Jump to content
Shipfriends

Polaris (IMO 7358731)


Recommended Posts

Η αληθεια ειναι Νικολα οτι αυτο το βαπορι οσοι περασαν απο μεσα το αγαπησαν. Και καποιοι εβγαλαν ριζες εκει μεσα. Ποιον να θυμηθουμε και ποιον να αφησουμε εξω.

Τον ενα και μοναδικο καπτα Ζαχο που μας το εφερε και πρεπει να ηταν τον περισσοτερο καιρο συνολικα στα χειριστηρια του? Τον τελευταιο Α μηχανικο Κωστα Παριαρο που ηταν μεσα

απο την παραλαβη σαν Γ μηχανικος? Το μαστρο Γιωργη το Βελετζα που κυκλοφορουσε με ενα GPS στο χερι να βλεπει ποσο παει το βαπορι? :lol: Τον καπτα Παρασκευα (υπαρχος-πλοιαρχος) τον καπτα Χρηστο (υπαπλοιαρχος-υπαρχος-πλοιαρχος) το Μιχαλη Ζωτο που μπηκε ανθυποπλοιαρχος και εφτασε μεχρι υπαρχος. Το Θαναση το Ραμπια τον ηλεκτρολογο και το βοηθο του το Σπυρο Μπαλα? Ολοι κοντα στη δεκαετια ++ μεσα στο βαπορι. Οποιον αφησεις εξω θα τον αδικησεις.

Το θεμα ειναι οτι με αυτα τα βαπορια (και μιλαω για Απολλωνες, Ερωτοκριτο, Λισσος, Αριαδνη, Ναιας, Venus, Polaris κτλ) καποιοι μεγαλωσαμε και τα θυμομαστε απο μικροι. Αλλοι τα ζησανε καθε μερα στο λιμανι τους αλλοι γραψανε πολλα μιλια ταξιδευοντας τα και γι αυτο μας κακοφαινεται τωρα που ενα ενα φευγουν για τον αγυριστο. Αλλα ετσι ειναι η ζωη. Εμεις να ειμαστε καλα να τα θυμομαστε και να λεμε ιστοριες γι αυτα ;)

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς όπως τα λές.νιώθω παρααα πολύ τυχερός που κατάφερα και έκανα αρκετά ταξίδια μαζί του πέρασα αρκετές από τις γιορτές που κάνουν άλλοι στα σπίτια τους μαζί με τον ΒΑΠΟΡΑ και τον βοηθό του μαστρό Θανάση(το Μπάλλας με 2 λ :D ).επίσης είμαι τυχερός γιατί κατάφερα να γνωρίσω τον ΝΟ.1 ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ (για μένα) καπετάν ΖΑΧΟ !ότι και να πω για τον ανθρωπο θα είναι λίγο.όσοι των γνώρισαν ξέρουν.

δεν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ όταν πρωτομπήκα στον ΒΑΠΟΡΑ από Πάτρα.έμεινα με ανοιχτό το στόμο τόσο για τα γκαράζ όσο και για το βαπόρι.ήταν το δεύτερο που είχα πατήσει(την πρωτιά είχε το ΑΘΕΝΣ :D ).νιώθω τόσο πολλά που δεν μπορώ να πω με λόγια και αν προσπαθήσω σίγουρα θα γράφω μέχρι αύριο.λυπάμαι που θα μας αφήσει αλλά έτσι είναι αυτά δεν μπορείς να κάνεις κάτι.ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΒΑΠΟΡΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

ένα τελευταίο θα ήθελα να πω για την δουλειά που έκανε ο λοστρόμος του ΒΑΠΟΡΑ τους τελευταίους μήνες.του έδωσε ξανά ζωή και το είχε το ΒΑΠΟΡΙ στιν τρίχα και πεντακάθαρο.ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.και ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τους ανθρώπους της μηχανής,γέφυρας,κουβέρτας,καμαρότοι,ηλ/γοι που βοήθησαν και δούλεψαν μέσα στον ΒΑΠΟΡΑ και είναι εκείνοι που το έφτασαν μέχρι εδώ

ονόματα δεν αναφέρω γτ σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους και είναι κρίμα.ξέρετε εσείς και χωρίς να σας αναφέρω B)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα (εφ' όσον βέβαια το επιτρέπει η ομάδα των συντονιστών) να μείνει στο παρόν θέμα, έστω και ως παραπομπή, το μήνυμα που είχα ανεβάσει χθες εδώ, και μεταφέρθηκε σε άλλο σημείο του φόρουμ.

Μία απορία. Έχει συμβεί πολλές φορές -για να μην πω τις περισσότερες- όταν ένα καράβι φεύγει για σκραπ, να αφαιρούνται κάποια γράμματα από το όνομα του και από τα εναπομείναντα να σχηματίζεται το τελευταίο του όνομα. Θυμάται κανείς άλλη περίπτωση που να έχουν αφαιρεθεί αλλά και συγχρόνως να έχουν προστεθεί γράμματα όπως στην περίπτωση του PO-LARIS-A ???

Για την ιστορία πάντως να πούμε ότι το όνομα LARISA το συναντάμε σε δύο πλοία της ποντοπόρου. Το τάνκερ ECKHARDT (ex. LARISA) που όταν ονομαζόταν έτσι ανήκε στην εταιρεία MARITEC NV, και το Bulk Carrier PARTNERSHIP (ex. LARISA) που με αυτό το όνομα ανήκε στην εταιρεία NAVISERVICE LTD. Αμφότερα "on service" μέχρι και σήμερα.

Και αυτό γιατί, ο όλος μου συλλογισμός δεν είχε να κάνει με τις "ονοματοδοσίες πλοίων" αλλά με το αν υπάρχει κάποια -έστω και αμυδρή- ελπίδα να συνεχίσει να ταξιδεύει το πλοίο και να γλυτώσει το scrap.

Link to comment
Share on other sites

Κατα την αποψη μου δεν θεωρω οτι το Α στο τελος του PO-LARIS-A δειχνει την προθεση να ξαναταξιδεψει το πλοιο.Κατα την ταπεινη μου αποψη μαλλον ειτε επειδη ακουγεται πιο ευηχο, ειτε επειδη το LARIS-A κατι σημαινει να επιλεχτηκε αντι του σκετου LARIS.

Τωρα βεβαια οπως ειπαμε και παλιοτερα εξακολουθει να υπαρχει η πληροφορια που θελει τους αγοραστες του να προσπαθουν να το δωσουν αλλου με την ελπιδα οτι θα πιασει κατι παραπανω αλλα το τι θα γινει θα φανει στην πορεια

Οπως και να χει η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μαλλον δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο

Link to comment
Share on other sites

μην γελιόμαστε.φισικό είναι να ψάχνουν να το πουλήσουν γιατί ακόμα αντέχει

εδώ βλέπουμε το RUZGAR(δεν το λέω από κακκία)που θεωρώ ότι δεν έχει τίπότα παραπάνω από το ΠΟΛΑΡΙΣ να ταξιδεύει ;)

Link to comment
Share on other sites

μην γελιόμαστε.εδώ βλέπουμε το RUZGAR(δεν το λέω από κακκία)που θεωρώ ότι δεν έχει τίπότα παραπάνω από το ΠΟΛΑΡΙΣ να ταξιδεύει ;)

E ναι, τίποτα πέρα από 12 χρόνια λίγότερα στην πλάτη του blink.gif

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

ε και ??μήπως έχει περισσότερο δρόμο ??μήπως είναι καλύτερο εωστερικά ?? :huh:

τέλος πάντων δεν θα μπω στον κόπο να τα συκρίνω απλά την γνώμη μου είπα

Link to comment
Share on other sites

Ο καταπελτης κλειστος, οι μηχανες δουλευουν, οι λεντιες λυμενες, το ρυμουλκο (ο θεος να το κανει) διπλα του, οποτε δεν αργει η ωρα του αντιο

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 13.30 προσπαθει να παρει τις αγκυρες. Το ρυμουλκο το ανοιξει απο το Ιονιαν Σκαι. Τι νομιζεις πως ειναι οι ινδοι καπετανιοι σαν τους δικους μας :D

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε για το τελευταίο του ταξίδι. :( Σε λίγο θα συναντηθεί για τελευταία φορά εν πλω και με τους γνώριμούς του SUPERFAST VI, OLYMPIC CHAMPION και SUPERFAST I.

Link to comment
Share on other sites

Μα "Λάρισα";... unsure.gif

Κατ΄εμένα το Polaris (με το Venus) ήταν η σημαντικότερη "μεταγραφή" κι απώλεια της Πάτρας, με την έννοια του ότι, ενώ την κοσμούσαν μερικά από τα καλύτερα ferries του πλανήτη, έλειπαν αυτά τα δυό πλοία για να είναι όλα τέλεια! Υποκειμενικά μιλώντας.

Γύρω στο 1995 το είχα συναντήσει εξω από την Οξειά κι έκτοτε το λάτρεψα. Η φωτό πολύ μακρινή για να μπει εδώ. Ελάχιστες άλλες που είχα στη λευκή του φορεσιά, χάθηκαν με τον κατεστραμένο σκληρό δίσκο. Στα μπλε το είδα αρκετές φορές. Μια από τις περσινές βόλτες στην Ηγουμενίτσα έλαβε χώρα αποκλειστικά για την πάρτη του! Τουλάχιστον με αντέμειψε.

post-2195-0-45014500-1299431086_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Πλακα πλακα τελευταιο στιγμα την Τεταρτη κατω απο την Κρητη με ταχυτητα 2.5 κομβους και απο τοτε αφαντο. Δε ξερω αν εχει φτασει Πορτ Σαιντ αλλα το καναλι δεν φαινεται να το εχει περασει ακομα...

Που εξαφανιστηκε ο βαπορας :(

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

και συ το ξάχνεις ε?

κάθε μέρα μπαίνω και βλέπω να δώ αν έχουμε κανένα νέο αλλά εδώ και πολλές μέρες δεν το βλέπω πουθενά

λέτε να έγινε κάτι?καμιά αγορά ας πούμε και να άλλαξε κατευθυνση ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

καλά το polaris τόσο χάλια ήταν μηχανικά? :confused: ώστε να παέι για σκραπ και να πάρει ο theo τη θέση του :confused:

Δεν ήταν υποχρεωτικά κουρέλι για να πάει για σκραπ. Άλλωστε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κατέχει επαξίως αυτόν τον χαρακτηρισμό.

Το POLARIS όπως και το SIREN είχαν πειραματικές μηχανές που δεν τις "φόραγε" άλλο βαπόρι με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά και πρέπει να κατασκευαστούν καινούρια. Έτσι αν ένα ανταλλακτικό για το SEATRADE κοστίζει μία τιμή Χ, για το POLARIS και το SIREN κόστιζε 10Χ. Κάτι που έκανε τα βαπόρια εξαιρετικά ασύμφορα στη συντήρισή/επισκευή τους.

Link to comment
Share on other sites

Μολις χθες εφτασε στο Σουεζ το πλοιο... Δηλαδη απο τοτε που εφυγε με ενα προχειρο υπολογισμο ειχε μεση ταχυτητα 3.8 κομβους... Αλλα επειδη στο ξεκινημα πηγαινε με 8-9 τοτε μαλλον τα ειδαν σκουρα οι Ινδοι προφεσορες με τις B&W :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Με προορισμο τη Mumbai και οχι τη γνωστη μας Alang η το διπλανο Bhavnagar αναχωρησε η Larisa χθες τα μεσανυχτα

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Τελικα οι Ινδοι μας κανουν γυμνασια :D

Αποκατασταθηκε η πικρη αληθεια στο ΑΙΣ και το πλοιο απο τις 31 του μηνα θα περασει στην κατηγορια "Πλοια που δεν υπαρχουν πια"

post-1826-0-32385000-1300650157_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...