Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας το πλοίο φέτος το καλοκαίρι (από 14/6) θα δουλέψει στην Ικαρία Σάμο συνδέοντας τα δύο αυτά νησιά με τα Δωδεκάνησα (μέχρι Ρόδο) και με την Μύκονο. 

  • Replies 347
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Μέχρι Κω για την ακρίβεια 2 φορές την εβδομάδα (και σε ημερήσια δρομολόγια 🤔). Η Ροδος τελικά δεν υπάρχει 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted (edited)

Ναι όντως ισχύει αυτό που λες,στην τελική ίσως καλά έκαναν και την έκοψαν γιατί μετά την Κω απευθείας θα πήγαινε Ρόδο.Το εισητηριο για Κω το έχει 46€ αντί για 63€ που το έχει η Άττικα

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted (edited)

Βέβαια είναι και 15 πλευσιμες ώρες και μάλιστα ημερήσιο δρομολόγιο και στο πήγαινε και στο έλα. Δεν ξέρω κατά πόσο δελεαστικό είναι για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει από Αττική για Κω η ακόμα και για Κάλυμνο 

Προσωπικά πάντως κρατάω μια "μικρή πισινή" για το αν θα είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα Ιουνίου 

9 hours ago, pilot said:

Βέβαια είναι και 15 πλευσιμες ώρες

Αυτοδιορθωνομαι: 16 πλευσιμες ώρες για Κω 

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Στις 14 Ιουνίου ξεκινάει θεωρητικά δρομολόγια. Έχουμε καμία εικόνα από τη δουλειά που έχει στο εσωτερικό του πλοίου και το πώς περίπου έχουν διαμορφωθεί οι χώροι του? Οδεύουν όντως οι εργασίες προς το τέλος. Προς το παρόν πάντως η εταιρεία έβγαλε ένα δελτίο τύπου για το επικειμενο δρομολόγιο του

 

Νέο δρομολόγιο με τις χαμηλότερες τιμές και πλοίο… Super! - seajets

Edited by Nick the Greek
Link
Posted (edited)

Πιστεύω ότι το εσωτερικό του θα είναι ανώτερο του Μύκονος αν κρίνω από τις ανακαινίσεις που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια στα ταχύπλοα. Αν προσφέρει λοιπόν ένα άνετο ταξίδι δεν βρίσκω λόγο να μη δουλέψει καλά με τα διαφορετικά του ωράρια.

Edited by George...f
εντυπωσιακο
Posted

Πανέμορφα σαλόνια, διαρρύθμιση, φωτισμός και χρώματα . Μιλάμε καταπληκτική δουλειά! Καλές θάλασσες να έχει!

Posted

Πραγματικά δείχνει πως έχει πέσει πολύ χρήμα κ δουλειά για να έρθει σε αυτή τη κατάσταση εάν έχει συμβεί το ίδιο στο μηχανοστάσιο νομίζω θα βγει λίρα 100 για την εταιρεία 

Posted

Εγω προσωπικα δεν θα συμφωνησω.Ναι μεν οντως επεσαν λεφτα αλλα για τα γουστα μου το εσωτερικο του ηταν πολυ πιο ομορφο πριν.

Ειναι μια κλασσικη μετασκευη γνωστου ελληνικου γραφειου που βασιζεται στο laminate και στο γκρι πλαστικο.

Posted

Το πλωριό σαλόνι πάντως δείχνει πολύ ωραίο, και τα αεροπορικά καθίσματα φαίνονται απίστευτα εργονομικά. Από την άλλη πλευρά όμως νομίζω ότι ο MILTIADIS έχει δίκιο για το laminate. Θυμίζει τις μετασκευες πολλών άλλων πλοίων τα τελευταία χρόνια. Βέβαια το βιντεακι είναι μικρό για να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. Θα μου άρεσε να δω καποια στιγμή καμπίνες κ εξωτερικά καταστρωματα.

Posted

Πολύ όμορφο εσωτερικά. Εάν έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και στο μηχανολογικό κομμάτι, το πλοίο θα είναι στολίδι.

Posted (edited)

Και από εμένα θα πω ότι ναι έκαναν πολύ ωραία δουλειά, φαίνεται ότι έπεσε πολύ χρήμα μέσα στο βαπόρι,αλλά από την άλλη πλευρά δεν παύει να είναι ένα βαπόρι του 1985, καλό θα ήταν αυτά τα χρήματα να τα ρίχνανε σε ένα νεότερο βαπόρι ( ώστε να το έχουμε κάποια χρόνια παραπάνω ) και φυσικά λίγο πιο όμορφο εξωτερικά.

Edited by aggelos_lask
Posted

Καλά δεν είναι και η πρώτη φορά που η seajets ρίχνει χρήμα σε ένα πιο παλιό καράβι .

Posted (edited)

Είδα πριν λίγο στο insta που έβαψαν δύο σειρές με παράθυρα σε βαθύ μπλε σαν αποτέλεσμα το πλοίο δείχνει και αρκετά νεότερο και εσωτερικά και εξωτερικά και άμα δει και την γέφυρα με τα χειριστήρια θα καταλάβει. Θέλω να ευχηθώ από τωρα καλή αρχή όταν ξεκινήσει θα βοηθήσει αρκετά. Δεν θα καργαρει κάθε μερα το Μύκονος θα περνει αρκετό κόσμο και ιχ εχοντας μεγάλο πρωτοκολο και ας μην πιάνει κάθε μέρα ικαρια και σαμο. Είναι μια πολύ καλή επιλογή με αρκετά δελεαστική τιμή ακόμα και σε καμπίνες.Σαν συμπεριφορά στη θάλασσα λογικά θα χει καλή μια και πριν ταξίδευε στις βόρειες θάλασσες αν δεν κανω λαθος. Σαν ικαριωτης είμαι αρκετά περίεργος να ταξιδέψω μαζί του και σίγουρα θα μοιραστώ την εμπειρία μου και με φωτογραφίες. Το μόνο που μένει είναι το τι ταχύτητες και πληρότητες θα χει και άμα υπάρχουν θετικά αποτελεσματα να μπει ταχύπλοο (αν και δύσκολο). Θα θελα να ακούσω και άλλες γνώμες από ικαροσαμιωτες

Edited by Captainfanouris
Posted

Την οποία δεν την έχει ούτε στον κατήφορο. Το αδελφό του Stena Nautica -όταν το ανοίξουν- πάει με 17 και κάτι.

Posted (edited)

Και τα ωράρια των δρομολογίων του, έτσι όπως έχουν ανακοινωθεί κάτι τέτοιο υποδηλώνουν: Ένα 17αρι περίπου 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Έχουν πλάκα πάντως που βάψανε και τα τζάμια της γέφυρας με μαύρη λωρίδα και καλά να φαίνεται πιο σύγχρονο και πιο "καινούργιο".Αυτό δείχνει βέβαια και πόσο μπροστά ήταν και είναι τα χρώματα της blue star/superfast που σχεδόν όλοι την μιμούνται στα πλοία τους που είναι παλιά για να φαίνονται λίγο πιο "σύγχρονα".

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...