Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 Ο cpt Γιάννης Κοντόπουλος στο Blue Star 2 στη θέση του cpt Μακάριου Λύρα και στο Blue Star 1 είναι ο cpt Ανδρέας Μαρκέτος.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 O cpt Αντώνης Μειμέτης στο Blue Star Naxos στη θέση του cpt Νίκου Γρηγορόπουλου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2017 Posted January 2, 2017 (edited) Ο cpt Γιάννης Κουράκης στο Διαγόρα στη θέση του cpt Αντώνη Καμακάρη, που αποχώρησε από την εταιρεία. Ενώ δεύτερος πλοίαρχος στο Διαγόρα πρέπει να είναι ένας εκ των cpt Παναγή Πανόπουλου και cpt Ηλία Λαμπράκη. Edited January 2, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Axilleas Tzathas Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Ο καινούριος πλοίαρχος του Μυρτιδιώτισσα είναι ο cpt Κώστας Πλουμιστος.
AQUA JEWEL Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 (edited) Καλορίζικος! Με μακρά θητεία ως ύπαρχος στο Άγιος Γεώργιος της Ventouris Sea Lines. Edited January 5, 2017 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Ο cpt Μακάριος Λύρας στο Morocco Star (ex Prince) στη θέση του cpt Θυμιου Σωκου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Ο cpt Γιώργος Ευαγγελινός στο Flying Cat 5 στη θέση του cpt Μιχάλη Στυλιανού.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Ο cpt Νίκος Γερακίτης στο Superfast XII στη θέση του cpt Σπύρου Πεφάνη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Ο cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου στο Νήσος Μύκονος στη θέση του cpt Βαγγέλη Αράθυμου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 O cpt Γιώργος Πιτσικάλης στο Νήσος Ρόδος στη θέση του cpt Διαμαντή Παπαγεωργίου. Ο cpt Στέλιος Καρβέλης στο Αριάδνη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2017 Posted January 20, 2017 Ο cpt Βαγγέλης Αράθυμος στο Νήσος Μύκονος στη θέση του cpt Διαμαντή Παπαγεωργίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Ο cpt Κώστας Δριβας στο Πρεβελης μαζί με το cpt Βαγγέλη Στουραιτη, από τότε που επανήλθε το πλοίο στα δρομολόγια του. Στο Βιτσεντζος Κορναρος έμεινε ο cpt Νίκος Ξυλογιανοπουλος.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Ο cpt Στράτος Καβρός στον Ελυρο στη θεση του cpt Νίκου Κουγιουμουτζάκη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2017 Posted January 30, 2017 Ο cpt Μιχάλης Λυγνος στο Αδαμαντιος Κοραής στη θέση του cpt Χάρη Τσουκαλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Ο cpt Μακάριος Λύρας στο Blue Star 1 στη θέση του cpt Ανδρέα Μαρκέτου.
Cpt Βαγγελης Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Ο καπτα Τάσος Τρέσσος στο Superferry, στη θέση του καπτα Θανάση Χαλά.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2017 Posted February 6, 2017 Ο cpt Θανάσης Ιωάννου στο Aqua Spirit στη θέση του cpt Νίκου Μπαλοπητου.
billpatra Posted February 6, 2017 Posted February 6, 2017 Ερώτηση αδαούς προς το αντικείμενο, (και συγνώμη κιόλας αν έχει αναφερθεί). Γιατί οι cpt αλλάζουν κάθε τόσο καράβι. ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2017 Posted February 7, 2017 Είτε για λόγους άδειας (ξεκούραση), είτε για λόγους εσωτερικών ανακαταταξεων στους καπετάνιους μιας εταιρείας. Ο cpt Μάκης Σκιαδας στο Θεολογος Π στη θέση του cpt Γιώργου Κολιτσα.
Hastaroth Posted February 7, 2017 Posted February 7, 2017 15 hours ago, billpatra said: Ερώτηση αδαούς προς το αντικείμενο, (και συγνώμη κιόλας αν έχει αναφερθεί). Γιατί οι cpt αλλάζουν κάθε τόσο καράβι. ? Δέν αλλάζουν μόνο οι καπετάνιοι καράβι "κάθε τόσο"-και ούτε συμβαίνει αυτό πάντοτε.Κάθε ναυτικός,οποιασδήποτε ειδικότητας και βαθμού μπορεί ν'αλλάξη καράβι ή και να μείνη στο ίδιο πλοίο γιά όλη του την επαγγελματική σταδιοδρομία.Είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι και αυτοί,εργαζόμενοι όπως όλοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.Και όπως π.χ.ένας υπάλληλος σε μιά φαρμακοβιομηχανία ή ένα σουβλατζίδικο κλπ μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να φύγη από τον έναν εργοδότη και να πάη σε άλλον,έτσι και οι ναυτικοί.
proud_ionian Posted February 7, 2017 Posted February 7, 2017 καλα δεν ειναι τοσο απλα hasta. οι μεγαλες εταιρειες κανουν rotation σε πλοιαρχους και α΄ μηχανικους
Hastaroth Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Σε όλους κάνουν rotation οι μεγάλες εταιρίες.Τί εννοείς "δέν είναι τόσο απλά";Απλούστατα είναι. Στο "οξωτερικό" μάλιστα,ώς γνωστόν,ισχύει το "εννιά μήνες μπάρκο,τρείς μήνες στεριά",όπως γνωρίζεις.Και μετά το τρίμηνο δέν είναι απαραίτητο να γυρίσης στο ίδιο πλοίο που ήσουν πρίν. Ο αρχικώς ερωτήσας δέν εξειδίκευσε την ερώτηση-απλώς απόρησε γιατί οι πλοίαρχοι "αλλάζουν κάθε τόσο καράβι". Και εδώ που τα λέμε,πάλι καλά που γίνεται αυτό,γιά να μήν επέρχεται η πλήξη τής ρουτίνας.Γιά σκέψου να είσαι π.χ.σαράντα χρόνια στο ίδιο βαπόρι......
miko mission Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Mεχρι το 2000 στις γραμμες εσωτερικου παρα πολλοι πλοιαρχοι ηταν ταυτισμενοι με ενα βαπορι, γιατι δεν υπηρχαν ουσιαστικες αδειες, και παρεμεναν στο ιδιο βαπορι για πολλα χρονια εως και 10ετια σε καποιεςε περιπτωσεις.Αυτο το φαινομενο αραγε εκανε καλο καθως ο καπετανιος ηξερε πολυ καλα σιγουρα τα κολπα συν και πλην, του βαποριου και σε πολλες περιπτωσεις εφτιαχνε και το πληρρωμα μονος του και επαιρνε αυτους που ηθελε?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2017 Posted February 9, 2017 Ο cpt Γιώργος Κολιτσας στο Fast Ferries Andros στη θέση του cpt Μάρκου Βλαμη.
Hastaroth Posted February 9, 2017 Posted February 9, 2017 22 hours ago, miko mission said: Mεχρι το 2000 στις γραμμες εσωτερικου παρα πολλοι πλοιαρχοι ηταν ταυτισμενοι με ενα βαπορι, γιατι δεν υπηρχαν ουσιαστικες αδειες, και παρεμεναν στο ιδιο βαπορι για πολλα χρονια εως και 10ετια σε καποιεςε περιπτωσεις.Αυτο το φαινομενο αραγε εκανε καλο καθως ο καπετανιος ηξερε πολυ καλα σιγουρα τα κολπα συν και πλην, του βαποριου και σε πολλες περιπτωσεις εφτιαχνε και το πληρρωμα μονος του και επαιρνε αυτους που ηθελε? Η μεγάλη εξοικείωση με το πλοίο ασφαλώς έχει πλεονεκτήματα,καθώς όχι μόνο ο πλοίαρχος,αλλά και όλα τα μέλη τού πληρώματός του ξέρουν τίς δυνατότητες και τίς αδυναμίες τού πλοίου τους και μπορούν να λειτουργήσουν πιό αποδοτικά.Ομως η μεγάλη εξοικείωση έχει και κινδύνους,καθώς μπορεί να οδηγήση σε εφησυχασμό και υπερβολική εμπιστοσύνη (overconfidence) με αποτέλεσμα το πλήρωμα να αποτολμήση χειρισμούς που είναι επικίνδυνοι γιά το πλοίο,με την "βεβαιότητα" ότι μπορεί να τους εκτελέση με ασφάλεια.Γιά παράδειγμα,ένας πλοίαρχος μπορεί να επιχειρήση είσοδο σε ένα άγνωστό και δύσκολο λιμάνι με καιρό,έχοντας την "βεβαιότητα" ότι το πλοίο του θα "ακούση" το πηδάλιο αμέσως και θα στρέψη,ή οι μηχανές θα "ακούσουν" τα χειριστήρια και θ'ανταποκριθούν στην εντολή μεταβολής ισχύος που απαιτείται με άμεσο τρόπο,ενώ στην πραγματικότητα να μήν ισχύη αυτό. Αλλά και ένα πλήρωμα που είναι πολλά χρόνια μαζί είναι πολύ πιό "συντονισμένο" (και έχει τα ίδια μειονεκτήματα overconfidence)-όπως άλλωστε συμβαίνει παντού όπου απαιτείται ομαδική εργασία,από μουσικά σύνολα μέχρι ποδοσφαιρικές ομάδες. Εξαιρείται ο Ολυμπιακός,που όσοι αιώνες κι'άν περάσουν,δέν πρόκειται να γίνη ποτέ ομάδα-πάντα μπουλούκι θα είναι...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now