sv1kyk Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 Ναι οντως ισχυει και αν παρει τα ενδοκυκλαδικα για 5 χρονια θα το αγορασει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Το πλοιο απο οσο μαθαινω ανηκει ακομα στους Σουηδους!! Για αυτο σβηστηκαν τα σινιαλα της NEL LINES απο τις μπαντες. Οι Σουηδοι εδωσαν ενα μικρο ποσο στους ναυτικους για τα καθημερινα τους εξοδα και ειχαν βαλει πετρελαιο για να εχει ρευμα το βαπορι, αλλα τις τελευταιες ημερες δεν εχουν εμφανιστει στο πλοιο μετα τις εξελιξεις στην Ελλαδα. Απο το πλοιο εχουν περασει αρκετοι ενδιαφερομενοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
AEGEAN Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Τι γίνετε τελικά με το spirit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Ακούστηκε οτι το πλοίο αγοράστηκε (η' ξαναναυλώθηκε), το πλήρωμα έχει ηδη εξοφληθεί και πρόκειται να επανέλθει στην άγονη. Αγνωστο το όνομα του νέου ιδιοκτήτη, το σίγουρο ομως είναι οτι το καλοκαίρι το έχασε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 ισχύει το περι hellenic που ειχε πει ο πετρος προ καιρου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sv1kyk Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Μαλλον Link to comment Share on other sites More sharing options...
AEGEAN Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Άνοιξε το AIS του .Έχουμε κάτι νεότερο ??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Το πλοίο φαίνεται ότι βγήκε από την μιζέρια του. Ισχύει ότι ετοιμάζεται για τα ενδοκυκλαδικά με άλλη εταιρία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Σαν φημη το εχουμε αναφερει και λιγο πιο πανω αλλα ακομα δεν εχει γινει κατι περισσοτερο και είναι ακομα στην ιδια θεση στο Λαυριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2015 Share Posted October 5, 2015 Πολλά μέλη του πληρώματος πληρώθηκαν από τον Σουηδό (μέχρι 10 μηνιάτικα δόθηκαν) και αποχώρησαν από το πλοίο. Στο πλοίο αυτό τη στιγμή παραμένουν 13 άτομα πλήρωμα (μηχανή, κουβέρτα, 1 μάγειρας και 1 καμαρότος) και κάνουν εργασίες επισκευής στο πλοίο για να είναι έτοιμο. Συνεχίζουν να περνάνε ενδιαφερόμενοι για το πλοίο από την Ελλάδα (γύρω στις 11 διαφορετικές εταιρείες έχουν ρίξει ενδιαφέρον για το πλοίου άλλα δίνουν πολύ λίγα λεφτά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναστάσιος Αναστασίου Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Τι θα απογίνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kythnos Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Εγώ έχω ακούσει για ενδιαφέρον του Αλιφραγκή που χει το Μαρμάρι αλλά μάλλον δεν προχώρησε η ιστορία....πάντως δεδομένου του μεγέθους του και της οικονομίας σε καύσιμα, φαντάζει ιδανικό αγονόπλοιο για αυτό πιστεύω και υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το πλοίο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Υπήρξε όντως ενδιαφέρον από τον Αλιφραγκη αλλά το ποσό που έδινε για το πλοίο ήταν πολύ μικρό (γύρω στα 1,5 εκ €)!! Που σίγουρα δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Ποσα δηλαδή ζηταει ο πλοιοκτήτης του για να ξερουμε και ποσο κοντα ηταν στις απαιτησεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Χθεσινή αγγελία στο ΓΕΝΕ, για Β μηχανικό για το πλοίο. Εταιρεία η γνωστή, "ΟΡΒΕΛΑΙΝ ΧΕΛΕΝΙΚ Ν.Ε.Ν.959/79-ΤΣΙΛΙΔΗΣ ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΕΚΠΡ." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 (edited) Tο AQUA SPIRIT φαίνεται να πέρασε στην κατοχή της εταιρίας σύμφωνα με τους ακτοπλόους.http://www.ellinikiaktoploia.net/to-proto-simvatiko-gia-tin-seajets/ Καλορίζικο να είναι, και καλά δρομολόγια στα ενδοκυκλαδικά. Χηρεύουσα είναι η δεύτερη γραμμή και ο λαός διψά για βαπόρι. Για τα Μεστά μακάρι να ήταν αλήθεια, αλλά από τη μια το βαπόρι έχει πιστοποιητικά μέχρι 20μίλια από τη στεριά, από την άλλη ακόμα και η προκήρυξη της επιδότησης θέλει βαπόρι 100 μέτρα και με καμπίνες. Που να τρέχουμε τώρα να κάνουμε και κόντρες με το Νήσος Σάμος. Πως θα ανεβαινει το αιγαιο με κανα 7ρι δεν θα παλευεται??Κουλη κινηση μου φαινεται αν ισχυει, δεν βγαζει νοημα ουτε απο οικονομικης πλευρας Edited February 6, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Γιατι το λες;Μια χαρα ανεβοκατεβαινε και επι ΝΕΛ.Προφανως και σαν μικρο βαπορακι θα κουναει αλλα δεν ειχαν ακουστει παραπονα για το πλοιο.Τι να πει και ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ Και από οσο ξερω ειναι αρκετα οικονομικο οποτε προσωπικα δεν το βλεπω σαν αστοχη κινηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Άλλο να κάνει περάσματα ανάμεσα στα νησιά των Κυκλάδων και άλλο το πέρασμα στην ανοικτή θάλασσα του Β. Αιγαίου!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Καλα και το ΣΑΟΣ ΙΙ ανεβαινε για αρκετα χρονια.Δεν εχουν και την τρομερη διαφορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Το Σαος ΙΙ είναι μεγαλύτερο σε μήκους περίπου 13 μέτρα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 (edited) κ με μεγαλυτερο πλατος κ βυθισμα Edited February 7, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Ξερουμε τι χωρητικοτητα εχει το πλοιο σε οχηματα και κυριως σε φορτηγα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Στα ενδοκυκλαδικά που πήγαινε μια χαρά γιατί δεν το θέλουν, τρώει πίττα από ταχύπλοα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Ξερουμε τι χωρητικοτητα εχει το πλοιο σε οχηματα και κυριως σε φορτηγα? Η χωρητικότητα είναι γύρω στα 80 ΙΧ. Τώρα από φορτηγά μεγάλα πρέπει να παίρνει γύρω στα 6 Φ/Γ γιατί έχει στη πλώρη ράμπα συν ΙΧ Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Στα ενδοκυκλαδικά που πήγαινε μια χαρά γιατί δεν το θέλουν, τρώει πίττα από ταχύπλοα? Προφανώς αφου φέτος θα έχει ταχύπλοο που θα κάνει μόνο ενδοκυκλαδικά, πάντως εμείς το θέλουμε γιατί η γραμμή έχει μείνει για πολύ καιρό χωρίς πλοίο και υπάρχει πρόβλημα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now