Man0lero Posted May 12 Posted May 12 Οι πληροφορίες λενε οτι εχουν έρθει σε επαφες με τις αρμόδιες αρχες και δήλωσαν ενδιαφέρον για την γραμμή . Το αν θα πάρουν και απο εκει πράσινο φως η οχι ειναι αλλη ιστορία ειναι σε πρώιμα σταδια το εγχείρημα και το προσπαθούν καθως έχουν διαθέσιμο πλοίο . Περισσότερα τις επόμενες μέρες
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 12 Posted May 12 4 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Με κυπριακή σημαία στην Τουρκία; Ε καλά,αλλάζει σημαία Πρέπει όμως λόγω της περιορισμένης Ελληνικής παρουσίας στη γραμμή
Apollon Hellas Posted May 14 Posted May 14 Η Magic Sea Ferries έχει αναβαθμίσει πλήρως τη μέχρι πρότινος υπό εγκατάλειψη ιστοσελίδα της... πλέον είναι μοντέρνα, απολαυστική και ενημερωμένη προσφέροντας μια ευχάριστη εμπειρία χρήσης!
giordim Posted May 14 Posted May 14 Το σύστημα κρατήσεων όμως δεν το έχει ενημερώσει. Λέει ότι ξεκινάει αύριο το Magic 1, ενώ οι πληροφορίες λένε ότι τη θέση του θα πάρει το Magic 3, με το οποίο δεν σε αφήνει να κάνεις κράτηση.
kerkini Posted May 16 Posted May 16 Το κακό με τη νέα σχεδίαση του web site είναι πως αφαιρέθηκαν το πρόγραμμα δρομολογίων. Ενώ ακόμα παραμένει μη ενημερωμένο το club για τις εξαργυρώσεις πόντων κλπ
Nick the Greek Posted May 28 Posted May 28 Περιπέτειες για το Γιαλοζογλέικο, σύμφωνα με την Tradewinds. Ο πατέρας του Μάριου, Γιώργος, βρέθηκε σε δικαστήριο στο ΗΒ σε μια υπόθεση όπου κατηγορείται πως ένα εκ των δεξαμενολοίων του, ναυλωμενο από μια εταιρεία που λέγεται Ceto Shipping, μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο σπάζοντας τις σχετικές κυρώσεις. Επιπροσθέτως, κατηγορείται πως ενώ είχε συμφωνήσει την πώληση του πλοίου στην Ceto με τμηματικές καταβολές 13 εκατομμυρίων σε βάθος 5ετίας, αποχώρησε από την συμφωνία και αφού είχε ήδη εισπράξει τη μερίδα του λέοντος από το ποσό αγοράς. Ο Γιώργος Γιαλόζογλου αντιθέτως ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα της αφέλειάς του και της Ceto Shipping, αναγνωρίζοντας όμως σύμφωνα με την εφημερίδα πως το πλοίο μετέφερε εν γνώσει του, απαγορευμένο φορτίο. Θα μάθουμε εν καιρώ ποιό θα είναι το αποτέλεσμα της ακροαματικής διαδικασίας.
Champion Jet_2 Posted June 9 Posted June 9 (edited) On 1/8/2025 at 6:55 PM, Man0lero said: Η εταιρεία ειναι σε αναζήτησή και 2 ταχυπλόων μεγεθους CAT1 με στοχο την αγορά τους μεσα στο 2025 Σχετικά με το παραπάνω υπάρχει νεότερο; Ψάχνουν ακόμα, έχουν κατασταλάξει κάπου ή το αφήνουν για αργότερα; Edited 3 hours ago by polmyt
Villandry Posted June 9 Posted June 9 Πάντως το CAT 1 ήταν πολύ λανθασμένη κίνηση, ίσως το χειρότερο (ο θεός να το κάνει) ταχύπλοο.
Annivas Posted June 9 Posted June 9 Εγώ θα πω ότι πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θες να το κάνεις ένα βαπόρι και μετά το παραγγέλνεις ή το αγοράζεις . Προσωπικά πιστεύω ότι το magic 1 είναι ιδανικό για Σαρωνικό . Μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα , αλλά έχει πολύ χαμηλότερη συντήρηση και κατανάλωση και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό . Αν το θες να γυρνάνε το Αιγαίο όπως τα μικρά του Ηλιοπουλου τότε τα δύο αλλά είναι πιο ιδανικά . Σχετικά με το CAT1 τα έχουν πει πολλοί φίλοι στο φόρουμ . Είναι αποτυχημένη 100% επιλογή , επενδύθηκαν πάρα πολλά λεφτά για να αναστηθεί που δεν θα έπρεπε . Είναι ένα ταχύπλοο σε κατανάλωση και συντήρηση με ταχύτητα συμβατικού . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να απαλλαγεί παντοιοτρόπως από αυτό το πλοίο .
Diagoras Posted June 9 Posted June 9 Κάποιες απορίες: 1) τα Magic 2 & 3 δεν έχουν κλείσει ούτε μια χρονιά δρομολόγησης, ούτε καν καλοκαίρι δεν έχουνε δουλέψει, πώς μπορούμε να τα κρίνουμε από τώρα; Έχουμε ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης; Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που δε μπορούσε για καιρό να αναρτήσει δρομολόγια, μια εταιρεία που δοκιμάζει κάτι καινούριο στο Σαρωνικό (έσπασε την Ύδρα από τις Σπέτσες και χρησιμοποιεί δύο ταχύπλοα στη γραμμή) και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον ... Μήπως βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα; 2) το Magic 1 δε βλέπω που θα χωρούσε στις Σποράδες το καλοκαίρι αλλά θυμάμαι πέρσι δούλεψε στο Σαρωνικό μέχρι Δεκέμβρη. Σε μήνες όπως ο Νοέμβρης δε θα ήταν πιο αποδοτικό στο Σαρωνικό σε σχέση με τα Magic 2 & 3 όπως έγραψε ο @Annivas; Νομίζω βιάζονται να το ξαποστείλουν ... 3) Cat I ... τα είπανε όλα οι φίλοι, λάθος επένδυση, λάθος πλοίο, πολλά λεφτά ανακαίνισης, μεγάλες χασούρες και λάθος σχεδιασμένα δρομολόγια (πέρσι ειδικά). Το μόνο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο "ταχύπλοο" είναι να ξυπνήσει ακτοπλοϊκά την Κύθνο αλλά με δυσανάλογο κόστος ... Απορώ τι όνειρο είδανε ... 4) διαβάζω για νεότευκτα στα 2/3 του Cat I ... Σε ποιές γραμμές θα μπορούσαν να δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία; Απέναντι σε ποιά πλοία και σε ποιούς ανταγωνιστές; 5) διακρίνω αρκετά επιθετική πολιτική από την εταιρεία χωρίς να βλέπω ανάλογη προεργασία σε επίπεδο οργάνωσης. Μπήκανε στις Σποράδες χωρίς προεργασία, μπήκανε επιθετικά στο Σαρωνικό αρκετά ξαφνικά, μπήκανε στις Δυτικές Κυκλάδες σε εντελώς καινούρια σύνδεση από Λαύριο, κινήσεις στις οποίες πρέπει να ματώσανε πάρα πολύ οικονομικά για να πάρουν ό,τι μερίδιο πήρανε ... Πώς συνεχίζουν να παίζουν τόσο επιθετικά και να βγάζουν εξαγγελίες για νεότευκτα όταν έχουν απέναντι ανταγωνισμό που δραστηριοποιείται χρόνια και έχει ένα ήδη καλά αναπτυγμένο δίκτυο πρακτορεύσεων;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now