Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 (edited) Το Albayzin (ΙΜΟ Νο: 9304631) είναι από τις 10 Ιανουαρίου για δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ. (2004, ex-Golfo Degli Angeli, Maria Grazia On) Edited December 14, 2019 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 Το Albayzin έχει επιστρέψει στα δρομολόγια στη γραμμή Cadiz Κανάρια Νησιά αλλά από τις 14 Μαρτίου θα πάει στη γραμμή Valencia-Palma. Ουσιαστικά θα κάνουν τράμπα γραμμές με το Forza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2017 Author Share Posted October 22, 2017 (edited) Το Albayzin έχει υποστεί μηχανική βλάβη τη Τρίτη 17 Οκτωβρίου. Η βλάβη δεν αποκατασταθεί μέχρι σήμερα και παραμένει δεμένο ακόμα στο Cadiz Edited October 22, 2017 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 βρηκε κρενι, με το αλμπουρο του ρανταρ. μαλλο λαθος του κρενιστα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2019 Author Share Posted April 30, 2019 Το Albayzin πήγε σήμερα για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ και θα αντικατασταθεί από το Ciudad de Palma στη γραμμή Καντιθ Κανάρια Νησιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2019 Author Share Posted May 4, 2019 Το Albayzin θα μετανομαστει σε Ciudad de Cadiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Μετονομάστηκε το εργαλείο πρίν λίγες ημέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Σύμφωνα με το Ferrybalear, το πλοίο πουλήθηκε στην Grimaldi Lines. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 27, 2019 Share Posted November 27, 2019 Η τιμή του τετιμημένου είναι στα 39 εκατομμύρια δολλάρια, ενώ το 2016 η Trasmediterranea το είχε αγοράσει από τη Moby για 40 εκατομμύρια δολλάρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarantatrio Posted November 27, 2019 Share Posted November 27, 2019 Φοράει scrubbers; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 27, 2019 Share Posted November 27, 2019 Δεν το γνωρίζω μπετόν, αλλά δε νομίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Έβαλε πλώρη για το λιμάνι της Βαλένθια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Άλλαξε στο AIS του σημαία από Κυπριακή έβαλε Ιταλική. Πλέον εκπέμπει και με το νέο του όνομα το VENEZIA μέσο AIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Έβαλε πλώρη το Venezia για το λιμάνι του Μπρίντιζι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Έφτασε στο λιμάνι του Μπρίντιζι Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Αδερφο του φλορεντσια ειναι και αυτο??τοσοι λιγοι χωροι πως εκανε καντιθ-καναρια νησια απορω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 Ναι αδερφάκι και αυτό του φλορεντια Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 19, 2019 Share Posted December 19, 2019 Μεχρι να το τσιμπησουν οι δικοι μας φακοι,ας το δουμε με τον φακο των απεναντι με τη νεα του προσωρινη φορεσια. naviearmatori.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas18gr Posted December 20, 2019 Share Posted December 20, 2019 Άρχισε τα δρομολόγια στην γραμμή Μπρίντιζι Ηγουμενίτσα Πάτρα αντικαταστωντας στο Φλορεντια. Πριν λίγο έβαλε πλώρη για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας το Venezia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 Μέχρι κάποιος από τους συντρόφους να ανεβάσει φωτογραφίες του πλοίου εν Ελλάδι, εμείς να πάμε να το γνωρίσουμε σαν Albayzin στην καριέρα του με τα χρώματα της Trasmediterranea, και να πούμε και 5 λόγια για το πλοίο. Το πλοίο είναι χτισμένο το 2004 για την Lloyd Sardegna με το άκρως ποιητικό όνομα Golfo degli Angeli(Ο Κόλπος των Αγγέλων δηλαδή), που πρόκειται για ένα τοπωνύμιο της Σαρδηνίας. Η γραμμή του ήταν τότε το Piombino - Olbia. To 2007 η κυριότητα πλοίου και πλοιοκτήτριας εταιρείας περνάει στον Onorato και το πλοίο μετονομάζεται σε Maria Grazia On(orato), όνομα με το οποίο απασχολήθηκε σε διάφορες γραμμές της Ιταλίας, τόσο για την Moby όσο και σε ναυλώσεις. Σύντομη και αυτή του η καριέρα μια και στις αρχές του 2010 φεύγει για την Ισπανία όπου σε μακρόχρονη ναύλωση της Trasmediterranea παίρνει το όνομα που θα κρατούσε για τα επόμενα σχεδόν 10 χρόνια. Ονομάστηκε Albayzin και με αυτό το όνομα το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το μακρινό Cadiz, πρίν περίπου 1.5 χρόνο. Αν και έχει περάσει για σύντομα χρονικά διαστήματα και από άλλες γραμμές της Trasmediterranea, τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου του με την Ισπανική εταιρεία, την έχει περάσει ανάμεσα στο Cadiz και τα Canarias. Όπως καταλαβαίνει κανείς μιλάμε για ένα δρομολόγιο μόνο την εβδομάδα κάθε Τρίτη απόγευμα από το Cadiz. Το πλοίο με άλλα λόγια έχει πάρα πολλές πλεύσιμες ώρες και σε πάρα πολύ δύσκολες θάλασσες, μπαρουτοκαπνισμένο. Δεν ξέρω αν αυτό μεταφράζεται αυτόματα και σε ταλαιπωρημένο, και εννοώ εσωτερικά. Πάντως δεν ήταν από τα πλοία που ταξιδεύουν 8 ώρες ένα βράδυ και μετά όλη την μέρα κάθονται. Εδώ έχουμε και την πρυμνιά όψη του πλοίου, βαμμένο με το επετειακό μοτίβο της εκατονταετηρίδας της Trasmediterranea. Κλασσικό Visentini, όπως μαρτυρά και η πλώρη του. Είναι το τέταρτο κατά σειρά πλοίο της Eurostar Valencia class(η ονομασία καταχρηστικά δική μου, παίρνοντας το πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της σειράς) με αριθμό γιάρδας 210. Μήκος στα 186 μέτρα, lane metres έχω 2,200 ή 160 νταλίκες με το top deck αυτοκινήτων να παίρνει ΙΧ και όχι φορτηγά. Υποτίθεται πως αν ανοίξει στροφές μπορεί να φτάσει τους 23 κόμβους με κατανάλωση 78mt το 24ωρο, δυστυχώς οι πηγές μου δεν αναφέρουν λεπτομέρειες για πιο οικονομικά rpm. Εδώ προφανώς θα δούμε τη γνωστή και πετυχημένη συνταγή του Grimaldi για την οποία χωρίς να έχω ταξιδέψει πρέπει να είναι ταμάμ, με βάση την καριέρα του την τελευταία 10ετία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kts Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 21 Δεκεμβρίου στην Ηγουμενίτσα. Πρόχειρο βάψιμο για να καλύψουν τα προηγούμενα σινιάλα. Ωραίο πλοίο, μικρό ίσως για το καλοκαίρι της Βενετίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 15, 2020 Share Posted March 15, 2020 εφυγε πριν λιγο με προορισμο sefina (aka sefine shipyards yalova) με την επιστροφη του corfu ηταν αναμενομενο. ας ελπισουμε οτι θα ομαλοποιηθει καποια στιγμη η κατασταση με τον covid και θα το δουμε και αυτο ξανα, για βενετια οπως ηταν ο αρχικος προγραμματισμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Με scrubbers και νεα σινιαλα εχει πλεον επιστρεψει στη γραμμη του Μπριντιζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Για τις περιπέτειες του Venezia στη γραμμή της Βενετίας τα έχουμε πεί εκτενώς, βλέπω πως τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί αρκετά με την Grimaldi να προσαρμόζεται σε πιο ρεαλιστικά για το πλοίο, ωράρια. Εμείς να το δούμε στην Ηγουμενίτσα πρίν λίγες εβδομάδες καθώς εισερχόταν στο δίαυλο καθυστερημένο κατά ένα 8ωρο, αυτός ήταν ο λόγος που το πετύχαμε άλλωστε. Πολύ αργές κινήσεις, πολύς καπνός από το φουγάρο και μάλλον ανακαλύψαμε και κομμάτι του λόγου των καθυστερήσεων ο οποίος μάλλον είναι τα αρκετά ασυνόδευτα τρέηλερ που φορτώνει το βαπόρι. Στην Ηγουμενίτσα εκείνη την ημέρα είχε καμιά 30αριά κομμάτια που διεκπεραιώθηκαν με 2 μόλις τράκτορες, οπότε καταλαβαίνει κανείς πόση ώρα πήρε η διαδικασία. Να και μια άλλη όψη του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Δεν ξερω πως το σκεφτηκανε να γραψουν με τελειως διαφορετικη γραμματοσειρα το "G" στο Grimaldi ,αλλα ωραιο στο ματι δεν το λες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now