Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λιγάκι παρακινδυνευμένη αυτή η κίνηση,ιδίως γιά τον Πόρο,που είναι πιό πολύ θερινός προορισμός (στα Μέθανα υπάρχουν τα ιαματικά λουτρά,οπότε υπάρχει αρκετή κίνηση και τον χειμώνα).Ομως απ'την άλλη,το φτηνό εισιτήριο μπορεί να αποτελέση κίνητρο γιά όσους θέλουν να κάνουν weekend-ικές αποδράσεις απ'την πρωτεύουσα.Ιδωμεν,που έλεγαν και οι αρχαίοι...

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από σήμερα το Ποσειδών Ελλάς θα κάνει 4 δρομολόγια από Δευτέρα έως Πέμπτη αντί για 3 που είχε μέχρι τώρα (στον αρχικό πίνακα που είχε ανακοινωθεί είχε 4 και αυτή τη περίοδο). Δηλαδή προστίθεται ένα δρομολόγιο από το Πειραιά στις 12:45 και επιστροφή στις 14:10 από την Αίγινα κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και την Τρίτη προστίθεται το δρομολόγιο στις 15:45 από το Πειραιά και επιστροφή από την Αίγινα στις 17:15. Στο σύστημα δεν φαίνονται τα δρομολόγια γιατί σήμερα υποτίθεται ότι ξεκινάει το ενιαίο σύστημα της κοινοπραξίας

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

 

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την προχθεσινή βλάβη του FD XVII, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην πραγματοποίηση των δρομολογίων της HSW στον Αργοσαρωνικό. Σήμερα το μοναδικό δελφίνι XXIX κάνει ένα δρομολόγιο για Αίγινα και δύο αντί για τρία για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες κλπ.

 

Το "ευτυχές" για την εταιρεία είναι οι αναμενόμενες καιρικές συνθήκες από αύριο που θα της δώσει χρόνο να αποκαταστήσει τη βλάβη...

Σήμερα προσάραξε Ιπτάμενο στα Τσελεβίνια βγαίνοντας από τον Πόρο για Ύδρα. Αποκολλήθηκε ήδη το υδροπτέρυγο, τώρα τι ζημιά έχει σε πτερύγια και άξονες, προπέλες και V άγνωστο.....

 

Λιγάκι παρακινδυνευμένη αυτή η κίνηση,ιδίως γιά τον Πόρο,που είναι πιό πολύ θερινός προορισμός (στα Μέθανα υπάρχουν τα ιαματικά λουτρά,οπότε υπάρχει αρκετή κίνηση και τον χειμώνα).Ομως απ'την άλλη,το φτηνό εισιτήριο μπορεί να αποτελέση κίνητρο γιά όσους θέλουν να κάνουν weekend-ικές αποδράσεις απ'την πρωτεύουσα.Ιδωμεν,που έλεγαν και οι αρχαίοι...

Ανέκαθεν ο Πόρος είχε ποιο πολύ κίνηση από ότι τα Μέθανα, ακόμα και τον χειμώνα.

Τέλος τα ιαματικά λουτρά έχουν "αποχαρακτηριστεί" με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τα συνταγογραφήσουν στον ΕΟΠΠΥ, το οποίο μεταφράζεται ότι δεν πάνε ποια άτομα της τρίτης ηλικίας με το ταμείο τους......

Η κοινοπραξία θα μειώσει τον ανταγωνισμό, αλλά δεν θα μειώσει τα πετρέλαια μέχρι Μέθανα-Πόρο, ούτε και θα αυξήση τους επιβάτες τον χειμώνα, οπότε δεν νομίζω ότι η κίνηση αυτή θα οφελήσει Πόρο-Μέθανα.

Από την άλλη σχετικά με το Freedom III, δεν υπήρχε σχετικό αίτημα στο ΣΑΣ, αλλά αντίθετα υπήρχε μόνο αίτημα για ετήσια ακινησία. 

Υπήρχε βέβαια αίτημα για να κατεβαίνει το Μιχαήλ μέχρι τον Πόρο, αλλά με 16.5 μέτρα σκάφος χειμωνιάτικα, δεν μπορείς να πεις ότι εξυπηρετείς την γραμμή.....

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Σε συναντηση που ειχε ο Δημαρχος Υδρας με εκπροσωπους της HSW, μετα το ατυχημα του FD 17 και την εξυπηρετηση της γραμμης με το FC 4, ειπωθηκε απο τη HSW, ότι σχεδιάζουν την δρομολόγηση δύο ακόμα ιπτάμενων δελφινιών στην γραμμή του Αργοσαρωνικού με σκοπό την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των κατοίκων.

 

Πηγη: Hydramysoul blog

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Οι οποίοι κάτοικοι όμως δέν είναι πλέον όλοι τόσο πλούσιοι ώστε να μπορούν να πληρώνουν το τσουχτερό εισιτήριο τών πάσης φύσεως ταχυπλόων.Οπότε δέν βλέπω σε τί θα διευκολυνθή η εξυπηρέτηση τών κατοίκων (και μή) από την επιπλέον δρομολόγηση τών υδροπτερύγων. 

 

Καλύτερα θα ήταν να δρομολογούσαν ένα συμβατικό πλοίο απ'ευθείας γιά Μέθανα-Πόρο (όπως γινόταν παλιότερα).Θα έπαιρνε περισσότερους επιβάτες από ένα υδροπτέρυγο αλλά δέν θα τους έγδυνε την τσέπη.Επίσης η διάρκεια τής διαδρομής είναι λιγώτερη (περίπου 2 ώρες),αφού το πλοίο δέν πιάνει και στην Αίγινα (περνάει από πίσω,ανοιχτά απ'την Αγία Μαρίνα,όπως κάνουν και τα υδροπτέρυγα στο ίδιο δρομολόγιο).

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς τα δύο δελφίνια είναι το ΧVIII και το ΧΧΙΙΙ και όχι κάποιο νέο δελφίνι. Η πηγή ουσιαστικά είναι το Δελτίο Τύπου του Δήμου Ύδρας, το οποίο λίγο έως πολύ παρουσίαζε ως επιτυχία του Δημάρχου τη δρομολόγηση του FC4. (Και όχι το ότι δεν είχε δελφίνι διαθέσιμο η εταιρεία... )

Μην ξεχνάμε πως μπαίνουμε σε εκλογική χρονιά για την αυτοδιοίκηση...

 

Hastaroth το συμβατικό θα σήμαινε το τέλος των δελφινιών, άρα της υπεραξίας που εισπράττει τώρα η HSW από την εκμετάλλευση της γραμμής...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά θα μπεί κανενα Αχαιός η το Αρτεμις? Έχει στο openseas στις 3/1  μια φορα το Αρτεμις ..και μετα μέχρι τις 10/1 η ΚΠΣ δεν εχει πλοιο...αραγε ποιο θα μπει τοτΕ?

Link to comment
Share on other sites

Στο συστημα αλλα και στο πινακα δρομολογιων στο πρακτορειο της HSW εμφανιζε το συγκεκριμενο δρομολογιο οτι θα το κανει το Αρτεμις αλλα φυσικα δεν το εκανε αυτο! Απο οτι λενε θα ειναι το Αρτεμις ενα απο τα πλοια της γραμμης μετα τις 10/1/14

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αμφιβάλλω αν θα υπάρξει κάποια ουσιαστική αύξηση στα δρομολόγια προς Πόρο, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι στην κοινοπραξία είναι μέλος και η hsw με ό,τι αυτό συνεπάγεται για "την ψηλάφησιν τών οπισθίων" που υφίστανται οι επιβάτες από την ίδια και τα ταχύπλοά της..!

 

Προς το παρον υπαρχει αυξηση κατα ενα δρομολογιο την εβδομαδα. Μεχρι προσφατα υπηρχε μονο ενα δρομολογιο την εβδομαδα απο το Πειραια την Παρασκευη το απογευμα και τωρα προστεθηκε και αλλο ενα την Κυριακη. Απο οσο ακουγεται θα υπαρχουν δυο δρομολογια ημερησιως προς τα Μεθανα Πορο το καλοκαιρι απο ενα που υπηρχε τα τελευταια δυο χρονια

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που θα δεσει το Ποσειδων Ελλας, το Αρτεμις αναμενεται να προσεγγιζει στο Αγκιστρι!! Συνηθως στο Αγκιστρι πηγαινουν πλοια με πλωριο καταπελτη λογω των μικρων βυθισματων στο λιμανι. Τελευταιο μεγαλο πλοιο ηταν ο Αγιος Νεκταριος Αιγινας ενω εχουν κανει περασμα απο το Αγκιστρι το Ιλιον και το Αλεξανδρος.

Link to comment
Share on other sites

Γιά το Αλέξανδρος δέν θυμάμαι να έχη προσεγγίσει ποτέ στο Αγκίστρι (θα είχαν βάλει "πανώ" που θα το δήλωνε,καθώς και επιγραφή στο κιόσκι του-εκτός άν οι προσεγγίσεις ήταν γιά λίγες μέρες μόνο).Γιά το Ιλιον δέν ξέρω,άλλωστε δέν έμεινε και πολύ στην γραμμή τού Σαρωνικού.

 

Το Αρτεμις όμως έχω την εντύπωση πως το βύθισμά του είναι κάπως μεγάλο γιά το "λιμάνι" τού Αγκιστριού-και πέραν αυτού,το "λιμάνι" το ίδιο (δηλαδή ο μώλος που παριστάνει το λιμάνι) είναι στενό και ίσως έχει πρόβλημα με τον καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα το Άρτεμις θα κάνει δρομολόγιο των καυσίμων αντί για το δρομολόγιο στις 17:30, που θα το κάνει ο Φοίβος τελικά. Και πάνω που είχα την απορία ποιο πλοίο θα κάνει τα καύσιμα τώρα μιας και λείπουν το Ποσειδών Ελλάς και το Απόλλων Ελλάς από τη γραμμή που έκαναν το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η αδυναμία της HSW να τηρήσει τα δρομολόγια των ταχυπλόων συνεχίζεται.
Μετά τη βλάβη του ΧΧΙΧ, από την Παρασκευή κάνει περικοπές. Και πάλι έχει "σύμμαχο" τον κακό καιρό ώστε να μη φαίνεται τόσο η γύμνια.
Π.χ. και για αύριο (όπως και για σήμερα αλλά και για χθες), το ΧVII έχει προγραμματιστεί να κάνει 2 δρομολόγια για Πόρο κοκ και ένα Αίγινα - Αγκίστρι. Το πρόγραμμα κανονικά έχει 3 και 4 αντίστοιχα.

Έχω καταντήσει κουραστικός ίσως να λέω και να ξαναλέω το πρόβλημα. Αλλά το να το ζεις είναι πιο έντονο.

Σήμερα το πρωινό δελφίνι έφτασε μέχρι Πόρο αλλά λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών (από Πόρο - Τσελεβίνια) δεν προχώρησε. Ο κόσμος μεταφέρθηκε για Ύδρα με πούλμαν στο Μετόχι και από εκεί με θαλάσσια ταξί και το δρομολογιακό και φαντάζομαι με ανάλογο τρόπο για Ερμιόνη - Σπέτσες

Link to comment
Share on other sites

Όντως είναι μεγάλη ξεφτίλα. Αν δεν κάνω λάθος, το Σάββατο το 18 βγήκε για δοκιμαστικό. Αυτό δε μπορεί να βγει να κάνει δρομολόγια; Και εν πάσει περιπτώσει τόσο μεγάλη ήταν η βλάβη του 29; Έλεος..

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται δεν μπορει να βγει το Flying Dolphin 18 για να κανει ξανα δοκιμαστικο σημερα. Δυστυχως τα δελφινια σημειωνουν πολλες βλαβες οχι μονο στη σημερινη εποχη αλλα ανεκαθεν!!! Και πλεον εφοσον οταν ταξιδευον μονο δυο δελφινια για να καλυψουν τις δυο γραμμες του Σαρωνικου (Πορο-Υδρα-Σπετσες και Αιγινα Αγκιστρι) ειναι πολυ δυσκολα να βγουν τα πιεστικα δρομολογια χωρις βλαβες

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακριβώς τα δελφίνια βγάζουν για διάφορους λόγους βλάβες, αυτό που επεδίωκε η HSW ήταν καταδικασμένο εξαρχής να αποτύχει, όπερ και εγένετο. Για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι "υπόλογη" και για αυτό το λόγο από την αρχή αμφισβητούσα τη δυνατότητα να σταθεί το πλάνο δρομολογίων της.
Θεωρητικά, από 28/02 μπαίνει το FC5 στα δρομολόγια, οπότε θα "ανακουφίσει" τα ταλαίπωρα δελφίνια και τον ακόμα πιο ταλαίπωρο κόσμο που είτε συνεχίζει και την εμπιστεύεται, είτε δεν έχει άλλη επιλογή.

Το αποτέλεσμα είναι ειδικά σε Ύδρα - Ερμιόνη - Σπέτσες - Πόρτο Χέλι, η κίνηση να έχει μειωθεί αφού ακόμα περισσότεροι επιδιώκουν να μετακινηθούν οδικώς. Ειδικά στην Ύδρα που δεν ήταν τόσο "μαθημένη" στις οδικές μετακινήσεις, ολοένα και περισσότεροι μετακινούνται οδικώς πλέον.

 

Φαντάζομαι πως έχουν κάνει την τεχνοοικονομική τους ανάλυση στην HSW και έχουν αποφασίσει ότι δεν υπάρχει λόγος να ασχολούνται σοβαρά με τη γραμμή. Ό,τι γίνει το χειμώνα και νά' ναι καλά το καλοκαίρι. Παρότι και τα τελευταία καλοκαίρια δεν μπορούν να καλύψουν επαρκώς την κίνηση στα Σαββατοκύριακα, φαντάζομαι πως θα είναι ευχαριστημένοι. Γιατί να επενδύσουν;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα! Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό που συμβαίνει και, κατά την άποψή μου, η ιστορία έπρεπε να έχει δει περισσότερο το φως της "δημοσιότητας". Ουσιαστικά, η ίδια η hsw έχει απαξιώσει τη γραμμή καθώς ο επιβάτης δεν ξέρει καν όχι απλά αν θα φτάσει, αλλά σε πολλές περιπτώσεις και αν θα φύγει! Κατά τη γνώμη μου όμως, η εταιρεία κερδίζει τουλάχιστον οικονομικά από αυτή την ιστορία καθώς τα όποια εισιτήρια πωλούνται είναι πανάκριβα. Αλλιώς ίσως και να είχε αφήσει τελείως τη γραμμή. Αν όμως είχε μια αξιοπρέπεια, και περισσότερο κόσμο θα είχαν και όλοι θα ήταν πιο ευχαριστημένοι.. 

Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέματα η HSW ποτέ δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για τη γραμμή του Σαρωνικού!! Και δεν έχει κάνει ούτε μια επένδυση τα 14 χρόνια που είναι στη γραμμή!! Ανεκαθεν για όλες τις διοικήσεις ήταν η γραμμή που την ενδιέφερε λιγότερο μιας και είχε το λιγότερα έσοδα σε σχέση με τις άλλες γραμμές που δραστηριοποιούταν.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν θα μπει τότε! Πριν το 3 ήμερο της Καθαρής Δευτέρας θα μπει! Επειδή τότε αναμένεται να ξεκινήσει ο Άγιος Νεκταριος Αίγινας, προστίθενται κάποια δρομολόγια και αλλάζουν ελαφρώς οι ώρες της κοινοπραξίας! Οι τρεις αναχωρήσεις από το Πειραιά θα είναι πολύ κοντά στο πλοίο της ΑΝΕΣ!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχαριστούμε την HSW που έκοψε ένα δρομολόγια κάθε Τετάρτη... Δεν θα πραγματοποιείται των 14.15 από Πειραιά και η απογευματινή επιστροφή (τελευταία) από τα νησιά... Κάνει έτσι αδύνατη την αυθημερόν μετάβαση στα νησιά (για πολύ κόσμο που μετακινείται για επαγγελματικούς λόγους) τις Τετάρτες.

 

Καλά. πιο τραγικοί και από τον Αισχύλο!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...