Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

To Nuraghes είναι, όπως αναφέραμε, το αδελφό του Sharden. Eίναι ένα χρόνο μεγαλύτερο και με μήκος 214 μέτρα, πλάτος 26,50 και βύθισμα 6,90 μέτρα μεταφέρει έως και σχεδόν 3000 επιβάτες με την ταχύτητα των 21-22 κόμβων, άμα θέλει και πολλών παραπάνω βέβαια! Εδώ το βλέπουμε στη Γένοβα. 

30b724f4274c92db8df5845a26fdaf03

Edited by Nick the Greek
tag
  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Posted

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός απόψε είναι πως το πλοίο στο αποψινό του δρομολόγιο από Genova για Porto Torres(το οποίο βρίσκεται στο βοριοδυτικό άκρο της Σαρδηνίας), αντί να πλεύσει δυτικά της Κορσικής, πλέει ανατολικά. Είναι μεγάλος κύκλος ο συγκεκριμένος και πιθανολογώ πως η Τυρρηνική θάλασσα βγάζει φίδια απόψε. Φανταστείτε κάτι ανάλογο με το να πηγαίνεις Πειραιά - Χανιά και να πλέεις ανατολικά της Σαντορίνης..

  • 1 month later...
Posted

Σκούρα τα πράγματα για το Nuraghes χτές το βράδυ, σε δρομολόγιο Genova - Porto Torres(βορειοδυτική Σαρδηνία). Λόγω δυσμενεστάτων καιρικών συνθηκώνε, το πλοίο έκανε το γύρο της Κορσικής από ανατολικά(κανονικά πάει δυτικά προφανώς) και ούτε καν έκανε προσπάθεια να κατευθυνθεί πρός Porto Torres, αντίθετα προσέγγισε την Olbia(στο βορειοανατολικό κομμάτι της Σαρδηνίας. Η απόσταση Olbia - Porto Torres με το αυτοκίνητο είναι 2 ώρες περίπου. Και μιλάμε για ένα λιμάνι(Porto Torres) σύγχρονο και με κάμποσα δυνατά ρυμουλκά. Safety first όμως, οπότε Olbia χωρίς δεύτερη κουβέντα.

  • 3 months later...
Posted

Πέρυσι ο @.voyager μας έδειξε τους Μπατμαναραίους του πλοίου, εμείς πάμε να το δούμε και ολόκληρο σε άφιξή του στη Γένοβα την περασμένη Κυριακή. Παραθέτω επίτηδες φετινή φωτογραφία του και όχι περσινές, γιατί ήμουν περίεργος αν και κατά πόσο θα κατάφερναν να διατηρήσουν όλην αυτή την πολυχρωμία. Και όπως φαίνεται κι εδώ, μάλλον καλά τα καταφέρνουν με εξαίρεση κάποια μικρό-τρεξίματα, λαμβανομένου υπ' όψιν του ότι φέτος το χειμώνα το Nuraghes δεν έχει σταματήσει εξ' όσων θυμάμαι.

 

Παρεπιπτόντως, το Nuraghes διαθέτει μια διάκριση, ήταν το μοναδικό πλοίο στο στόλο της Tirrenia που σε κάποιο παλαιότερό του δεξαμενισμό, του προσετέθη το .it στα σινιάλα του. Μη με ρωτήσετε γιατί δεν έγινε ποτέ το ίδιο και στα άλλα πλοία του στόλου. Για το λόγου το αληθές και για το αρχείο της gallerie, σε άφιξη στη Γένοβα τον Αύγουστο του 2016.

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...
Posted

απο οτι διαβαζουμε στους ξενους συνασθενεις, ιταλοφωνους και αγγλοφωνους, φετος εχει μαζεψει αρκετη αρνητικη δημοσιοτητα.

ταξιδευε με μικρο ρηγμα, εχασε δρομολογια, υποτιθεται διορθωθηκε και ξανα το ιδιο ρηγμα

 

  • 10 months later...
Posted

Συνάντηση με το Nuraghes στην Olbia πρίν λίγες εβδομάδες, δεμένο μας δείχνει την πλευρά με τη Wonder Woman. Λίγες ώρες αργότερα εν πλώ, μας δείχνει την πλευρά με το Batman. Κοινός παρονομαστής και των δύο πλευρών? Μα φυσικά το ότι το πλοίο είναι εξωτερικά σε κακό χάλι. Δείτε από κοντά τη στάμπα του Batman. Το σημάδι στο λαιμό του από την εγκατάλειψη, καταδεικνύει τη δύσκολη περίοδο που διήνυσε η εταιρεία του. Η γραμμή του εξακολουθεί να είναι Olbia - Livorno.

  • 8 months later...
Posted

Πριν από λίγες εβδομάδες υπήρχε μια φήμη μεταξύ των ναυτών της Tirrenia ότι ο Nurages θα περνούσε σύντομα υπό τον άμεσο έλεγχο του Moby, οπλισμένος με το ραβδί του τελευταίου.
Το πλοίο βρίσκεται πλέον καθ' οδόν προς τη Μεσσήνη (έφυγε από τη Γένοβα-Πόρτο Τόρες στον Γιανά).
Ίσως αυτό το βήμα οφείλεται στις συνεχείς καθυστερήσεις του νέου Moby Fantasy, το οποίο είναι ακόμα ακίνητο στην Κίνα και έχει προαναγγελθεί στη Μάλτα - κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι ο Aponte θα μπορούσε τελικά να το κάνει, ίσως για να αντικαταστήσει το La Superba στο GNV

  • 2 weeks later...
Posted

Και οι πληροφορίες σου δικαιώνονται, το Shipping Italy αναφέρει πως το πλοίο πρόκειται να ενταχθεί στο στόλο της Moby Lines με τη μορφή χρονοναυλώσεως από την Tirrenia. Προτίθενται να το χρησιμοποιήσουν στο Livorno - Olbia, ο παρτενέρ του θα εξαρτηθεί από το αν θα προλάβει να δρομολογηθεί το καλοκαίρι το Moby Fantasy.

Posted

Παρέλειψα να αναφέρω από το παραπάνω παρατιθέμενο άρθρο ότι το πιθανό νέο όνομα του πλοίου είναι Moby Vinci. Από τις 5 Απριλίου, το πλοίο είναι για δεξαμενισμό στη Messina.

Posted

Εξωτερικά μπορεί να βγεί και καλό με τη φαλαινίτσα. Εσωτερικά, αυτή η σειρά είναι εύκολα η χειρότερη πορτάδα πλοίων που έχω μπεί, στην κατηγορία των χτισμένων μετά το 1995 τουλάχιστον. Εντελώς βαρετά, λίγοι χώροι, όλος ο κόσμος μαντρωμένος μέσα σαν τα πρόβατα στο μαντρί.

  • 3 weeks later...
Posted

Και όντως ξεκίνησε δρομολόγια το πλοίο, υποθέτω από αρχές Ιουλίου θα του κάνει παρέα και το νεότευκτο Moby Fantasy. 

  • 2 months later...
Posted

Δεν του πάνε καθόλου άσχημα τα σινιάλα της Moby, η μεγάλη πλευρική επιφάνεια του πλοίου βοηθάει έτσι ώστε να φανούν τα σινιάλα. Αν δεν είχε και τόσα τρεξίματα θα ήταν ακόμα καλύτερα αλλά είναι και στην Ιταλία οι καλοκαιρινοί ρυθμοί, πραγματικά καταιγιστικοί.

  • 4 months later...
Posted

Αυτό με τα τρεξίματα που λέω παραπάνω, ανέβηκε πρίν 2-3 μέρες μια φωτογραφία του στο Navi, θυμίζει φέρρυ των Αγαπητών στη δεκαετία του 80. Σε κακή εξωτερική κατάσταση. Υποθέτω πως θα σταματήσει όταν έρθει το Moby Legacy. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...