Jump to content
Shipfriends

Sarlis Container Services


Recommended Posts

Ακόμη μια εταιρεία βάζει λουκέτο στην Ακτή Μιαούλη

Βολές στο υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη εξαπέλυσε ο Σύνδεσμος Εργαζομένων στη Ναυτιλία και στον Τουρισμό με αφορμή το κλείσιμο ναυτιλιακής εταιρείας η οποία απασχολούσε 65 εργαζόμενους. Πρόκειται για την εταιρεία ΣΑΡΛΗΣ όπου ο Σύνδεσμος σε ανακοίνωση του τονίζει ότι αναγκάσθηκε να κλείσει καθώς δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει με τον ανταγωνισμό στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Θανάση Βασιλόπουλο, έχει παρατηρηθεί επιλεγμένη συμπεριφορά του Ο.Λ.Π προς ορισμένα πρακτορεία, με αποτέλεσμα να οδηγούνται τα υπόλοιπα σε κλείσιμο. Σημειώνεται ότι με αίτηση στο Πρωτοδικείο η εταιρεία ζητά να ληφθεί απόφαση για να κηρυχθεί σε πτώχευση. Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω εταιρεία με την διακοπή των εργασιών της ενισχύει μια μελάνη πορεία στο ναυτιλιακό γίγνεσθαι καθώς και άλλες μεγάλες εταιρείες μην αντέχοντας τον ανταγωνισμό αναγκάσθηκαν να κλείσουν. Πρόκειται για την Ακτοπλοϊκή ΔΑΝΕ, την κρουαζιερόπλοιο ROC και την SEA LINK.

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του συνδέσμου υποστηρίζει ότι: «Δεν θα δεχθούμε τον, με δόλιο τρόπο χαρακτηρισμό των δύο εταιρειών, ως πτωχευμένων. Θα παρακολουθούμε από κοντά τα οικονομικά στοιχεία τους και θα παρεμβαίνουμε κάθε φορά που θεωρούμε αναγκαίο για να μη χάσουν ούτε ένα Ευρώ οι εργαζόμενοι από όσα δικαιούνται. Θα αγωνιστούμε ακόμη με κάθε μέσο και τρόπο για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε μια ναυτιλία που ενώ οικονομικά ευημερεί, οι εργαζόμενοι απολύονται». Τέλος να τονισθεί ο Σύνδεσμος ανέφερε ότι η εταιρεία ξάφνιασε τους υπάλληλους καθώς είχε φτάσει η ώρα για την πραγματοποίηση στην επιθεώρηση Εργασίας στον Πειραιά, της Τριμερούς συνάντησης του Συνδέσμου με εκπρόσωπο της εταιρείας, με FAX έστειλαν στην επιθεώρηση τη γνωστοποίηση της προσφυγής στο Πρωτοδικείο για πτώχευση των εταιρειών. Να σημειωθεί ότι εταιρεία που κλίνει είναι η “SARLIS CONTAINER SERVICES S.A.” β) “ΣΑΡΛΗΣ – ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ (πρακτορείο) ΕΠΕ”.

Πηγή www.pornet.gr

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το λουκετο στη συγκεκριμενη εταιρεια εχει κυκλοφορησει στην αγορα εδω και 3 εβδομαδες, οταν και εσκασαν κανονια απο τις τραπεζες. Βεβαια το να ισχυριζεται καποιος οτι ο μοναδικος λογος πτωχευσης ειναι ο αθεμιτος ανταγωνισμος στο Σεμπο ειναι εντελως επιφανειακο κατα τη γνωμη μου. Τα αιτια ειναι βαθυτερα και χρονια. Οσο για τις αλλες εταιρειες που αναφερεται οτι εκλεισαν λογω ανταγωνισμου, για τη ROC και τη ΔΑΝΕ τα ξερουμε, ενω και το πρακτορειο Sea Link ειναι μια αναλογη με τις γνωστες μας ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι που εχω μια ιδεα πως διαχειριζονταν τα πλοια του ο Σαρλης γιατι νομιζω οτι αυτο το κανονι ειναι λιγο μουφα???

Κατι βρωμαει σ αυτη την υποθεση... Αν συνεχιστει και επιβεβαιωθω σε καποια πραγματα θα επανελθω

Link to comment
Share on other sites

Sarlis blames MSC contract for downfall

---Sarlis Container Services of Greece and its sister agency company Sarlis & Angelopoulos have filed for bankruptcy in the Piraeus courts, claiming they have been destroyed by unfair competition.

In a company announcement, Sarlis directly blames a huge contract between the Piraeus Port Authority and Mediterranean Shipping Co (MSC) for its downfall. It says the deal has offered MSC competitive advantages of time and cost of services that have essentially forced the Sarlis companies out of the market.

Sarlis says it lodged a complaint with the competition committee in May 2004 and is awaiting a hearing.

At its peak, Sarlis controlled 12 ships and, according to the company, brought in $25m per year, but Michael Sarlis tells TradeWinds that the few ships it had been operating in the past couple of years were chartered-in tonnage. Owned vessels were disposed of and the proceeds used to finance the continued operation of the companies, he says.

Ironically, MSC bought three 1,438-teu ships from Sarlis in February 2004 for a reported $5m each. Sarlis acquired the vessels 18 months earlier for $3m each.

Sarlis says it explored ways to keep the companies going, including co-operation with third parties, internal reorganisation, cost-cutting and borrowing funds. "It proved impossible to carry out some of these, while those that were applied were insufficient to halt the downward process," the announcement said.

Από το tradewinds.no, 4/11/2005. Αναδημοσίευση από το marine-marketing

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το ότι η εταιρία δούλευε με συστήματα 30ετίας σημαίνει κάτι? Κρίμα γιατι θα μπορούσε αυτή η εταιρία με δικά της container boxes, δικούς της πράκτορες και δικά της πλοία να είχε πάει ψιλά...

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω Αποστολε πως ειδικα στα κοντεινερ οταν μεινεις πισω απο πλευρας τεχνολογικης εξελιξης στην υποστηριξη και τη μηχανοργανωση, απλα εισαι τελειωμενος σε συγκριση με τον ανταγωνισμο. Θελω να πω οτι στα φορτηγα πλοια για παραδειγμα μπορεις να κανεις και voyage estimation και υπολογισμους ευσταθειας με μολυβι και χαρτι με μεγαλη ακριβεια, εστω και με σπαταλη χρονου.

Αντιθετα στα κοντεινερ οταν δεν εχεις εκεινο το λογισμικο που θα συνδεσει φορτωτικες-χρεωσεις-παραδοση-εντοπισμο φορτιου-κινησεις-παραδοση διατακτικων-αναλυση κοστους, απλα δεν μπορεις να κανεις δουλεια και να προσφερεις και τις υπηρεσιες που απαιτουνται απο τους πελατες. Η συγκεκριμενη βιομηχανια εχει γινει τοσο περιπλοκη και τοσο αρρηκτα δεμενη με logistics και supply chain, που η μηχανοργανωση εχει γινει το Α και το Ω.

Link to comment
Share on other sites

  • 15 years later...

Στην πολύ ωραία φωτογραφία του Neptune, τέρμα δεξιά βλέπει κανείς ένα από τα τελευταία πλοία της εταιρείας, το Pelrider(ΙΜΟ 7707968). Είναι μάλλον κατά τη διάρκεια πώλησής του εκτός του στόλου, λίγες μέρες μετά μετονομάστηκε και έφυγε από τα νερά μας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...