Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, polmyt said:

Πιο πολυ θα εξηπερετουσε ,και τους κατοικους θεωρω ,με αυτα τα χρηματα να επιδοτηται ενα υποχρεωτικο πρωινο δρομολογιο το χειμωνα απο τα νησια προς το Βολο πχ που ειναι και το διοικητικο κεντρο των Σποραδων ,παρα ενα ταχυπλοο απο Θεσσαλονικη.

Συμφωνώ με αυτό, θα εξυπηρετούνταν πάρα πολύ οι κάτοικοι αλλά υπάρχει και το μεταφορικό ισοδύναμο. Δεν ξέρω πόσο ποσοστό παίρνουν ή αν αφορά ολόκληρο το κόστος και αν έχει κάποιο περιορισμό.

Αν δεν βγαίνει πράγματι χωρίς επιδότηση, δεν θα μπορούσε να μπει κάποιο μεγάλο καράβι με 18 μίλια να πιάνει Σκιάθο σε 5.5 ώρες Αλόννησο σε 8 και να έχει επιστροφή την επόμενη μέρα; Βέβαια το κόστος θα ανέβει και μια οικογένεια θα προτιμήσει να πάρει καμπίνα που το κόστος πιθανότατα θα εκτοξεύεται.

8 Σεπτέμβρη το τελευταίο δρομολόγιο βλέπω, δεν είναι νωρίς; Μέχρι εκείνη την ημερομηνία είναι η επιδότηση και μετά λέει η seajets δεν βγαίνω;

  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
25 minutes ago, Nikos_Chania said:

Επειδή κάποιοι δεν θέλουν να τεκμηριώσουν το "δεν βγαίνει, το θέλουμε, θα το έχουμε, θα το επιδοτήσουμε, πήγαινε ρώτα", έκανα εγώ την "δύσκολη" δουλειά να καταρρίψω τα έωλα επιχειρήματα, να λήξει αυτή η κουβέντα όσο το δυνατόν πιο τεκμηριωμένα γίνεται.

Οι υπολογισμοί βασίζονται σε δεδομένα που άντλησα από διάφορες πηγές με την βοήθεια των ψηφιακών βοηθών, με επιπλέον διασταύρωση δεδομένων και γεναιόδωρο υπολογισμό στο εξοδολόγιο του δρομολογίου.

Ο υπολογισμός έγινε με καταναλώσεις για ταχύτητα 34 κόμβων, με τιμή καυσίμων την υψηλότερη που καταγράφηκε τις τελευταίες 14 ημέρες.

Το πλήρωμα εκτιμήθηκε στα 28 άτομα, χωρίς να μπορώ να εντοπίσω ακριβή αριθμό, ωστόσο συνέλλεξα δεδομένα για την επάνδρωση από την ελληνική νομοθεσία και την εμπειρία μου.

Διαπιστώνουμε ότι από το πρώτο δρομολόγιο, μεσαία πληρότητας, και μόνο με τον φθηνότερο ναύλο στον υπολογισμό, το πλοίο είχε κέρδος περίπου 30%. Δηλαδή η επιδότηση των 55000€ για αυτό το δρομολόγιο μπήκε πεντακάθαρη στα ταμεία της εταιρείας.

Φυσικά στους υπολογισμούς δεν έχουν μπει εισιτήρια από hopping μεταξύ των νησιών.

Κοινώς το δρομολόγιο (πήγαινέλα) αφήνει κέρδος ακόμα και με 500 επιβάτες και 70 ΙΧ.

Ξεχνάς ασφάλεια πλοίου , λιπαντικά , αναλώσιμα και ανταλλακτικά .

Ενδεικτικά ενας καυστήρας κάνει 2000€ , ενα καπάκι 10.000€ μια αντλία 7000€  ενα τούρμπο 20-30.000€ . Έχεις αλλαγές φίλτρων καθες 3-4 μερες (4 μηχανές απο 4-5 φίλτρα ανά μηχανή μεσο ορο ) . Οι τιμές ειναι και χαμηλές που σου λεω . 

Επίσης η στέγαση πληρώματος σε ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη η Μαντούδι η Σκιαθο ανάλογα την παραμονή + μεταφορά αυτού απο και προς αυτο  . Επίσης εχεις βάρδια πλοίου την νυχτα 2-3 ατομα . 

Το κοστος το υπολογίζουμε απο τα εξοδα του πλοιου ετησιως σε μια γραμμη συνολικα που συμπεριλαμβάνει και την χειμερινή του συντήρηση . Αν το πλοιο βγαζει 10.000 ανα δρομολογιο και κανει 90 δρομολογια ειναι 900.000€ . Αν βαλεις μετα δεξαμενισμο συντήρηση χειμώνα εξοδα πληρώματος χειμώνα ασφάλεια πλοιου / επιθεωρήσεις λιμανιατικα κλπ κλπ αυτα τα λεφτα δεν φτάνουν ούτε για ζήτω . 
 

Τα γράφω καθως τα Ταχύπλοα εχουν πολυ πιο ενδελεχή συντήρηση στο μηχανολογικό τομεα για να μπορούν να βγάζουν σεζον με υψηλές ταχύτητες και με διάρκεια . Γενικά αν το πλοιο δεν κουβαλάει τον αριθμο των θέσεων του χ2 τουλάχιστον ανα μερα λεφτά στην ακρη δεν μένουν (κέρδος) 

Posted (edited)

Συμφωνώ και επαυξάνω, πολύ σωστές όλες οι παράμετροι του φίλου @Man0lero

Εμπεριστατωμένος όπως πάντα!! 

Edited by polmyt
quote
Posted
34 minutes ago, Man0lero said:

Γενικά αν το πλοιο δεν κουβαλάει τον αριθμο των θέσεων του χ2 τουλάχιστον ανα μερα λεφτά στην ακρη δεν μένουν (κέρδος) 

Δηλαδή αν ένα πλοίο δεν έχει πληρότητα 100% σε κάθε σκέλος δεν βγαίνει;;

Αλήθεια τώρα;

Όλα τα υπόλοιπα που ανέφερες, επιμέρισέ τα ορθά και βγάλε αριθμούς εκεί που πρέπει. Σιγά μην χρεώσω τα κόστη απόκτησης/συντήρησης/διατήρησης ενός πλοίου σε μία και μόνο γραμμή γιατί έτσι βολεύει το αφήγημα. Τα κόστη αυτά τα έχει έτσι κι αλλιώς, σε όποια γραμμή κι αν είναι και δεν σχετίζονται με την δραστηριοποίησή του κάπου συγκεκριμένα. Το οτι επιχειρεί σε μία γραμμή 3 μήνες και τους υπόλοιπους κάθεται το πλοίο, δεν αφορά ούτε την γραμμή ούτε το υεν. Το επιχειρείν είναι επιχειρείν, έχει ρίσκο και δυσκολίες. Αυτό μας έλειπε!

Κι αν το θες, θα κάνεις breakdown τα πάγια κόστη του χειμώνα σε όλες τις γραμμές που θα πάει το πλοίο, όχι μόνο όπου μας συμφέρει.

Οι τιμές που αναφέρεις, ούτε λες τι είναι, ούτε πως προκύπτουν. τουρμπο 30χιλιαδες. ναι τι; κόστος επισκευής, αγοράς, τι; κάθε πότε προκύπτουν όλα αυτά; ζημιάρικα είναι; κι αν είναι ζημιάρικα τι κάνει για να τα διατηρεί σε καλή κατάσταση;

Οι βάρδιες το βράδυ τι κόστος είναι; ο μισθός του πληρώματος είναι σταθερός, δεν προκύπτει επιπλέον ναυτολόγηση για την "φύλαξη".

Το μόνο λοιπόν κόστος που δεν συμπεριέλαβα είναι το ξενοδοχείο των μελών του πληρώματος. Βάλε λοιπόν κι άλλα 1000 στα έξοδα ημερησίως. Εντάξει;

Κοινώς, όλα τα κόστη που αναφέρεις καλύπτονται από το περιθώριο κέρδους της δραστηριοποίησης, δεν αποτελούν έξοδο ενός δρομολογίου. Η απόδοση της γραμμής περιγράφεται από τα σχετιζόμενα έσοδα-έξοδα.

Posted

Μην ενώνεις την επιδότηση με τα κόστη του πλοίου . Ο λογος που υπαρχει επιδοτηση ειναι γιατι

1ον δεν υπαρχει ενδιαφερομενος για ελευθερη δρομολόγηση 

2ον τα κερδη απο την ελευθερη δρομολογηση στην συγκεκριμένη γραμμη ισως ειναι μικροτερα απο τις γραμμες στις κυκλαδες 

3ον εχουμε πελατειακό σύστημα κρατους-εφοπλιστων-τοπικης αυτοδιοίκησης 

4ον στην σημερον ημερα και με τον ανταγωνισμό στο μηδεν ουσιαστικά δεν υπήρχε επιλογή απο το κρατος ωστε να διασφαλιστεί οτι θα μπει πλοιο στην γραμμη . 

Οταν λοιπον ο καθε Seajet βλεπει την κινηση τις γραμμης και βλεπει οτι χωρις εξτρα βοηθεια τα νουμερα ειναι χαμηλα τοτε αναμενόμενο ειναι να ζητησει για να βαλει πλοιο 

Τα κοστη του πλοιου οσο και να μην αρεσει σε καποιους υπολογίζονται βαση της γραμμής δρομολόγησης ετησίως στα ταχύπλοα τουλάχιστον . Το οτι τραμπαρονται πλοια μεταξυ τους σε διαφορετικές γραμμες γίνεται γιατι εχει πολλα και επειδη δεν του βγαινει ο προγραμματισμός των συντηρήσεων του χειμώνα . 
 

Ένα ταχύπλοο οσο τελειο και να ειναι βγαζει ζημιες αρκετα συχνα ειδικά οσα εχουν μηχανες εσωτερικής καύσης και όχι αεριοστροβίλους , απλα αυτες δεν επηρεάζουν το δρομολόγιο απο πτωση ταχύτητας η απώλεια μηχανης . Τα αναλώσιμα μηχανών και πλοίου ειναι αρκετά σεβαστά και υπολογίζονται στα μηνιαία έξοδα του . Τα νούμερα που σου έδωσα ειναι για μεταχειρισμένα/επισκευασμένα ανταλλακτικά καθως δεν βγαίνει το χαλασμένο ανταλλακτικό να παει στο συνεργειο και να επιστραφεί για τοποθέτηση αλλά αντικαθίσταται αμέσως με άλλο 

Επίσης καποια εξαρτήματα μηχανών ειναι με ώρες λειτουργίας που επισης υπολογίζονται. 

Οταν αγοράζεις κατι και επενδύεις πανω σε αυτο για να σου βγαλει μόνο χρήμα κάθεσαι και λες : αρχικο κεφαλαιο (χ) , κοστος συντήρησης ανα ετος (χ) , κόστος λειτουργίας (χ) και μετα λες για να βγαλω λεφτα και να παρω το κεφάλαιο πισω , ποσο πρεπει το μηνα να μου βγάζει ; (Ψ χρήματα) .

Αυτο το νούμερο λοιπον με 10-15.000 την ημερα για ενα ταχύπλοο τυπου Speedrunner δεν φτάνει . 

Αν με 50% στο πηγαινε και αλλο τοσο στο ελα εβγαζε τσεπη λεφτα ενα πλοιο τοτε η μιση ελλαδα θα ειχε καραβια . 

Το αν συμφωνώ με την επιδότηση ειναι αλλο κεφάλαιο και προσωπικά σε ενα ιδανικό κοσμο δεν έπρεπε να δίνεται αλλα η παραφωνίες στην ακτοπλοΐα ειναι πολλές και στους τυφλούς ξεχωρίζει ο μονόφθαλμος 

Posted (edited)

Εγώ αναπολώ τις εποχές 1990-2005 και 2010-2017 που υπήρχαν πλοία στη γραμμή, Ε/Γ-Ο/Γ αλλά και ταχύπλοα, άλλα Ο/Γ και άλλα όχι (Flying dolphins, Flying cats, Jet Ferry, Αλκυόνη και νομίζω και ένα μεγαλύτερο ταχύπλοο της Golden Star Ferries) και δεν έγινε ποτέ κουβέντα για επιδότηση, αν δεν κάνω τεράστιο λάθος.

Τι άλλαξε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια, άραγε; 😇

Edited by PavlosA
Posted (edited)

@Man0lero τα είπες όλα. Απλά όπως ανέφερα, από το πληκτρολόγιο και από τον καναπέ τους κάποιοι τα βλέπουν πολύ διαφορετικά τα πράγματα που μόνο καραβολάτρες δεν θυμίζει ο τρόπος τους. Γι'αυτό κι εγώ αντέδρασα όπως αντέδρασα κι έκανα μία σύγκριση άτυχη με το Καστελόριζο.

Πολλοί εδώ μέσα, δείχνουν να έχουν σοβαρό πρόβλημα που επιδοτείται αυτό το δρομολόγιο και γενικώς έχουν ένα σοβαρό θέμα γενικώς με τη Θεσσαλονίκη. 

Όλοι το ξέρουμε ότι και του χρόνου θα επιδοτηθεί. Η γραμμή έχει γίνει της Seajets.

Αν οι προσπάθειες που λένε ότι θα γίνουν έτσι ώστε να γίνει βιώσιμη η γραμμή χωρίς επιδότηση, μακάρι να πιάσουν. 

Από Μαντούδι, τόσο καιρό, δεν έγραψε κανένας πληρότητες όμως. Δεν είδα να γράφετε κάτι. Τι έγινε, επειδή το Μαντούδι είναι πιο νότια, δε σας κίνησε τη περιέργεια; Τι πληρότητες είχε από Μαντούδι; Εκεί δε μπαίνει μέσα το ταχύπλοο;

 

 

Edited by SuperRunner
Posted

@Man0lero ανάλυση κόστους ανά δρομολόγιο μπορείς να βγάλεις;

Αν μπορείς, βγάλε να βάλουμε κάτω τα κουκιά. Με γενικόλογα δεν εγώ δεν πείθομαι.

Δεν θα συμφωνήσω όπως εμπλέκεις τα κόστη καθώς δεν γίνεται να μου βάζεις ως παράμετρο επιτυχίας μιας γραμμής το κόστος απόκτησης ενός πλοίου!!

Και όχι, δεν επικροτείται η επιδοτηση ΘΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ γραμμής για 3 νησιά που εξυπηρετουνται ήδη ΕΠΑΡΚΩΣ από 3 λιμένες της Ηπειρωτικής Ελλάδας. 

Για όνομα. 

ΥΓ: Για ακόμα μια χρονιά, κλείνω εδώ την τοποθέτησή μου στο θέμα αυτό. Είναι περισσοτερο θλίψη από την έλλειψη επιχειρημάτων στην συζήτηση αλλά κι από το άδικο για δεκάδες χιλιάδες νησιώτες που δεν έχουν επαρκή σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα και διοικητική περιφέρειά τους. Δεν διανοούμαι τέτοιες τοποθετήσεις, με συγχωρείτε. Υπερβαίνουν τόσο πολύ την λογική και τη πραγματικότητα και εξυπηρετούν μόνο ατομικό συμφέρον.

@SuperRunner δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη Θεσσαλονίκη. Το γεγονός οτι προκλητικά σπαταλώνται πόροι για μια θερινή τουριστική γραμμή ενοχλεί. Προφανώς όχι εσένα που θες ίδιον όφελος προσωπικά από χρήματα του ελληνικού δημοσίου. 

Βάλτε αριθμούς για να καταρρίψει τους δικούς μου και τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε , ούτε οι "καναπέδες" με πτοούν, ούτε οι αήθεις επιθέσεις ελλείψει επιχειρημάτων.

Posted

ρε παιδιά πέρα από την πολύ διεξοδική ανάλυση του Νίκου ο οποίος τα έβαλε κάτω με απλά νούμερα και κοινή λογική, πειτε μου σε ποιο παράλληλο σύμπαν επιδοτείται μια θερινή εποχική δραστηριότητα για να δημιουργήσει κύκλο εργασιών που αλλιώς δεν θα υπήρχε ; 

αν ειναι έτσι να κάνουμε όλοι από μια επιχείρηση χωρίς λόγο και σκοπό και να ζητάμε επιδοτήσεις. θα τις πάρουμε ; 

Η φαση ειναι ΟΠΕΚΕΠΕ Ακτοπλοΐας και εσείς κάθεστε και κάνετε μελέτες για ανταλλακτικά και για τον φούρναρη στη Σκόπελο που δεν θα πουλούσε αρκετές τυρόπιτες αν δεν πήγαινε κόσμος με ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη. 

Ας προσγειωθούμε παρακαλώ γιατί έχει πιάσει και ζέστη :D

 

Posted (edited)
1 hour ago, Nikos_Chania said:

δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη Θεσσαλονίκη. Το γεγονός οτι προκλητικά σπαταλώνται πόροι για μια θερινή τουριστική γραμμή ενοχλεί. Προφανώς όχι εσένα που θες ίδιον όφελος προσωπικά από χρήματα του ελληνικού δημοσίου. 

Βάλτε αριθμούς για να καταρρίψει τους δικούς μου και τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε , ούτε οι "καναπέδες" με πτοούν, ούτε οι αήθεις επιθέσεις ελλείψει επιχειρημάτων.

Γιατί πέρυσι δεν επιδοτήθηκε το ταχύπλοο για Χανιά; Θυμάμαι λάθος; 

Πάρτε το χαμπάρι μιλάμε για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας μας και είναι ανεπίτρεπτο να μην έχει μία ακτοπλοϊκή σύνδεση. Το ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από καμία ακτοπλοϊκή αυτό το ξέρουμε όλοι. Όλοι κοιτάνε το Πειραιάς/Ραφήνα - Κυκλάδες.

Όσο για τους αριθμούς σου, ο ManOlero τα έγραψε πιο σωστά από εσένα.

Edited by polmyt
Posted (edited)

Τι επιδοτήθηκε πέρυσι;! Ε, εντάξει, δεν έχω τι άλλο να πω. Το τερμάτισες. 

Δεν έκανε κανένα breakdown τα κόστη που ανέφερε, οι αριθμοί υπάρχουν και δεν υπάρχουν. Τα ανέλυσα, δεν εχει νόημα να ξαναπω τα ίδια.

 

Edited by polmyt
Posted
35 minutes ago, SuperRunner said:

Τι πληρότητες είχε από Μαντούδι;

6 φορές που είχα ανέβει μέχρι αρχές Ιούνη στην Σκιάθο κατέβαζε περίπου 100 με 200 άτομα. Επίσης φόρτωνε και κάποια φορτηγά και λεωφορεία στο Μαντούδι. 2-3

Posted
40 minutes ago, SuperRunner said:

Γιατί πέρυσι δεν επιδοτήθηκε το ταχύπλοο για Χανιά; Θυμάμαι λάθος;

μαλλον λάθος πρέπει να θυμάσαι αλλά και έτσι να ηταν αυτό τι σημαίνει ; οτι ειναι και λογικό και άρα πρέπει να γίνει και αλλού; 

 

Posted

Δεν υπάρχει λογος διαμάχης ουτε χαρακτηρισμών ουτε τίποτα είμαστε σε ενα φόρουμ και ανταλλάσουμε απόψεις .
 

προσωπική άποψη σε ενα Ιδανικό κοσμο φυσικά και Δεν έπρεπε να επιδοτείται εποχιακή γραμμή ταχυπλόου . Εχει τόσα αλλα θέματα το κράτος πολύ πιο σοβαρα απο τις επιδοτήσεις των γραμμών που μακάρι να φτιαχτούν αυτα και ας χαλάνε λεφτά να πηγαίνει ο κόσμος πιο φθηνά διακοπές . 

Οσο για τα κόστη κανείς δεν μπορει να βγάλει τα ημερήσια έξοδα του γιατι οι μεταβλητές ειναι παρα πολλές . Δεν κοιτάει κανεις στην εταιρεία τι ταμείο εκανε σήμερα αλλα μίνιμουμ ανα μήνα που μεσα σε αυτά συνυπολογίζονται τυχόν ζημιές απαγορευτικά έξτρα δρομολόγια επιστροφές χρημάτων κλπ κλπ . 

Posted (edited)

Ο @Man0lero με τον @Nikos_Chania κανουν μια αναλυση για το κοστος και στην ουσια συμφωνουμε (ετσι καταλαβαινω τουλαχιστον) οτι δεν βγαινει το πλοιο χωρις επιδοτηση γιατι υπαρχουν εξοδα.Απο την αλλη ο @SuperRunner απανταει οτι πρεπει με καθε κοστος να εχει πλοιο η Θεσσαλονικη με τις Σποραδες.

Το θεμα δεν ειναι λοιπον αν βγαινει το πλοιο,αυτο νομιζω οτι μαλλον το κλεισαμε.Ουτε καν αν πρεπει να υπαρχει η γραμμη.Το θεμα ειναι αν πρεπει να υπαρχει επιδοτηση.Για μενα δεν πρεπει να υπαρχει ,οχι το κατακαλοκαιρο τουλαχιστον, μιας και απο οτι καταλαβαινω τουλαχιστον οτι η γραμμη καλυπτεται αυτη τη στιγμη επαρκεστατα ακομα το καλοκαιρι ,με εξαιρεση καποιες μερες, απο αλλα λιμανια.Αν πρεπει να εχει πλοιο η Θεσσαλονικη με τις Σποραδες ,ας κοπει ο Βολος και να μπει το ταχυπλοο απο τη Θεσσαλονικη χωρις επιδοτηση.Κανενα προβλημα. Το Μαντουδι απο τη στιγμη που εγινε η κυρια γραμμη για τους νοτιους ,δεν μπορει να κοπει.Αυτο φαινεται και σε σχεση με τον Άγιο Κωνσταντινο,οπου το ΠΑΝΟΡΑΜΑ βαραει μυγες.Απλα εκει δεν πεφτει επιδοτηση ,οποτε δεν νοιαζει κανεναν μας.

@SuperRunner οπως ειπα και στο προηγουμενο μου ποστ,δεν ειμαστε οπαδικο φορουμ και τουλαχιστον κανενας εδω δεν εχει δειξει τετοια δειγματα σε σχεση με τη Θεσσαλονικη.Νομιζω οτι το βλεπεις λιγο εγωϊστικα το συγκεκριμενο θεμα και οχι αντικειμενικα.Ισως το ιδιο να το εβλεπα και γω αν επροκειτω για τον τοπο μου. Εδω μεσα ομως τα ιδια θα λεγαμε και αν ξαφνικα εβαζε μια εταιρια επιδοτουμενο απο Κυμη πχ για Χιο Μυτιληνη ή και γω δεν ξερω απο που αλλου.Αλλωστε ιδιο κραξιμο ειχαμε ριξει πριν καποια χρονια οταν ειχαν βγαλει το αλησμονητο Σητεια Ροδο με το HELLENIC HIGHSPEED .(μαλλον αυτο το δρομολογιο θυμασαι)

Αν τα χρηματα ηταν απειρα ας υπηρχαν οσες επιδοτουμενες θελανε.Περασαμε ομως τοσα χρονια με μνημονια οποτε ειναι λιγο φαουλ να λεμε οτι βαλτε πλοιο εκει ,χωρις να χρειαζεται στην πραγματικοτητα.

Edited by polmyt
Posted

Στο σημείο αυτό βέβαια να πούμε ότι τα νούμερα του Νίκου βασίζονται στο πρώτο δρομολόγιο που έγινε για φέτος με ανοιχτά πλάνα για μόνο 10 μέρες. Η μέση κίνηση σίγουρα θα είναι υψηλότερη, και η δυναμική της γραμμής θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη με σωστό προγραμματισμό και ανοιχτά πλάνα για τουλάχιστον 6 μήνες. 

Επίσης μην τρελαίνεστε, όλοι κοιτάνε τις Κυκλάδες όσο υπάρχει κι εκεί κέρδος. Τα Highspeed φέτος επίσης βαράνε μύγες (λόγω κακού προγραμματισμού, αποδεικνύοντας πόσο σημαντικός είναι ο προγραμματισμός/σχεδιασμός, όπως λέμε και για τη γραμμή της Θεσσαλονίκης) και ο Ηλιόπουλος πλέον προσπαθεί να ανοίξει καινούριες γραμμές (γιατί οι υπάρχουσες οδεύουν προς κορεσμό) αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δεν νομίζω ότι είχε να βάλει κάπου στις Κυκλάδες έξτρα πλοία με μεγαλύτερα κέρδη και δεν τα βάζει.

Posted

ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ 2025  όποιος μπορεί αναλυτικά σε ένα τοπικ.  Εκεί θα συζητούσουμε αναλυτικά. Εμείς εδώ στις σποραδες έχουμε δει μέχρι και ταχύπλοο να κόβει εισιτήριο ταχύπλοου και να ταξιδεύει όλο το καλοκαίρι με ταχύτητα συμβατικού! Αγούδημος….  

Posted
54 minutes ago, polmyt said:

Ο @Man0lero με τον @Nikos_Chania κανουν μια αναλυση για το κοστος και στην ουσια συμφωνουμε (ετσι καταλαβαινω τουλαχιστον) οτι δεν βγαινει το πλοιο χωρις επιδοτηση γιατι υπαρχουν εξοδα.Απο την αλλη ο @SuperRunner απανταει οτι πρεπει με καθε κοστος να εχει πλοιο η Θεσσαλονικη με τις Σποραδες.

Το θεμα δεν ειναι λοιπον αν βγαινει το πλοιο,αυτο νομιζω οτι μαλλον το κλεισαμε.

Συγνώμη αλλά δεν έγινε αναλυση του κόστους του Manolero ανά δρομολόγιο. Ας μας πει τι κόστη συντήρησης κουβαλάει το πλοίο, να τα διαιρέσουμε στα δρομολόγια της γραμμής αυτής, να δούμε την σουμα. 

Δεν θεωρώ πως περα από την ανάλυση που έκανα οτι υπάρχει αντιλογος που να δείχνει οτι ΔΕΝ βγαίνει. Θα ήθελα τα κόστη συντήρησης, να τα βαλουμε στην ανάλυση, να δούμε τι ισχύει και να πουμε ναι βγαίνει ή όχι δεν βγαίνει. 

Θεωρώ άδικο να λέμε οτι δεν βγαίνει έχοντας γενικόλογα στο τραπέζι. 

Posted

Οπως και να χει, το νοημα για μενα δεν ειναι αυτο .

Βγαινει δεν βγαινει ,δεν θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει επιδοτηση κατακαλοκαιρο.Εκει θελω να σταθω περισσοτερο.Τους λογους τους ανελυσα

Posted

Νομιζω ότι αυτή είναι και η ουσία του θέματος . Ανεξαρτήτως αν βγαίνει ή δεν βγαίνει μια εποχική γραμμή με ταχύπλοο  για τρία νησιά τα οποία ήδη έχουν ελεύθερα δρομολόγια από τρία σημεία της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι too much να επιδοτείται . 
Να δώσει λεφτά το κράτος να πάει βαπόρι στη δονούσα, στη χαλκη η στα Αντικύθηρα να εξυπηρετήσει τους ήρωες που μένουν χειμώνα καλοκαίρι σε αυτά τα νησιά είναι απολύτως κατανοητό  και για κοινωνικούς και για εθνικούς λόγους.  Η συγκεκριμένη όμως περίπτωση προσωπικά την θεωρώ υπερβολή και δεν έχει να κάνει με γεωγραφικές αντιπαλότητες . Τα ίδια θα έλεγα αν η ελευθερη σύνδεση ήταν από Θεσσαλονίκη και έβγαινε επιδότηση για ταχύπλοο από βόλο .  

Posted

με ολο το σεβασμό... βρίσκεται λογικό να φεύγει μονο ενα επιδοτούμενο δρομολόγιο απο Θεσσαλονίκη?

Παρασκευές μόνο για Σποράδες... ενω το Θεσσαλονίκη Λημνο Λέσβο κτλ Δωδεκάνησα ελαχιστες φορές την εβδομάδα?

δηλαδή το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν αξίζει καμμια αναχωρηση? να μην μπορει να φύγει κανένας απο την πόλη προς τα νησιά?

Ολα Αθήνα? Κυκλάδες ? ειναι αυτό ισορροπημένη ανάπτυξη μιας χώρας?

ας το γυρίσουν σε εμπορικό τότε η να το κάνουν για ψαροκάικα

Posted

Εκεί πάνω μόνιμα μειονεκτικά νιώθετε και αδικημένοι. Τι να κάνουμε να φέρουμε τις κυκλαδες βορεια; Ας βρεθεί ένας μάγκας Θεσσαλονικιός (ή γενικά Βορειοελλαδίτης) να βάλει χρήμα και πλοία. Η κάθε εταιρεία κοιτάει το μέγιστο κέρδος της.

Posted

Εκεί είναι όλο το ρεζιυμε φίλε wysiwid. Εγώ θα περιμένω όσο χρειαστεί μέχρι κάποιος να αναρτήσει όλες τις εταιρείες και τις επιδοτήσεις που παίρνει και για ποια δρομολόγια. Μετά θα κάνω τα μαθηματικά που χρειάζονται και θα αποδείξω τι ακριβώς συμβαίνει με τις επιδοτήσεις. Εχω την υπομονή.

Posted (edited)

@NOMIKOS LINES κάντο μόνος σου.

Σου το ξαναείπα, μπες στη διαυγεια, πάρε τις γραμμές κι τα μισθώματα και κάνε όσα μαθηματικά θες.

Τι πάει να πει "θα περιμένω να αναρτήσει κάποιος";

Εμπρός πεδίο δόξης λαμπρό.

Edited by polmyt
Posted

Παιδιά δεν αξίζει να μαλώνουμε μεταξύ μας για μια επιδότηση. Ίσα ίσα πρέπει να είμαστε ενωμένοι σε αυτό το φόρουμ και να γελάμε με κάτι τέτοια θέματα 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...