Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η νέα ναυαρχίδα της Golden Yachts καθελκύστηκε στο ναυπηγείο του Χαλκίτη. Το O'Pari έχει μήκος 95 μέτρα, πλάτος 13,80 μέτρα και την εσωτερική διακόσμηση έχει αναλάβει το Studio Vafiadis. Θα έχει πλήρωμα 28 άτομα και χωρητικότητα 12 επιβατών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά μπορούν να ειπωθούν αλλά ο άτιμος ο Δραγνης έχει γούστο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎3‎/‎26‎/‎2020 at 9:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα έχει πλήρωμα 28 άτομα και χωρητικότητα 12 επιβατών.

Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Respect σε πολλά είναι :)   in and out of business

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, georgios express said:

Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του.

Με 300000-500000 την εβδομαδα αυτός που πλερωνει 😁απολαμβάνει.. Είναι μερακλής με τα σκάφη του ο Δραγνης.. Και για όσους δεν ξέρουν αυτή η επένδυση-χόμπι του έχει βγει καλύτερα και από τα βαπόρια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι το μισθωμα θα ειναι περιπου 1 μυριο τη βδομαδα, για το συγκεκριμενο.

Ελπιζουν να ειναι ετοιμο απο μεσα Ιουνιου και μετα, γιατι εσωτερικα εχει δουλεια ακομα.

Ομορφο σκαρι και ευτυχως ναυπηγημενο στην Ελλαδα.

Αντε να το πετυχουμε καπου το καλοκαιρι, να χαρουμε καμια ομορφη μανουβρα. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, georgios express said:

Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του.

Είναι κυρίως θέμα κανονισμών και κλάσης, καθώς με πάνω από 12 επιβάτες θεωρείται επιβατηγό και όχι πια αμιγώς σκάφος αναψυχής, και απαιτούνται σημαντικές αλλαγές σε όλο το σκάφος, από εξοπλισμό όπως τα σωστικά μέχρι την ίδια την κατασκευή του κύτους. Και αυτό στα yacht είναι σημαντικό όχι μόνο για το έξτρα κόστος, αλλά γιατί πολλές φορές δημιουργεί εμπόδια στην οργάνωση των χώρων με γνώμονα την άνεση και την πολυτέλεια που απαιτείται σε τέτοια πλοία.
 

Όντως όμορφο σκαρί και συγχαρητήρια στην εταιρεία, όχι μόνο για την κατασκευή σε ελληνικό ναυπηγείο, αλλά και γιατί γνωρίζω ότι στον σχεδιασμό του και στην επίβλεψη συμμετείχαν και συμμετέχουν αρκετοί Έλληνες, σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο στην Ιταλία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMO 9840829 για τη θαλαμηγό που αν δε κάνω λάθος πραγματοποιεί το πρώτο sea trial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικα μιλαμε για βαπορι 95 μετρων με λιγο μικροτερο πλατος και βυθισμα απ'οτι θα ειχε ενα επιβατηγο αντιστοιχου μηκους.

Με συνολικη ισχυ 6770 ιππων, που δεν ειναι μεγαλη για το μεγεθος του, θεωρω οτι πολυ σωστα ειχαν υπολογισει οτι θα εχει μεγιστη ταχυτητα 18 κομβων.
Να επεσαν και λιγο εξω να εβγαζε 18.5 κομβους.
Να το πηγαν και φουλ overload στο 105-110% της ισχυος, αντε να του εδινε αλλο 0.5 - 0.6 κομβους, παμε στους 19 και κατι ψηλα .

Επιασε ομως 20.2 κομβους, ταχυτητα που γι' αυτο το μηκος, πλατος, βυθισμα και ισχυ ειναι εντυπωσιακη, δεν το περιμενα.

SPECIFICATIONS
• Length: 94.6m / 310,4ft
• Beam: 13.80m / 45,3ft
• Draft: 3.60m / 11,10ft
• Number of crew: 28
• Built: 2020
• Builder: Golden Yachts
• Engines: 2 x CAT 3516C-HD 2525kw EACH
• Cruising speed: 16 knots
• Cabins: 14 (9 Double, 4 Twin, 1 Single)
• Guests: 12
 

301633671_OPari_20.2_knots_trials_18_06_2020_vesselfinder.thumb.JPG.09e975927df948279444e7cfbcfdb96f.JPG

1915732449_OPari_20.2_knots_trials_18_06_2020_marinetraffic.thumb.jpg.7498503f78d6ea701fd59b28057e1049.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσαει 4 μερες στο Σαρωνικο δευτεροπρυπνα  κ καταπρυμα ειχε τον αερα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρεις δηλαδη οτι απο τη μεγιστη 18 που ειχαν υπολογισμενη, που αν ηταν λιγο συντηρητικη εκτιμηση και μαζι με overload θα μπορουσε να γινει 19, τελικα πηγε 20.2 μονο λογω του αερα;

Ειναι πολυ μεγαλη διαφορα, γι'αυτο μου εκανε εντυπωση.
Ισως να ειναι απο τις περιπτωσεις που η γαστρα ετυχε να ειναι αρκετα πιο αποδοτικη απο τις εκτιμησεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατω απο Αιγινα και Αγκιστρι, με δυτικη πορεια, το ανοιξαν και παλι.
Για περιπου 40 λεπτα πηγαινε πανω απο 20 κομβους. 

Μεχρι 20.6 κομβους αυτη τη φορα, και χωρις να εχει ουριο ανεμο.

1014534265_OPari_20.3_knots_trials_18_06_2020_vesselfinder.thumb.JPG.6d6800f7563777eade44571849fb24f3.JPG

 

1187990207_OPari_20.6_knots_trials_18_06_2020_vesselfinder.thumb.JPG.64c8ebb8d529bb4a87f2a5238832c575.JPG
  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...