Neptune Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Επεσε απο τη δεξαμενη και επιστρεφει στο Λαυριο καθαρουλης πλεον ο Ταξμαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Έκτακτος έλεγχος συστήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ του Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» στην Καβάλα στις 19/08/2010 Πηγή: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Στις 19/08/2010 έγινε έκτακτος έλεγχος του συστήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ, του Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν. Μυτιλήνης 36, πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας, σήμερα στις 13.00, μετά τον κατάπλου του στο λιμάνι και ύστερα από καταγγελία επιβάτη.Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε πρόβλημα στο σύστημα ανάβασης της κλίμακας για ΑΜΕΑ, από το γκαράζ στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, με αποτέλεσμα να κινηθεί η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων, κατά του νόμιμου εκπροσώπου της διαχειρίστριας εταιρείας του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toulouzakos Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Γνωρίζουμε γιατί ενώ το πλοίο ξεκινάει από Λαύριο φαίνεται για καμμιά ώρα στο syrosobserver και μετά χάνεται;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 (edited) Προφανως γιατι ο δεκτης του AIS που βρισκεται στην περιοχη χανει το βαπορι απο καποιο σημειο και μετα. Edited September 12, 2010 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
toulouzakos Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 (edited) O ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τελη του 70 στο Wellington,απο το naviermatori Edited September 28, 2010 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2010 Author Share Posted September 29, 2010 Διαβάζοντας στα οικονομικά αποτελέσματα της NEL LINES αυτά το σχόλιο: Το ποσό των εσόδων € 588.250,00 αφορά αμοιβή της μητρικής εταιρείας από την θυγατρική εταιρεία ‘ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ ΝΕ’ η οποία έχει αναλάβει βάσει δήλωσης εφοπλισμού την οικονομική εκμετάλλευση του πλοίου ‘ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ’ Μου δημιουργήθηκε η απορία από πότε ο Ταξιάρχης διαχειρίζεται από τη C Link Ferries?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Για να δουμε και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ στο Λαυριο.Σε γενικες γραμμες το πλοιο δειχνει αρκετα ταλαιπωρημενο και η φωτογραφια μαλλον το κολακευει Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Μάλλον περιμένει το AQUA MARIA να ξεκινήσει, για να ξαποστάσει και ο ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Μάλλον ειναι οι τελευταίες του μέρες στο Λαύριο αν τελικά πάρει την γραμμή του Θεόφιλου Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Πήρε πάντως ήδη τη σκυτάλη των καθυστερήσεων από τον ΤΕΟ. Σήμερα ήταν να φύγει στις 5.00 από Μυτιλήνη για Λαύριο και έφυγε τελικά στις 09.35 με αποτέλεσμα να αργήσει και το βραδυνό απόψε από Λαύριο για πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Γιατί έφυγε τόσο αργά ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Έφυγε από Καβάλα με σχεδόν 2 ώρες καθυστέρηση και είχε πρωτόκολλο στο γκαράζ με φορτηγά. Θέλει και ώρα να ξεφορτωσει με το ασανσέρ οπότε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 (edited) Πάντως που το είδα σήμερα το πρωί στο λιμάνι το εξωτερικά ήταν αίσχος μέ όλη την έννοια της λέξεως και πιό ταλαιπωρημένο από ποτέ και σας το λέω υπεύθυνα .Χρειάζεται επειγώντως ακινησία και συντήρηση σε όλους τους τομείς μην καταντήσει και αυτό σαν τον Θεόφιλο να σέρνεται , δεν ήταν εικόνα πλοίου αυτή που αντίκρισα το πρωί !!!! Edited December 8, 2010 by opelmanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 καλα το οτι ειναι αβαφο εξωτερικα, δεν σημαινει απαραιτητα οτι εινα τελειως παρατημενο Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Διάβασα όλο το θέμα αλλά δεν μου λύθηκε η απορία, γνωρίζει κανείς τον ακριβή αριθμό καμπινών του Ταξιάρχη? Το καλοκαίρι δεν μπόρεσα να μετρήσω γιατί μας έπιασε το κούνημα και είχαν γεμίσει οι διάδρομοι "πτώματα". Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Θανο συμφωνα με το shippax εχει 198 κρεβατια σε 57 καμπινες Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Περίπου 200 κρεβάτια έχει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ. Το θέμα είναι πως οι καμπίνες του είναι καλύτερες από ΘΕΟΦΙΛΟ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Τουλάχιστον μέχρι το 2007 που ταξίδεψα μαζί του τελευταία φορα. Το βαπόρι πάσχει βέβαια σε εσωτερικούς χώρους αλλά είναι φοβερό στο ταξίδεμα με καιρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Κακά τα ψέμματα το πλοίο αυτό έπασχε εξ αρχής από εσωτερικούς χώρους!!!Είναι καθαρόαιμο ρο -ρο και κάνει μόνο για αυτή τη δουλειά . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Πολύ αργό το βλέπω τις τελευταίες μέρες με ταχύτητες κάτω και από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Έχει άνετα τα 16-16,5 αλλά πάει με 13 και κάτι... Είναι ο καιρός ή μήπως το πλοίο θέλει επειγόντως δεξαμενή αφού ταξιδεύει συνέχεια 12 μήνες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Τις 2-3 τελευταιες μερες ολα πηγαιναν λιγο πιο κατω απο το νορμαλ μαλλον λογω καιρου.Παντως ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ απο τα 16-17 του πρωτου καιρου,εχει περασει στα 15 σταθερα κ δεν νομιζω να χρειαζεται επισκευη,μαλλον οικονομια κανουν οπως με ολα τους τα πλοια στις αγονες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Παιδιά με 12 μήνες συνεχόμενους να χτυπιέται στη θάλασσα, μια επισκευή και μια ολική συντήρηση όπως και να το κάνουμε είναι απαραίτητη Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Κι επειδή από το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν βλέπω φως σύντομα, η εταιρία ίσως θα πρεπε να σκεφτεί κανά ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ προσωρινά ή κάτι τέτοιο για την ετήσια του ταξίαρχου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 (edited) Αυτό είναι το πιο πιθανό σενάριο.Πάντως είναι να απορείς πώς μετά από τόσες ναυλώσεις που χουν κάνει να μην υπάρχει ούτε ένα βαπόρι για αντικατάστατης προκειμένου να σκατζάρει και τα υπόλοιπα για τις ετήσιες τους .Αν και απ ότι φαίνεται εξαιτίας αυτού δεν θα δέσει κανένα βαπόρι φέτος για επισκευή ,δεξαμενισμός 3 μέρες και βούρρρρ στα δρομολόγια τους Οι υπόλοιπες δουλειές και συντηρήσεις θα γίνονται σε καθημερινή βάση! Edited February 5, 2011 by opelmanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas16 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 ΑΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΛΑΥΡΙΟ ΤΟ ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΛΙΜΝΟ ΚΑΒΑΛΑ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ|? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now