Jump to content
Shipfriends

Aya M (IMO 9007867)


Recommended Posts

Posted (edited)

Πιάστηκε στο radar το ro-ro Excellent, να έχει πιάσει Savona την περασμένη Τετάρτη 16 Μαρτίου και εν συνεχεία Civitavecchia στις 17, όπου και παραμένει δεμένο έκτοτε. Το συγκεκριμένο rotation μυρίζει Grimaldi Lines. Λέτε?

Edited by Nick the Greek
Posted

Από το παραπάνω μου post, έχει μεσολαβήσει ένα 7-μηνο που το πλοίο τριγυρίζει στη Μεσόγειο με τους τελευταίους 2+ μήνες να έχει δέσει στη Gioia Tauro. Πλοιοκτησία Visentini παρεπιπτόντως, και αυτό ωραίες διαστάσεις για Ελλάδα.

  • 1 year later...
Posted

Το πλοίο εξακολουθεί να τριγυρίζει στη Μεσόγειο χωρίς συγκεκριμένα δρομολόγια. Τελευταία του κίνηση, κατόπιν πολυήμερης παραμονής στο Iskenderun/Αλεξανδρέττα, το πλοίο κατευθύνεται για το Piombino της Ιταλίας. 

  • 3 months later...
Posted

Κάνει και εκδρομές πρός το PG το πλοίο, πρόσφατα έκανε ένα ταξίδι για το Jebel Ali των Ηνωμένωνε Αραβικώνε Εμιράτωνε, έχει πάρει πια το δρόμο της επιστροφής πρός τη Μεσόγειο.

  • 8 months later...
Posted

Και τα εξωτικά ταξίδια συνεχίζονται, η τελευταία κρουαζιέρα του πλοίου είναι Civitavecchia - Djibouti. 

  • 8 months later...
  • 1 year later...
Posted (edited)

Το ferries! αναφέρει ανεβάζοντας το άρθρο του shippingitaly.it πως το ρορο Excellent πωλήθηκε σε Έλληνες για 3,8 εκατομμύρια ευρώ. Ποιος να το πήρε .

Μονοπρόπελο , του 1992 στη Νορβηγία ,με 1026 l.m. γκαράζ. Ενδιαφέρουσα αγορά.

Edited by Petros P
Posted

Καλό βαπόρι φαίνεται αλλά που και πω θα δένει με μία προπέλα στα ανύπαρκτα λιμάνια;

Posted (edited)

Μα και για Αιγαίο τα λιμάνια που θα πηγαίνει είναι όλα σχετικά καλά.....Το θέμα είναι να μπαίνει στο Κερατσίνι, τη Σούδα, το Ηράκλειο, το Βαθύ, τη Μυτιλήνη, τη Μύκονο και τη Θεσσαλονίκη, εκεί και μονοπρόπελο πάει άνετα τις περισσότερες μέρες (εκτος από καμια μερα με δυνατούς αέρηδες σε συγκεκριμένα λιμάνια) όπως τόσα μοτορσιπάκια που προσεγγίζουν, δε θα το στείλουν στην Ηρακλειά κιόλας.... 

Edited by giorgos_249
Posted (edited)

Κερατσίνι μπαίνει αλλά αν δεν υπήρχαν τα έργα που περιορίζει τον χώρο. Θα δυσκολεύεται και φυσικά περισσότερο όταν πρέπει να συρταρωσει ή να δέσει οριακά μαζι με τα άλλα ρορο. 

Σούδα έχει χώρο να κάνει μανουβρα, με μεγαλο κυκλο στροφής και ειδικα τωρα που απλα πρυμνοδετουν ειναι ευκολο. 

Βαθύ επίσης ειναι μονο πρυμνοδετηση με μεγάλο κυκλο στροφής εντος λιμενα. 

Μυτιλήνη μέτρια δυσκολία, αλλά εφικτό. 

Μύκονο δενεις αλλά ο καιρός παίζει ρόλο. 

Θεσσαλονίκη δεν ξερω ακριβώς ποσο χώρο εχει αλλα γενικα ειναι στενό λιμάνι. 

Προϋπόθεση για όλα να δουλεύει το προπελακι. Βαρδα μη μείνει χωρίς προπελακι. 

Φυσικά ολα τα ανωτέρω με την δικη μας, απ εξω, οπτικη. Δεν ξέρουμε ουτε πως συμπεριφερεται το βαπορι, ουτε επιφάνεια πηδαλιου κ.ο.κ.

Edited by Nikos_Chania
  • 2 weeks later...
Posted

Aya M  το ονομα του πλοίου,το οποιο δε μ κανει και πολυ ελληνικο.Μαλλον για ΣυριοΛιβανεζοΑιγυπτιους που ειναι στην Ελλάδα εγκατεστημένη,κατι το οποίο φαίνεται απο την κλάση του πλοίουυ που αναφέρει ως ιδιοκτητρια την Al Bahar Shipping και μια Northgreen Maritime SA ως Manager

Posted

Στη ραδα του Πειραια το πλοίο . 

Στο marine traffic φαίνεται σαν asmara γιατί το σήμα του ως excellent χάθηκε ανοιχτά του Brindisi.

Στο vessel finder και στα ματια μου 😂 φαίνεται κανονικά ως Aya M στη ραδα 

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Να πούμε πως από ότι μου είπαν το πλοίο πρέπει να κάνει κάποιες επισκευές. Επίσης πλοιοκτήτρια εταιρεία AL BAHAR SHIPPING (μάλλον ίδιος όμιλος με την Air Bahal😁) με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

  • 4 weeks later...
Posted

Το Aya M από τη Θεσσαλονίκη βρέθηκε στο Gemlik της Τουρκίας και από εκεί στη Μισρατα της Λιβύης 

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Νομίζω κάνει πια σταθερά δρομολόγια από την Ιταλία στη Λιβύη, αυτήν τη στιγμή πλέει από τη Genova πρός την Misrata.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...