Jump to content
Shipfriends

Ανθρωποκτονία με θύμα επιβάτη του Blue Horizon || 05.09.2023


Recommended Posts

Βρήκαν παπά να θάψουν τα "σωματεία"

Quote

"Απευθύνουμε αγωνιστικό κάλεσμα στα σωματεία, τους συλλόγους και τους φορείς

του νησιού, αλλά και σε κάθε συμπολίτη μας που αγανακτεί μπροστά στη

βαρβαρότητα και τη σαπίλα μιας κοινωνίας – ενός συστήματος όπου το κέρδος

υπερέχει της ανθρώπινης ζωής, να δώσει δυναμικό παρόν στην αυριανή

κινητοποίηση."

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Kaptennemo said:

Μπορεί από τα μικρόφωνα του VDR να ακούγεται η συνομιλία μεταξύ ρεμετζου και γέφυρας , έτσι νομίζω μπορεί να διαλευκανθεί εύκολα αν γνώριζε ο πλοιαρχος ή όχι 

Επιμένεις σε πολλές δημοσιεύσεις σου για κάτι που και η ίδια η ATTICA το ξεκαθάρισε.....ο Πλοίαρχος γνώριζε. Οτιδήποτε άλλο λες επί του θέματος νομίζω πλέον είναι  περιττό 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, mvin said:

Επιμένεις σε πολλές δημοσιεύσεις σου για κάτι που και η ίδια η ATTICA το ξεκαθάρισε.....ο Πλοίαρχος γνώριζε. Οτιδήποτε άλλο λες επί του θέματος νομίζω πλέον είναι  περιττό 

ΑΝ έχεις δει σε προηγούμενο σχόλιο μου ξεκάθαρα καταδίκασα τους κατηγορούμενους και είπα ότι τα έκαναν ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ , από εκεί και πέρα κρίνε όπως νομίζεις . Θα μας λυθούν ξεκάθαρα όλες οι απορίες με το πόρισμα της υπόθεσης 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια στη "χώρα" η αξία της ανθρώπινης ζωής όχι απλά έχει φτηνύνει, έχει μηδενιστεί. Πυρκαγιές, πλημμύρες, κορωναϊοί, μαφιόζικα χτυπήματα μέρα μεσημέρι, τρένα, πλοία...παντού άμεσες ή έμμεσες δολοφονίες κι ένας κόσμος βουτηγμένος στην έλλειψη παιδείας, την απάθεια και τη διαφθορά. Η ανθρωποκτονία στο Blue Horizon για μένα είναι το αποτέλεσμα αφενός της κατάντιας της Attica Group, μιας εταιρείας που κάποτε ήταν σύμβολο πρωτοπορίας και εξέλιξης αλλά σήμερα λειτουργεί κυριολεκτικά στον αυτόματο πιλότο, και αφετέρου του ανύπαρκτου κράτους (βλέπε ΛΣ) λόγω ωχαδερφισμού, ρεμούλας και μνημονίων...

Πέρα από την αγορά των δύο ro-ro και την έξυπνη προσθήκη του Blue Star 1 στην Παροναξία αναρωτιέμαι αν έχει αλλάξει τίποτα άλλο εκεί στην Attica. Μια διοίκηση απρόσωπη, με στελέχη που ξεμείνανε από παλαιότερες διοικήσεις, χωρίς αφεντικό αλλά με μια τράπεζα που κάνει κουμάντο σε κάτι που δεν έχει ιδέα. Το μόνο που ξέρει είναι να κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις χρεών και αξιών μπας και λύσει την εξίσωση μιας ενδεχόμενης πώλησης...Καμία επαφή με τις κοινωνίες και τις ανάγκες τους, καμία σχέση με τις εξελίξεις και την προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις (η μόνη προοπτική είναι να βυζάξουμε κανα ταμείο ανάκαμψης) οπότε δε μου κάνει εντύπωση να πέφτει σταδιακά το επίπεδο των πληρωμάτων. Γιατί όταν δεν υπάρχει διοίκηση με όραμα, με αξιοπιστία που να εμπνέει, να ελέγχει, να θέτει ψηλά στάνταρ παραμόνο διαχειριστές αργά ή γρήγορα καταλήγεις σε τσιφλίκια και νταβατζηλίκια ακόμα και από τον τελευταίο τροχό της αμάξης...Άραγε τέτοιες ανεκδιήγητες εικόνες υπήρχε περίπτωση να τις δούμε στη Golden, τη Fast ή την Aegean Sea Lines;

Κρίμα και για το Blue Horizon, ένα πλοίο που προσέφερε πολλά και δεν αξίζει τέτοιο στίγμα. Γιατί τα βαπόρια πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα κάνουν τα πληρώματα και τα αφεντικά τους και στα χέρια ενός Στρίντζη δε θα έφτανε ποτέ σε αυτό στο σημείο...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς από τη στιγμή που χάθηκαν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές και οι οικογενειακές εταιρείες έπεσε κατακόρυφα το επίπεδο της ακτοπλοΐας , από κάθε άποψη 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Έδρασε κι ο υπουργός με καρατομήσεις...

Συλλυπητήρια για τον άδικο χαμό του συνανθρώπου μας. Αν από κάτι πάσχουν οι πολίτες της Ελλάδας σήμερα, είναι η απανθρωπιά, η αποξένωση, η έλλειψη σεβασμού, η αδιαφορία και η κακία! 

Ταξιδεύω συχνά για Κρήτη και φυσικά τέτοια συμβάντα δεν είχα ξαναδεί. Επιβάτες αλλά και πλήρωμα έχω συναντήσει από πάρα πολύ αγενής αλλά και ανθρώπους με φιλότιμο και καλοκαρδοσύνη... 

Ας ελπίσουμε να μην ξαναδούμε κάτι τέτοιο κι όλοι μας να συγκρατούμε τον εαυτό μας να μην βγαίνει εκτός ελέγχου...ας καταπίνουμε και μερικά πράγματα...

Όλο αυτό είναι ένα μεγάλο σοκ και πρέπει να μας ταρακουνήσει... 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, CATHA said:

Δεν μπορούσε να σταθεί ο Πασχάλης, καλώς η κακώς φέρει την ευθύνη για ο,τι γίνεται στην εταιρεία. Ενδιαφέρον θα έχει και το όνομα του αντικαταστάτη.

Τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου θα την πάρει προσωρινά ο κ.Παναγιώτης Δίκαιος που είναι επιτελικός διευθυντής χρηματοοικονομικών του ομίλου.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kaptennemo said:

Δυστυχώς από τη στιγμή που χάθηκαν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές και οι οικογενειακές εταιρείες έπεσε κατακόρυφα το επίπεδο της ακτοπλοΐας , από κάθε άποψη 

δυστυχως το  οτι παιζει  μονη της στο αιγαιο ειναι το προβλημα. επαρση και οτι αυτο ειναι σας αρεσει η οχι αλλιως παρε το αεροπλανο. Και ναι ξερω οτι η μονη γραμμη που εχει  ανταγωνισμο ειναι του Ηρακλειου, αλλα ο αερας της παντοδυναμιας φερνει το ιδιο αποτελεσμα παντου. οταν ξερεις οτι σε εχουν αναγκη για να πανε στον τοπο τους , να μεταφερθουν για να δουλεψουν να πας διακοπες κτλ. τοσο η αλαζονεια θα θεριευει. το 2000 ειχαμε το σαμινα εντελως διαφορετικα γεγονοτα,αλλα αποτελεσματα της απολυτης κυριαρχιας .

αν δεν υπαρχει αντιπαλος τοτε γιατι να κανεις το πληρωμα καλυτερο; γιατι να εκπαιδευεις καλυτερα; γιατι να διαλεγεις τους καλυτερους; (δεν θελω να πω κατι για τα πληρωματα ισα ισα που καλουντε να βγαλουν ολη την λατζα με το φιλοτιμο να οδηγει) γιατι να πληρωσεις καλυτερα το πληρωμα για να εχεις τους καλυτερους; απλα να  βγει το ταξιδι. το παμε και οπου βγει των τεμπων 

 

παντα με εκτιμηση στο συνολο των  ναυτικων που κανουν οτι καλυτερο μπορουν και ακομα παραπανω αλλα το ψαρι βρομαει απο το κεφαλι 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Diagoras said:

στα χέρια ενός Στρίντζη δε θα έφτανε ποτέ σε αυτό στο σημείο...

Εδώ που τα λέμε ούτε ο Περικλής θα το άφηνε να συμβεί (κατ' εμέ). 

Καλώς ή κακώς, η Attica στις πολύ αρχές της, με τα πρώτα Superfast, μέχρι και την πώληση στην MIG ήταν όμιλος πρότυπο. Ήταν η μόνη Ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία που πήγε στην ΒΑΛΤΙΚΗ! Τα πλοία είχαν μέχρι και Goodys! Τα Superfast με τις φτερωτές τσιμινιέρες και το κόκκινο ferrari χρώμα να έρχονται όταν οι άλλοι πάνε, τα Blue Star να σαρώνουν το Αιγαίο. Από τότε που την πήρε η MIG κάνουν παράλογα πράγματα. Πούλησαν το Superferry, πούλησαν το Ιθάκη, αγόρασαν την HSW η οποία δεν είχε κάποιο εμφανές πρόβλημα (την ΑΝΕΚ να πω ντάξει έκανε βλακείες που την άφησαν ξεκρέμαστη.) έφτασε να μονοπωλεί στις φιλετογραμμές και τώρα να θρηνούμε ένα νέο παλικάρι που ήθελε να γυρίσει σπίτι.

Τούτου λεχθέντος, δεν θέλω να αγιοποιήσω τον Περικλή, κι αυτός έκανε λάθη, από την στιγμή που παρέγγελνε μανιωδώς 12 πλοία απλά για να αντικαταστήσει αυτά που ήδη είχε. 

Πάντως, για εμένα το Horizon είναι ένα ωραίο γιαπωνέζικο πλοίο, με λίγο ασφυχτικές καμπίνες, αλλά αξιόπιστο. Έκανα ταξίδι μαζί του τον Οκτώβριο του 2021 από Χανιά για Πειραιά (νομίζω τότε σκάντζαρε το Galaxy) και δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα. Τότε είχε σχετικά καλή φήμη-κάτι που επιβεβαίωσα και με το ταξίδι μου, και μέχρι πριν γίνει το συμβάν δεν νομίζω να την έχασε. Είχα κάνει κι άλλα ταξίδια μαζί του-τα περισσότερα μεταξύ 2014-2017 από Ηράκλειο, αλλά και το 2011 από Χανιά (τότε δεν ήταν σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ, αλλά ανταγωνιστής.). Τώρα η φήμη του απλά αμαυρώθηκε (και πολύ μάλιστα) και νομίζω ότι θα αργίσει να ξεπλυθεί, αν και ρεαλιστικά, δυστυχώς, μάλλον αυτό θα περιμένουν, όπως έγινε και με τα Τέμπη.

Περιττό να πω πως δείχνω απόλυτη κατανόηση στο θύμα που ταξίδευε και όσο πιο πολύ βλέπω πόσα κοινά έχουμε τόσο πιο πολύ καταλαβαίνω ότι θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε (και πόσο τρομακτικό είναι). Κι εγώ απόδημος Κρητικός, που ταξιδεύει συχνά, και με προσωπικές δυσκολίες (δεν θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί πρόκειται για προσωπικά δεδομένα). 

Εν κατακλείδι, μιλάμε για ένα τραγικό γεγονός, αδιανόητο εν έτει 2023, και που σίγουρα θα στιγματίσει πολλούς. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς εδώ ένα παρά ένα Ποστ διαβάζω για το πως θα κλείσει η Attica που έχει όλα αυτά τα ελαττώματά τους διευθυντές την νοοτροπία … ΠΕΘΑΝΕ ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και Έχουμε ένα ΔΟΛΟΦΟΝΟ για μένα από την στιγμή  που πήγε την γλυτώσει εχοντας σκοτώσει, καταστρέψει μία οικογένεια  την δική του και πόσες άλλες όπως πάει δουλειά… 

Δείτε τι γίνεται γύρω μας.

Δουλειά δεν είχε ο διάβ….
 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι δεν πρέπει να τους παίρνει όλους η μπάλα μέσα στην εταιρεία είτε εργαζόμενους είτε διοικούντες. Δεν είναι δίκαιο να κρίνονται αρνητικά όσοι κάνουν σωστά την δουλειά τους. Έχω ταξιδέψει άπειρες φορές με τα πλοία της εταιρείας. Από τα πληρώματα του ξενοδοχειακού των καφέ/εστιατορίων της ρεσεψιόν ποτέ μα ποτέ δεν συνάντησα κάποιον αγενή ούτε με υφακι χιλίων καρδιναλίων. Στην πλειοψηφία τους ήταν πάντα πρόθυμοι και ευγενικοί.

 

Τουναντίον όμως κάτω στο γκαράζ η εικόνα αλλάζει άρδην. Αγένεια, φωνές κακό... Αλλά δεν είναι κάτι που συναντάμε μόνο στα πλοία της εν λόγω εταιρείας αλλά σε ΟΛΑ.

 

Σήμερα πάντως έτυχε να ξεφορτωσω κάποια αυτοκίνητα μέσα από το Power Jet  στην Σαντορίνη. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι το πλήρωμα είχε κάτσει κατά μήκος του καταπέλτη και άφηνε τον κόσμο να βγαίνει ανά κύματα των 20-30 ατόμων και όχι εκείνος ο χαμός που γινόταν.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, parian scientist said:

Δυστυχώς εδώ ένα παρά ένα Ποστ διαβάζω για το πως θα κλείσει η Attica που έχει όλα αυτά τα ελαττώματά τους διευθυντές την νοοτροπία … ΠΕΘΑΝΕ ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και Έχουμε ένα ΔΟΛΟΦΟΝΟ για μένα από την στιγμή  που πήγε την γλυτώσει εχοντας σκοτώσει, καταστρέψει μία οικογένεια  την δική του και πόσες άλλες όπως πάει δουλειά… 

Το δολοφόνο τον έχουν υποδείξει τα πολλά βίντεο που κυκλοφόρησαν και προφανώς όποιος έχει στοιχειώδη ανθρωπιά καταδικάζει απερίφραστα την εγκληματική ενέργειά του. Από κει και πέρα, δεν πήγε να τη γλυτώσει μόνος του, είχε και συνεργούς άρα η κουβέντα αυτόματα δε σταματά μόνο σε αυτόν. Όταν έχεις παίξει κανονικό ξύλο με επιβάτη, τον έχεις πετάξει σαν σκουπίδι στη θάλασσα μπροστά στα μάτια όλων, τον χαζεύεις απαθέστατα να πνίγεται και συνεχίζεις το ταξιδάκι σου λες και δε συνέβη τίποτα τότε εγείρονται πέρα από ζητήματα ανθρωπιάς και ζητήματα ικανότητας, εκπαίδευσης και γενικότερα ναυτοσύνης.

Επομένως, προφανώς και θα πρέπει να συζητηθεί το γενικότερο πλαίσιο λειτουργίας της εταιρείας και γι' αυτό έχουμε και παραιτήσεις. Δηλαδή ανοίγοντας τέτοια κουβέντα δε σεβόμαστε τη μνήμη του αδικοχαμένου; Δεν ήταν η κακιά η ώρα, ήταν η κάκιστη νοοτροπία η οποία από κάπου πηγάζει...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσίευμα του cretalive, που αναπαράγει το Ποντίκι, η Γέφυρα του Blue Horizon ενημέρωσε το Traffic στις 22.13 ότι υπήρχε άνθρωπος στη θάλασσα, χωρίς αναφορά σε όσα είχαν προηγηθεί.

Τα στοιχεία του vdr, εξετάζονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αφού ενημέρωσαν τότε γιατι δεν σταμάτησαν να τον σώσουν;  

Επίσης έχει ενδιαφέρον η επιλογή λέξεων στα δημοσιεύματα για τις κυρώσεις στα στελέχη του ΛΣ. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ ότι θα φύγουν απλά τον Πειραιά και θα πάρουν κάποια δυσμενη μετάθεση. Ούτε λόγος για απόλυση και σπίτι τους 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, hayabusagr said:

Αφού ενημέρωσαν τότε γιατι δεν σταμάτησαν να τον σώσουν;  

Έλα ντε.

Δικαιολογίες της πλάκας είναι αυτά. Ακόμη και αν αγνοούσαν τι είχε γίνει στον καταπέλτη, το ότι ήξεραν ότι υπήρχε άνθρωπος στη θάλασσα και έδωσαν πρόσω επιβαρύνει τη θέση τους.

ΥΓ. Για το λιμενικό δεν έχει τελειώσει η ιστορία. 4 άτομα παραπέμπονται πειθαρχικό. Δεν είναι εύκολο να τη βγάλουν καθαρή μόνο με μετάθεση 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, όταν κατακαθήσει όλο αυτό, πρέπει να ανοίξει μια μεγάλη κουβέντα για πολλά..! Καράβια καβαλάνε χαρτογραφημένες ξέρες μέρα μεσημέρι, λιμενικοί άφαντοι κατά την διαδικασία άφιξης και αναχώρησης πλοίων, το traffic δίνει αφιξοαναχωρήσεις με τα πλοία μες στην λιμενολεκάνη λες και είναι πρόβατα στο μαντρί, πληρώματα με συμπεριφορά μπράβων, κτλ....

Βρωμάνε πολλά και συνήθως μετά την βρώμα ακολουθεί η σήψη.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο οτι μία απεργία (γιατί όχι πολλές ακόμη) θα λύσει όλα τα προβλήματα του κλάδου, θα βελτιώσει την ασφάλεια των μεταφορών και πάει λέγοντας... Στο λιμάνι ακούγεται οτι ο ναύτης που εμπλέκεται στο επεισόδιο είναι οργανωμένο μέλος στο ΠΑΜΕ / ΚΚΕ και ίσως αυτό να εξηγεί την υποτονική αντίδραση του κόμματος... 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα εμπλέκεται ναύτης; Τα περισσότερα δημοσιεύματα αναφέρουν τον Υπάρχο ως δράστη και Υποπλοίαρχο και Λοστρόμο ως τους άλλους δύο παρόντες στον καταπέλτη.

(Όχι ότι αλλάζει η ουσία των σχολίων μας).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...