Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πραγματικά πολύ δύσκολο να βλέπεις τα Highspeed να κατεβάζουν τόσο λίγο κόσμο. Που είναι οι βαποριές που κατέβαζαν κάποτε τα Highspeeds και ιδιαίτερα το 5 όταν ήταν στη γραμμή του Ηρακλείου; Δε ξέρω τι χρειάζεται να γίνει, αλλά κάτι πρέπει να αλλάξουν πολύ σύντομα εκεί στην Attica όσον αφορά τα δρομολόγια των ταχυπλόων τους, αλλιώς δε βλέπω να μακροημερεύει η γραμμή. Με τόσα ταχύπλοα της Seajets, δύσκολο να ρίξουν τιμές για να τραβήξουν κόσμο, όπως πολλοί λέτε .Θα ακολουθήσει και η Seajets με ένα καράβι, πάλι θα γεμίζουν και πολύ που θα τους νοιάξει.Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να ρίξουν λευκή πετσέτα για φέτος, να γυρίσει το HS4 στη γραμμή του ή να το αλλάξουν με το HHS, και να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό για του χρόνου. Ίσως να φταίει και ο Πειραιάς στη εξέλιξη της δρομολόγησης αυτής. Έχει γεμίσει ο τόπος από ταχύπλοα της Seajets για όλα τα νησιά. Αν γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
7 minutes ago, Champion Jet_2 said:

γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.

Τα ταχύπλοα θα μπορούσαν να πιάσουν και την Άνδρο ή θα ήταν άχρηστη η προσθήκη της ; Επίσης ,θα έκαναν ανταγωνισμό στο Superexpress ή δεν θα το επηρέαζαν επειδή είναι 2 ώρες αργότερα;

 

Αλλά από την άλλη άμα το Superexpress σε μια κλασική ημέρα φεύγει από Ραφήνα με 500 άτομα πόσο θα μπορούσαν τα Highspeed να έκαναν την διαφορά ;

Edited by aggelos_lask
Posted

Και Ραφήνα να τα έβαζαν θα έφερνε άλλα δύο ο Ηλιόπουλος να τα πηγαίνουν συνοδεία. Αυτή είναι η τακτική και νομίζω ότι πετυχαίνει το σκοπό του.

 

  • 2 weeks later...
Posted

Στις 25/06 και 26/06 το Superrunner Jet II θα κάνει τα δρομολόγια το Champion Jet 1 στην γραμμή Πειραιά - Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή, το Champion Jet 1 τις Ίδιες ημερομηνίες θα κάνει τα δρομολόγια του Speedrunner Jet στην γραμμή Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη - Φολέγανδρο - Μήλο - Σίφνο - Σέριφο - Πειραιά ώστε το τελευταίο να ανέβει Θεσσαλονίκη για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του εκεί από 27/06.

Πάντως είναι περίεργος να δω πως θα βγουν τα δρομολόγια από 27/06 και μετά αν τα Olympic Champion Jet και Tera Jet 2 δεν είναι έτοιμα όπως όλα δείχνουν.

Posted (edited)

Ισως συγχωνευτεί το δρομολόγιο των δυτικών με της Φολεγανδρου/Σαντορινης η θα κανει το Superrunner jet 2 διπλα δρομολόγια με το απογευματινό να πιάνει και Κυθνο

Edited by polmyt
quote
Posted

Θεωρητικά το Olympic πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τις 27/06. Σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο η εταιρεία έχει και το Elite Jet σε ετοιμότητα, που μπορεί να μπει κάπου στο πρόγραμμα και να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται στα δρομολόγια της εταιρείας ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι γραμμές κατάλληλα.

Posted

I can’t see the Olympic being ready I may be wrong but it’s not active on its ais yet and hasn’t even done a single test yet so likely maybe not ready. Champion Jet 1 likely to be on that line for short term. 

Posted (edited)
4 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Πλέον στο ferry hoper το TERA JET 2 εμφανίζεται από τη Δευτέρα 07/07/2025.

Ας ελπίσουμε όντως να ξεκινήσει τότε 

To replace her, Champion Jet 3 is still shown. At the same time CJ3 is shown on the CJ1 line Piraeus - Serifos - Sifnos - Milos. As the Speedrunner Jet will do Thessaloniki from the 27th, either Olympic Champion Jet needs to be ready at the 27th (she is shown in the booking system for Piraeus - Milos - Santorini route, but they didn’t do any trials yet) or they quickly need to get the Elite Jet ready to sail and possibly swap her with the Power Jet. CJ1 could then do either her own route or the Piraeus - Milos - Santorini one.

 

Another option would be to let the CJ1 and CJ3 do the Piraeus - Milos and Piraeus - Milos - Santorini routes and let Elite Jet replace Tera Jet 2 until she’s ready.

Edited by polmyt
μεταφορα post
Posted (edited)

Aπό 27/06 μέχρι 30/06 το Superrunner Jet II στο πρωινό των Δυτικών, το Champion Jet 1 στο απογευματινό των Δυτικών και το Speedrunner Jet μέχρι Σαντορίνη(είναι παράλληλα περασμένο στη γραμμή της Θεσσαλονίκης για τις ίδιες ημερομηνίες). Το Olympic μέχρι στιγμής φαίνεται να μπαίνει στα δρομολόγια από 01/07. Τις τελευταίες μέρες έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές. Κάθε μέρα εμφανίζεται άλλο πλοίο στις γραμμές των Δυτικών

Edited by Champion Jet_2
Posted

Να πούμε οτι μαλλον λογο του απαγορευτικού επειδή χάθηκε μια μερα το HS3 κανει το δρομολόγιο του HS4 (Πειραια-Μυκονο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη-Ηρακλειο) και το HS4 κανει του HS3 (Ηρακλειο-Σαντορινη-Ιο-Παρο-Μυκονο-Συρο-Πειραια ) . Φαντάζομαι οτι θα συνεχιστεί αυτο μεχρι κάποιο ανεκτέλεστο η απαγορευτικό ωστε να ξαναγυρίσουν στα αρχικά τοὺς δρομολόγια 

Posted

Κενά εννοείς ή με έκτακτα όπως γράφτηκε;

Παντως τα ταχύπλοα τρώνε πολύ θάλασσα σήμερα. Χαρακτηριστικά το hs3 παει και με 25 κομβους ανα διαστήματα ενώ δεν εχει ξεπεράσει τους 29! 
Οπως και το hhs.

Αντιπθετα το hs4 κινείται στα φυσιολογικά του 32-33kn.

Posted

Απο σήμερα φαίνεται ότι τα Superjet/Superjet 2 εναλλάξ θα κάνουν το Μήλος-Σίφνος-Παρος-Σίφνος-Μήλος-Σαντορίνη-Παρος-Μύκονος-Ναξος-Κουφωνησι-Αμοργος-Σαντορίνη-Ιος-Ναξος- Παρος .

Το έτερο θα κάνει Παρος-Μύκονος-Παρος-Σαντορίνη-Αμορογος-Κουφωνησι-Ναξος-Παρος-Μύκονος-Παρος-Σιφνος-Μήλος 

Posted
On 6/30/2025 at 12:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λογικά την Τετάρτη που δεν έχουν δρομολόγιο θα επανέλθουν στα κανονικά τα δρομολόγια.

Κανονικό δρομολογιο, το οποιο ανακοινώθηκε σημερα! Τι κοσμο περιμενουν να εχουν αραγε;!! 

Posted

Δε νομίζω να είναι λόγω κόσμου που ξέμεινε με το απαγορευτικό αλλά μόνο για να έρθουν τα πλοία στα εγκεκιμένα τους δρομολόγια. Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν είναι αυτό που έκανε σήμερα η Seajets. Το CLJ1 έκανε το δρομολόγιο Πειραιάς Σύρος Τήνος Μύκονος και επιστροφή και το World έκανε Ηράκλειο Θήρα Νάξο Πάρο Μύκονο και επιστροφή. Οι επιβάτες μετεπιβιβάστηκαν από το ένα πλοίο στο άλλο στη Μύκονο και συνέχισαν προς του προορισμούς τους με μικρή καθυστέρηση. Επικράτησε λίγο κομφούζιο είναι η αλήθεια με αρκετά άτομα να μετεπιβιβάζονται αλλά για την εταιρεία τους ήταν προτιμότερο από το να καίνε τσάμπα πετρέλαια.

Posted

Δηλαδη αν εμεναν ετσι τα πλοια τι θα γινοταν;

Δεν εχουν καμια τρελη διαφορά εξάλλου. Ισα ισα που το δρομολόγιο του hs4 ειναι υπολογισμένο με μικρότερες ταχυτητες ενώ του hs3 ειναι λίγο πιο απαιτητικό.

37 minutes ago, basilis89 said:

Λογικά θα έχει μαζευτεί αρκετός κόσμος λόγω του απαγορευτικόυ της Κυριακής..

Οσοι είχαν μείνει λόγω καιρού έφυγαν χθες με το 4 αρι και όλα δηλαδή τα πλοία που ηταν

πρωτόκολλο.

Posted

Σα να βλέπω μειωμένες τιμές στα Highspeed , άργησαν να το πάρουν απόφαση! 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...