Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Pit stop στο Λαύριο και για το ελληνόκτητο bulkcarrier Eagle Trader (ΙΜO 9168154) και ενώ αυτό βρισκόταν σε ταξίδι ανάμεσα στο Gangavaram της Ινδίας και το Ploce της Κροατίας. Ναυπήγηση 1997 στο Dalian Shipyard(MC 280-6) της Κίνας και μηχανή B&W. Πρώτο όνομα το Clipper Fiesta και μετέπειτα DS Fiesta(2001), Fiesta(2006), Voge Fiesta(2013) και με το τωρινό του όνομα από το 2016.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από μεγάλα bulk carriers έχουμε και μικρότερα πλοία γενικού φορτίου να προτιμούν το Λαύριο για στάση ανεφοδιασμού. Ένα από αυτά βλέπουμε στις οθόνες μας και εμείς, πρόκειται για το Sevil (IMO 9148518). Από το 1997 οπότε και ναυπηγήθηκε ονομάστηκε Steamers Faith και στη συνέχεια Mir Emad(1998), Bai Lal(2009), Melish(2010), Hamal(2012) και με το τωρινό του όνομα από το 2014. Διαχειρίστρια και μάλλον πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Τουρκική Burak. Ναυπήγηση 1997 στο Wuhu Shipyard(W 9520) με dwt 5,643 και μηχανή Wartsila. Σημαία Vanuatu. Μετά το Λαύριο πέρασε τα Στενά και βρίσκεται στο Burgas της Βουλγαρίας.

Link to comment
Share on other sites

Και tankers έχω, λέγετε. Στις οθόνες μας το Lyric Magnolia (IMO 9734408) που πέρασε για δύο ημέρες από το Λαύριο. Είναι ναυπήγηση του 2016 από το Sungdong(3107) της Κορέας με μηχανή ΜΑΝ B&W. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και πλοιοκτήτης του η Orpheus Maritime του Γιάννη Λύρα. Το πλοίο πια είναι εν πλώ για τη Λιβύη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με πλοίο στο Λαύριο, βλέπουμε το γενικού φορτίου Arneborg (ΙΜΟ 9333539) της πασίγνωστης στο χώρο Ολλανδικής Βάχενμπορχ(Wagenborg), που λέει και μια ωραία Ολλανδέζα. Ναυπήγηση 2006 στο Hudong Zhonghua(Η1363Α) της Σαγγάης για την τωρινή του πλοιοκτήτρια εταιρεία, με μοναδική αλλάγή μια βραχύβια μετονομασία του σε Sloman Sprinter. Μηχανή Wartsila, 2 τετράγωνα αμπάρια και τρείς 60-τονοι γερανοί ολοκληρώνουν τα πολύ βασικά του χαρακτηριστικά. Άξιο αναφοράς πως στο συγκεκριμένο ταξίδι από τη Genova στο Phuket της Ταυλάνδης, το πλοίο επάνω στο κατάστρωμα μετέφερε 3 hovercrafts, 2 motor yachts, 4 ιστιοπλοικά καταμαράν και 2 μονοκάρινα, εντυπωσιακότατο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ήρθε η ώρα να δούμε το Seahope (IMO 9598294) στη ράδα του Λαυρίου. Αν και η ονοματοδοσία παραπέμπει σε Μαρτίνο, το πλοίο ανήκει σε μια ελληνική εταιρεία που λέγεται Navarone, δεν ξέρω ποιός είναι ο τελικός πλοιοκτήτης. Είναι ναυπήγηση του 2012 στο ναυπηγείο Yangfan(2174) του Zhoushan με μηχανή MAN B&W, μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Bufflehead.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μικρό επιβατηγό που είναι δεμένο εδώ και μήνες αριστερά της θέσης του AQUA BLUE στο Λαύριο (Evangeliya) ποια είναι η ιστορία του? Πρώην Παγοθραυστικό μοιάζει..... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακόμη ένα περαστικό bulkcarrier στο Λαύριο, πρόκειται για το 58,117dwt, Μάρω Κ (ΙΜΟ 9425904). Ναυπήγηση 2010 στο πασίγνωστο Tsuneishi(SC 123), στο ναυπηγείο που έχει στο Cebu των Φιλιππίνων. Μηχανή MAN B&W και μοναδικό προηγούμενο όνομα μέχρι πέρυσι το Sea Melody. Πλοιοκτήτης η ελληνική Thalkat, το όνομα του ιδιοκτήτη είναι νομίζω Κλαδιάς.

Link to comment
Share on other sites

On 1/23/2022 at 12:11 PM, Nick the Greek said:

Pit stop στο Λαύριο και για το ελληνόκτητο bulkcarrier Eagle Trader (ΙΜO 9168154) και ενώ αυτό βρισκόταν σε ταξίδι ανάμεσα στο Gangavaram της Ινδίας και το Ploce της Κροατίας. Ναυπήγηση 1997 στο Dalian Shipyard(MC 280-6) της Κίνας και μηχανή B&W. Πρώτο όνομα το Clipper Fiesta και μετέπειτα DS Fiesta(2001), Fiesta(2006), Voge Fiesta(2013) και με το τωρινό του όνομα από το 2016.

 

Να το και σαν Voge Fiesta, από επίσκεψη στην πρωτεύουσα της Καταλωνίας πρίν από 8 χρόνια. Ξεφορτώνει στο terminal της Bunge.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Καιρό είχαμε να δούμε κανένα περαστικό βαπόρι από το Λαύριο, ας συστηθούμε λοιπόν με την Princess Amnah (IMO 9008067) των 6 και κάτι χιλιάδων τόνων dwt. Κατασκευή 1992 στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στο Kyokuyo Shipyard του Shimonoseki(372) με μία κύρια μηχανή Hanshin. Ναυπηγήθηκε σαν Socofl Lake και το 2004 έγινε CIC Belem, ενώ το 2010 έγινε Allcargo Laxmi. Το τωρινό όνομα το πήρε το 2017 οπότε και αποκτήθηκε από την Orient Marine International με έδρα τον Πειραιά, υποψιάζομαι με αφεντικά από τη Μέση Ανατολή.

Link to comment
Share on other sites

Να και ένα Imabari των 180 χιλιάδων τόνων, που βρέθηκε στο Λαύριο για αλλαγή ιδιοκτησίας. Είναι το Mega (IMO 9406518, μάλλον Κινεζικής πλοιοκτησίας), πρώην Art(πλοιοκτησίας Μουνδρέα) και με αρχικό όνομα Nord Steel πίσω στο 2007 οπότε και χτίστηκε στην Ιαπωνία.  

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζετε @Shipfriends.gr:D

On 10/1/2022 at 10:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Χθες το βράδυ το Ήλιδα ΙΙ έφυγε από τους Παξούς και μέσω του Ισθμού, πήγε στο λιμάνι του Λαυρίου. Από ότι έχω μάθει πουλήθηκε στο εξωτερικό το σκάφος και θα μείνει στο Λαύριο για λίγες ημέρες μέχρι να έρθει το φορτηγό που θα φορτωθεί 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Λαύριο: Νεκρός 45χρονος δύτης κατά τη διάρκεια εργασιών

Quote

Ένας 45χρονος δύτης σκοτώθηκε στο Λαύριο κατά τη διάρκεια εργασιών επιθεώρησης πλοίου.

Το πλοίο βρισκόταν στη ράδα του Λαυρίου.

Ο 45χρονος σκοτώθηκε όταν εγκλωβίστηκε στην αναρρόφηση της θάλασσας που χρησιμοποιείται για τη ψύξη μηχανημάτων του πλοίου.

 

Edited by proud_ionian
πηγή - protothema.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη νότια προβλήτα του Λαυρίου έχει δέσει το Grand Benelux! Πρέπει να ναι η πρώτη φορά που δένει αυτοκινητάδικο στο Λαύριο.

8 hours ago, SuperRunner said:

Τελείωσε η θητεία του στη Θεσσαλονίκη και πάει για άλλες θάλασσες. Εν αναμονή του αντικαταστάτη του.

Το ομόσταυλο Cenk T είναι αγκυροβολημένο έξω από το Λαύριο εδώ και λίγες μέρες, υποθέτω λόγω μειωμένου μεταφορικού έργου τώρα το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ας δούμε και το λιμάνι του Λαυρίου (με σχεδόν όλο τον νυν και πρώην στολο της celestyal) την ημέρα των Θεοφανίων 

Screenshot_20240109_221909_Gallery.thumb.jpg.cb892453c3b9bf91c02e9203b3a0fb5f.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για περιστατικό με το Akritas στο λιμάνι του Λαυρίου

Quote

Τις βραδινές ώρες χθες, το Ro-Ro πλοίο ''AKRITAS'' σημαίας Κύπρου, κατά την διαδικασία απόπλου του από το λιμάνι του Λαυρίου με προορισμό την Κύπρο, επακούμβησε με την δεξιά πλευρά του στην δεξιά πλευρά του πλαγιοδετημένου Ε/Γ-Κ/Ζ “CELESTYAL DISCOVERY” σημαίας Μάλτας. Στην περιοχή επικρατούσαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες (άνεμοι ΒΒΑ 8 BF).

Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια χειρισμών για την αποφυγή της επακούμβησης, πραγματοποιήθηκε πόντιση της δεξιάς άγκυρας του “AKRITAS”, η οποία μπλέχτηκε με την αριστερή άγκυρα του Ε/Γ-Κ/Ζ “AEGEAN ODYSSEY” σημαίας Παναμά, το οποίο ήταν επίσης πλαγιοδετημένο στο λιμάνι του Λαυρίου.

Το “AKRITAS” και το “CELESTYAL DISCOVERY” παραμένουν στην ίδια θέση, ενώ με τη βοήθεια ρυμουλκών έγινε τοποθέτηση παρεμβλημάτων (μπαλόνια) ανάμεσα τους. Τις πρωινές ώρες σήμερα και μετά την βελτίωση των καιρικών συνθηκών πρόκειται να πραγματοποιηθούν ενέργειες απεμπλοκής των αγκυρών. Επί του “AKRITAS” επιβαίνουν 28 μέλη πληρώματος και 3 επιβάτες, ενώ επί του “CELESTYAL DISCOVERY” 85 μέλη πληρώματος, όλοι καλά στην υγεία τους.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο του Λαυρίου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους των εμπλεκόμενων πλοίων μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικών αξιοπλοϊας από τους νηογνώμονες που τα παρακολουθούν. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ούτε παρεμπόδιση της ελεύθερης κυκλοφορίας του λιμανιού.

 

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια ενημέρωσης αναφορικά με την απαγόρευση απόπλου πλοίων στο λιμάνι του Λαυρίου

Quote

Αναφορικά με την απαγόρευση απόπλου πλοίων στο λιμάνι του Λαυρίου, γνωρίζεται ότι τις μεσημβρινές ώρες χθες, πραγματοποιήθηκε απεμπλοκή της άγκυρας του Ro-Ro “AKRITAS” από την άγκυρα του κρουαζιερόπλοιου “AEGEAN ODYSSEY” σημαίας Παναμά.

Ακολούθησε επιθεώρηση του Ro-Ro και έκδοση πιστοποιητικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, με αποτέλεσμα την άρση της απαγόρευσης και τον απόπλου του πλοίου για το προγραμματισμένο δρομολόγιό του.

Τα δύο κρουαζιερόπλοια “AEGEAN ODYSSEY” και “CELESTYAL DISCOVERY” εξακολουθούν να τελούν υπό απαγόρευση απόπλου, μέχρι την ολοκλήρωση της επιθεώρησής τους.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με την πλωρη στο ντοκο οπως δειχνει και το αις το bbc kherson ερχομενο απο την φλοριντα των ηπα γεματο σκαφη...ανεφοδιασμος γινεται απο ηπα για ελλαδα η ευρωπη γενικα??συμφωνα με το ιστορικο του πλοιου χρειαστηκε 16 μερες ως το λαυριο...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς αν το πλοίο προερχόμενο κάπου από τις ΗΠΑ με προορισμό κάπου στην Ευρώπη, σταματά για καύσιμα κάπου στην πορεία του? Εξαρτάται από το πού στις ΗΠΑ προέρχεται όπως και το που πηγαίνει. Και από τη χωρητικότητα των δεξαμενών καυσίμου του πλοίου. Οπότε -αν είναι αυτή η ερώτησή σου- η απάντηση είναι "εξαρτάται".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...