Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

@bas εχεις βαλει στο μπλεντερ διαφορετικα πραγματα.Σαρωνικο, κρουαζιερες

Δεν βρισκω και την παραμικρη σχεση σε αυτα που μου απαντας σε σχεση με αυτο που λεω για τη γραμμη της Λημνου.Εκτος αν δεν το καταλαβαινω εγω 

  • Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα.

Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος.

Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος.

Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια...

Posted

Να φανταστώ έχετε βάλει στην εξίσωση ότι από την Αθήνα (κέντρο) μέχρι την Κύμη είναι σχεδόν 2ω και 40λ, με ΙΧ το φορτηγό θα κάνει ένα 3ω μες το νερό.

Posted (edited)
3 hours ago, bas said:

Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα.

Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος.

Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος.

Απο τη στιγμη που δεχομαστε οτι τα φορτηγα δεν φευγουν απο το Λαυριο ,παμε αναγκαστικα σε roro.Επομενως θα χρειαστουμε δευτερο βαπορι για μια δουλεια που αυτη τη στιγμη γινεται με ενα, το οποιο γεμιζει μονο καποιες μερες του καλοκαιριου.Χωρια οτι και το πλοιο απο Κυμη- Μαντουδι θα πηγαινει με μισο γκαραζ γιατι δεν θα εχει τα φορτηγα να το γεμιζουν. Μαλλον δυσκολο το βρισκω σαν σεναριο διοτι ουτε ρορο θα μπει για να περνει 20-30 φορτηγα, ουτε πλοιο απο Κυμη που δεν θα γεμιζει καν το γκαραζ του 

3 hours ago, bas said:

Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια...

Δεν ειπα ποτε οτι μια οικογενεια θα παει διακοπες με ΚΤΕΛ.Ολες αυτες οι κατηγοριες επιβατων που αναφερεις ,(και να προσθεσουμε και τους ηλικιωμενοι που δεν ειναι και λιγοι) , δεν περνουν αυτοκινητο δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα και πρεπει με καποιο τροπο να μεταβουν στην Ευβοια.Δεν το βρισκω καθολου ευκολο.Επιπλεον οι πτησεις το καλοκαιρι ειναι τρεις τη μερα και αυτες με 72 αεροπλανο.Να δω ποιος θα πρωτοταξιδεψει

Επισης μαλλον δεν εχεις παει Λημνο για να δεις ποση αναπτυξη και ποσο τουρισμο εχει τα τελευταια χρονια και τι κοσμος υπαρχει.Σιγουρα δεν ειναι ουτε Μυκονος ,ουτε Σαντορινη ,αλλα εχει ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια

Περα απο αυτα ομως το βασικοτερο νομιζω οτι ειναι το πρωτο μερος της απαντησης μου.Θες δυο βαπορια για μια δουλεια που τωρα την κανεις με ενα.Δεν το βλεπω να γινεται ποτε αυτο

Edited by polmyt
  • 2 months later...
Posted

ένα ταχύπλοο που το καλοκαίρι θα έκανε Κυλλήνη, Ζάκυνθο, Πόρο, Ιθάκη και ίσως Βασιλική Λευκάδας και πίσω, δεν θα'χε ζήτηση; Λάβετε υπόψιν ότι με τον δρόμο που ολοκληρώνεται τους προσεχείς μήνες η Κυλλήνη σε σχέση με το κέντρο της Πάτρας και την κίνησή της θα είναι σχεδόν μια ή άλλη. Και οκ, στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος δεν θα μπορείς να χρεώσεις πολύ παραπάνω απ'το συμβατικό της Λεβάντε γιατί ποιος να πληρώσει πολλά παραπάνω για μισή ώρα ώφελος αλλά με 15-20% παραπάνω και κέρδος θα βγάζεις και θα πάρεις όλο το χαρτί και μετά θα έχεις και τους ταξιδιώτες του island hopping του Ιονίου, ακόμη και με λογική εκδρομής ημέρας.

Posted (edited)

Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί....Θα έλυνε πολλά προβλήματα & ειδικά αν έμπαινε από Πάτρα θα την ακούγανε χοντρά,,,,

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
Posted

Πώς θα σας φαινόταν αν η αττικά αντί να «αφήσει» την πετυχημένη γραμμή Πάρο Νάξο Κουφονήσι την προέκτεινε μέχρι Ηράκλειο;

Δηλαδή να ήταν εναλλάξ τα hs3/4 

Πειρ-Παρ-Νάξο-Κουφ-(Αμοργος)- Ιός-Σαντ-Ηρακλειο

και το Hellenic highspeed 

Πει-Συρ-Μυκ-Νάξο

Posted (edited)

Η γραμμη που προτείνεις στηρίζεται στο ενδοκυκλαδικο των νησιων αυτων και κανεις δεν θα προτιμήσει να παει απο την Ναξο η την Παρο στην Ιο και την Σαντορινη μεσω αλλων νησιων οταν υπαρχουν απ´ευθειας . Τα κουφωνησια δεν εχουν τοσο τουρίστα καθημερινά για να δικαιολογήσουν 2 πλοια απο την ιδια εταιρεια ποσο μαλλον αλλα 3 απο τον ανταγωνισμό (superjet/2 και το champion) . Η Αμοργος εχει εναλλακτικό τουρισμό και λίγες υποδομές για το μέγεθος του νησιου  . Τέλος αυτο το δρομολόγιο θελει ταχύτητες worldchampion το λιγότερο για να ειναι ελκυστικό (Αποψη μου) . 

Το να κανει Πειραια-Σιφνο-Ιο-Κουφωνησια-Αμοργο και πισω ισως ειναι καλυτερη προταση κατ´εμε

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Πάντως μια ωραία γραμμή με ταχύπλοο θα ήταν να κάνει Πειραιάς Πάρος Νάξος Κουφονήσι Αμοργό και με τελικό προορισμό στην Αστυπάλαια.Φυσικά αυτή η γραμμή είναι για ανταγωνισμό από την Seajets προς την Άττικα ώστε να τους πάει κόντρα και ειδικά για Αστυπάλαια πιστεύω οι  ξένοι θα το προτιμούσαν.

  • 2 weeks later...
Posted

ΝΑΞΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΙΚΑΡΙΑ - ΠΑΤΜΟΣ - ΙΚΑΡΙΑ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ

Λείπει το όνομα του ταχύπλοου και οι ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων…

Ακούω τις προτάσεις σας παρακαλώ…

Posted (edited)

Το μπράτσο Μύκονος -Ικαρια για το τζετακι ειναι δύσκολο με τα μελτέμια . Ενα naxos jet με 28-30 μιλια ομως θα ηταν πιο ρεαλιστικό πιστεύω  

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Απλώς είπα επιβατικό καθώς αυτοκίνητα να παιρνει max 20 σε ένα τέτοιο δρομολόγιο αλλά ναι είναι μια καλή επιλογή 

Posted

Παρέλειψα τη Σάμο με Διεθνές αεροδρόμιο όπως επίσης και με καθημερινά πολλαπλά δρομολόγια από τα παράλια. 😉

Posted

Έτσι και αλλιώς τα παράλια θα έχουν σύντομα και απευθείας δρομολόγιο για Μύκονο.

Posted

 Σωστά, με την διαφορά όμως ότι Σάμος και Πάτμος είναι ενταγμένες στο πρόγραμμα visa express για τους Τούρκους πολίτες. 
 
Και από τουρκικό καφέ στα παράλια μπορεί να βρεθεί σε μια στιγμή να πίνει ελληνικό…

 

https://www.kathimerini.gr/society/563524972/parateinetai-i-chorigisi-visa-express-se-toyrkoys-12-nisia-sto-programma/

Posted

Αν ένα σκάφος πλέει με 32 μίλια, πόση ώρα θέλει περίπου να πάει από τον Πειραιά στην Αγία Μαρίνα, στον Πόρο, στην Ύδρα και στις Σπέτσες, αν είναι στο ίδιο δρομολόγιο και τα 4 λιμάνια μαζί;

Posted

Πειραιάς-Αγία Μαρίνα 30'

Αγία Μαρίνα-Πόρος 40'

Πόρος-Ύδρα 30'

Ύδρα-Σπέτσες 30'

Έστω αναχώρηση στις 8:00, έχουμε Πειραιάς(αν.08:00) - Αγία Μαρίνα(08:30-08:40) - Πόρος(09:20-09:30) - Ύδρα(10:00-10:10) - Σπέτσες(αφ.10:40)

Posted

Έχοντας η Sea Jet τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων θα μπορούσε να δρομολογήσει ένα τα ταχύπλοο με τη δυνατότητα μεταφοράς ΙΧ ώστε να συνδέσει της Δυτικές με της Ανατολικές Κυκλάδες με το Πειραιά , ώστε να δώσει τη δυνατότητα καλύτερης μετακίνησης των νησιών . 

Posted

Δεν έχει νόημα ένας σιδηρόδρομος. Έχει νόημα να δημιουργηθεί island hoping, είτε από μία εταιρεία, είτε από πολλές. Και τα δρομολόγια θα τηρούνται πιο εύκολα, και θα μπορεί να διαμορφωθεί πιο ορθά ο στόλος μίας εταιρείας. Η seajets το κάνει ήδη γιατί έχει τον στόλο. Μακάρι να μπορέσουν κι άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν είτε με συμπράξεις είτε με επεκτάσεις. 

Posted

Να πω πάντως εδώ ότι ναι μεν έχει το στόλο η seajets, αλλά υπάρχουν κυκλαδονησια, όπως π.χ. η Σικινος, που βλέπουν το στόλο της να περνάει έξω από τα βράχια της, αλλά τους ντόκους της δεν τους πιάνει. Όπως π.χ. φέτος μπήκε ακόμα κ η Ηρακλεια κ η Σχοινουσα σε δρομολόγια της Seajets, θα ήταν ομοιως ανάσα για νησιά όπως η Σικινος κ η Ανάφη έστω και 2 φορές την εβδομάδα την περίοδο αιχμής να είχαν προσεγγίσεις από κάποιο ταχύπλοο. Έχουν κάποια τουριστικη κίνηση και αυτά και δυστυχώς η κάλυψη των συγκοινωνιακων τους αναγκών είναι ελλιπής και το καλοκαίρι 

Posted (edited)

Όλα είναι θέμα πρακτόρευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης.  τα δυο νησιά που ανέφερες θεωρούνται άγονη οπότε χωρίς μπικικινι δεν θα δεις εύκολα ταχύπλοο εκει . Το οτι μπήκε Σχοινούσα και ηρακλεια μην το δεσεις οτι θα συνεχίσει. Αν φύγει ο ανταγωνισμός του εκει μπορεί ουτε αυτός να ξαναπάει . Μακάρι να βγω λάθος 

Edited by Nick the Greek
Quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...