Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοιο απο οσο μαθαινω ανηκει ακομα στους Σουηδους!! Για αυτο σβηστηκαν τα σινιαλα της NEL LINES απο τις μπαντες. Οι Σουηδοι εδωσαν ενα μικρο ποσο στους ναυτικους για τα καθημερινα τους εξοδα και ειχαν βαλει πετρελαιο για να εχει ρευμα το βαπορι, αλλα τις τελευταιες ημερες δεν εχουν εμφανιστει στο πλοιο μετα τις εξελιξεις στην Ελλαδα. Απο το πλοιο εχουν περασει αρκετοι ενδιαφερομενοι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακούστηκε οτι το πλοίο αγοράστηκε (η' ξαναναυλώθηκε), το πλήρωμα έχει ηδη εξοφληθεί και πρόκειται να επανέλθει στην άγονη. Αγνωστο το όνομα του νέου ιδιοκτήτη, το σίγουρο ομως είναι οτι το καλοκαίρι το έχασε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Πολλά μέλη του πληρώματος πληρώθηκαν από τον Σουηδό (μέχρι 10 μηνιάτικα δόθηκαν) και αποχώρησαν από το πλοίο. Στο πλοίο αυτό τη στιγμή παραμένουν 13 άτομα πλήρωμα (μηχανή, κουβέρτα, 1 μάγειρας και 1 καμαρότος) και κάνουν εργασίες επισκευής στο πλοίο για να είναι έτοιμο. Συνεχίζουν να περνάνε ενδιαφερόμενοι για το πλοίο από την Ελλάδα (γύρω στις 11 διαφορετικές εταιρείες έχουν ρίξει ενδιαφέρον για το πλοίου άλλα δίνουν πολύ λίγα λεφτά)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ακούσει για ενδιαφέρον του Αλιφραγκή που χει το Μαρμάρι αλλά μάλλον δεν προχώρησε η ιστορία....πάντως δεδομένου του μεγέθους του και της οικονομίας σε καύσιμα, φαντάζει ιδανικό αγονόπλοιο για αυτό πιστεύω και υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το πλοίο...   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Tο AQUA SPIRIT φαίνεται να πέρασε στην κατοχή της εταιρίας σύμφωνα με τους ακτοπλόους.
http://www.ellinikiaktoploia.net/to-proto-simvatiko-gia-tin-seajets/

 
 

 
Καλορίζικο να είναι, και καλά δρομολόγια στα ενδοκυκλαδικά. Χηρεύουσα είναι η δεύτερη γραμμή και ο λαός διψά για βαπόρι.
 
Για τα Μεστά μακάρι να ήταν αλήθεια, αλλά από τη μια το βαπόρι έχει πιστοποιητικά μέχρι 20μίλια από τη στεριά, από την άλλη ακόμα και η προκήρυξη της επιδότησης θέλει βαπόρι 100 μέτρα και με καμπίνες. Που να τρέχουμε τώρα να κάνουμε και κόντρες με το Νήσος Σάμος. :D

Πως θα ανεβαινει το αιγαιο με κανα 7ρι δεν θα παλευεται??Κουλη κινηση μου φαινεται αν ισχυει, δεν βγαζει νοημα ουτε απο οικονομικης πλευρας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γιατι το λες;Μια χαρα ανεβοκατεβαινε και επι ΝΕΛ.
Προφανως και σαν μικρο βαπορακι θα κουναει αλλα δεν ειχαν ακουστει παραπονα για το πλοιο.Τι να πει και ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ :D
Και από οσο ξερω ειναι αρκετα οικονομικο οποτε προσωπικα δεν το βλεπω σαν αστοχη κινηση

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε τι χωρητικοτητα εχει το πλοιο σε οχηματα και κυριως σε φορτηγα?

Η χωρητικότητα είναι γύρω στα 80 ΙΧ. Τώρα από φορτηγά μεγάλα πρέπει να παίρνει γύρω στα 6 Φ/Γ γιατί έχει στη πλώρη ράμπα συν ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Στα ενδοκυκλαδικά που πήγαινε μια χαρά γιατί δεν το θέλουν, τρώει πίττα από ταχύπλοα?

Προφανώς αφου φέτος θα έχει ταχύπλοο που θα κάνει μόνο ενδοκυκλαδικά, πάντως εμείς το θέλουμε γιατί η γραμμή έχει μείνει για πολύ καιρό χωρίς πλοίο και υπάρχει πρόβλημα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...