συρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkCreta Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Έπεσε από τη δεξαμενή και αυτή την ωρα φεύγει από τη Σύρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Μετα το δεξαμενισμο του το πλοιο ηρθε στο Περαμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Το πλοιο εχει αρχισει να αλλαζει σινιαλα και επιτελους μετα απο χρονια σβηνεται και η καρναβαλιστικη κιτρινομπλε γιρλαντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 parlez vous francais? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 (edited) Το πλοίο θα ναυλωθεί στην SNCM για 1,5 χρόνο. Ήδη στο πλοίο έχουν έρθει κάποιοι Γάλλοι ναυτικοί. Στο ταξίδι προς την Γαλλία θα είναι κάποιοι Έλληνες αξιωματικοί ναυτικοί, όπου μετά θα αποχωρήσουν από το πλοίο. Εάν κατάλαβα καλά το πλοίο θα αλλάξει κάποια στιγμή σημαία, (δεν έγινε τώρα επειδή δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος) Edited May 15, 2013 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Σε κάποιο από τα γαλλικά sites είχα διαβάσει για 1 έτος . Πάντως για τη σημαία δυστυχώς είναι αλήθεια ... Και δείχνει τη δύναμη και την ουσιαστική ύπαρξη των γαλλικών συνδικάτων Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 η ναυλωση στην ουσια ειναι για τα δυο καλοκαιρια. για να μπορεσει ομως να γινει η αλλαγη σημαιας (που επεβαλαν τα συνδικατα) χρειαζοταν μεγαλυτερη και συνεχομενη διαρκεια ναυλωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now