Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ιστορικά αν το δούμε, πάντα υπήρχε κίνηση, ή έστω πάντα δημιουργούνταν εύκολα κίνηση, από Θεσσαλονίκη προς Σποράδες (θυμάμαι τα δελφίνια της Ceres  τη δεκαετία του 90 να είναι γεμάτα στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

αλλά να επέλεγε τη Χαλκιδική ή καμία Θάσο.

αν δεις ποσα μηχανακια 50αρακια κατεβαιναν στο λιμάνι μας.. πραγματικά παρα πολλά με 50κυβικά ουτε Θάσο , ούτε Βόλο ουτε Χαλκιδική πας. Ενω απο Θεσσαλονίκη μπαινεις στο πλοίο και κατεβαίνεις στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κάποιοι δεν είναι σε θέση κι ούτε πρόκειται να μπούνε στο κόπο να καταλάβουν ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει δυναμική. Δε ξέρω γιατί κάποιοι είναι εναντίον της Θεσσαλονίκης και δε τους αρέσει ή δε θέλουν να δρομολογηθεί πλοίο από εκεί. Φταίει αυτή η αντιπαλότητα μεταξύ Βορά και Νότου;;; Δε μπορώ να καταλάβω ειλικρινά. 

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει πως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει δυναμική και πως συνδέεται αυτό με μια επιδοτούμενη γραμμή? Δυναμική έχει όταν έχει οργανική και εμπορική ανάπτυξη, όχι όταν το Κράτος πληρώνει μια εταιρεία για να προσεγγίζει ένα λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, SuperRunner said:

Μάλλον…κάποιοι είναι εναντίον της Θεσσαλονίκης. Φταίει αυτή η αντιπαλότητα μεταξύ Βορά και Νότου;;;…

Για να ομιλούμε επι του πραγματικού, η μόνη υπαρκτή αντιπαλότητα είναι Κωστής Ραπτόπουλος vs. Τάκης Τσουκαλάς.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει ούτε το λιμάνι (αν έχει δυναμική ή όχι), ούτε ο κόσμος. Αυτό που φταίει είναι η πρακτική των κρατικών επιδοτήσεων και η σύνδεσή τους με την επιχειρηματικότητα (βάζεις επιδότηση στελνω πλοίο, κόβεις την επιδότηση δεν στελνω εκβιαστικά και ποντάροντας στην επιθυμία του κόσμου, μέχρι να επιδοτήσεις).

Σε οποιαδήποτε κανονική χώρα, εφόσον ο επιχειρηματίας βλέπει επενδυτική ευκαιρία-πελατεία τρέχει να την εκμεταλλευτεί.

Όχι όμως εδώ, που βγάζει ματι οτι υπάρχει συναλλαγή κάτω από το τραπέζι. Όχι τώρα μόνο, αλλά διαχρονικά. Απλά παλιά το λέγανε ΝΕΛ, ΣΑΟΣ, Αγούδημο κλπ

Με αυτά τα δεδομένα, λέω όχι στο να πληρώνει ο φορολογούμενος  για να υπάρχει καράβι σε εποχιακή γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

On 8/26/2022 at 12:43 PM, Orestis said:

1.       GSF:  Έχεις δίκιο, λάθος μου

2.       HSW: Μιλάμε για την φετινή δρομολογιακή περίοδο σε ποιο διαγωνισμό αναφέρεσαι? Τι την εμπόδιζε οποιαδήποτε στιγμή από τον Νοέμβριο του 2021 έως τον Απρίλιο  του 2022 να δηλώσει ελεύθερη δρομολόγηση για το φετινό καλοκαίρι ή να συμετάσχει στον διαγωνισμό του Μαϊου?

3.       ASL: Μια εταιρεία με εμπειρία 15 ετών σε διάφορες γραμμές κρίνει πως το περιβάλλον δεν της επιτρέπει να δραστηριοποιηθεί με κέρδος και αποεπενδύει. Αγνόησε δηλαδή το γεγονός πως υπήρχε γραμμή κελεπούρι χωρίς την επιδότηση και χρυσωρυχείο με την επιδότηση?

4.       Τιμές: Νομίζω πως ο αριθμός των οικονομικών εισιτηρίων είναι μεγαλύτερος, ίσως κάποιος φίλος από τις Σποράδες μπορεί να μας διαφωτήσει περισσότερο. Από εκεί και πέρα, κι εγώ έγραψα πως οι υπόλοιπες θέσεις είναι στα επίπεδα των προηγούμενων δρομολογήσεων με τη διαφορά πως από τότε όλες οι τιμές των εισιτηρίων, όλων των εταιρειών έχουν αυξηθεί πάνω από 40%, άρα αυτά τα επίπεδα τιμών είναι απόρροια της επιδότησης.

Αν και λίγο καθυστερημένα:

2. Αναφέρομαι στο διαγωνισμό για την επιδοτούμενη Σητεία-Ρόδος που είχε πάρει η HSW από την Seajets μετά την ένσταση που έκανε. Οπότε θεωρώ ότι σκόπευαν να πάει εκεί το πλοίο (ή εστω στην περσινή του γραμμή), αν και δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε ακριβώς αποφασίστηκε η δρομολόγηση στο Μαρόκο.

On 10/4/2021 at 2:53 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μέχρι χθες ήταν η επιδότηση για τη φετινή χρόνια. Απλώς ο φάκελος της HSW νομίζω ότι ήταν για τρία χρόνια, οπότε θα το δούμε και τα επόμενα δυο χρόνια στη γραμμή.

3. Όλη η εμπειρία της ASL (αλλά και η ύπαρξή της) βασιζόταν στις Δυτικές. Δεν νομίζω ότι ψαχνόταν για άλλες γραμμές (ειδικά εκτός Κυκλάδων) και φαντάζομαι ότι η αποεπένδυση προέκυψε όταν τα βρήκαν σκούρα με την πίεση από τη Seajets με τα τόσα δρομολόγια, αλλά και την αύξηση της τιμής των καυσίμων. Και πάλι, δεν μπορώ να το ξέρω ακριβώς, όμως κάπως έτσι το βλέπω εγώ.

4. Σίγουρα πωλούνται πάνω από 500 θέσεις στην κατηγορία Silver και γύρω στις 250 θέσεις Comfort. Αν βάλεις και 50 Platinum, στην καλύτερη βγαίνουν 200 θέσεις οικονομικής. Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες για το πού οφείλεται που οι τιμές είναι οι ίδιες με τόσα χρόνια πριν, απλά λέω ότι ο λόγος της αποτυχίας των προηγούμενων δρομολογήσεων απ' ότι φαίνεται δεν ήταν οι τιμές εάν τώρα ξαφνικά έχει καλές πληρότητες ενώ τα εισιτήρια είναι στα ίδια επίπεδα (για όποιο λόγο κι αν γίνεται αυτό).

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή αυτή πάντα είχε πάρα πολλή κίνηση το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου...είτε με τα F/B του Νομικού τη δεκαετία του '90, είτε με τα υδροπτέρυγα της Ceres, είτε με τα μεγάλα πλοία της ΜΙΝΟΑΝ για την Κρήτη, είτε με τη GA, είτε με τα Flying Cat 3, το Alkyoni, το ταχύπλοο της GSF, και τώρα αυτά της Seajets....

 

το θέμα είναι ότι προφανώς δεν συμφέρει κανέναν η διατήρησή της πριν το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος και μετά τις 15 Σεπτεμβρίου....

τώρα για το τρυπάκι με τις επιδοτήσεις και τα κολπάκια με τις 'φωτογραφικές' προκηρύξεις έχετε χίλια δίκια...

αλλά τουλάχιστον έτσι έχουμε ένα πλοίο...και 1 > 0.

Edited by proud_ionian
Πιπέρι
Link to comment
Share on other sites

Γιατί κάτι άλλες γραμμές από Πειραιά συντηρούνται; ΌΧΙ βέβαια.

Από 15 Σεπτέμβρη μέχρι και αρχές Ιούνη πιστεύω καμία γραμμή δε συντηρείται εκτός κάποιων εξαιρέσεων, κι αυτό με τα βίας κόπων και βασάνων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
6 hours ago, cyclades_shipping said:

 Οπως και για το Θες/νίκη Σποραδες κάθε χρόνο λένε θα τα ανοίξουν από τον χειμώνα και φτάνουμε Μαη για να ανοίξουν τα πλάνα,με ότι αυτο συνεπάγεται.

Θεσσαλονίκη Σποράδες πως να ανοίξουν τα πλάνα όταν δεν έχει βγει καν η προκήρυξη για επιδότηση της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν δίνουν μια επιδότηση με διάρκεια 2-3 ετων. Θα μπορούσαν εςτω να μας πουν την περίοδο και συχνότητα . Βόλο . Μαντούδι . Αγιο Κων/νο .Κύμη επίσης δεν γνωρίζουμε τίποτα 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Supperrunner Jet II θα έρθει Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι και Θεσσαλονίκη Χίο Λέσβο

 

το Superrunner Jet Ηράκλειο 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Ναι και πέρσι το ειχαν και ειχαν το τσαμπιον . Φετος θα είναι το Superrunner Jet 2 ολοι αυτό λένε. Αν δεις πουλάει ηδη Ηράκλειο Σαντορίνη

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Στο νησί μαθαίνουμε για το Superrunner Jet 2 και με εξαίρεση μια παρουσία 20 ημερών του Σποράδες Σταρ για να αλλάξει το Ακουα Μπλου το Σούπερ σταρ , το δίδυμο για τη Seajets στη γραμμή μας για το φετινό καλοκαίρι θα είναι το Σουπερστάρ  και το Superrunner Jet 2 

Link to comment
Share on other sites

ειναι οι πλέον επίσημες πηγές που θα μπορούσαν να μου το αναφέρουν   , αλλά η εταιρεία ξέρει τον τελικό σχεδιασμό της με βάση τις τρέχουσες καθε φορά εξελίξεις  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...