Jump to content
Shipfriends

Volans (IMO 8213782)


Recommended Posts

17 hours ago, Nick the Greek said:

Πρώτα πάμε στο 1999 όπου η κουβέντα γίνεται για τον εντοπισμό του κατάλληλου πρός αγορά πλοίου. Για την ιστορία κοίταξαν το Ferry Yoshino(IMO 9032719), δεν μπορώ να καταλάβω ποιό ήταν το δεύτερο. Cult στιγμή η τοποθεσία της συνέντευξης, ο καναπές του σπιτιού του συνεντευξιαζόμενου με καρεδάκι επάνω από τα μαξιλάρια. Μόνο γλυκό νερατζάκι δε βγήκε να κεράσει η σύζυγος :D.

 

Όσον αφορά το δεύτερο υποψήφιο πλοίο, το οποίο αναφέρεται στο βίντεο ως "VALAN ή VOLAN", το όνομα του, ως πρώτη σκέψη, με παρέπεμψε στην HIGASHI NIHON FERRIES, η οποία συνήθιζε να βαφτίζει πλοία της με παρόμοιο τρόπο (π.χ. VEGA, VIRGO, VANIR, VENILIA, VARUNA, VENUS, κ.α.)

Κάνοντας λοιπόν μια μικρή αναζήτηση στο λήμμα της εταιρίας στη γνωστή μας WIKIPEDIA, βρήκα αυτό. Το όνομα του μεταφράζεται ως VOLANS, και προήλθε από τον ομώνυμο αστερισμό. Είχε μήκος 126m και πλάτος 20m. Αδελφά του πλοία αναφέρονται τα VEDA και VANIR, του οποίου φωτογραφία βλέπουμε εδώ.

Πιθανολογώ ότι αναφέρονταν στο συγκεκριμένο πλοίο, καθώς τόσο οι διαστάσεις, όσο και η ηλικία θα ταίριαζαν στη γραμμή των Κυθήρων και σίγουρα θα τραβούσαν το ενδιαφέρον της εταιρίας.

Υ.Γ. Η αξιοπιστία των πληροφοριών είναι όση και η αξιοπιστία του εργαλείου μετάφρασης, μια και τα Ιαπωνικά μου εξαντλούνται στο sushi και στο sayonara
 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

On 10/17/2007 at 12:22 AM, Stefanos said:

Φυσικά!! και είναι το VANIR

post-323-128326969454_thumb.jpg

 

On 10/16/2007 at 11:24 PM, monastirlis manolis said:

na kai mia pio megali se analisi phwto .....

post-1342-128326969438_thumb.jpg

Ρε παιδιά τι ΚΑΡΑΒΑΡΑ είναι αυτή;Έχω πάθει πλάκα μόνο που το βλέπω με πιάνει καρδιοχτύπι.Γνωρίζει κανείς περισσότερα χαρακτηριστικά;Ένα νεότερο Ροδάνθη. Αν το έφερνε η ΑΝΕΝ θα έκαιγε καρδιές.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, lathraeos said:

 μήκος 126m και πλάτος 20m.

Imo 8213782 κατασκευής 1983 με 2 μηχανες Man 12PC2-5V με υπηρεσιακή 19κν .Τελευταιο όνομα da shun με το οποίο κάηκε και βυθίστηκε το 1999 στη Κίνα.Πολυ καλή σειρά καραβιών η συγκεκριμένη, κάτι σε συνδυασμό Ροδανθης και Κεφαλλονιά

Edited by Shippihs
Ροδανθη
Link to comment
Share on other sites

Καραβάρα βαρβάτη η συγκεκριμένη που θα ταίριαζε από Κυκλάδες μέχρι άγονη Δωδεκανήσου ή Βορείου Αιγαίου. Κρίμα που χάσαμε το μομέντουμ από την δεκαετία του '80 που φέρναμε ότι καραβάρα γιαπωνέζικη υπήρχε και το φτιάχναμε στα μέτρα μας εδώ. Κάτι σκόρπια ψώνια εδώ κι εκεί (Λευκά Όρη, Σοφοκλής, Αριάδνη, Νήσος Ρόδος, Superferry II) και μετά τέλος. Υπό αυτές τις συνθήκες πιθανόν να βλέπαμε στο Ηράκλειο τίποτα Hamanasu/Akashia και Δωδεκάνησα κάνα Kiso. Τώρα απλά μετράνε πόσο χρωστάνε εδώ κι εκεί οι εταιρείες. 

Μετά καλομάθαμε τα νεότευκτα και σήμερα έχουν φαλιρίσει όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Πες τα ρε @Strofalos να αγιάσει το στόμα σου.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ταχω γράψει και εγώ παλαιότερα.Αν έφερνε η ΝΕΛ αυτό τι ήθελε τους Κεντέρηδες;Τόσα καλά βαπόρια υπήρχαν στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία,εμείς θέλαμε 30 κόμβους 200 μέτρα χλίδα και φαντασία.Δε πειράζει,είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Αχ αυτο το καράβι.Από την ώρα που είδα τις φωτογραφίες του,ακόμα το σκέφτομαι...Πάνω γκαράζ για νταλίκες 20 κόμβοι υπηρεσιακή,χτισμένο όσο ακριβώς έπρεπε,το απόλυτο όπλο για παντού στο Αιγαίο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε οτι τοτε μας πεταξαν το τυρακι (αρση καμποταζ) και οτι θα τρεξουν  η Stena και η Finnlines ποια θα πρωτοκανει αγονη ανατολικων κυκλαδων, ο Παναγοπουλος θα εβαζε Σουπερφαστ στην Κρητη κτλ και δεν ειδαμε τη φακα. Καπως επρεπε να οχυρωθουν οι εταιριες. (Με την Hellas Ferries στην Αναφη για μια εφημεριδα ειχε υποσχεθει ο αλλος)  Μεχρι ενα σημειο καλα εκαναν. Λεμε μεχρι ενα σημειο. Απλα οπως σε καθε περιπτωση που τις αποφασεις τις παιρνει ο πονηρος Ελληνας ισχυει το «ειπαμε της γριας να χ€σ$...» 

Με πιανετε φανταζομαι.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Και να δούμε και ορισμένες λεπτομέρειες από το τέλος του από τους Lloyds:

 

Quote

 

CAUGHT FIRE, CAPSIZED AND SANK IN THE GULF OF BOHAI 18 MILES EAST OF YANTAI, CHINA IN LAT. 37 28N., LONG. 121 47E., AT 2338 HOURS LT ON 24/11/99 IN HEAVY WEATHER.
 
FIRE IGNITED ON THE LOWER VEHICLE DECKS AT 1621 HOURS LT EARLIER THE SAME DAY IN LAT. 37 41N., LONG. 121 37E. ATTEMPT TO RETURN TO PORT UNSUCCESSFUL DUE TO STEERING GEAR FAILURE AND TOWING EFFORTS BY OTHER VESSELS ALSO FAILED DUE TO SEVERE WEATHER CONDITIONS. 243 PERSONS DEAD, 39 MISSING, 22 PERSONS RESCUED. TWO THIRDS OF THE WRECK WAS RAISED AND REFLOATED ON 01/06/00, STERN REMAINS ON SEABED.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Καραβάρα βαρβάτη η συγκεκριμένη που θα ταίριαζε από Κυκλάδες μέχρι άγονη Δωδεκανήσου ή Βορείου Αιγαίου. Κρίμα που χάσαμε το μομέντουμ από την δεκαετία του '80 που φέρναμε ότι καραβάρα γιαπωνέζικη υπήρχε και το φτιάχναμε στα μέτρα μας εδώ. Κάτι σκόρπια ψώνια εδώ κι εκεί (Λευκά Όρη, Σοφοκλής, Αριάδνη, Νήσος Ρόδος, Superferry II) και μετά τέλος. Υπό αυτές τις συνθήκες πιθανόν να βλέπαμε στο Ηράκλειο τίποτα Hamanasu/Akashia και Δωδεκάνησα κάνα Kiso. Τώρα απλά μετράνε πόσο χρωστάνε εδώ κι εκεί οι εταιρείες. 

Μετά καλομάθαμε τα νεότευκτα και σήμερα έχουν φαλιρίσει όλοι.

 

4 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Πες τα ρε @Strofalos να αγιάσει το στόμα σου.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ταχω γράψει και εγώ παλαιότερα.Αν έφερνε η ΝΕΛ αυτό τι ήθελε τους Κεντέρηδες;Τόσα καλά βαπόρια υπήρχαν στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία,εμείς θέλαμε 30 κόμβους 200 μέτρα χλίδα και φαντασία.Δε πειράζει,είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Συγγνωμη για την αποτομη προσγειωση :P αλλα αν ειχαμε πορευτει με τετοιο σκεπτικο σημερα τα νεοτερα πλοια μας θα ηταν ηλικιας 25 χρονων..Και βεβαια θα μας ειχανε ΘΕΡΙΣΕΙ-και οχι απλα λιανισει οπως τωρα-οχι μια αλλα 2-3 μεγαλες εταιρειες απο τας Ευρωπας που θα στελνανε τα δικα τους ταχυτατα κ συγχρονα εργαλεια να παιζουν μπαλα εδω κι εμεις θα μεναμε με τα Volans Και τους λεβιεδες στο χερι. :D 

Οι Ιαπωνεζομετασκευες των Κρητικων εταιρειων ηταν κατα βαση φαγωμα χρηματων στο Περαμα.Βλεπε Ελυρος που στοιχισε συνολικα 60 μυρια οταν ενα νεοτευκτο το χτιζεις χωρις πολλα πολλα με 70.Και φυσικα αυτο ηταν το πιο χτυπητο παραδειγμα μιας και το φαγοποτι ειχε ξεκινησει απο τη δεκαετια του 80.Γι αυτο και η ΑΝΕΚ πηρε την πορεια που πηρε χωρις νεοτευκτα μονο απο κατι μετασκευες που κοστισαν απο τοσο αλλο τοσο.

Ας ειμαστε ρεαλιστες λοιπον γιατι στην ακτοπλοια εγιναν επενδυσεις την εποχη εκεινη που ηταν μονο προς οφελος του επιβατη.Τωρα γιατι ο καθενας θα πρεπει ντε κ καλα να αισθανεται αξιος της μοιρας του ειναι μια καλη ερωτηση για οσους μοιρολατρικα επιμενουν να αισθανονται ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποστηρίζω ότι δεν έπρεπε να ναυπηγηθούν νεότευκτα.Όμως έπρεπε να ακολουθηθεί μία μέση λύση με νεότευκτα και τέτοιου είδους πλοία.Τα 10 και 12 νεότευκτα για μένα είναι υπερβολη και αυτό φάνηκε στη συνέχεια με ποιο τρανταχτό παράδειγμα την πώληση των Μινωικών γραμμών στο σωτήρα.

Τώρα για τις εταιρείες τις ευρωπαικές που δήθεν θα ερχόντουσαν στο Αιγαίο πιστεύω ότι δύσκολα θα το έκαναν.Και ακόμα πιο δύσκολα το εγχείρημα τους θα πετύχαινε όταν την εποχή αυτη υπήρχαν οι εταιρείες λαικής βάσης.

Δε νομίζω να μας χάλαγε αν ερχόντουσαν 2-3 τέτοια πλοία στο Αιγαίο.Και για Χίο Μυτιλήνη έκαναν και για Κασοκαρπαθία και για Κυκλάδες και για Δωδεκάνησα.Τέλος να προσθέσω πως κυκλοφορούσαν και κυκλοφορούν ακόμα πλοία υποδεεστερα από το Volans.

Οι επενδύσεις που έγιναν ήταν βραχυπρόθεσμα προς όφελος του επιβάτη,μακροπρόθεσμα όμως δεν ήταν επειδή δημιουργήθηκαν παντού μονοπωλιακές καταστάσεις.

Τώρα για την αναφορά σου στο τέλος,δε θα σχολιάσω κάτι...

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Shippihs said:

Imo 8213782 κατασκευής 1983 με 2 μηχανες Man 12PC2-5V με υπηρεσιακή 19κν .Τελευταιο όνομα da shun με το οποίο κάηκε και βυθίστηκε το 1999 στη Κίνα.Πολυ καλή σειρά καραβιών η συγκεκριμένη, κάτι σε συνδυασμό Ροδανθης και Κεφαλλονιά

 

10 hours ago, Nick the Greek said:

Και να δούμε και ορισμένες λεπτομέρειες από το τέλος του από τους Lloyds:

 

υπαρχουν περισσοτερα στοιχεια για το πλοιο και τα αδελφα του (πχ γραμμες που εκανε, φωτογραφιες, αν ειχε ψηφιστει στις ψηφοφοριες του shipfriends.jp)

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει στο wikipedia λημμα για  το πλοιο στα ιαπωνικα.Με την αυτοματη μεταφραση μες στις ακρες βγαινει νοημα. Εκανε δρομολογια muroran-hachinohetomakomai-Hachinohe και hakodate-aomori. Τον ιανουαριο 1999 το πηραν οι κινεζοι και μετονομασθηκε σε daishun και δρομολογηθηκε yantai-dalian. 24 νοεμβριου του 1999 επαθε το ατυχημα με 243 νεκρους που αναφερει ο φιλος nick. 

https://ja.m.wikipedia.org/wiki/ぼらん

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...